Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Hol találkozhatunk? - Workshop és Rendezvény Naptár


Rendezés:
Nézet:

Juhász Attila MiniCRM üzleti tanácsadó a BNI üzleti közösség és a 11201-es csoport büszke tagja. Kerepesen (Dél-Pest) találkozunk a jövő hét utáni kedden reggel 8.00 órától kb 10.00 óráig.

Ajánlásokat adunk egymásnak jutalék nélkül, és segítséget kérünk üzleti ötleteinkhez. A rendezvény technikai költsége 4.500 Ft. Több információ itt: http://www.bni-hungary.com

Meghívhatlak vendégként?


Kiállítók leszünk a Marketing Fesztiválon.

Találkozunk? :)

1.200 fős marketing kiállítás, 40 kiállítóval, 20 előadással és persze a kapcsolatépítési opciók.

 

 

Mi is ott leszünk résztvevőként a Marketing Szuperkonferencián, 2019.

Érdekesség: nem lehet jegyet kapni a konferenciára, hanem a GotomarketingPro zárt marketing csoport előfizetői vehetnek részt rajta.

www.marketingcommando.hu/mszk/mszk2019pro


Moderator© Értékesítési Rendszer alapítója és MiniCRM tanácsadója vagyok. 

Az a küldetésem, hogy segítsek másoknak fejlődni, rendszert építeni.


Ipari munkaruha gyártással és védőeszközök nagykereskedelmével foglalkoztam édesapám nyugdíjazásáig. A CRM bevezetéssel kihoztam a családi cégünket a kisvállalkozásokra jellemző teljes káoszból.
Ezután két évig voltam a MiniCRM Zrt. vezető tanácsadója, én vagyok a legtapasztaltabb hivatásos MiniCRM tanácsadó.


A siker titka, hogy a CRM bevezetésekor már VOLT RENDSZEREM. Egyszerű, fapados, papír alapú - de egyértelműen folyamat alapú működésünk volt, és ez fejlesztettük profi értékesítési szintre, 70%-os lezárási aránnyal, és egy piacvezető üzleti modellel.

A konzultációs díjam: 49.000 Ft + 0% ÁFA, Budapesten a Lurdy Házban személyesen, vagy Skype-on, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

Hogyan szervezzük a megrendelést?

  1. A rendszerem küld egy 49.000 Ft-os díjbekérőt.
  2. Ha elutaltad, az asszisztensem egyeztet veled időpontot.
  3. E-mailben egyeztetjük a kérdéseket, csak előkészített konzultációt kezdhetünk el.
  4. Megtartjuk a konzultációt. Ha elégedetlen vagy, akkor visszautalom az árát.
  5. Kapsz egy írásos összefoglalót és Skype-on fel is veheted a beszélgetést.

Gyakorlatias VERA / MiniCRM workshop értékesítőknek.

Hozod a laptop-od és mire hazamész, mindent értesz!

Dátum: 2019 Február 13., szerda. Figyelem, a terem mérete miatt csak az első 24 regisztrációt tudjuk fogadni!

Program, tematika, napirend: 

  • Délelőtt kezdő szint: 10.00-13.00.-ig, alap szintű gyakorlás. Kapsz egy saját CRM hozzáférést és élesben gyakorolhatsz. Adatmezőről adatmezőre, több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudod rendszerben tartani az ügyfél követést. A nap végén megnézed a munkád a saját Értékesítői Riportok EXCEL táblázatodban.

  • 13.00-14.00-ig ebédidő. Az ebéd önköltséges, a környéken széles a választék.
     
  • Délután haladó szint: 14.00-17.00.-ig, aktív MiniCRM felhasználóknak és VERA klubtagoknak. Itt már a saját rendszeredben dolgozol, és a haladó értékesítési és CRM technikákon dolgozunk. Több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni és automatizmusokkal segíteni a munkád CRM-ben és ha kéred, elemezzük az Értékesítői Riportok EXCEL tábládat.

Előadók:

  • Horváth Balázs, az IT RandiGuru. Profi programozó, CRM és ERP bevezetésnél informatikai tanácsadó.
  • Juhász Attila, a Moderátor, aki 10+ éves technikai és üzleti szintű MiniCRM bevezetési tapasztalattal.