Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

MiniCRM tesztrendszer igénylés

____________________________ ____________________________
     

Gondolkodsz a MiniCRM rendszer bevezetésén,

és szeretnél a technikai szinten felül ÜZLETI szintű támogatást, segítséget?

Juhász Attila az egyetlen ipari cégekre szakosodott MiniCRM specialista,

értékesítési rendszer fejlesztő.

 

Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER? Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.

  • "Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
  • "Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.


Mire jó egy Értékesítési CRM?

A CRM (Custom Relationship Management - Ügyfél Kapcsolatok Menedzselése) az ideális technikai eszköz a marketing, értékesítési és ügyfélszolgálati feladatok szervezésére, valamint a munkatársi kontroll és támogatás felépítésére.



Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk):

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert ezen területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb értékesítési kérdéseinkre:

  1. Honnan érkeznek az érdeklődők, akiknek ajánlatot adunk?
    • ​Ezt tudnia kell minden CRM rendszernek, ám a MiniCRM-mel plusz automatizált eseményeket, teendőket, adatlap beállításokat végezhetünk. 
       
  2. Melyik marketing eszköz, csatorna, vagy módszer működik a legjobban?
    • Érdekes lehet hogy melyik keresőszóra érkeznek a legjobb vevők?
       
  3. Melyik marketing eszköz hány valódi vevőt hoz és azok mennyi forgalmat hoz átlagosan?
    • Sőt, lehetséges kiemelt Adwords kampányt indítani a saját ügyfeleink visszahozására...
       
  4. Milyen arányban zárjuk le az árajánlatokat?
    • ​Ez a kulcs szám az értékesítésben. Plusz a lezárás átlapos ideje.
       
  5. Melyik a leghatékonyabb értékesítőnk?
    • ​És melyik vevőtípushoz melyik kereskedőnket rendeljük, hogy nagyobb legyen a siker?
       
  6. Hogyan követjük a vevőket a második, harmadik vásárlásig?
    • ​...és hogyan tudjuk ezt automatizálni? 
       
  7. Várjuk, hogy eszükbe jutunk a következő beszerzésnél, vagy időben hívjuk őket?
    • A második vásárlás elmaradásának leggyakoribb oka, hogy a vevők egyszerűen elfelejtik, honnan vásároltak. A MiniCRM-ben automatikus értesítést állíthatunk be a vevőnek, vagy az értékesítőnek. Plusz a vezetőnek, ha az értékesítő mégsem hívta fel.
       
  8. Kiemelt terület: Hogyan követjük az elveszített árajánlatokat?
    • Az elveszített árajánlatok, elveszett vevők kezelése hatalmas potenciált rejt.
      Egyszerűnek tűnik, és az is. MiniCRM-ben ezt is automatizálhatjuk, ezért szeretjük.


„Raktártechnikai cégemben korábban is jól működött a marketing és a kiszolgálás a 6 értékesítőmmel, de az értékesítés és a rendelések nyomon követése már igényelt egy CRM rendszert. Juhász Attilával és a MiniCRM-mel automatizáltuk az árajánlatok követését és további értékesítési lépéseket, például az ügyfelek elégedettség mérését minden megrendelés után.

Az automatizálás után ugyanannyi érdeklődővel ~ 30%-kal több megrendelést szerzünk. Kellemes mellékhatás: cégvezetőként jobban tudom felügyelni az értékesítőim munkáját és nincs elfelejtett árajánlatunk."

Kalapos János cégvezető, UGP Raktártechnikai Kft, www.ugp.hu


Teszteld a MiniCRM értékesítési rendszerét 14 napig díjmentesen!

Kötelezettség és kockázat nélkül kipróbálhatod, és elküldöm a "CRM Bevezetés Kézikönyv" E-book-ot ajándékba!

Próbáld ki, teszteld díjmentesen! Mi fog történni, ha itt regisztrálsz az ingyenes tesztrendszerre?

  1. Készítünk egy felmérést, hogy pontosabban segíthessünk
  2. A felmérés alapján indítok egy tesztrendszert és felépítem a javasolt alap struktúrát
  3. Egy rövid Skype konzultációban mutatunk pár mintát és a konkrét első lépéseket, amivel sikeres lesz a CRM bevezetés
  4. A MiniCRM alapban 5 fős előfizetést ad - mi megmutatjuk, hogy 1 fős előfizetéssel hogyan lehet CRM rendszered!