Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel?


Rendezés:
Nézet:

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító


Küldetésem Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Célom,

hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.


  • Az első konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

1 óra Google-meet/Zoom, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

+1 óra előkészítés (pl. meglévő CRM rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.

Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető,
  • és megér nettó 49.000 Ft befektetést.
  • Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
  • Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
  • A felkészülés és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on/Zoom-on tartjuk és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha kéred, visszautalom a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
 


Üzenj és egyeztessünk! Köszönöm a bizalmad.


3.500 Ft

Szeretnél problémamentes CRM szoftver bevezetést?


Ideje automatizálni a teendőket és a folyamatokat, valamint alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon?

Kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el?

Először olvasd el a CRM Bevezetés Kézikönyvét!

Akkor is ajánlom, ha már van CRM-ed, de kellene neki egy kis segítség.


Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet?

Juhász Attila vagyok.

Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát.

Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok.



Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS, az értékesítési és céges rendszer építés:

- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.

- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.


Az ár tartalmazza a postázási költséget is!



Hogyan aktiváljuk a marketing listát és gyűjtsünk adatokat emailből? 


- Hogyan derítsük ki automatikusan, hogy melyik régi vevőnk akar éppen vásárolni? 

- Hogyan fogadtassuk el automatikusan a "szabályzatot", vagy pl egy kreatív tervet?

A megoldás a "Kattintós e-mailek". Nézd meg, hogyan működik! Ha klubtag vagy, díjmentesen igényelhetsz egy sablont, akár a VERA, akár a saját MiniCRM rendszeredben. 


Ha nem boldogulsz vele, vagy komolyabb aktiválási kampányt szeretnél,
akkor kérj CRM konzultációt! »»»»»



Itt a MiniCRM saját videója:


Ez pedig Péri Györgyi RendszerÉpítő saját videója a kivitelezésről: 


A MiniCRM sokféle módon kapcsolódik a Google rendszeréhez - és a legtöbbje ingyenes fiókkal is elérhető!

Ez itt a Gmail bővítmény, applikáció gyakorlati használati útmutató, a telepítésről külön videót készítettem!

Közvetlenül emailből tudsz:

- Archiválni, mellékletekkel együtt

- Új adatlapot létrehozni és/vagy belépni közvetlenül a MiniCRM adatlapjára

- Új teendőt létrehozni időzítve magadnak, vagy másik munkatársadnak. 

Rendezvényekből két típus van (A MiniCRM szerkesztés szempontjából)
 

1. Amikor a rendezvény ÖNÁLLÓ TERMÉK - ilyenkor érdemes a MiniCRM Rendezvény modulját használni.

  • Tipikusan egy nagyobb szolgáltatásról, fizetős előadásról beszélünk, ahol komoly szervezést jelent a rendezvény lebonyolítása.
  • Emiatt ŰRLAPON kell regisztrálni és megadni olyan adatokat, amelyek szükségesek a rendezvény szervezéséhez - számlázási adatok, létszám, egyéb szempontok, pl speciális étkezés igénylése.
  • A fontosabb szempont, hogy a rendezvényhez kapcsolódó folyamatok ELKÜLÖNÜLNEK az értékesítési folyamatoktól, amelyeket tipikusan külön rendezvény felelős kezel.
  • Mikor kell még külön MiniCRM Rendezvény modul? - Ha egy ügyfél egyszerre TÖBB rendezvényre is jelentkezhet logikusan, pl egyszerre több tanfolyamot, rendezvényt is meg tud rendelni. Ebben az esetben nyilván minden rendezvénynek kell külön adatlap.
     

2. A másik, amikor a rendezvény egy marketing/PR esemény, ami nem külön termék (lényegtelen, hogy fizetős, vagy ingyenes), hanem az értékesítési/ ügyfélkezelési folyamat része.

