Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü
Itt jársz most: Kezdőlap >

Workshop

RendszerÉpítő workshop dátumok és témák


Kiemelt témánk: szakértői értékesítés

Workshop / Klubnap / Tréning és Rendezvény Naptár


Rendezés:
Nézet:

Termékfejlesztés és PartnerProgram workshop


Mi ez a TermékPiramis? 

  • Kreatív terméktervezési módszertan,
    • mert ha szeretnél lojálisabb, felkészültebb ügyfeleket,
    • akkor a legegyszerűbb, ha Te készíted fel őket.
       
  • Technikailag a TermékPiramis E-book támogató workshopja.
    • és egyben technikai felkészülés a PartnerProgramokra!

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a cégedből.
  • Neked, ha szakértő vagy, de nem tudod megvédeni az áraidat az agresszív árversenyzőktől.
  • Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról,
    ...de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni és fejleszteni.

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy
    nincs aki megvalósítsa amit kigondolsz.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek.
  • Alkalmas vagy partneri együttműködés indítására és csatlakozásra.
  • Ja, és nem "kávézgatszl" ingyen :)

Gyere kreatív terméket fejleszteni!

Program: 9.15.-től 16.00.-ig tart. 

Ebédidő: 13.00.-14.00.-ig, az ebéd önköltséges a szomszédos kiváló étteremben. 

Cím: Alphasonic irodaház, 1044 Budapest, Ipari park utca 8. 

Minden hónap 2. szerda, egész nap, 09.00.- órától 17.00. óráig.

 


Várlak barátsággal: Juhász Attila, RendszerÉpítő


Hogyan szerezz HATALMAS reklámot, hírverést?



Ez a szakértői értékesítési rendszer tematika első része. 

Szerezz nagyobb reklámot, hírverést és ajánló partnereket! Végig vesszük a gyakori - és pár ritkán használt PR és reklám eszközt. Kiemelten a gyorsan elindítható eszközökre, mint a hideghívás és a partneri együttműködések.  Folyamatosan gyűjtjük az eszközöket, találni fogsz néhány egészen különlegeset is :)

A workshopon találkozhatsz Pinterest / apróhirdetési / Facebook és egyéb szakértőkkel és gerilla kampány példákat is mutatunk. A PR - reklám workshop teljes felvétele elérhető.

 



PR - média - reklám workshop témák és videók:

  1. Mi az a PR / reklám valójában? 
    1. Tudatos reklám eszközök
    2. Spontán PR eszközök
       
  2. FONTOS TÉMA! S.W.O.T. analízis, avagy hogyan mérd fel és használd a céged erősségeit és gyengeségeit, illetve alkalmazkodj a külső, piaci veszélyekhez és lehetőségekhez? 
     
  3. Milyen fő reklám üzeneteid lehetnek? 
     
  4. Kinek akarsz üzenni? Célcsoport meghatározás alapok.
    1. "Hol lakik" / mit olvas az ideális ügyfeled? 
  5. Mi a céged FŐ üzenete?
    Fogalmazd meg 3 szóban! RendszerÉpítő: rendszer - növekedés - szabadság

     
  6. Hol van a PR helye a cégedben és az értékesítésedben? 
     
  7. Hogyan kezdd el a RendszerÉpítést?
     
  8. PR és marketing felelős feladatai - hogyan mérhető a PR (MiniCRM-ben)?
     
  9. Ügyfélszolgálati feladatok a marketingben.
     
  10. PR / reklám eszköz Ellenőrző Lista, kiemelten:
    1. Hogyan kerülj be az újságokba, egyéb média felületekre szakértőként?
    2. Érdemes a Pinterestre menni? 
    3. Működik még az apróhirdetés?
    4. Kinek való a networking (kapcsolatépítő klubok)
    5. Gerilla marketing
    6. Telemarketing, hideghívás
    7. PartnerProgramok, Professzionális Ajánlói Partnerség
    8. MyWorld - a kulcsrakész B2C törzsvásárlói program
    9. Offline (fizikai) reklám eszközök
    10. Onlline (internetes) reklám eszközök
       
  11. Hogyan találj üzleti, marketing és ajánló partnereket?
    ​ 
    • Ez a legerősebb téma - külön programot indítunk idén, hogy a rendszerben működő vállalkozók másodlagos vevőkre - ajánló és egyéb B2B partnerekre - találjanak. 
       



