Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Tanácsadói Franchise Partnerség

____________________________ ____________________________

Juhász Attila RendszerÉpítő, üzleti tanácsadó vagyok.

Úgy gondolom, csapatban jobban fejlődhetnénk.


Legyél Te is üzleti tanácsadó, franchise partnerünk!

Ez egy olyan tanácsadói mentor program és rendszer ajánlat,

amire nekem is szükségem lett volna szabadúszóként. 


Mit jelent a FRANCHISE rendszer? 

A franchise rendszer egymást kölcsönösen segítő partnerek együttműködése, előre szabályozott keretek között. 
A “hagyományos” üzleti kapcsolatban egyszerű árucsere van. Alvállalkozóként, munkatársként elvégzel egy feladatot és előre meghatározott ellenértéket kapsz érte. Szerencsés esetben emberi vagy üzleti oldalról segítik is egymást, de ez nem elvárás és az ügyletet általában a hivatalos törvények, jogszabályok szabályozzák. 

A franchise (jellegű) rendszer AKTÍV és KÖLCSÖNÖS segítséget jelent egymás felé, aminek része a KERETEK is, ami azt jelenti, hogy az együttműködésnek van egyedi belső szabályrendszere is, ami nyilván nem lehet ellentétes a jogszabályokkal. 

Ez a főszabály érvényes a Meki féle zárt rendszerekre is, mert az átvevő a munkaerejét, tőkéjét és szervező képességét adja, míg az átadó a know-how mellett széles körű PR tevékenységgel aktívan segíti az egységeket. 

Tehát a Moderátor Tanácsadói Rendszer lényege, hogy aktívan segítjük egymást. Ha jobban belegondolsz, minden cégnek így kellene működnie…

 


Moderátor Franchise ajánlatom részletezve:


Az Általános Szerződési Feltételek is a RendszerÉpítő szervezeti ábra alapján készült. 

0. Ügyvezető

1.1. PR - reklám - weboldalak - partneri ajánlatok

1.2. Marketing - hírlevél - felmérések - marketing termékek

1.3. Értékesítés, fő termékeink

2.1. TermékPiramis 

2.2. Beszerzés - szerezz új, rendszerben dolgozó partnereket! 

2.3. Termelés, szolgáltatás - MiniCRM / VERA.CRM bevezetés

2.4. Minőségbiztosítás

3.1. Pénzügyi irányelvek

3.2. HR - tanácsadók, konzultációk

3.3. Jogi és etikai ügyek

3.4. Szoftverek, IT irányelvek

 


0. Ügyvezető

Pontosan mi az, amit elértem? 

- Minden ügyfelem rendkívül szimpatikus, fejlődni akar, előre kifizetik a projekteket. 

- Több éve folyamatosan fejlődünk, minden statisztikánk folyamatosan növekszik. 

- Rendkívül erős ajánló partneri rendszerünk, és videós referenciáink vannak. 

- Minden háttér KÉSZEN van, amire szabadúszó tanácsadóként vágytam.

- A bevételem jelentős része passzív jellegű. 

- 30+ éve értékesítek, 20+ éve vezetek céget, 10+ éve vagyok MiniCRM RendszerÉpítő.

- Elfogadsz üzleti mentorként? 

RendszerÉpítő partnerként ezt ajánljuk: 

  • Lesz egy "virtuális" Ügyvezetőd, aki segít a saját céged fejlesztésben. A virtuális szó azt jelenti, hogy nem a főnököd lesz, hanem a segítőd, mentorod. 
     

 

1.1. PR - reklám - weboldalak - partneri ajánlatok

RendszerÉpítő partnerként ezt ajánljuk: 

  • Az ajánlataid felkerülnek a weboldalainkra, minden platformon, hírlevélben, workshop-on reklámozunk.
    Ez nem automatikus, csak ha megfelelsz a szakmai feltételeknek.

     
  • Használhatod a RendszerÉpítő márkanevet - és közben a SAJÁT nevedet, hírnevedet építed. 

