Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü
Itt jársz most: >

Hol találkozhatunk? - Workshop és Rendezvény Naptár


Rendezés:
Nézet:

Tervezd át, automatizáld az értékesítésed! Célozd a korlátlan növekedés

A workshop ára: 25.000 Ft / 2 fő / cég. Első alkalommal ingyenes!

Program, tematika, napirend (regisztráció, érkezés 09.00-től)

  • Délelőtt Értékesítési Rendszer Építés: 10.00-13.00.-ig.
  • A 10 rendszer szint bemutatása, elemzése és a kapcsolódó feladatok kijelölése a cégedben.
    Kapsz egy Rendszer Építő munkafüzetet és kidolgozod az adott témát a saját értékesítésedre.
  • Erre a kérdésre kapsz választ: hogyan AUTOMATIZÁLJAM az értékesítésem?

  • 13.00-14.00-ig ebédidő.
    Az ebéd és kávé önköltséges, a helyszínen büfé üzemel, illetve meleg ebédet tudunk rendelni

     
  • Délután Céges Rendszer Építés - B2B PartnerProgram Kézikönyv alapján.

    Itt már a haladó értékesítési és szervezet fejlesztési technikákon dolgozunk, bemutatom a komolyabb partnerprogramokat, ezek technikai háttér megoldásait. Erre a kérdésre kapsz választ: hogyan szerezzek ajánló partnereket, vagy ajánlható termékeket?

     
  • A B2B PartnerProgram Kézikönyv a helyszínen megvásárolható 5.000 Ft-ért.

Előadó, házigazda, a Moderator.hu alapítója:

  • Juhász Attila Moderátor, 10+ éves MiniCRM bevezetési és rendszer építési tapasztalattal.

Délelőtt kijelöljük a célokat és délután eltávolítjuk az akadályokat.

Tematika a Vállalkozóból Cégvezető program alapján.

Dátum: 2019 szeptember 21. szombat.

A workshop ára: 25.000 Ft / 2 fő / cég. Első alkalommal ingyenes!

Program, tematika, napirend (regisztráció, érkezés 09.00-től)

Délelőtt HOGYAN TERVEZD MEG A CÉGFEJLESZTÉST? (10.00-13.00.-ig.)

  • PROFIT KÉPLET - a bevételre hajtasz, vagy a nyereségre?
  • Az Értékesítési Rendszer 10 szintjének bemutatása, elemzése
  • Tűzz ki célokat okosan! (nem elmélet, munkafüzetben dolgozunk)
  • És a kapcsolódó feladatok kijelölése a cégedben.
  • Haladó szint: hogyan fejleszd az értékesítési és a termelési kapacitásod komoly befektetés nélkül?
     
  • 13.00-14.00-ig ebédidő.
    Az ebéd és kávé önköltséges, a helyszínen büfé üzemel, illetve meleg ebédet tudunk rendelni.

Délután: HOGYAN CSINÁLJ IDŐT? (14.00-16.00.-ig.)

  • A fejlesztés alapvető akadálya, hogy nincs rá időd - ezt meg kell oldani!
  • Itt már a haladó kvalifikációs (fontossági sorrend) technikákon dolgozunk.
  • Gyakorlati és sikeres példákat mutatok a réspiacok sikeres alkalmazására.
  • Valós és hatékony módszert mutatok arra, hogyan csinálj időt magadnak.
  • Mindezt MiniCRM gyakorlati és technikai példákkal.

Záró program: a Vállalkozóból Cégvezető program bemutatása
(októberi program: értékesítési rendszer építés)

Előadó, házigazda, a Moderator.hu alapítója:

  • Juhász Attila Moderátor, 10+ éves MiniCRM bevezetési és rendszer építési tapasztalattal.

Helyszín:

  • 2144 Kerepes, Szabadság út 102/b
  • Royal Station rendezvényközpont (M0-sról kifelé 5 perc)
  • Kényelmes és ingyenes parkolás.

Juhász Attila MiniCRM üzleti tanácsadó a BNI üzleti közösség és a 11201-es csoport büszke tagja. Kerepesen (Dél-Pest) találkozunk a jövő hét utáni kedden reggel 8.00 órától 11.00 óráig.

Ajánlásokat adunk egymásnak jutalék nélkül és segítséget kérünk üzleti ötleteinkhez.
Az üzleti találkozó technikai költsége 4.200 Ft. Több információ itt: http://www.bni-hungary.com

Meghívhatlak vendégként?


Kiállítók leszünk a Marketing Fesztiválon.

Találkozunk? :)

1.200 fős marketing kiállítás, 40 kiállítóval, 20 előadásal és persze a kapcsolatépítési opciók.

 

 

Mi is ott leszünk résztvevőként a Marketing Szuperkonferencián, 2020.-ban is.

Érdekesség: nem lehet jegyet kapni a konferenciára, hanem a GotomarketingPro zárt marketing csoport előfizetői vehetnek részt rajta.

www.marketingcommando.hu/mszk/mszk2019pro


Moderator.hu szerkesztője és a MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok. 

Az a küldetésem, hogy segítsek másoknak fejlődni, értékesítési rendszer építéssel.

A konzultáció díja: 49.000 Ft + 0% ÁFA.

Skype-on, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető és megér 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést - díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy a XVIII. kerületi irodában tudjuk tartani és lehet rögzíteni.
  • Mindenképpen adok egy írásos összefoglalót a javaslatokról, megoldásokról, és
  • bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautalom a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Itt rendeld meg! Köszönöm a bizalmad.