Moderator.hu szolgáltatás, szoftver és eszköz költségek
Értékesítési és céges rendszer fejlesztési árak
Sikerdíjas cégfejlesztés |
RendszerÉpítő Mentor Program |
VIP online megvalósítás |
||
0 Ft | Havonta 49.000 Ft + ÁFA |
Havonta 290.000 Ft + ÁFA |
||
Mit kell csinálni? | Hogyan kell csinálni? | Ki csinálja meg? | ||
Haladj a RendszerÉpítő alapképzésen Nézd a videókat és végezd el a házi feladatokat. Az a célunk, hogy elindulj, fejlődj. |
Kérsz segítséget a megvalósításhoz? Kész megoldásokat, sablonokat akarsz használni? Heti csoportos segítség, havi személyes workshop. |
A VIP projektben nem csak mondjuk - hanem CSINÁLJUK. Beállítjuk a MiniCRM rendszered, építjük a szervezeti felépítésed. |
Egyéb, kapcsolódó költségek:
RendszerÉpítő workshop - 25.000 Ft + ÁFA / alkalom / 2 fő / cég
- Egész napos, személyes cégfejlesztési program,
- délelőtt stratégia tervezés, üzleti modell elemzés,
- délután egy konkrét technikai téma kidolgozása,
- tematikus munkafüzetekkel, több városban
- Aktív ügyfelek - és minden munkatársuknak - díjmentes (az előfizetés tartalmazza)
https://moderator.hu/workshop
Értékesítés / TermékPiramis konzultáció - 49.000 Ft + ÁFA / program
- Termékfejlesztéshez, tervezéshez munkafüzetek, videók,
- Rendszeres csoportos online tanácsadás.
- Technikai megvalósítási példák, javaslatok.
- Szoftver választási tippek, videók.
- A sikeres termék példákat megmutatjuk!
- Nem előfizetés! Egyszer fizetsz és dolgozunk.
https://moderator.hu/termekpiramis
RendszerÉpítő Mentor program 588.000 Ft + ÁFA / cég / 2 fő
- Egy éves csoportos értékesítési és szervezetfejlesztési tanácsadás.
- RendszerÉpítő workshop részvétel, online és személyes (2 fő / cég)
- TemrékPiramis / RendszerÉpítő Eszközök VIP hozzáférés.
- Program mentor / CRM tanácsadó egyéni tanácsadás heti 30 perc
- Gyakorló szoftver (VERA.CRM) igényelhető, 25e Ft / felhasználó
- RendszerÉpítő Mentor program regisztráció:
https://moderator.hu/mentorprogram
MiniCRM üzleti szintű bevezetése, VIP szolgáltatás: 290e Ft / hó
- projekt felelős: Pintér Andrea
- nem mondjuk, hanem megtervezzük és felépítjük / újratervezzük
- a céged MiniCRM rendszerét, a piacvezető magyar CRM szoftvert,
- egy személyes tréning és 10+10 óra egyéni tanácsadói segítség
- precíz rendszer dokumentációkkal, belső CRM felelős képzésével
- az első hónap felmérés és rendszer tervezés,
- a projekt időtartama igényektől függően 6-12 hónap.
https://moderator.hu/vip
scale up szervezetfejlesztési Mesterkurzus, Horváth Balázzsal
- 13 hónapos gyakorlatias szervezetfejlesztési program,
- személyes és online workshop elemekkel
- ahol nem a cégvezetőt oktatjuk még több elméletre,
- hanem a középvezetőket hozzuk fel konkrétan megvalósítható gyakorlatokkal.
https://www.scaleup-hungary.hu/
Hogyan törd át az ÜVEGPLAFONT négy lépésben?
REKLÁM, HÍRNÉV | ADATBÁZIS | ÉRTÉKESÍTÉS | TERMÉKPIRAMIS | |||
Legyen hatalmas reklám, PR kiáramlásod, csapj nagy / szakértői hírverést a cégednek! | Legyen profi, szegmentált hírlevél küldésre és értékesítésre alkalmas adatbázisod. | Legyenek hatékony árajánlat adási és követési technikák és pontos értékesítési riportok. | Ha szeretnél felkészült, lojális, lelkes ügyfeleket, a legegyszerűbb, ha TE készíted fel őket. | |||
PartnerProgram, PR / média, reklámok |
Marketing, hírlevél + felmérés ügyfélszolgálat |
Ajánlatok, értékesítési statisztikák |
Kreatív termék tervezés |
|||
cél: | cél: | cél: | cél: | |||
HATALMAS KIÁRAMLÁS |
PROFI ADATBÁZIS |
TÖBB BEVÉTEL |
HATÉKONYSÁG és PROFIT |
|||
Ki alapította a Moderátor RendszerÉpítő Kft.-t?
