Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel?


Rendezés:
Nézet:

Munkanapló / Céges Projektek, mi a különbség?

  • Munkanapló: EMLÉKEZTETŐ, 1 db feladat kezelése, pl:

    • Attila, ne felejts el kedden elmenni az előadásra!

    • Attila, péntek délután MiniCRM tréning!

    • Attila, vegyél egy új nyomtatót, mert ez már nagyon gáz!

  • Projekt adatlap: Hosszú távú, több teendőt és/vagy belső munkamegosztást igénylő, vagy rendszeres céges feladatok, pl:

    • Construma 2020 kiállítás szervezés

    • Facebook kampány kezelés/ellenőrzés

    • Adwords kampány kezelés/ellenőrzés

    • Weboldal újratervezés, Webshop indítás, Céges autók cseréje

    • Céges autó, rendszám: XYZ123, egyéb eszközök

    • Irodai beszerzések

Shoprenter - az első, MiniCRM-mel integrált webáruház, a piacvezető a bérelhető webshop motorok között.

Teszteld két hétig ingyen!

- és kérj hozzá üzleti konzultációt, és megmutatom, én hogyan használom.

Megjegyzés:

  • A MiniCRM űrlapok a legkisebb csomaggal is beilleszthetőek
  • A MiniCRM integráció a Shoprenter Gold csomagjával és a MiniCRM Professional+ előfizetésével működik, tehát nagypályás játékhoz ezt ajánlom!

Köszi a figyelmed! Kéred a CRM kézikönyvet ajándékba?


Itt az ideje automatizálni a teendőket és folyamatokat

és alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél,

hogy Cégvezetőként végre szabadon szárnyalj!

A MiniCRM sokféle módon kapcsolódik a Google rendszeréhez - és a legtöbbje ingyenes fiókkal is elérhető!

Ez itt a Gmail bővítmény, applikáció gyakorlati használati útmutató, a telepítésről külön videót készítettem!

Közvetlenül emailből tudsz:

- Archiválni, mellékletekkel együtt

- Új adatlapot létrehozni és/vagy belépni közvetlenül a MiniCRM adatlapjára

- Új teendőt létrehozni időzítve magadnak, vagy másik munkatársadnak. 

- Hogyan aktiváljuk a marketing listát? 

- Hogyan derítsük ki automatikusan, hogy melyik régi vevőnk akar éppen vásárolni? 

- Hogyan fogadtassuk el automatikusan a "szabályzatot", vagy pl egy kreatív tervet?

A megoldás a "Kattintós e-mailek". Nézd meg, hogyan működik! Ha klubtag vagy, díjmentesen igényelhetsz egy sablont, akár a VERA, akár a saját MiniCRM rendszeredben. 

Ha nem boldogulsz vele, vagy komolyabb aktiválási kampányt szeretnél, akkor kérj konzultációt! »»»»»

Hogyan lehet a honlap, weboldal, vagy webshop admin felületén beilleszteni a MiniCRM ajánlat kérő űrlap kódját?

Ezekre figyelj! Összefoglaló

1. Űrlapot csak adminisztrátor tud létrehozni, normál felhasználók nem látják

2. Az admin felületen kell beilleszteni a megfelelő helyre, a html nézetben

3. Az admin oldalon várhatóan nem fog látszódni, csak az ügyfél felületen

4. Az űrlap mérete és színei változtathatóak

5. és az űrlap reszponzív, tehát a mobilon is igazodik a mérethez

6. Az ajánlat kérő űrlapon rejtett mezőben be kell állítani a következő teendőt, mert magától nem ad hozzá a rendszer, hiszen lehet, hogy az űrlap célja csak annyi, hogy hírlevél listára iratkozzanak fel. 


Ha elakadsz, kérj segítséget az ügyfélszolgálatunktól!

Moderator.hu szerkesztője és a MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok. 

Az a küldetésem, hogy segítsek másoknak fejlődni, értékesítési rendszer építéssel.

A konzultáció díja: 49.000 Ft + 0% ÁFA.

Skype-on, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető és megér 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést - díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy a XVIII. kerületi irodában tudjuk tartani és lehet rögzíteni.
  • Mindenképpen adok egy írásos összefoglalót a javaslatokról, megoldásokról, és
  • bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautalom a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Itt rendeld meg! Köszönöm a bizalmad.

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor díjmentesen adok hozzá 30 perces Skype konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok.


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?

12.970 Ft 3.890 Ft

Mi ez?

  • Egy klasszikus tanácsadói értékesítési módszer szakembereknek, akik már unják, hogy ingyen adnak szakmai tanácsokat, részletes tervezési és technikai leírásokkal

Akkor vedd meg, 

  • ha Szakemberből szeretnél Szakértő lenni a saját szakmádban, és ehhez tervezel info terméket fejleszteni és szeretnéd, ha ezt az Ipari Fórum díjmentesen terjesztené a saját honlapján.

Ne vedd meg, ha

  • ezt gondolod: "úgysem tudom megcsinálni...", vagy ezt: "sajnos nem értek semmihez..." 

Elvárt eredmény, 

  • Csatlós Csaba lépésről lépésre megmutatja, hogyan írj info terméket, és hogyan reklámozd. Ez az útja annak, hogy kemény munka árán korrekt dolgozó (szakember) helyett drága specialista (szakértő) leszel.