PR / reklám - mit várunk tőled? 

  • A saját eszközeiddel, módszereiddel, kapcsolataiddal Te is ajánld a marketing termékeket, építsd a listánkat, adj ajánlást, vagy szervezz egyedi kampányt, amiben a Te neved alá iratkoznak fel.
     
  • Ha erős vagy az online marketingben, akkor egyszerűen építs egy weboldalt, egy új csatornát, amivel megcélzol egy bizonyos vállalkozói célcsoportot, amiben már erős referenciánk van. Ha egy E-book-ot értékesítesz online, akkor a bevételt vissza is fordíthatod az online marketingre - és a magasabb értékű vásárlások ajánlói jutaléka tiszta és passzív jövedelem.
     
  • A kis értékű marketingtermékekeinket akár önállóan is értékesítheted a saját rendszeredben, 200%-os ajánlói jutalékkal, ami azt jelenti, hogy a bevétel akár 100%-ban a tiéd lehet és még plusz 10% ajánlói partneri jutalékot is fizetünk. 
     
  • Ideális ügyfeleket meghívhatsz a workshopra, az online találkozókra, akár fizető ügyfélként vagy akár vendégként is. Ha vendégként hozod, ügyelj, hogy “eladd” az árát, amit tőled kap meg ajándékba a vendég (tehát fontos, hogy értékelje). 
     
  • Ha már aktív partner vagy, akkor Te is fejleszthetsz ilyen partner-marketing termékeket, amiket könnyen tudunk ajánlani, vagy akár értékesíteni a saját rendszerünkben. 
     
  • PR - elvárjuk, hogy erősen vigyázz a RendszerÉpítő márka jó hírére és a @rendszerepito.hu -s email címeddel tartsd be a Kommunikációs Kézikönyvben foglalt kulturális és kommunikációs szabályzatunkat. És szólj, ha tudomásod van róla, hogy bárki megszegte - ez a saját érdeked is!   
    https://moderator.hu/kommunikacios_kezikonyv 



 

1.2. Marketing - hírlevél - felmérések - marketing termékek

RendszerÉpítő partnerként ezt ajánljuk: 

  • A marketing termékeket akár saját termékként is értékesítheted, ezzel erősítve a saját marketing keretedet. 
     
  • Használhatod a RendszerÉpítő kész CRM rendszerét és saját nev@rendszerepito.hu email címmel. 

  • Saját egyedi email címeddel is kérhetsz CRM rendszert, amit egyedi módon testre szabhatsz.
     

Ezt várjuk tőled: 

  • Erősítsd a RendszerÉpítő márkanevet minden lehetséges módon. 
     
  • Add el a marketing termékeinket saját termékként. 
     
  • Építs erős kreatív marketing termékeket! (szakértői termékpiramist)
     

 


1.3. Értékesítés, fő termékeink
 

Az értékesítésben a fő irányelvünk, hogy KIVÁLÓ, de minimálisan jó fej ügyfeleink legyenek - akik megfelelően fel vannak készítve az együttműködésre, mert konzultációval, komolyabb cégfelméréssel megbizonyosodtunk róla, hogy VALÓBAN ránk/rád van szüksége. 

  • Messze a legfontosabb irányelv: csak azt adjuk el, amire VALÓBAN szüksége van az ügyfélnek, ki is tudja fizetni és fel is tudja használni, tehát fel van rá készülve.

Ez a lényege a partnerségünknek: erőlködés nélkül fel tudod mérni, hogy RÁD van-e szüksége, vagy valami másra? Ha másra, akkor nyugodtan irányítsd arra - hiszen abból is lesz bevételed és még csak nem is neked kell vele dolgozni. 

  • Így leszel etikus értékesítő, tanácsadó, a szabadpiacon széles körben uralkodó “csakveddmármegvégre” típusú biztosítási ügynök stílusú nyomulás helyett. 
     