Juhász Attila vagyok, hivatásos MiniCRM üzleti tanácsadó.
20+ éves cégvezetési, 30+ éves értékesítési
40+ sikeres MiniCRM bevezetési tapasztalattal.
www.moderator.hu/referencia
Az a küldetésem, hogy SOK magyar vállalkozónak segítsek,
hogy profi értékesítési rendszerrel elérje azt a színvonalat,
amit a szakmai munkája alapján megérdemel.
|
A Moderator© Rendszer a |
![]() |
hivatalos tanácsadó partnere |
A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító
Küldetésem Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.
Célom,
hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.
- Az első konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
- 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.
1 óra Google-meet/Zoom, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.
+1 óra előkészítés (pl. meglévő CRM rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.
Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.
Hogyan zajlik egy konzultáció?
- Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető,
- és megér nettó 49.000 Ft befektetést.
- Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
- Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
- Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
- A felkészülés és az utalás után időpontot egyeztetünk.
- A konzultációt Skype-on/Zoom-on tartjuk és lehet hangot/képet rögzíteni.
- Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
- 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha kéred, visszautalom a pénzed.
- Apró betűk nincsenek.
Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
Üzenj és egyeztessünk! Köszönöm a bizalmad.
A MiniCRM szoftver bevezetés fontos és nagy horderejű döntés egy cég életében.
Itt mutatom a pontos tanácsadói és szoftver költségeket.
A köztudatban a CRM szoftver az ügyfelek nyilvántartására és némi marketing célokra alkalmas eszköz. Valójában egy teljes vállalat irányítási eszköz, ha jól van bevezetve.
Juhász Attila vagyok,
az első hivatásos értékesítési és céges rendszer építő tanácsadó,
aki egyben MiniCRM szoftver szakértő,
valós ipari (munkaruha) gyártó cégvezetési tapasztalatokkal.
_____________________________________________________
Miért és hogyan dolgozom tanácsadóként a MiniCRM-mel?
_____________________________________________________
A MiniCRM a piacvezető magyar tulajdonú CRM szoftver, rendkívül stabil, végtelenül etikus és konzervatív cégvezetéssel. Ezt biztosan tudom, mert:
10+ éve használom/építem a MiniCRM szoftvert (2 évig voltam belső munkatárs)
20 éves cégvezetői tapasztalattal
30 éve értékesítek
40+ rendszer bevezetési tapasztalattal.
100%-os megtartási eredménnyel dolgozom, tehát ahol én vezettem be, ott azóta is használják.
Videós referenciáim: www.moderator.hu/referencia
_____________________________________________________
Hogyan dolgozhatunk a CRM bevezetésen? (Mennyi ideig tart egy projekt?)
_____________________________________________________
Az első hónap MINDIG a felmérés és rendszer tervezés hónapja, tehát 290.000 Ft-os költséggel
- SWOT analízist végzünk
- FELMÉRJÜK az adatbázis és a munkatársak helyzetét
- MEGTERVEZZÜK az ideális marketing, értékesítési és ügyfélkezelési folyamatokat
- KÉSZÍTÜNK ezekhez egy CRM rendszer tervet.
- És csak ezek alapján tervezzük meg a végleges projekt tervet.
Általában 6-12 hónapig dolgozunk egy céggel és az eredmény egy magasabb szinten működő értékesítési és céges rendszer - és egy komoly kommunikációs kultúra váltás.
_____________________________________________________
A CRM bevezetés két szintű lehet:
1. Szint: ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER (3-6 hónap)
Csak a marketing és értékesítési folyamatokat szeretnénk rendbe tenni:
Kb. első hónapi munkaterv:
Kitöltjük az Értékesítési Kézikönyvet (marketing és tárgyalástechnikai folyamatok jegyzete)
- Célok, fő marketing stratégiák, holnap eszközök, SWOT analízis
- Meghatározzuk az ügyfél csoportokat (problémás - átlag - VIP ügyfelek)
- Összeszedjük a tárgyalástechnikai szövegeket
- Mindez nem öncélú felmérés - ezek bekerülnek a CRM szoftverbe, ezek alapján építjük fel a kommunikációs sablonokat, ajánlat követő automatizmusokat, stb.
