Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Moderátorok - a tanácsadók, akik végig elkísérnek


Rendezés:
Nézet:

Aktív MiniCRM előfizető vagyok és most már Moderátor MiniCRM tanácsadó.

22 éves cégvezetői tapasztalattal rendelkezem.

Mindig vonzott a rendszerépítés, a cégeimben több értékesítési és céges rendszert építettem. Tapasztalataim szerint a magyar kisvállalkozások hatalmasat tudnak fejlődni, amennyiben működésüket rendszerbe szervezik, kézi vezérlésről áttérnek az automata pilótára.

A tanácsadói rendszer tagjaként az a feladatom, hogy a te vállalkozásodban kiépítsük, finomra hangoljuk a marketing -  értékesítés -  szolgáltatás/gyártás - pénzbeáramlás folyamatát a MiniCRM-ben, melynek eredményeként a céged egy bevételt gyártó gépezetté válik, ami automatikusan termeli a pénzt.

Lelkesen várom a méltó és izgalmas kihívásokat Moderátor CRM üzleti tanácsadóként! Keress bizalommal!


Tarts velem egy izgalmas utazáson - a saját céged fejlesztésében!


Ha most regisztrálsz Csaba ismerőseként, akkor ajándékba kapod a B2B (üzleti) PartnerProgram Kézikönyvet!

  • Ebben 18 féle üzleti partnerségi példát találsz, amivel rávehetsz másokat, hogy reklámozzák a terméked, szolgáltatásod.


 


Nagy Lehel vagyok, üzleti kommunikációs szakember


Büszkén mondhatom, hogy én vagyok a Langmár Kommunikáció értékesítési vezetője és ügyvezető-helyettese. Irdatlan nagy álmaim vannak. Lehet, hogy a családnevem „átka”.

De felvállalom őket.

Amióta szerelembe estem az üzleti kommunikációval és megismertem ennek fontosságát, az ügyfeleink álmaiért is felelősséget kezdtem vállalni. Ahogy Te is, a legtöbb cégvezető arra szánta el magát, hogy jobbá tegye ezt a világot.


Az üzleti kommunikációd színvonala sorsdöntő lehet a küldetésedben!
Én szívesen fogadom el a kihívást, és segítek neked ezt kiemelkedővé tenni.
Elvégre erdélyi származásúként véremben van a kihívás.


Eddig közel 30 cégvezetőnek segítettem több mint 515 db PR-médiamegjelenésben.
Ezek értéke összesen 126 millió Ft.



Fiatal korom ellenére ilyen sikertörténetek valósultak meg a kezem alatt:
www.langmar.hu/blog/egy-pr-sikersztori-receptje-a-csomagpont-kft-esete
www.langmar.hu/blog/bocsi-viki-pr-sikersztori
www.langmar.hu/blog/mi-hallatszik-meg-a-reklamzajban-a-foldemert-nonprofit-kft-pr-sikere

 


Kiemelt területem az üzleti kommunikáció stratégiai tervezése.
Ehhez kidolgoztam a „49 kommunikációs csatorna” listát.


Kérj tőlem segítséget, egyedi konzultációt!


Így átfogó képed lesz arról, hogy az üzleti kommunikációd bizonyos területeken hogyan teljesít,
melyek a kritikus pontok, amik azonnali javításra szorulnak, mik azok a csatornák, amiket el kell kezdened kiépíteni hosszú távra.


A konzultáció menete

  • Jelentkezésedet követően egy időpontot egyeztetünk, amikor a kb. 1 órás konzultációt megtartjuk.
  • Végigvesszük a 83 kommunikációs csatornát, és összevetjük, hogy a cégedben ezek mennyire vannak kiaknázva.
  • A konzultáció végén tudni fogod, melyik irányba indulj el, hogy a legnagyobb hasznot hozd ki a számodra legkiválóbb kommunikációs csatornákból.
  • Azt is tisztán fogod látni, melyek a vonzónak és divatosnak tűnő csatornák, ahol semmi keresnivalód, mert neked csupán pénzkidobás lenne.  

Természetesen, ha elégedetlen vagy a végén, és jelzed ezt nekem írásban, akkor visszaadjuk a konzultáció díját. Apró betűk nincsenek.



