Konzultáció tanácsadókkal
A Moderator RendszerÉpítő tanácsadói konzultációkra 100% elégedettségi garanciát vállalunk!
A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító
Küldetésem Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.
Célom,
hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.
- Az első konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
- 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.
1 óra Google-meet/Zoom, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.
+1 óra előkészítés (pl. meglévő CRM rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.
Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.
Hogyan zajlik egy konzultáció?
- Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető,
- és megér nettó 49.000 Ft befektetést.
- Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
- Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
- Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
- A felkészülés és az utalás után időpontot egyeztetünk.
- A konzultációt Skype-on/Zoom-on tartjuk és lehet hangot/képet rögzíteni.
- Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
- 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha kéred, visszautalom a pénzed.
- Apró betűk nincsenek.
Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
Üzenj és egyeztessünk! Köszönöm a bizalmad.
Egységes a csapat? Szervezeti Ábra és CRM bevezetési alap tréning
Ha a CRM bevezetéssel kapcsolatban motivációs szervezeti ellenállás van, akkor tartsunk először egy (személyes) kommunikációs tréninget.
Maximum 20 fővel vállalom, VIP CRM bevezetési projektben ez egy ideális első szolgáltatás.
.........
Alapszabály: a cégben MINDENKINEK kellene értékesíteni.
........
Ha ezt nem értik a munkatársaid, akkor bármit taníthatsz neki, értelmetlen dolgokat fognak csinálni, mert ilyen gondolatok vannak a fejükben:
"Az a feladatom, hogy kitöltsem a munkaidőt...."
"Azt várja a főnök, hogy mindenkinek eladjak..."
(Ez nem vicc, próbáld ki, kérdezd meg!)
..........
A RendszerÉpítő céges tréningen adok minden munkatársadnak egy egyszerű kis füzetet, ami ezt elmagyarázza nekik, és ebből dolgozunk.
Ez alapján tartunk egy kétórás kommunikációs tréninget a csapatnak (aztán megtarthatják).
Miután pozitív lett a hangulat, több alapszabályban egyetértésre jutottunk, akkor az üres részre kidolgozunk olyan szabályokat, amiket el szeretnél fogadtatni - és végső soron minden munkatárs támogatja az értékesítést.
..........
Rendeld meg most!
- Az egész napos tréning díja 290.000 Ft. + ÁFA
- Ha VIP projekthez kiegészítésként rendeled, akkor 200.000 Ft. + ÁFA
A Moderator RendszerÉpítő program pénzügyi tanácsadója vagyok.
Küldetésem: Pénzügyi Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között. Az a célom, hogy segítsek másoknak fejlődni, pénzügyi rendszert építeni |
Hogyan dolgozunk?
1. Meghatározzuk a pénzügyi elosztási célokat
2. Adok hozzá egy EXCEL táblát (házi feladat kitölteni)
3. Együtt elemezzük az adatokat
Hogyan zajlik egy konzultáció?
- Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a pénzügyi rendszerépítés célját.
- Díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
- A konzultációt Skype-on, vagy Zoom-on tudjuk tartani
- és lehet hangot/képet rögzíteni.
- Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
- 100% elégedettségi garanciát vállalok,
ha az első konzultáció után úgy érzed, hogy nem érte meg, akkor visszautaljuk a pénzed. - Apró betűk nincsenek.
Itt rendeld meg a szolgáltatást! Köszönjük a bizalmad.
»»» Ára: 49.000 Ft + ÁFA
»»» Mentor programban: 25.000 Ft + ÁFA
»»» VIP ügyfeleink részére: díjmentes
Minden hétfőn 12.30. és 17.00. óra között foglalható mentor meeting
Ki kérhet időpontot?
Akinek aktív VERA.CRM és RendszerÉpítő Mentor program előfizetése van, és a régi VIP ügyfeleim.
Milyen témában kérhetsz segítséget?
- MiniCRM kérdések, beállítások, használat.