Kb. második-harmadik hónapi munkaterv:
Ez alapján felépítjük (nem magyarázzuk) az Értékesítés modult és elvégezzük az alap technikai beállításokat
- Behozzuk az ügyfél listát és beállítjuk az űrlapokat,
- bevezetjük a kvalifikációt (ügyfelek csoportosítása) és felméréseket indítunk: www.moderator.hu/kattintos-emailek
- az egyes csoportokra szabott értékesítési folyamatokat dolgozunk ki
- és a folyamat lehetséges lépéseit automatizáljuk.
- Ha lehetséges, akkor integráljuk a webshop-ot, ehhez szükség lesz informatikai segítségre.
Kb. negyedik hónapi munkaterv:
Videós oktatást és automatikus képzési folyamatot építek a jelenlegi és jövendő munkatársak részére.
- a CRM/marketing felelőst betanítjuk a további kezelésre
- elkészítjük a rendszer dokumentációt
- a vezetőket megtanítjuk a riportok, statisztikák használatára, értelmezésére.
A bevezetés sebessége és részletessége a belső CRM felelős és az értékesítési vezető, valamint a külsős megvalósító (pl webes) partnerek együttműködésétől is függ.
2. szint: CÉGES RENDSZER (6-12 hónap)
Teljes vállalati információ áramlási rendszer felépítése
Kb. harmadik-negyedik hónaptól a munkaterv a CRM bevezetés után felmerülő egyedi igények alapján halad. Az alábbi felsorolás nem jelent időbeni sorrendet, igény szerint haladunk:
Szervezeti felépítés és felelősségi körök újratervezése
Megrendelési folyamat megvalósítás a Megrendelések/Projektek modulban.
- Projektmegrendelő űrlap
- ajánlatok kezelése (aktív ügyfeleknek)
- Előkészítési és tervezési folyamatok rögzítése, automatizálása
- Automatikus, elektronikus szerződés
- és visszaigazolás kérés az ügyféltől (pl grafika, stb)
- ügyfél és munkatárs automatikus értesítések beállítása
Partnerek / beszállítók adatbázis rendszerezése
- Partner toborzási folyamat, űrlapok tervezése
- Szerződés felülvizsgálat, és egyéb figyelmeztetések beállítása
Belső projektek modul beállítása
- gyakori probléma a szétszóródó információk és hogy
- a vezető nem kap áttekintést a fejlesztési és belső projektek haladásáról
- és nincs visszacsatolás, riport ezen a területen,
- néha a delegálás technikai megoldása is kihívás.
- Több információ: www.moderator.hu/projektadatlap-kezelese
Számlázó modul elindítása
- A MiniCRM szabványos, beépített számlázóval rendelkezik, amely összekapcsolható az ügyfél adatlappal. A Számlázó modulban alapszintű raktárkezelési funkció is be van építve
- Deviza számla, több nyelv és minden elvárható funkció.
- Automatikus ügyfél követés, figyelmeztető emailek, stb.
- Több info: www.moderator.hu/minicrm-szamlazo-modul
HR modul elindítása
A MiniCRM-ben a HR felelőst támogató, HR folyamatok kezelésére előkészített modul található,
amelyet csak a cég egyedi igényeire kell behangolni. A teljes toborzási, kiválasztási és munkatársakkal kapcsolatos hivatalos feladatok (orvosi alkalmassági, munkvédelmi oktatás, átadott műszaki eszközök nyilvántartása, stb) megvalósítható.
- Itt építjük fel a MiniCRM oktató email sorozatot is.
Egyéb cél-modulok indítása, mint
- gépjármű park nyilvántartás és kezelés (autókereskedő cég)
- kutyák nyilvántartása és kezelése modul (tenyésztő cég)
- költségek nyilvántartás modul
- Ötlet láda (válságkezelési eszköz)
- Rendezvények, képzések menedzselése
- Ügyfélszolgálati modul
- franchise modul (viszonteladók támogatására)
- több üzletág kezelésére külön modul
- Vezetői Projektek modul (amit csak felsővezetők látnak)
ezek a MiniCRM-ben NEM megtalálhatóak, ezek a mi egyedi fejlesztési tematikánk részei.