  • Jellemzően a bemutató események, ingyenes előadásokról, oktató upsell tréningekről beszélünk, amelyek az értékesítés/ügyfélkezelés szerves része.
  • ezért egy ügyfél egyszerre csak egy rendezvényre jelentkezhet, ami a haladásának éppen logikus lépése.
  • Mivel ez elsősorban marketing esemény, nagyon szeretnénk, hogy a regisztráció KÖNNYŰ és egyszerű legyen - így KATTINTÓS emailekkel szervezzük a rendezvényt a központi Ügyfél/Értékesítés modulban.
  • A kattintós emailek nem zárják ki azt, hogy fizetőssé tegyük a rendezvényt, sőt, könnyen tudunk olyan automata díjbekérőt küldeni, ami NEM SZÁMVITELI esemény, tehát semmi számviteli következménye nincs, ha nem fizetik ki (nem kell sztornózni).

Hogyan néz ki ez MiniCRM-ben?

Shoprenter - az első, MiniCRM-mel integrált webáruház, a piacvezető a bérelhető webshop motorok között.

Teszteld két hétig ingyen!

- és kérj hozzá üzleti konzultációt, és megmutatom, én hogyan használom.

Megjegyzés:

  • A MiniCRM űrlapok a legkisebb csomaggal is beilleszthetőek
  • A MiniCRM integráció a Shoprenter Gold csomagjával és a MiniCRM Professional+ előfizetésével működik, tehát nagypályás játékhoz ezt ajánlom!

14.900 Ft

Mi ez az Ötletláda?

  • Vészhelyzetben a vezetőknek át kell lépni a középvezetők felett, legalább információ áramlási szempontból.
  • Magyarul kell egy kommunikációs csatorna, ahol akár a portás/sofőr is le tudja adni az ötleteit és az általa megszerzett információkat.
  • Az Ötletláda egy vélemény / információ begyűjtő rendszer.

Akkor vedd meg, ha

  • Gyorsan akarsz begyűjteni nagy mennyiségű információt a munkatársaidtól, alvállalkozóidtól, vagy ügyfeleidtől és rendszerezett formában megjeleníteni.
  • Kellene segítség a beállításához, vagy elemzéséhez
    és nincs MiniCRM rendszered!

Elvárt eredmény:

  • Tedd össze a kampány kérdéseket és hirdesd meg a kampányod.

Mennyibe kerül? Technikai háttér és/vagy beállítás.

  • Az ára 14.900 Ft + 27% ÁFA.
  • Plusz díjmentes segítség a felméréshez.
  • A kitöltés és az űrlap reklámozása a Te házi feladatod.
Miért ilyen olcsó?
  • Üzleti tanácsadó vagyok. Ez csak az eszköz.
  • Vedd meg, kezdd el kitölteni és várlak barátsággal a RendszerÉpítő workshopon.
  • Az a célom, hogy majd hozzám fordulj segítségért.

Üdv, Juhász Attila, RendszerÉpítő

25.000 Ft

Mi ez?

  • MiniCRM oktató videók email sorozat felépítése a saját MiniCRM előfizetésedben a HR modulban, sztenderd oktató videókkal. Munkatársunk belép a rendszeredbe és felépíti a sorozatot + a kapcsolódó automatizmust + a munkatársi teendőt az új munkatársakhoz.

Kinek ajánljuk?

  • Akinek már van SAJÁT MiniCRM előfizetése és szeretne egy KULCSRAKÉSZ MiniCRM oktató email sorozatot, videókkal.

Mire figyelj?

  • Az ajánlat NEM tartalmazza egyedi felhasználói videók készítését, de ha már megvannak, akkor be lehet illeszteni a sorozatba.

Hogyan működik?

  • Megrendeled a szolgáltatást + elutalod a díjbekérőt.
  • A CRM tanácsadód egyezteti veled a belépési kódokat (ha már megvan, akkor egyből start)
  • A CRM tanácsadód egyezteti veled a vállalási határidőt (max 1 hét) és elvégzi a feladatot.
  • A Moderátorod ellenőrzi és átadja neked a teljesítést.
  • Ha bármivel elégedetlen vagy, akkor töröljük az e-maileket és visszautaljuk a megbízási díjat.
  • Apró betűk nincsenek.

Munkanapló / Céges Projektek, mi a különbség?