- TermékPiramis és más videó tanfolyamok alapján ötletek, vélemény kérés.
- Partneri együttműködés tervezés valamelyik klubtaggal.
Itt csatlakozhatsz a Mentor programhoz!
Kevés a 30 perc? Foglalj RendszerÉpítő konzultációt!
Horváth Balázs scale up mentor,
szervezetfejlesztési stratégiai partnerünk.
Egy jól működő cégben 4 kérdésre kell jó választ adni:
Emberek, Stratégia, Megvalósítás, Pénz
Ehhez ad konkrét eszközöket Verne Harnish amerikában fejlesztett, 30 év alatt 120 országban tesztelt Scaling Up keretrendszere. A világ legeredményesebb cégvezetési rendszereinek házasításából született és korrekt módon hivatkozik is rájuk. 6 földrészen, eddig több mint 80.000 ügyfélnek segített a növekedéssel járó kihívások leküzdésében.
Verne európai képviselője Nikolai Ladanyi, aki az amerikai megoldásokat az európai üzleti környezetre ülteti át.
Széles kapcsolatrendszerem van, hiszen 7 éve voltam BNI (Business Network International - www.bni-hungary.com) tag, és 2017 után a BNI Budapest Fejlesztési vezetőjeként 14 csoport több mint 400 vállalkozó tagjáért voltam felelős.
Végzettségem: Számítástechnikai programozó; Mediátor oklevél (Vista Verde); folyamatban: Certified scale up Coach; International Business - Conestoga College Canada
Lakhelyem: Kitchener, Ontario, Kanada
Személyes küldetésem: A megszerzett tudást és tapasztalatot felhasználva konkrét megoldásokkal segíteni másoknak a céljaik elérésében.
A legfontosabb képességemnek a lényeglátást, a legfontosabb alapértékemnek pedig az etikus viselkedést tartom.
Hogyan dolgozom a scale up rendszerrel?
SCALING UP - Könyv a keretrendszerről
Átfogó szakkönyv, rengeteg gyakorlati példával. A magyar kiadás elkészülése nekem köszönhető.
22 nyelven érhető el, több mint 600.000 eladott példánynál járunk. A könyv alapján, sok szorgalommal bevezethető a módszertan egy cég életébe. Nem tartunk vissza információt, számos letölthető kiegészítőt is biztosítunk hozzá. Az alábbi szolgáltatásokkal segítünk annak, aki gyorsabban szeretne eredményt elérni.
https://moderator.hu/scale-up-konyv
scale up StartKurzus - online mentor program 1-2 vezetős cégeknek
A program vállalkozóknak és vezetőknek szól. A StartKurzuson 20-25 résztvevő tanul, vezetett tematikával online egy scale up Mentortól, ugyanakkor rendkívül sokat tanulnak egymástól is.
https://www.scaleup-hungary.hu/startkurzus/
scale up Mesterkurzus, középvezetői tréning - 6+1 cégből álló kiscsoportban
A 12 hónapon át tartó program 4 egész napos személyes, köztük félnapos online alkalmakból áll.
Egy mesterkurzus csoportban maximum 7 cég vesz részt, cégenként 3-4 fővel.
300 millió Forint forgalomtól ajánlott, növekedni vágyó cégeknek
https://moderator.hu/horvath_balazs
scale up Egyedi cégfejlesztés
Ez egy cégre szabott program, amely egy felméréssel kezdődik. A feltárt kihívásokhoz és a cég növekedési üteméhez igazítjuk az első 12+1 hónapos program tartalmát. A cég tulajdonosai, operatív vezetője és középvezetői tanulják és egyből alkalmazzák is a scale up eszközeit, igény szerint negyedéves, havi, és akár kétheti gyakorisággal. 2 milliárd Forint forgalomtól ajánlott, nagy növekedésben lévő cégeknek.
Vedd fel a kapcsolatot Horváth Balázzsal!