Zseniális/franchise üzleti modell tervezése és felépítése
- az együttműködés célja a teljes értékesítési, üzleti modell magasabb szintre fejlesztése.
Ezt az együttműködést Juhász Attila, a Moderátor tanácsadói franchise rendszer alapítója szolgáltatja személyesen.
_____________________________________________________
Tehát az ajánlatom a MiniCRM üzleti szintű, tanácsadói bevezetésére:
_____________________________________________________
Dolgozhatunk konzultációkkal, kötetlen tanácsadói együttműködéssel.
Technikailag 2 órás Skype/Zoom konzultációkkal segít a CRM tanácsadónk a belső CRM felelősnek, ahol egy-egy célzott témát alaposan átbeszélünk és akár fel is vesszük videóra.
De nem MI vagyunk a CRM bevezetési projekt felelőse, hanem egy belső CRM felelős.
Ennek a költsége: 49.000 Ft + 27% ÁFA / konzultáció
100% pénzvisszafizetési garanciával, apró betűk nélkül.
Az ajánlat megrendeléssel egyidejű, előre utalással érvényes.
Üzleti szintű CRM bevezetési projekt menedzserrel (Juhász Attila)
Ebben az esetben Juhász Attila vagyok a projekt hivatalos CRM felelőse és a munkatársaim felépítik/beállítják a CRM rendszert, irányítják a tartalom építésért felelős marketinges munkatársat, valamint kiképezzük az adminisztrátor belső felelőst.
Tréningezzük az értékesítőket és a cégvezetőt/vezetőket a riport elemzésre, technikailag havi 10 óra tanácsadói munkaórában (+10 óra háttérmunka).
Ennek a költsége: 290.000 Ft + ÁFA / hónap (projekt terv kb 3-6 hónap) elköteleződés nélkül, tehát az együttműködés bármikor megszüntethető. Az ajánlat havonta előre utalással érvényes.
A VIP bevezetési projekt egyéb feltételei
- aktív MiniCRM előfizetés, ami külön költség a projektben (kb 20.000 Ft / fő)
- A cégvezető / értékesítési vezető / CRM felelős részvétele havonta egyszer a RendszerÉpítő tréning napon.
_____________________________________________________
Az együttműködéshez szükséges az aktív MiniCRM előfizetés
_____________________________________________________
amelynek költsége a pontos funkció igényektől függ, minimálisan 100e Ft + ÁFA / hó :
- Kb. Bruttó 20e Ft / hónap / felhasználó
- Egyéb extra funkciók igény szerint (egy részét a 20e Ft / fő költség tartalmazza)
- Az együttműködés idejére a tanácsadó külön előfizetése szükséges költség, ez kb 10e Ft /hó.
Több információ: www.moderator.hu/minicrm
Teljes technikai könyvtár / műszaki leírás: www.minicrm.hu/help
_____________________________________________________
Rendkívül büszkék vagyunk az ügyfeleinkre, mielőtt döntesz,
kérem, hogy ellenőrizd a videós referenciáinkat:
_____________________________________________________
Egyeztessük a pontos igényeket?
VERA.CRM értékesítés automatizálási rendszer 1-3 fő részére
Ha elméletileg már tudod, hogy mit kellene csinálnod, de kellene az ESZKÖZ az automatizáláshoz, akkor a VERA.CRM egy teljes funkciókkal működő CRM szoftver 1-3 fős kisvállalkozásoknak.
KIZÁRÓLAG RendszerÉpítő tagsággal megrendelhető!
Eljött a megvalósítás ideje, vagy még csak tervezgetsz?
Mennyibe kerül az értékesítés automatizálás?
VERA.CRM értékesítés Tagság: 49.000 Ft + ÁFA / hó Plusz felhasználók: 25.000. Ft + ÁFA / hó / fő |
(saját) MiniCRM VIP bevezetés + fejlesztés 290.000 Ft + ÁFA / hónap MiniCRM technikai költsége kb. 20-25.000 Ft + ÁFA / hó |
Mit tartalmaz a projekt díj?
Olvass tovább!