Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Juhász Attila, a Rendszer Építő

Az Ipari Fórum alapítója és vezető tanácsadója vagyok. 

Ipari munkaruha gyártással és védőeszközök nagykereskedelmével foglalkoztam sok évig. Amikor rátaláltam a MiniCRM-re, akkor egy kész eszközt kaptam, amivel kihozhattam a cégemet a kisvállalkozásokra jellemző teljes káoszból. Édesapám nyugdíjazása után két évig voltam a MiniCRM vezető tanácsadója, és most az egyetlen ipari cégekre szakosodott, szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok. 

A siker titka, hogy a CRM bevezetésekor már VOLT RENDSZEREM. Egyszerű, fapados, papír alapú - de egyértelműen folyamat alapú működésünk volt, és ez fejlesztettük profi értékesítési szintre, 70%-os lezárási aránnyal, előre utalásos ügyfelekkel pár év alatt.

A küldetésem, hogy Ön ezt az utat gyorsabban járja be. 

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

Rendezés:
Nézet:

Értékesítési Rendszer fejlesztés - ingyenes tanácsadással!

Budapesti Vállalkozásfejlesztési központ, workshop,

  • 2018.10.29.-én, hétfőn, 16.00-18.00. óráig,
  • Budapesten, a Bálnában (Cím: 1093 Budapest, Fővám tér 11-12.)

"A marketing kidobott pénz, ha nincs rendben az értékesítésed!"

Találkozzunk és dolgozzunk a Te céged értékesítésén is! A belépés díjtalan.


A regisztrációval elfogadod a Moderator.hu Adatkezelési szabályait: www.moderator.hu/adatkezeles


Miért a Teendő funkció a legfontosabb eszköz a MiniCRM-ben? 

A siker titka (bármilyen területen és munkakörben!!!!), hogy 

  1. megtervezzük és/vagy átütemezzük
  2. másokkal megosszuk
  3. határidőn belül elvégezzük ÉS lezárjuk a feladatokat.

Teljesen lényegtelen, hogy ez egy telefonhívási feladat, ügyfélkezelés, szolgáltatással, számlázással, vagy bármivel kapcsolatos - akkor is kell legyen eleje, határideje és lezárása. 

  • Ahogy az életben a cégvezetők is az ELVÉGZETT feladatokat értékelik, úgy a MiniCRM statisztikai rendszere is KIZÁRÓLAG a lezárt, tehát logikailag elvégzett feladatokat teszi bele a riportokba, ráadásul külön veszi a Sikeresen lezárt és a Sikertelenül lezárt Teendőket. 
     
  • A Teendő zöld gombot minden adatlapon megtaláljuk kiemelt helyen - és a teendő nélküli adatlapokhoz figyelmeztető automatizmust tudunk (szoktunk) beállítani. 
     
  • A lezárt Teendő mezőket nem lehet módosítani, ha ki akarod egészíteni a lezárt eseményeket, hazsnáld az "Új előzmény" zöld gombot kicsit lejjebb!

Videó a MiniCRM Teendő gomb használatáról (képeket találsz a hosszú leírásban!):

Ne csak EGY ajánlatot küldj ki, hanem legalább KETTŐT! (Lehetőleg egy kattintással)


Ez azért fontos, hogy lehetőleg ne azon gondolkodjon, hogy IGEN / NEM, hanem azon, hogy SIMA ajánlat legyen / vagy VIP ajánlat?

  • Figyelem! A videóban feltételezzük, hogy az Adminisztrátor már beállította, illetve hogy a VERA rendszerben is elkészítetted a saját A / B sablonod.


Ezzel a témával sokat foglalkozunk a Rendszer Építő workshop-on, illetve egyedi folyamatokat is ott tudunk tervezni együtt.

 

Az email cím a név alatt simán kattintható. Azonban néha feketére vált - vagy pirosra. 

Mi ennek az oka? Email színek jelentése: 

1. Sima - az email cím létezik, aktív (vagy csak még nem használtuk)

2. Fekete email cím - a cím jó, de a tulajdonos leiratkozott egy hírlevél alján

3. Piros email cím - visszapattant az email. Ez lehet elírás, egyszeri műszaki probléma, vagy tényleg nem működik már az email cím. 

Mit tegyünk a piros/fekete címekkel? 

1. Állítsunk be automatizmust a visszapattanó emailkre az Ügyfélszolgálatnak/Értékesítőnek (kivéve Nem célcsoport).

2. Ha komoly ügyfél akkor egyeztessük telefonon az email címet.

3. Aktiváljuk az email címet! (Csak Adminisztrátor tudja, a hosszú leírásban a HOGYAN)

A MiniCRM sokféle módon kapcsolódik a Google rendszeréhez - és a legtöbbje ingyenes fiókkal is elérhető!

Ez itt a Gmail bővítmény, applikáció gyakorlati használati útmutató, a telepítésről külön videót készítettem!

Közvetlenül emailből tudsz:

- Archiválni, mellékletekkel együtt

- Új adatlapot létrehozni és/vagy belépni közvetlenül a MiniCRM adatlapjára

- Új teendőt létrehozni időzítve magadnak, vagy másik munkatársadnak. 

- Hogyan aktiváljuk a marketing listát? 

- Hogyan derítsük ki automatikusan, hogy melyik régi vevőnk akar éppen vásárolni? 

- Hogyan fogadtassuk el automatikusan a "szabályzatot", vagy pl egy kreatív tervet?

A megoldás a "Kattintós e-mailek". Nézd meg, hogyan működik! Ha klubtag vagy, díjmentesen igényelhetsz egy sablont, akár a VERA, akár a saját MiniCRM rendszeredben. 

Ha nem boldogulsz vele, vagy komolyabb aktiválási kampányt szeretnél, akkor kérj konzultációt! »»»»»

A MiniCRM sokféle módon kapcsolódik a Google rendszeréhez - és a legtöbbje ingyenes fiókkal is elérhető!

Ez itt a Gmail bővítmény, applikáció telepítési útmutató, a használatáról külön videót készítek!

Szeretne 30%-kal több eredményt, ugyanannyi erőforrással? 
"Elhavazott" cégvezetőknek KÖTELEZŐ!!!!

Váltsa ki/újítsa meg gyorsan RMKT éves klubtagságát! »»»»»

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


49.000 Ft + 0% ÁFA egy 2 órás konzultáció díja, Budapesten személyesen, vagy Skype-on, amelyben bemutatom egy kész MiniCRM rendszer működését, és megtervezzük, hogy Önnek milyen folyamatokra és automatizmusokra lehet szüksége.



Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert ezen területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb értékesítési kérdéseinkre.