 Ha pedig a konzultáció végén úgy döntesz, hogy további segítséget kérsz tőlünk az üzleti kommunikációd fellendítéséhez, akkor a konzultációd díját leszámoljuk a szerződésből.

Tehát gyakorlatilag semmi rizikó nincs benne a számodra.

Kinek NEM való?

  • Kérlek, ne jelentkezz akkor, ha még csak most tervezel blogot indítani vagy Facebook-oldalt létrehozni! Mi a haladó szint vagyunk, inkább tanfolyamokat javasolunk indulásként.

Életmentő lehet NEKED, ha

  • aktívan kommunikálsz a közösségi médiában,
    és havi 100.000-500.000 Ft-t költesz marketingre vagy PR-megjelenésekre,
    akkor az azt jelenti, hogy több üzleti kommunikációs eszközt használsz.

 Ekkor már érdemes megnézni, mit nem használsz és mit tudnál erősíteni.
 Jelentkezz az alábbi űrlapon keresztül, és felkereslek a részletekkel, illetve hogy időpontot egyeztessünk.



Horváth Balázs vagyok - Az IT Randiguru, AstratégA az informatika területén


Segítek neked cégvezetőként, hogy az informatika (IT) világában megtaláld az ideális szoftver szolgáltató partnert.

Több, mint 15 év tapasztalatom van a szoftverfejlesztés és az informatika területén. 12 fős fejlesztőcéget építettem amikor rájöttem, hogy a szoftverfejlesztés nem nyújt igazi örömöt számomra. Viszont egy másnak megoldhatatlannak látszó szoftveres kihívást pár perc alatt telefonon megérteni és tökéletes megoldást adni rá?

Na az már felvillanyoz ;) 

Széles kapcsolatrendszerem van, hiszen 7 éve vagyok BNI (Business Network International - www.bni-hungary.com) tag, és 2017 óta a BNI Budapest Fejlesztési vezetőjeként 14 csoport több mint 400 vállalkozó tagjáért vagyok felelős.

Vízióm, hogy minden magyar kisvállalkozásnak legyen ügyfél-kezelő szoftvere (CRM) és mobilon is használható weboldala!


Az IT Randiguru – AstratégA a szoftverek világában


A 15 éves szoftverfejlesztői és tanácsadói karrierem két legfontosabb tanulsága:

  • A szoftverfejlesztő cégek rendkívül nehezen találnak rá azokra a partnerekre, akiknek pontosan az általuk fejlesztett szoftverre van szüksége. Mindenkinek segíteni akarnak, ezért sokszor annak is eladják a saját megoldásukat akinek nem arra van szüksége.

    Az eredmény? Elvesztegetett évek és milliók, rossz szájíz mindkét oldalon.

     
  • A saját szakterületükön kiváló, viszont az informatikában kevésbé jártas cégeknek kihívás, hogy megtalálják a számukra ideális szoftvereket.

    Sok esetben már az igények pontos meghatározása is nehézkes. Nincs meg a megfelelő háttértudásuk ahhoz, hogy olyan szoftvereket válasszanak, amelyek valóban segítik a működésüket és meg is térülnek – nem pedig csak fölösleges pénzkidobást jelentenek.

Vedd fel velem a kapcsolatot!



A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító


Küldetésem

Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között. 

Célom,

hogy segítsek másoknak fejlődni, értékesítési és céges rendszer építéssel.


  • A konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

2 óra Skype-on, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető
  • és megér nettó 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést - díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy a XVIII. kerületi irodámban tudjuk tartani és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautalom a pénzed.
     
  • Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
  • Apró betűk nincsenek.
     

Itt rendeld meg a konzultációt! Köszönöm a bizalmad.



Ki keres külsős partnert a szövegíráshoz?


Ma már egyre több cég keres megbízható partnert a szövegírási feladatok elvégzésére. Ennek oka, hogy az üzleti kommunikáció szélsebesen változó világában naprakész tudásra van szükség a szövegírás terén is.

Egy kimagasló eredményeket produkáló vállalatban elvárás, hogy az üzleti kommunikáció támogassa a marketing és az értékesítési folyamatokat, miközben Google barát szövegekkel kommunikáljuk az erősségeket.


Elakadtál a tartalomfejlesztéssel, könyvírással, weboldal szövegekkel? Kérj ajánlatot ma!


Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor díjmentesen adok hozzá 30 perces Skype konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok.


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?