  • Értékesítési jutalék: 10%, ami azt jelenti, hogy amit eladsz, abból egyszer kaphatsz 10% ajánlói jutalékot (bármit vesz) és PLUSZ 10% értékesítési jutalékot.

Ez egyes termékeknél (pl. marketing / egyedi kampány) eltérhet, pl. a 49e Ft-os konzultációból és a workshop-ból 10e Ft jár az értékesítésért. Ha folyamatos terméket adsz el (RendszerÉpítő előfizetés) akkor mindaddig jár a jutalék, amíg előfizet. 

  • Mit kell tenned ezért? Ez a jutalék csak akkor jár, ha már Aktív Partner (vagy telemarketinges munkatárs) vagy, tehát bent vagy a rendszerünkben, mert ezzel a juttatással kötelezettség is jár - te vagy az Értékesítés modulban a hivatalos értékesítője, így a te kötelességed, hogy figyelj rá, mire van MÉG szüksége? 

Magyarul a te feladatod kihozni belőle az ügyfél élettartam értéket. 

 

Mit ajánlunk? 

  • A marketing termékeket SAJÁT termékként is értékesítheted.
     
  • A RendszerÉpítő előfizetést SAJÁT termékként is értékesítheted. 
     
  • Bármelyik másik tanácsadó termékéből szerezhetsz ajánlói, vagy értékesítői jutalékot. 
     
  • Soha többé nem kell "kávézgatnod", mert a RendszerÉpítő workshopra meghívhatod az érdeklődőidet. 
     
  • Segítünk a komolyabb tét tárgyalásokban. 
     
  • Mivel szerződött partner vagy, a Moderátor RendszerÉpítő Kft. nevében adhatsz fő szolgáltatásra (ÁFÁ-s) ajánlatot.
     
  • Ha szükséges, segítünk a személyes értékesítésben, tárgyalásban. (Tudod, jó zsaru - rossz zsaru tárgyaláshoz két ember kell). 

Értékesítés támogató eszközeink MiniCRM-ben 

  • TermékPiramis alapú értékesítés
  • Értékesítés kvalifikáció (ügyfél csoportosítás) szerint
  • Új vevők sales - Régi vevők sales folyamat szétválasztása
  • Automatikus értékesítés és upsell MiniCRM-ben kattintós emailekkel
  • Belépő Termék (konzultáció, workshop)
  • Előzetes árajánlat sablonok - kész termékpiramis
  • Ajánlat Bomba - az ellenállhatatlan ajánlat (könyvek postán, stb)
  • Ajánlat-követő / elveszített ajánlat visszahozó automatizmusok
  • Értékesítési statisztikák (ajánlat lezárási arány)


     

1.4. Ügyfélszolgálat. 

A Moderátor Tanácsadói Rendszerben VAN ügyfélszolgálati támogatás, ami a mi rendszerünkben a rendelkezésedre áll.
Ha saját VERA.CRM rendszeredben is kérhetsz segítséget. 

Az Ügyfélszolgálat segít a workshop szervezésben és a nem szakmai kommunikációs feladatokban. 

Ez nem elmélet, konkrétan kapsz egy saját telefonos munkatársat, naponta egy órára. 

 

 


2.1. TermékPiramis 

Az egyik fő erősségünk a kidolgozott, tesztelt szolgáltatási TermékPiramis. 

  • Ugyanezt várjuk Tőled is, folyamatosan fejleszd a sajátot - és nyugodtan illeszd be, amire szükséged van!
     
  • A marketing termékeket akár SAJÁT termékként eladhatod a saját ügyfeleidnek. 

 


2.2. Beszerzés - szerezz új, rendszerben dolgozó partnereket! 

Ha a közös rendszerben dolgozol, akkor transzparens módon megosztjuk veled a bevált beszállítóinkat. 

Ugyanezt várjuk Tőled is.