Növekedésben lévő kisvállalkozóknak segítünk


A növekedés akkor jön el, amikor megtalálod az ideális terméket / szolgáltatást, illetve a piacod szakértőként tekint és keres.

Elvileg minden oké, ezért küzdöttél, nem?

Itt jön a "nincs időm" elakadás. Neked tudnánk legjobban segíteni a RendszerÉpítő Mentor programmal, de kérdés, hogy lesz-e IDŐD kiállni a munkából és egy napot / délutánt rátenni a tervezésre?
 


A “NINCS IDŐM” betegség számos cégvezető infarktusért,
elhalt álmokért, szétesett családokért felelős.
Elfonnyadt hobbik és el-nem-olvasott könyvek kísérik az útját.

 



És a legrosszabb rémálom, amikor nincs kinek / nincs hogyan átadni a céget
és a nyugdíjas cégvezető szó szerint halálig dolgozik, mert nélküle nem működik semmi.

Ez a következő üvegplafon - hogy NÉLKÜLED működjön a céged, de legalább az értékesítés.


Fektess be 4 órát és garantáltan 40 órát kapsz vissza! 


És lehet, hogy visszakapod az életed… a családod… a hobbid... a könyveid...

NE halogass! Rendszer - Növekedés - Szabadság vár rád.
 


Vedd meg a RendszerÉpítő PR / reklám workshop videós tananyagát!


Az ára 25e Ft (+ÁFA) de tudom, hogy az ára nem számít, ha nincs időd.

üdv, Juhász Attila és a RendszerÉpítő csapat


Hogyan építs profi, szegmentált marketing adatbázist MiniCRM-ben?




Értékesítés modul / Feltérképezés blokk felépítése. 


Ide kerülnek azok, aki hírlevélre, blogra, stb iratkoznak fel és MÉG nem akarnak éles tárgyalást.
Hírlevél és automata kvalifikáció itt indul. 

Marketing 1. téma: Adatbázis sablon - hogyan töltsd ki?
Mire figyelj, milyen plusz adatmezőket tervezz? (kötelező, forrás és minősítés mezők)

Marketing 2. téma: Minősítés alapok - hogyan csoportosítsd a meglévő vevőket? 
Hogyan lehet automata módon minősíteni az érdeklődőket? 

Marketing 3. téma: Adatmezők felépítése + CRM felelős betanítása erre
ZERO SPAM pontosítása, adatbázis hitelesség ellenőrzés
Mi a különbség az "ügyfél lista" és az "adatbázis" között? 

Marketing 4. téma: Alap hírlevél sablonok / kattintós sablonok / kvalifikációs email / 
Kattintós űrlapok magyarázata, minta kampány építése + CRM videó ajánlása.
Vendég előadó: Pintér Andrea - milyen szervezeti célokat lehet elérni kattintós emailekkel?  

Marketing 5. téma, felmérések: Betöltött vevő lista aktiválása kattintós felméréssel - valós aktivitás mérése. Hogyan szerezz hasznos információkat, ajánlásokat, plusz információkat? 

Marketing 6. téma: Ügyfélszolgálati munkakör tervezése a marketingben - ki/hogyan kezeli az új regisztrálókat? Visszapattanó emailek automatizmus szükséges?
(B2B-igen, B2C-nem biztos) / Ügyfélszolgálat belső űrlap. 

Marketing 7. téma: Adatlapon saját tematikás mező / blokk típusok (nem mindegyik kell)
Ajánlat 1-2 mezők / Termékek típusa / Időpont egyeztetés és visszaigazolás blokk (rendezvény kezelés)
Beszállítók blokk és mezők / Pénzügyi blokk és mezők / Minőségbiztosítás


Marketing 8. téma: Saját tematikás email sablonok 
Kvalifikációs email (+kiterjesztések bekapcsolva?) / Több gombos emailek 
Díjbekérő sablon / Táblázatos sablon (ha kell) / Időpontfoglaló email
Egyedi email sablonok kellenek? (demo rendszerből másolható)
MiniCRM oktató emailek (9 sablon, HR, vagy Belső projektek modulba)
Moderátor rendszer ajánló email sablon (nekünk is ők segítettek)
Lezárt vesztett státuszra: Nem bántad meg? Kattintós email. 

Marketing 9. téma: Marketinges / CRM felelős munkaköri leírása, milyen szoftvereket kell ismernie? 