Belső, nem ügyfelekhez kapcsolódó projektek, céges feladatok kezelése - Belső projektek modul beállítása, használata.

  • Munkanapló: EMLÉKEZTETŐ, 1 db feladat kezelése, pl:

    • Attila, ne felejts el kedden elmenni az előadásra!

    • Attila, péntek délután MiniCRM tréning!

    • Attila, vegyél egy új nyomtatót, mert ez már nagyon gáz!

  • Projekt adatlap: Hosszú távú, több teendőt és/vagy belső munkamegosztást igénylő, vagy rendszeres céges feladatok, pl:

    • Construma 2020 kiállítás szervezés

    • Facebook kampány kezelés/ellenőrzés

    • Adwords kampány kezelés/ellenőrzés

    • Weboldal újratervezés, Webshop indítás, Céges autók cseréje

    • Céges autó, rendszám: XYZ123, egyéb eszközök

    • Irodai beszerzések



Ez pedig itt a témához kapcsolódó MiniCRM videó:


Hogyan lehet szerkeszteni a MiniCRM űrlapot? 



Űrlap kód beillesztése weboldalra.

Hogyan lehet a honlap, weboldal, vagy webshop admin felületén beilleszteni a MiniCRM ajánlat kérő űrlap kódját?

Check lista! Ezekre figyelj! Összefoglaló

1. Űrlapot csak adminisztrátor tud létrehozni, normál felhasználók nem látják

2. Az admin felületen kell beilleszteni a megfelelő helyre, a html nézetben

3. Az admin oldalon várhatóan nem fog látszódni, csak az ügyfél felületen

4. Az űrlap mérete és színei változtathatóak

5. és az űrlap reszponzív, tehát a mobilon is igazodik a mérethez

6. Az ajánlat kérő űrlapon rejtett mezőben be kell állítani a következő teendőt, mert magától nem ad hozzá a rendszer, hiszen lehet, hogy az űrlap célja csak annyi, hogy hírlevél listára iratkozzanak fel. 


MiniCRM Belső űrlapok

Ha túl hosszú lett az adatlap, görgetés helyett szerkessz munkakörönként egy Belső űrlapot. Itt mutatjuk. 



Ha elakadsz, kérj segítséget az ügyfélszolgálatunktól!


MiniCRM / Automatizált munkatárs toborzási és kiválasztási rendszer


CRM tanácsadónk megtervezi és beállítja neked a MiniCRM HR modulját.

- Toborzási űrlapok
- Automata tájékoztatási és kiválasztási folyamatot tervez
- Beállítja az email sablonokat és leprogramozza a kattintós emaileket.
- Megtervezi az ideális automata előválogatási feladatot
- Összeállítja a toborzási riportokat
- És mindezekre betanítja a CRM felelőst.


 


Indítsd el MOST! 

De mire is jó? Itt egy MiniCRM videó erről: 



Kérj ajánlatot / segítséget! 


Üdvözöljük a MiniCRM vállalatirányító szoftver bemutató sorozatában! 

  • Sok a teendő, temérdek a feladat?
  • Nem sikerül mindig mindent elvégezni és ellenőrizni?
  • Nincs kontroll a munkatársak munkája felett?
  • Néha azt sem tudják, hogy milyen feladatba ki kezdjen bele?
  • Vásárlókat veszítettek el, mert elfejeltették visszakeresni?

Ahol nincs rendszer, ezek rendszeres problémák! Lépjen szintet, és oldja meg a problémákat!

Vigyen RENDSZERT a vállalkozásába! 

Szeretne RENDSZERT vinni a vállalkozásba? Automatizálná a feladatokat, az értékesítést, kontrollálná a teljes működést? A MiniCRM egy remek vállalatirányító szoftver, amely segítségével felemelheti szervezetét a modern szintre, a rendszer adja a vállalkozás gerincét, rendet és automatizmust teremt! A sikeres cégek számára elengedhetetlen, hogy RENDSZERBEN dolgozzanak! 

Mi a MiniCRM? Mi mindenre jó? Egy 6 részes videósorozatot szeretnénk bemutatni, amelyben minden szükséges információ megtalálható!

