MiniCRM technikai bevezetés
A MiniCRM szoftver segít rendbe tenni
- az értékesítés
- és akár a teljes ügyfélkezelési folyamatot.
Itt összegyűjtöttük a kapcsolódó videókat, tematikus sorrendben, kereshető módon rendszerezve.
Ha még nincs MiniCRM rendszered, itt tudsz két hetes ingyenes tesztidőszakot rendelni »»»»»»
Sok sikert!
Az értékesítési folyamat átláthatósága
Az Ön értékesítése hogyan épül fel? Eléggé szervezett? Tudja minden kolléga, hogy egy adott ügyfél éppen hol tart, mi a teendő vele, közülük ki az, aki prioritást élvez?
Átlagosan az a tapasztalat, hogy egy KKV-ba, ha bekerül egy kapcsolat, akkor gyakran szétterülnek az információk. Szóval ha nincs egy zárt RENDSZER, ahová bekerül az összes információ, kontakt, feladat, akkor előfordulhat, hogy a kollegák sajátos módon próbálják meg rögzíteni a dolgokat, és valljuk be, ez nem egy hatékony megoldás! Ön is vesztett el ügyfelet, mert éppen egy megbeszélt információt elfelejtettek később adminisztrálni és tovább vinni? Ez oda vezet, hogy ez a sok adat szétszóródik, és nem fér hozzá a többi munkatárs, nem tudja más megoldani a feladatot. A legtöbb ilyen mulasztás, hibalehetőség nem is tudatosul a vezetőben, teljes kontroll nélkül folynak körülötte az események. Ez a teljes zűrzavar állapota, még mérni sem lehet a problémát, vagy éppen az eredményeket az elvégzett munka után.
Tegye átláthatóvá és mérhetővé az értékesítési folyamatot, a strukturális működést!
Itt pedig a harmadik videó:
Itt a folytatás: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_4_ugyfelminosites