Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Konzultáció tanácsadókkal


A Moderator RendszerÉpítő tanácsadói konzultációkra 100% elégedettségi garanciát vállalunk!
Rendezés:
Nézet:

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító


Küldetésem Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Célom,

hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.


  • Az első konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

1 óra Google-meet/Zoom, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

+1 óra előkészítés (pl. meglévő CRM rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.

Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető,
  • és megér nettó 49.000 Ft befektetést.
  • Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
  • Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
  • A felkészülés és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on/Zoom-on tartjuk és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha kéred, visszautalom a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
 


Üzenj és egyeztessünk! Köszönöm a bizalmad.



Egységes a csapat? Szervezeti Ábra és CRM bevezetési alap tréning



Ha a CRM bevezetéssel kapcsolatban motivációs szervezeti ellenállás van, akkor tartsunk először egy (személyes) kommunikációs tréninget.

Maximum 20 fővel vállalom, VIP CRM bevezetési projektben ez egy ideális első szolgáltatás.
.........

Alapszabály: a cégben MINDENKINEK kellene értékesíteni.
........

Ha ezt nem értik a munkatársaid, akkor bármit taníthatsz neki, értelmetlen dolgokat fognak csinálni, mert ilyen gondolatok vannak a fejükben:


"Az a feladatom, hogy kitöltsem a munkaidőt...."
"Azt várja a főnök, hogy mindenkinek eladjak..."

(Ez nem vicc, próbáld ki, kérdezd meg!)

..........

A RendszerÉpítő céges tréningen adok minden munkatársadnak egy egyszerű kis füzetet, ami ezt elmagyarázza nekik, és ebből dolgozunk.

Ez alapján tartunk egy kétórás kommunikációs tréninget a csapatnak (aztán megtarthatják).

Miután pozitív lett a hangulat, több alapszabályban egyetértésre jutottunk, akkor az üres részre kidolgozunk olyan szabályokat, amiket el szeretnél fogadtatni - és végső soron minden munkatárs támogatja az értékesítést. 
..........

Rendeld meg most!

  • Az egész napos tréning díja 290.000 Ft. + ÁFA
  • Ha VIP projekthez kiegészítésként rendeled, akkor 200.000 Ft. + ÁFA

A Moderator RendszerÉpítő program pénzügyi tanácsadója vagyok.

Küldetésem:

Pénzügyi Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Az a célom, hogy segítsek másoknak fejlődni, pénzügyi rendszert építeni



Hogyan dolgozunk?

1. Meghatározzuk a pénzügyi elosztási célokat 

2. Adok hozzá egy EXCEL táblát (házi feladat kitölteni)

3. Együtt elemezzük az adatokat


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a pénzügyi rendszerépítés célját.
  • Díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy Zoom-on tudjuk tartani
  • és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok,
    ha az első konzultáció után úgy érzed, hogy nem érte meg, akkor visszautaljuk a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Itt rendeld meg a szolgáltatást! Köszönjük a bizalmad.

»»» Ára: 49.000 Ft + ÁFA

»»» Mentor programban: 25.000 Ft + ÁFA 

»»» VIP ügyfeleink részére: díjmentes



Minden hétfőn 12.30. és 17.00. óra között foglalható mentor meeting


Ki kérhet időpontot? 

Akinek aktív VERA.CRM és RendszerÉpítő Mentor program előfizetése van, és a régi VIP ügyfeleim. 



Milyen témában kérhetsz segítséget?  

- MiniCRM kérdések, beállítások, használat.

- TermékPiramis és más videó tanfolyamok alapján ötletek, vélemény kérés.

- Partneri együttműködés tervezés valamelyik klubtaggal. 
 


Itt csatlakozhatsz a Mentor programhoz! 

Kevés a 30 perc? Foglalj RendszerÉpítő konzultációt!



Horváth Balázs scale up mentor, 

szervezetfejlesztési stratégiai partnerünk. 

Egy jól működő cégben 4 kérdésre kell jó választ adni:

Emberek, Stratégia, Megvalósítás, Pénz


 



Ehhez ad konkrét eszközöket Verne Harnish amerikában fejlesztett, 30 év alatt 120 országban tesztelt Scaling Up keretrendszere. A világ legeredményesebb cégvezetési rendszereinek házasításából született és korrekt módon hivatkozik is rájuk. 6 földrészen, eddig több mint 80.000 ügyfélnek segített a növekedéssel járó kihívások leküzdésében.

Verne európai képviselője Nikolai Ladanyi, aki az amerikai megoldásokat az európai üzleti környezetre ülteti át.

Széles kapcsolatrendszerem van, hiszen 7 éve voltam BNI (Business Network International - www.bni-hungary.com) tag, és 2017 után a BNI Budapest Fejlesztési vezetőjeként 14 csoport több mint 400 vállalkozó tagjáért voltam felelős.

Végzettségem: Számítástechnikai programozó; Mediátor oklevél (Vista Verde); folyamatban: Certified scale up Coach; International Business - Conestoga College Canada

Lakhelyem: Kitchener, Ontario, Kanada

Személyes küldetésem: A megszerzett tudást és tapasztalatot felhasználva konkrét megoldásokkal segíteni másoknak a céljaik elérésében.

A legfontosabb képességemnek a lényeglátást, a legfontosabb alapértékemnek pedig az etikus viselkedést tartom.
 


Hogyan dolgozom a scale up rendszerrel?



SCALING UP - Könyv a keretrendszerről

Átfogó szakkönyv, rengeteg gyakorlati példával. A magyar kiadás elkészülése nekem köszönhető.
22 nyelven érhető el, több mint 600.000 eladott példánynál járunk.  A könyv alapján, sok szorgalommal bevezethető a módszertan egy cég életébe. Nem tartunk vissza információt, számos letölthető kiegészítőt is biztosítunk hozzá. Az alábbi szolgáltatásokkal segítünk annak, aki gyorsabban szeretne eredményt elérni.

https://moderator.hu/scale-up-konyv
 



scale up StartKurzus - online mentor program 1-2 vezetős cégeknek

A program vállalkozóknak és vezetőknek szól. A StartKurzuson 20-25 résztvevő tanul, vezetett tematikával online egy scale up Mentortól, ugyanakkor rendkívül sokat tanulnak egymástól is.

https://www.scaleup-hungary.hu/startkurzus/
 



scale up Mesterkurzus, középvezetői tréning - 6+1 cégből álló kiscsoportban
A 12 hónapon át tartó program 4 egész napos személyes, köztük félnapos online alkalmakból áll.
Egy mesterkurzus csoportban maximum 7 cég vesz részt, cégenként 3-4 fővel.
300 millió Forint forgalomtól ajánlott, növekedni vágyó cégeknek

https://moderator.hu/horvath_balazs
 



scale up Egyedi cégfejlesztés

Ez egy cégre szabott program, amely egy felméréssel kezdődik. A feltárt kihívásokhoz és a cég növekedési üteméhez igazítjuk az első 12+1 hónapos program tartalmát. A cég tulajdonosai, operatív vezetője és középvezetői tanulják és egyből alkalmazzák is a scale up eszközeit, igény szerint negyedéves, havi, és akár kétheti gyakorisággal. 2 milliárd Forint forgalomtól ajánlott, nagy növekedésben lévő cégeknek.



Vedd fel a kapcsolatot Horváth Balázzsal!