MiniCRM szoftver üzleti hasznosítás - bemutató
Szerző: | Juhász Attila, RendszerÉpítő |
Mire jó a MiniCRM? Üzleti megoldások, működő példák, online bemutató Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, ügyfél élmény erősítés, projekt / megrendelés / kivitelezési kommunikáció rendszerezése. Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor adok hozzá 30 perces Skype/Zoom konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel! Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok, saját értékesítési és céges rendszer fejlesztési tematikával. Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?A MiniCRM az ipari cégek részére kiemelten ajánlott CRM rendszer, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?
|
|
|
Érdemes elolvasni a részletes leírást is!
Milyen cégeknek ajánljuk a MiniCRM-et?
A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert ezen területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb értékesítési kérdéseinkre:
- Honnan érkeznek a legjobb érdeklődők, akiknek sikeres ajánlatot adunk?
- Melyik marketing eszköz, csatorna, vagy módszer működik a legjobban?
- Melyik marketing eszköz hány valódi vevőt hoz és azok mennyi forgalmat hoz átlagosan?
- Milyen arányban zárjuk le az árajánlatokat? Ez a kulcs szám az értékesítésben. Plusz a lezárás átlapos ideje.
- Melyik a leghatékonyabb értékesítőnk?
- Hogyan követjük a vevőket a második, harmadik vásárlásig? ...és hogyan tudjuk ezt automatizálni?
- Várjuk, hogy eszükbe jutunk a következő beszerzésnél, vagy időben hívjuk őket?
- Kiemelt terület: Hogyan követjük az elveszített árajánlatokat?
|
„Raktártechnikai cégemben korábban is jól működött a marketing és a kiszolgálás a 6 értékesítőmmel, de az értékesítés és a rendelések nyomon követése már igényelt egy CRM rendszert. Juhász Attilával és a MiniCRM-mel automatizáltuk az árajánlatok követését és további értékesítési lépéseket, például az ügyfelek elégedettség mérését minden megrendelés után. Az automatizálás után ugyanannyi érdeklődővel ~ 30%-kal több megrendelést szerzünk. Kellemes mellékhatás: cégvezetőként jobban tudom felügyelni az értékesítőim munkáját és nincs elfelejtett árajánlatunk." Kalapos János cégvezető, UGP Raktártechnikai Kft, www.ugp.hu
|
Teszteld a MiniCRM értékesítési rendszerét 14 napig díjmentesen!
Kötelezettség és kockázat nélkül kipróbálhatod, és ráadásul elküldöm a "CRM Bevezetés Kézikönyv" E-book-ot ajándékba! https://moderator.hu/minicrm