Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Konzultáció tanácsadókkal


A Moderator RendszerÉpítő tanácsadói konzultációkra 100% elégedettségi garanciát vállalunk!
Rendezés:
Nézet:

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító


Küldetésem Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Célom,

hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.


  • Az első konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

1 óra Google-meet/Zoom, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

+1 óra előkészítés (pl. meglévő CRM rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.

Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető,
  • és megér nettó 49.000 Ft befektetést.
  • Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
  • Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
  • A felkészülés és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on/Zoom-on tartjuk és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha kéred, visszautalom a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
 


Üzenj és egyeztessünk! Köszönöm a bizalmad.



Horváth Balázs
Egy jól működő cégben 4 kérdésre kell jó választ adni.
Emberek, Stratégia, Megvalósítás, Pénz


 

Ehhez ad konkrét eszközöket Verne Harnish amerikában fejlesztett, 30 év alatt 120 országban tesztelt Scaling Up keretrendszere. A világ legeredményesebb cégvezetési rendszereinek házasításából született és korrekt módon hivatkozik is rájuk. 6 földrészen, eddig több mint 80.000 ügyfélnek segített a növekedéssel járó kihívások leküzdésében. Verne európai képviselője Nikolai Ladanyi, aki az amerikai megoldásokat az európai üzleti környezetre ülteti át.

Széles kapcsolatrendszerem van, hiszen 7 éve vagyok BNI (Business Network International - www.bni-hungary.com) tag, és 2017 óta a BNI Budapest Fejlesztési vezetőjeként 14 csoport több mint 400 vállalkozó tagjáért vagyok felelős.


Hogyan dolgozom?


SCALING UP - Könyv a keretrendszerről
Átfogó szakkönyv, rengeteg gyakorlati példával. A magyar kiadás elkészülése nekem köszönhető.
22 nyelven érhető el, több mint 600.000 eladott példánynál járunk.  A könyv alapján, sok szorgalommal bevezethető a módszertan egy cég életébe. Nem tartunk vissza információt, számos letölthető kiegészítőt is biztosítunk hozzá. Az alábbi szolgáltatásokkal segítünk annak, aki gyorsabban szeretne eredményt elérni.


scale up Mesterkurzus - 6+1 cégből álló csoportban
A 12 hónapon át tartó program 4 egész napos személyes, köztük félnapos online alkalmakból áll.
Egy mesterkurzus csoportban maximum 7 cég vesz részt, cégenként 3-4 fővel.
300 millió Forint forgalomtól ajánlott, növekedni vágyó cégeknek


scale up Egyedi cégfejlesztés
Ez egy cégre szabott program, amely egy felméréssel kezdődik. A feltárt kihívásokhoz és a cég növekedési üteméhez igazítjuk az első 12+1 hónapos program tartalmát. A cég tulajdonosai, operatív vezetője és középvezetői tanulják és egyből alkalmazzák is a scale up eszközeit, igény szerint negyedéves, havi, és akár kétheti gyakorisággal. 2 milliárd Forint forgalomtól ajánlott, nagy növekedésben lévő cégeknek.

 


Családi hátterem


Feleségem Gangel Enikő közgazdász-jogász, adótanácsadó, tanár. Pénzügyi vezetőként dolgozott autókereskedőknél, majd autós ügyviteli szoftver fejlesztő cégeknél szoftver tanácsadóként. Az igazi útját tanárként, majd ügyvezetőként a Közgazdaságtani Politechnikumban (POLI) találta meg. Jelenleg kismama.

Büszkeségeink: Kíra (17 éves) – szuper kreatív szupertesó és macska-anya és Benedek (8 éves) - másodikos gengszterpalánta és Abigél (6 hónapos) - varázslatos kisbaba. +1 szőrös gyerekünk Nokedli a macska (2 éves).

Érdeklődési köröm: önfejlesztés; Bibliatanulmányozás; országúti kerékpár, búvárkodás, sí, vitorlázás - bár tényleg ennyire sportos is lennék ;)

Végzettségem: Számítástechnikai programozó; Mediátor oklevél (Vista Verde); folyamatban: Certified Scaling up Business Mentor; 2022Q4 terv: Üzleti coach;


Vedd fel velem a kapcsolatot!


A Moderator RendszerÉpítő program pénzügyi tanácsadója vagyok.

Küldetésem:

Pénzügyi Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Az a célom, hogy segítsek másoknak fejlődni, pénzügyi rendszert építeni



Hogyan dolgozunk?

1. Meghatározzuk a pénzügyi elosztási célokat 

2. Adok hozzá egy EXCEL táblát (házi feladat kitölteni)

3. Együtt elemezzük az adatokat


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a pénzügyi rendszerépítés célját.
  • Díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy Zoom-on tudjuk tartani
  • és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok,
    ha az első konzultáció után úgy érzed, hogy nem érte meg, akkor visszautaljuk a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Itt rendeld meg a szolgáltatást! Köszönjük a bizalmad.

»»» Ára: 49.000 Ft + ÁFA

»»» Mentor programban: 25.000 Ft + ÁFA 

»»» VIP ügyfeleink részére: díjmentes