 


2.3. Termelés, szolgáltatás - MiniCRM / VERA.CRM bevezetés


Ha van saját szolgáltatásod, akkor azt mi is felhasználjuk, értékesítjük, ajánljuk. Az a célunk, hogy az ügyfeleink TELJES KÖRŰ kiszolgálást és megoldást kapjanak.

A kölcsönös segítség a szolgáltatásban is fontos elem.

Fő termékeink: 

- RendszerÉpítő előfizetés, 75e Ft / hó vagy 12 x 49e Ft / év. 

- Kapcsolódó termék: VERA.CRM, 1-3 fős automatizálási eszköz, 25e Ft / felhasználó. 

- Online VIP MiniCRM bevezetés 290e Ft / hó. 

- Szervezetfejlesztési projekt, személyes tréninggel + megvalósítással: 490e Ft / hó. 

 


2.4. Minőségbiztosítás

Ez egy fontos pont. A szakmai munkádba nem szólunk bele - egészen addig, amíg elégedettek az ügyfeleid. 

A fő irányelvünk, hogy az ügyfelek minden ponton úgy érezzék, hogy kicsivel többet kaptak, mint amire számítottak. 

A rendszeren belül rendszeresen és szigorúan ellenőrizzük az ügyfelek elégedettségét.
- Nem célcsoport - emailben
- Célcsoport - emailben és telefonon
- Telefonon és akár személyesen

Meglepő lehet: az ügyfeleket is ellenőrizzük annak érdekében, hogy kiszűrjük a változásra képtelen, indokolatlanul kritikus, vagy egyéb módon energiavámpír ügyfeleket. Őket - megfelelő indoklás mellett - nem célcsoport kategóriába soroljuk, vagy akár egyszerűen szerződést bontunk velük. 

Ahogy Te is elvárod, hogy kiváló partnerek és ügyfelek legyenek a rendszerben, úgy mi is elvárjuk, hogy kiváló szolgáltatást nyújts és ugyanilyen ügyfeleket hozz be a rendszerünkbe és küldj tovább másik partnerhez. 

Részletek a Franchise szerződésben. 

 


3.1. Pénzügyi irányelvek

A pénzügyi elosztási rendszerünket a tematikában megtalálod: https://moderator.hu/prezi

Technikailag, mivel szerződött partner vagy, egy ÁFÁ-s Kft állhat a hátad mögött, ami egy bizonyos ügyfél típus /méret felett rendkívül fontos PR szempont. 
Ennek a költsége 10%, amiért cserében készen kapsz: 

- Az ajánlatot egy ÁFÁ-s cég nevében adhatod, amely cég bevétele folyamatosan növekszik, 2024-ben akár 100M Ft is lehet. 

- Bankkártyás fizetési hátteret + pénzügyi asszisztencia, könyvelés, stb. 

Ez nem kötelező, csak egy opció. A saját ügyfeleid, bevételed után semmilyen jutalékot nem fizetsz. 

A Moderator© Tanácsadói Rendszer pénzügyi elosztási rendje:

  • Franchise rendszerhasználati díj: 10%
  • Marketing keret / Ajánló Partneri jutalék (lifetime): 10%
  • Értékesítési jutalék (egyszeri, az adott termékből): 10%
  • Üzemeltető adminisztrációs költség: 10%
  • Tartalék / Fejlesztések: 10%
  • Termékfelelős / Projekt menedzser: 20%
  • A szolgáltatást végző tanácsadó/alvállalkozó személyes munkadíja: 30 %


Fő pénzügyi irányelveink: 

- Minden ajánlat előre utalással érvényes. 

- A bevételt tartalékban tartjuk és akkor osztjuk el, amikor az ügyfél jelzi a teljesítés elfogadását. 

- Ha az ügyfél elégedetlen, az adott projekt elem / hónap tanácsadói díját akár visszafizetjük. Ilyenkor a jutalékok értéke nulla. 

 

Mennyibe kerül a franchise partnerség? 

A franchise partnerség technikai költsége havonta 290.000 Ft. 

