Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel?


Rendezés:
Nézet:

A MiniCRM sokféle módon kapcsolódik a Google rendszeréhez - és a legtöbbje ingyenes fiókkal is elérhető!

Ez itt a Gmail bővítmény, applikáció gyakorlati használati útmutató, a telepítésről külön videót készítettem!

Közvetlenül emailből tudsz:

- Archiválni, mellékletekkel együtt

- Új adatlapot létrehozni és/vagy belépni közvetlenül a MiniCRM adatlapjára

- Új teendőt létrehozni időzítve magadnak, vagy másik munkatársadnak. 

- Hogyan aktiváljuk a marketing listát? 

- Hogyan derítsük ki automatikusan, hogy melyik régi vevőnk akar éppen vásárolni? 

- Hogyan fogadtassuk el automatikusan a "szabályzatot", vagy pl egy kreatív tervet?

A megoldás a "Kattintós e-mailek". Nézd meg, hogyan működik! Ha klubtag vagy, díjmentesen igényelhetsz egy sablont, akár a VERA, akár a saját MiniCRM rendszeredben. 

Ha nem boldogulsz vele, vagy komolyabb aktiválási kampányt szeretnél, akkor kérj konzultációt! »»»»»

Hogyan lehet a honlap, weboldal, vagy webshop admin felületén beilleszteni a MiniCRM ajánlat kérő űrlap kódját?

Ezekre figyelj! Összefoglaló

1. Űrlapot csak adminisztrátor tud létrehozni, normál felhasználók nem látják

2. Az admin felületen kell beilleszteni a megfelelő helyre, a html nézetben

3. Az admin oldalon várhatóan nem fog látszódni, csak az ügyfél felületen

4. Az űrlap mérete és színei változtathatóak

5. és az űrlap reszponzív, tehát a mobilon is igazodik a mérethez

6. Az ajánlat kérő űrlapon rejtett mezőben be kell állítani a következő teendőt, mert magától nem ad hozzá a rendszer, hiszen lehet, hogy az űrlap célja csak annyi, hogy hírlevél listára iratkozzanak fel. 


Ha elakadsz, kérj segítséget az ügyfélszolgálatunktól!

Moderator© Értékesítési Rendszer alapítója és MiniCRM tanácsadója vagyok. 

Az a küldetésem, hogy segítsek másoknak fejlődni, rendszert építeni.


Ipari munkaruha gyártással és védőeszközök nagykereskedelmével foglalkoztam édesapám nyugdíjazásáig. A CRM bevezetéssel kihoztam a családi cégünket a kisvállalkozásokra jellemző teljes káoszból.
Ezután két évig voltam a MiniCRM Zrt. vezető tanácsadója, én vagyok a legtapasztaltabb hivatásos MiniCRM tanácsadó.


A siker titka, hogy a CRM bevezetésekor már VOLT RENDSZEREM. Egyszerű, fapados, papír alapú - de egyértelműen folyamat alapú működésünk volt, és ez fejlesztettük profi értékesítési szintre, 70%-os lezárási aránnyal, és egy piacvezető üzleti modellel.

A konzultációs díjam: 49.000 Ft + 0% ÁFA, Budapesten a Lurdy Házban személyesen, vagy Skype-on, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

Hogyan szervezzük a megrendelést?

  1. A rendszerem küld egy 49.000 Ft-os díjbekérőt.
  2. Ha elutaltad, az asszisztensem egyeztet veled időpontot.
  3. E-mailben egyeztetjük a kérdéseket, csak előkészített konzultációt kezdhetünk el.
  4. Megtartjuk a konzultációt. Ha elégedetlen vagy, akkor visszautalom az árát.
  5. Kapsz egy írásos összefoglalót és Skype-on fel is veheted a beszélgetést.

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


49.000 Ft + 0% ÁFA egy 2 órás konzultáció díja, Budapesten személyesen, vagy Skype-on, amelyben bemutatom egy kész MiniCRM rendszer működését, és megtervezzük, hogy Önnek milyen folyamatokra és automatizmusokra lehet szüksége.



Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert ezen területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb értékesítési kérdéseinkre. 

12.970 Ft 3.890 Ft

Mi ez?

  • Egy klasszikus tanácsadói értékesítési módszer szakembereknek, akik már unják, hogy ingyen adnak szakmai tanácsokat, részletes tervezési és technikai leírásokkal

Akkor vedd meg, 

  • ha Szakemberből szeretnél Szakértő lenni a saját szakmádban, és ehhez tervezel info terméket fejleszteni és szeretnéd, ha ezt az Ipari Fórum díjmentesen terjesztené a saját honlapján.

Ne vedd meg, ha

  • ezt gondolod: "úgysem tudom megcsinálni...", vagy ezt: "sajnos nem értek semmihez..." 

Elvárt eredmény, 

  • Csatlós Csaba lépésről lépésre megmutatja, hogyan írj info terméket, és hogyan reklámozd. Ez az útja annak, hogy kemény munka árán korrekt dolgozó (szakember) helyett drága specialista (szakértő) leszel.