Marketing 10. téma: Ismertebb marketing szoftverek elemzése, ár és egyéb szempontok alapján.
Mi a különbség a marketing / CRM / ERP szoftverek között?

Marketing 11. téma: Szűrések / marketing riportok /
Hírlevél szerkesztés és küldés  / Kattintós emailek oktatás és minta kampány

Marketing 12. téma: Minősítés haladó szint. Vevőtípusok, profilok,
fizikai és érzelmi nyomógombok, személyiség, képességek.
Célcsoport (ideális átlagos) vevő elemzése. 

Marketing 13. téma: Minősítés: nem célcsoport vevő típus mély elemzése.
Mi jellemzi, hogyan kommunikál, mit kérdez?
Miről ismered meg, hogyan ismerheted fel a legkorábban?
Lehetséges automata kiválasztási rendszert tervezni? 

Marketing 14. téma: Minősítés: VIP ügyfél típus elemzése.
Mostani vevők között hány VIP vevőd van, mi jellemző rá,
hogyan kommunikál, miket kérdez,

Fontos kiegészítő téma: Marketing naptár sablon letöltése. 
 




A marketing workshop február 14.én volt.

Egy profi videós csapat felvette, de a videó vágás és feltöltés még nem készült el. 

Ha klubtag vagy, értesítünk. Ha még nem, akkor rendeld meg és küldjük, ha készen lesz. 


Hatékonyabb értékesítés és ajánlatok



Itt már nincs elmélet, éles tárgyalás lezárásról beszélünk. Hogyan adj ellenállhatatlan ajánlatot (Ajánlat Bomba) és milyen konkrét technikai eszközökkel, automatizmusokkal tudja felhúzni az ajánlat lezárási arányt az értékesítő csapatod?

Értékesítési workshop témák

1. Előzetes árajánlatok

2. Célcsoportra szabott árajánlatok, Ajánlat Bomba

3. Árajánlat írási, adási technikák

4. Tárgyalástechnika, kulcs kérdések

5. Automatikus árajánlat követés

6. Ajánlat lezárási arány - mit mutat nekünk?

7. Ajánlati, értékesítési és pénzügyi riportok vezetőknek
 




Növekedésben lévő kisvállalkozóknak segítünk


A növekedés akkor jön el, amikor megtalálod az ideális terméket / szolgáltatást, illetve a piacod szakértőként tekint és keres.

Elvileg minden oké, ezért küzdöttél, nem?

Itt jön a "nincs időm" elakadás. Neked tudnánk legjobban segíteni az ÜVEGPLAFON workshop-pal, de kérdés, hogy lesz-e IDŐD kiállni a munkából és egy napot / délutánt rátenni a tervezésre?
 


A “NINCS IDŐM” betegség számos cégvezető infarktusért,
elhalt álmokért, szétesett családokért felelős.
Elfonnyadt hobbik és el-nem-olvasott könyvek kísérik az útját.

 



És a legrosszabb rémálom, amikor nincs kinek / nincs hogyan átadni a céget
és a nyugdíjas cégvezető szó szerint halálig dolgozik, mert nélküle nem működik semmi.

Ez a következő üvegplafon - hogy NÉLKÜLED működjön a céged, de legalább az értékesítés.


Fektess be 4 órát és garantáltan 40 órát kapsz vissza! 


És lehet, hogy visszakapod az életed… a családod… a hobbid... a könyveid...

NE halogass! Rendszer - Növekedés - Szabadság vár rád.

Cím: Alphasonic irodaház, 1044 Budapest, Ipari park utca 8. 

Március 13., szerda, egész nap, 09.00.- órától 17.00. óráig.
 


Várlak barátsággal.


Az ára 25e Ft (+ÁFA) de tudom, hogy az ára nem számít, ha nincs időd.
RendszerÉpítő előfizetőknek és VIP ügyfeleinknek díjmentes.


üdv, Juhász Attila és a RendszerÉpítő csapat


Milyen lenne, ha nemcsak 1 üzleti tanácsadód lenne, hanem 15? 



Mire jó a MasterMind (mesterelme) csoport? 

A mesterelme csoport 10-20 hasonló (jelen esetben rendszer-szemléletű) cégvezető online vagy offline találkozója, ahol kreatív energiájukat kölcsönösen megosztják. 