A franchise szerződést és díjat Juhász Attila magánszeméllyel kötöd és ÁFA mentes jogdíj számlát adok. 

Vannak jutalék jellegű költségek, ha a Moderátor RendszerÉpítő Kft. számlázza a szolgáltatásod, akkor a központi pénzügyi elosztási rendszer érvényes a bevételre. 


 


3.2. HR - tanácsadók, konzultációk

- szerezzünk közösen munkatársakat!

A mi rendszerünkben van munkatársi toborzási rendszer és ilyen adatbázisunk. 

A legelső példa a telefonos kapacitás megosztása, de ugyanilyen módon fogunk keresni / megosztani marketing szolgáltatókat is. https://moderator.hu/karrier 

 


3.3. Jogi és etikai ügyek

Ez egy komolyabb téma. Amikor szabadúszó voltam, akkor szembesültem vele, hogy bizonyos projekt méret felett egyszerűen PR hátrány, hogy nem rendes Kft. van mögöttem, hanem csak magánszemélyként lépek fel. 

  • Mennyivel erősebb lenne az ELSŐ komolyabb ajánlatod, ha ezt a referencia oldalt tudod csatolni és egy leinformálható, növekedő Kft. - és egy teljes csapat - van az ajánlati háttérben https://moderator.hu/referencia 

Ha tanácsadóként fent vagy az oldalon, akkor ez teljesen hiteles hátteret ad neked és “egy csapásra” új szintre léptet téged, hiszen tanácsadóként a hitelességed a tőkéd. 

Ha van céges háttered, akkor van még pár konkrét előny: 

  • Van bankkártyás fizetési háttered, weboldalad, számla adminisztrátor és ügyfélszolgálat. 
  • Néhány kapcsolódó üzleti költséged (és annak ÁFÁ-ját) el tudjuk számolni. 
  • Az ügyfeled is nagyobb biztonságban érzi magát, hiszen harmadik féltől bármikor visszakaphatja a befizetését. 

Technikai / jogi info: 

  • Franchise szerződést Juhász Attila magánszeméllyel kötsz. A Moderátor RendszerÉpítő Kft.-vel pedig egy üzemeltetési szerződést, amiben megkéred, hogy kezelje és hasznosítsa a szellemi termékeidet, a kapcsolódó jutalékok és költségek levonásával. 
     
  • Minden Aktív Partner rendelkezik szavazati joggal a fontos ügyekben, hiszen a legmagasabb bizalmi szinten működünk együtt. 

 


3.4. Szoftverek, IT irányelvek

A franchise díj tartalmazza a Moderátor CRM rendszer használatának technikai költségeit és minden más szoftver költségét, amit meg tudunk osztani (weboldalak, stb). 

A VERA.CRM - saját CRM rendszer technikai költsége 25.000 Ft / user. 

A SAJÁT online és offline hirdetési költségek a Te költséged. 

 


Utálom a marketinges bullshit-et, nálunk nincs titok. 

A franchise partnerség technikai költsége 290.000 Ft. 

A franchise szerződést és díjat Juhász Attila magánszeméllyel kötöd.

Ha még nem ismersz, gyere el workshopra! »»»

Ha már ismersz, akkor regisztrálj franchise partnerként és kezdjünk dolgozni!



Lehetsz Ajánló Partner - váltsd életjáradékra a kapcsolatrendszered

Lehetsz Tanácsadó Partner - a tudásod add el, ne az idődet

Lehetsz Stratégiai partner - kulcsrakész szervezeti háttérrel dolgozhatsz

 

 


Az űrlap kitöltésével feliratkozol Juhász Attila RendszerÉpítő ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy döntesz, bármikor leiratkozhatsz, vagy kérheted az adataid végleges törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély. Itt találod az Általános Szerződési Feltételeket: www.moderator.hu/aszf És az Adatkezelési Szabályzatunkat: www.moderator.hu/adatkezeles