Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Moderator.hu aktívan együttműködő klubtagok


Miért érdemes kapcsolódni a Moderator.hu klubtagokhoz?

Kivétel nélkül a MiniCRM ügyfélkezelő rendszerét használják a cégükben, tehát fel vannak készülve az együttműködésre és rendszerben gondolkodnak.


Rendezés:
Nézet:

Szuper kiscsoportos tréning helyszínt, vagy tárgyalót keresel?

A XVIII. kerületben találod A Másik Hely nevű, professzionális tréning és tárgyaló helyiséget.

Csendes, nyugodt környezet, ingyenes parkolás, erős wifi, projektor, kulturált környezet és kávéfőző vár - és egy szimpatikus, megbízható tulajdonos.

Mi itt tartjuk a Hétfői Rendszer Építő Workshop-ot: www.moderator.hu/hetfoi_workshop

Ahogy a képeken is látod, van 20-25 fős tréning terem és kisebb szobák tárgyalni és mentor, vagy coach foglalkozásokat szolgáltatni.

Kattints ide és tájékozódj! https://a-hely.com

Sőt, itt egyből időpontot is foglalhatsz! https://ahely2.skedda.com/booking

Cím: Budapest, XVIII. kerület, Szent Lőrinc sétány 6.

Így találsz oda:

És így tudsz parkolni:

Figyelem, szolgálati közlemény!

Ahogy Surányi Ferenc már korábban bejelentette, a Vállalkozz Hatékonyan Klub (VHKlub) szakmai utódja 2018-tól Juhász Attila, MiniCRM rendszer fejlesztési tanácsadó. Ha korábban megvetted a Vállalkozóból Cég(et)vezető programot, akkor a moderator.hu oldalon továbbra is jogosult leszel a program elemek elérésére, letöltésére, használatára, annak az ígéretnek megfelelően, hogy ezt időbeni korlát nélkül használhatod. A díjmentes hozzáférés érvényes a program minden későbbi kiegészítésére is, illetve az első alkalommal a Céges Rendrakás workshop-ra is.

Sok sikert! Surányi Ferenc és Juhász Attila


Emlékszel még erre?

A PROFIT KÉPLET

Regisztrálj újra a Hatékony Vállalkozás 23 Törvényére!

Ingyenes videó tréning sorozat + Céges Rendrakás workshop Juhász Attilával

4.000 Ft

Szeretnél egy vagy több ilyen Youtube videót, mint ezek?

Egy ilyen referencia videót készítek 4.000 Ft + 0% ÁFA költséggel - csak aktív klubtagoknak!

Kérlek, vedd figyelembe, hogy ezek elsősorban SEO célokra, online felhasználásra ajánlott tematikus videók, ami nem stúdió minőség! Gyártási határidő a sablonra (első mintára) két hét, utána hetente egyet tudok készíteni.


Kérlek töltsd ki a Megrendelő űrlapot az oldal alján!

Peres Botond vagyok, a Lab36 Software Solutions alapítója, Marosvásárhelyről.

Speciális, egyedi informatikai rendszerek fejlesztésével foglalkozom, állandó programozói csapattal.

Ha szeretnél romániai árakkal európai szintű szolgáltatást, keress meg és egyeztessük a beruházási igényeket,

vagy partneri lehetőségeket!

Horváth Balázs vagyok - Az IT Randiguru.

Segítek neked cégvezetőként, hogy az informatika (IT) világában megtaláld az ideális szoftver szolgáltató partnert.

Több, mint 15 év tapasztalatom van a szoftverfejlesztés és az informatika területén. 12 fős fejlesztőcéget építettem amikor rájöttem, hogy a szoftverfejlesztés nem nyújt igazi örömöt számomra. Viszont egy másnak megoldhatatlannak látszó szoftveres kihívást pár perc alatt telefonon megérteni és tökéletes megoldást adni rá?

Na az már felvillanyoz ;) 

Széles kapcsolatrendszerem van, hiszen 7 éve vagyok BNI (Business Network International - www.bni-hungary.com) tag, és 2017 óta a BNI Budapest Fejlesztési vezetőjeként 14 csoport több mint 400 vállalkozó tagjáért vagyok felelős.

Vízióm, hogy minden magyar kisvállalkozásnak legyen ügyfél-kezelő szoftvere (CRM) és mobilon is használható weboldala!


Az IT Randiguru – az idegenvezetőd szoftverek világában


A 15 éves szoftverfejlesztői és tanácsadói karrierem két legfontosabb tanulsága:

  • A szoftverfejlesztő cégek rendkívül nehezen találnak rá azokra a partnerekre, akiknek pontosan az általuk fejlesztett szoftverre van szüksége. Mindenkinek segíteni akarnak, ezért sokszor annak is eladják a saját megoldásukat akinek nem arra van szüksége.

    Az eredmény? Elvesztegetett évek és milliók, rossz szájíz mindkét oldalon.

     
  • A saját szakterületükön kiváló, viszont az informatikában kevésbé jártas cégeknek kihívás, hogy megtalálják a számukra ideális szoftvereket.

    Sok esetben már az igények pontos meghatározása is nehézkes. Nincs meg a megfelelő háttértudásuk ahhoz, hogy olyan szoftvereket válasszanak, amelyek valóban segítik a működésüket és meg is térülnek – nem pedig csak fölösleges pénzkidobást jelentenek.

 Vedd fel velem a kapcsolatot!

A webáruházra fejlesztett Mesterséges Intelligencia szoftver olyan eredményesen követi a vevőket, amire élő marketinges nem képes! A világ legnagyobb webáruházai már hasonlót használnak:

 

Görgess tovább, nézze meg referencia eredményeinket!

Regisztrálj most egy díjmentes bemutatóra és kérd a Moderator.hu egyedi kedvezményét! 

Ki keres külsős partnert a szövegíráshoz?
Ma már egyre több cég keres megbízható partnert a szövegírási feladatok elvégzésére. Ennek oka, hogy az üzleti kommunikáció szélsebesen változó világában naprakész tudásra van szükség a szövegírás terén is. Egy kimagasló eredményeket produkáló vállalatban elvárás, hogy az üzleti kommunikáció támogassa a marketing és az értékesítési folyamatokat, miközben Google barát szövegekkel kommunikáljuk az erősségeket.

Elakadt a tartalomfejlesztéssel? Kérjen ajánlatot ma!

Gyorsabb és stabilabb a bevezetés tanácsadói segítséggel.

Tudod, a Moderátor az a társ, aki végig elkísér a CRM bevezetésben! :)


Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER?

Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.

  • "Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
  • "Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.

 

Ki a felelős a MiniCRM bevezetésért?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM bevezetés során.

A CRM bevezetésnek két szintje van:

  1. technikai - egyszerűen jól be kell állítani és megtanulni egy ügyfélkezelő szoftvert,
  2. és van egy üzleti szintje, amikor az értékesítés hatékonységén dolgozunk, ami messze túlmutat az szoftveres feladatokon.

Én az üzleti szintű bevezetésben, az értékesítés fejlesztésében segítek.

Minden típusú értékesítést próbáltam a saját bőrömön, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig.

Gyakorlott CRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor díjmentesen adok hozzá 30 perces Skype konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok.


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?