Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

2. Szint: Bizonytalan cég - Nagy vevők, kevés bevétel, rossz ügyfelek


Bizonytalan a bevétel - és/vagy a cég jövője?

Lehet, hogy úgy tűnik minden rendben, de mi lesz ha a pár nagy vevőből csak 1-2 felmondja a szerződését? Ha már most is bizonytalan a bevétel, akkor azonnal lépni kell!

Segíthetünk kezelni? Haladj lépésről lépésre!

Felbontottuk a bizonytalanság okait emészthető témákra, konkrét problémákra megvalósítható feladatokra, információs termékekkel. 


Mikor "Bizonytalan" a cég / vagy az értékesítés? 

  • Ha 100 ajánlatból 20-nál kevesebb a megrendelés
  • Amikor csak pár nagy vevő van - ha egy elmegy, akár csődbe is mehet a cég
  • Látszólag minden rendben, de túl sok a rosszul fizető, vagy egyéb módon problémás ügyfél

Hogyan ismerni fel a "Bizonytalan" céges partnert? 

  • Nagyon ideges, nyűgös, zaklatott
  • Sokat beszél, locsog, panaszkodik
  • Állandó pénzügyi gondjai vannak, még akkor is, ha jól megy az üzlet
  • Az értékesítésben kapkod, ötletel, nem tervez
  • Mindenkinek el akar adni, sokat foglalkozik reménytelen érdeklődőkkel

A céged itt veszélyben van, kérj azonnali segítséget!

  • Sok tennivalód van ebben a helyzetben, de csak néhány olyan lépés van, ami azonnali eredményt fog hozni. 
  • Rendkívül fontos az EGY LEGFONTOSABB lépést megtalálni és arra fókuszálni. 

Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • Helyzettől függően valószínűleg a nemfizetések kezelése és/vagy több vevő szerzése
  • A legjobb ügyfelek és termékek kiemelése és a legrosszabbak kizárása
  • CRM bevezetését még NEM javasoljuk!
  • Ha egy értékesítő van 20% alatt, a többi pedig nem, akkor ki kell rúgni S.O.S.

Szeretnéd ELŐRE tudni, hogy stabilan növekedni fog a céged? A stabilitás útja a MÉG TÖBB ügyfél szerzése

 
Rendezés:
Nézet:

Fizikai könyv, az ár tartalmazza a kiszállítás költségét is!


Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!

  • “Elegem van a gatya letolásból!”

Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!

  • Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz.
  • Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni. 

De valahogy mindig bezavar a “valóság”....

  • A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak.
  • Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét.
  • Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik.
  • És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó? 

Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.

Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.

  • Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek. 

Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.

  • Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted. 
  • Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná. 
  • Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná. 

Nincs NAGY titok

  • Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.

Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!


3.500 Ft

Szeretnél problémamentes CRM szoftver bevezetést?


Ideje automatizálni a teendőket és a folyamatokat, valamint alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon?

Kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el?

Először olvasd el a CRM Bevezetés Kézikönyvét!

Akkor is ajánlom, ha már van CRM-ed, de kellene neki egy kis segítség.


Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet?

Juhász Attila vagyok.

Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát.

Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok.



Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS, az értékesítési és céges rendszer építés:

- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.

- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.


Az ár tartalmazza a postázási költséget is!



TermékPiramis, avagy az áremelés művészete.



Fő témánk a kreatív termékfejlesztés, áremelés, szakértői pozíció elfoglalása, kilépés az árversenyből.
Juhász Attilával dolgozhatsz a saját kreatív termékfejlesztéseden. 

Érzed ugye, hogy ezt nem egy kávé mellett fogjuk felépíteni…

Elég jó a TermékPiramis ötleted, hogy dolgozzunk rajta? 

»» Elméleti tananyagok, e-book-ok, munkafüzetek, videók.

»» Havonta több online webinár, csoportos tanácsadás, gyakorlati példák, ötletek.

»» Kétszer egy óra egyéni online konzultáció Juhász Attilával. 

»» Havonta egyszer személyes workshop-on Ajánló Partner keresés (belépődíjas).


Költsége: Egyszeri 49.000 Ft + ÁFA összegért. (nem előfizetés!!!)



Kinek ajánlom a TermékPiramis konzultációt?

  • Ha szeretnél szakmai könyvet írni, de kellene pár példa.
  • Ha szakértőként, szakemberként eleged van a gatyaletolásból. 
  • Ha már elolvastad a TermékPiramis e-book-ot,
    és konkrét ötleteket, terveket akarsz auditálni, egyeztetni. 


Kinek NEM ajánlom?

  • Ha még nincs meg az első 10 ügyfeled.
  • Ha NEM olvastad a TermékPiramis e-book-ot!
    www.termekpiramis.hu
  • A TermékPiramis haladó szint, marketing termékek fejlesztése, belépő termékek, fejőstehén, Lamborghini termékek...
     



Gondolatébresztőként: hányféle terméked lehet(ne)?


- Csali termék - amivel listára hozod az embereket
- Info termék - amivel szakértői státuszt építesz
- Belépő termék - amivel kinyitod a pénztárcát
- Kapcsolt Partneri Termék - amivel extra jutalékot és több/jobb ügyfelet szerezhetsz
- Virtuális termék - amiért nem kérsz pénzt, mégis értékesebbnek tűnik a fő termék
- Fő termék - amiből most is élsz

- Upsell / downsell ajánlat
- Csomag ajánlat - amivel összehasonlíthatatlanná teszed a fő termék ajánlatod
- VIP termék - a fő terméked extra változata
- "Bármi áron" termék - az életmentő termék/szolgáltatás, amiért bármennyit kérhetsz
- Rejtett termék - ajándék, amit ingyen adsz, mégis pénzt keresel vele
- A Lamborghini az üzletedben
- PartnerProgram, közös kampány
- Franchise termék

- Álom ügyfél terméke


Csatlakozol a kihíváshoz? 

Hogyan szerezz GYORSAN egy kis BEVÉTELT?

Surányi Ferenc, a korábbi VHKlub tanácsadója összeállított egy konkrét kampány tervet, hasznos alapelvekkel.

A videó kifejezetten kereskedőknek, üzleteknek, nagykereskedőknek készült.


Mire jó a MiniCRM? Üzleti megoldások, működő példák, online bemutató


Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás,

illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, ügyfél élmény erősítés,

projekt / megrendelés / kivitelezési kommunikáció rendszerezése.


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor adok hozzá 30 perces Skype/Zoom konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok, saját értékesítési és céges rendszer fejlesztési tematikával. 


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek részére kiemelten ajánlott CRM rendszer, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?