Kezdjük is a bevezetővel:

 

Itt a folytatás: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_2_a_minicrm_bemutatkozik


Hogyan termel TÖBB PÉNZT a MiniCRM egy építőipari projekt menedzsment cégben?


Díjmentesen letölthető, nagyon értékes e-book. 


Alapvető problémák egy építőipari projekteket kezelő cégben:

 


ÉRTÉKESÍTÉS fő problémája

- Eladás / Ügyfél élettartam érték. A munkatársak rövid távon megrendelésekben, projektekben gondolkodnak és nem ügyfél élettartam értékben. Nincs kapcsolati tőke érték növelés.

- Ügyfélszolgálat hiánya. Ha nincs központi ügyfélszolgálat (olyan munkatárs, aki a NEM SZAKMAI feladatokat, hívásokat elvégzi) akkor a nagy értékű szakmai munkatársak drága óradíjjal kergetnek szerződéseket, egyeztetnek és rögzítenek adatokat.


TERMELÉS fő problémája

- Értékesítés / szakmai feladatok. A legtöbb Építőipari Projektmenedzsment cégben nincs szétválasztva az Értékesítői és a termelés szervezési, ténylegesen a projektmenedzseri feladat. 

- A szakmai munkatársak egyedül küzdenek a teljes ügyfélkezelési folyamattal, gyakran az első ajánlatkéréstől kezdve a beszállítókkal való egyeztetésen át a teljes logisztikai lezárásig.

Ez így egyszerűen nem hatékony. Az emberi társadalom a munkamegosztáson alapul - miért éppen egy építőipari projekt kezelésben ne használnánk az elosztott feladatok erejét?


ADMINISZTRÁCIÓ fő problémái

- Mindenki külön dolgozik, így nincs összesített pénzügyi riport, összesítő. A cégvezető egyszerűen nem látja, hogy áll az értékesítés és a projektek pénzügyi szempontból milyen eredményeket hoznak?

- HR probléma: mivel nincs munkamegosztás, ezért “szupersztárokat” kell felvenni, akiket rendkívül nehéz betanítani, hatékonytalanul dolgoznak és ha elmennek, hatalmas szakmai szellemi tőkét visznek magukkal. 


Vezető fő problémája: 

- Mindenki saját email fiókjában dolgozik, így a vezető nem látja, hogy ki mivel foglalkozik, mennyire van leterhelve, milyen hatékonyan dolgozik - és melyik kapcsolatfelvétel lett elhanyagolva. Mivel nincs összesített, elemzésre alkalmas adatbázis, ezért nem tudni, hogy melyik munkatárs milyen típusú ügyfelet, projektet képes hatékonyan kezelni. 
 


Részletes elemzés területek szerint az e-book-ban. Töltsd le most!


Gyorsabb és stabilabb a bevezetés tanácsadói segítséggel.

Tudod, a Moderátor az a társ, aki végig elkísér a CRM bevezetésben! :)


Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER?

Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.

  • "Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
  • "Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.

 

Ki a felelős a MiniCRM bevezetésért?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM bevezetés során.

A CRM bevezetésnek két szintje van:

  1. technikai - egyszerűen jól be kell állítani és megtanulni egy ügyfélkezelő szoftvert,
  2. és van egy üzleti szintje, amikor az értékesítés hatékonységén dolgozunk, ami messze túlmutat az szoftveres feladatokon.

Én az üzleti szintű bevezetésben, az értékesítés fejlesztésében segítek.

Minden típusú értékesítést próbáltam a saját bőrömön, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig.

Gyakorlott CRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.


Mire jó a MiniCRM? Üzleti megoldások, működő példák, online bemutató


Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás,

illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, ügyfél élmény erősítés,

projekt / megrendelés / kivitelezési kommunikáció rendszerezése.


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor adok hozzá 30 perces Skype/Zoom konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok, saját értékesítési és céges rendszer fejlesztési tematikával. 


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek részére kiemelten ajánlott CRM rendszer, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?