De HOGYAN működik? 

Másnak segítesz - és neked is lesznek ötleteid! Megvan az, amikor más kérdése alapján feljön egy olyan téma, probléma, ötlet, amire még csak nem is gondoltál?

Ez NEM előadás! Aki kiül a “forró székbe”, arra figyelünk. Ő van a központban és feltehet egy üzleti jellegű kérdést, amin éppen dolgozik, vagy amivel elakadt. 

És a csapat összes tagja neki dolgozik 10-15 percben. Gyűlnek az ötletek, javaslatok, vagy konkrét megoldások, ha már valaki megoldotta az adott problémát. Az ötleteket felvesszük, hogy a segítség kérő vissza tudja nézni, utána járni és kidolgozni, ha jó az irány. 

A csapatot és a témákat egy moderátor koordinálja, jelen esetben Juhász Attila. 


Miért jó ez, ha már aktívan dolgozol Juhász Attilával? 

Nagyon egyszerű a válasz: mert mások kérdéseiből és válaszaiból is tanulhatsz. Hasznos mellékhatás, hogy Attila jobban látja, hogy mi az, ami foglalkoztat. 


Mindenki sorra kerül?

Elvileg igen, ezért csak kis csoportban (max 15 fővel) tudunk ilyen programot tartani, a gyakorlatban az első 15 jó kérdést tudjuk támogatni. 


De kik lesznek ott? 

Elsősorban a Juhász Attila ügyfelei, és/vagy CRM használó vállalkozók. Aki CRM-et használ, arról tudni kell, hogy rendszerszemléletű, növekedésben lévő szakember, elsősorban ipari és/vagy B2B (céges ügyfeles) értékesítési rendszerrel, kb. 50-100M+ céggel a háta mögött. 


Oké, de mit érdemes kérdezni? 

Egy konkrét értékesítéssel kapcsolatos kérdést érdemes feltenni, amire nem elvi választ, hanem konkrét javaslatokat vársz. Itt egy pár példa, amik korábban felmerültek: 

Milyen értékesítői jutalék rendszert alakítsak ki?
Mi a véleményetek az új termék ötletemről?
Hogyan javíthatnám a weboldalam hatékonyságát? 
Hogyan javíthatom a hírlevél megnyitási arányt? 
Mit adjak el annak, aki nem fogadta el az ajánlatokat? 
Hogyan hozzak ki több bevételt a listából?
Mit adjak el MÉG a régi vevőknek? 
Honnan szerezzek több szakember munkatársat?
Milyen szoftverrel tudok videót szerkeszteni?
Váltsak céges Gmailre, (workspace-re) vagy ne? 
Hogyan oldjátok meg azt, hogy…?


MasterMind szabályok

Előre el kell küldeni a kérdést. Ha túl egyszerű, simán megválaszoljuk. Ha túl bonyolult, vagy általános, akkor megkérlek, hogy pontosítsd. 

A kérdéseket előre el fogom küldeni, hogy előre lehessen készülni, kivéve ahol az első benyomásra kérdezünk (pl. mit üzen neked a honlapunk?). Így tudunk gyorsan haladni. (a résztvevők nevét adatvédelmi okból nem küldöm). 


Amikor a te kérdésed van, akkor azt a blokkot felvesszük és neked átküldjük, vagy egyből felveheted. 
FŐSZABÁLY: az ötleteket, nem minősítjük! Ez egy brainstrorming, az a célja, hogy elindítson. Nincs hülye ötlet, ez megöli a kreativitást. A részleteknek majd később utána jársz.
És ez a másik: illik végig maradni, nem csak addig, amíg te kérdezhetsz. 


Mikor lesz? 

Kéthetente csütörtök délután, 14.00. és 18.00. óra között. Nagyon pörgős online program, rövid szünetekkel, fontos, hogy zavartalan legyen a háttér. 


Mennyibe kerül? 

Az első (02.29.) díjmentes, ismerkedjünk, teszteljük a módszertant. Ha aktív VIP, vagy mentor program tag vagy, akkor neked később is díjmentes - csak az idődet kérjük cserében. Nem gond, ha nem tudsz mindig jönni, csak az a fontos, hogy tudjunk tervezni. 

A program a jövőben a mentor program része lesz.
https://moderator.hu/mentorprogram

Az első alkalom: 2023.02.29. csütörtök, 14.00. óra.