és szeretnél a technikai szinten felül ÜZLETI szintű támogatást, segítséget?
Juhász Attila az egyetlen ipari cégekre szakosodott MiniCRM specialista,
értékesítési rendszer fejlesztő.
Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER? Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.
"Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
"Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.
Mire jó egy Értékesítési CRM?
A CRM (Custom Relationship Management - Ügyfél Kapcsolatok Menedzselése) az ideális technikai eszköz a marketing, értékesítési és ügyfélszolgálati feladatok szervezésére, valamint a munkatársi kontroll és támogatás felépítésére.
Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk):
A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert ezen területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb értékesítési kérdéseinkre:
Honnan érkeznek az érdeklődők, akiknek ajánlatot adunk?
Ezt tudnia kell minden CRM rendszernek, ám a MiniCRM-mel plusz automatizált eseményeket, teendőket, adatlap beállításokat végezhetünk.
Melyik marketing eszköz, csatorna, vagy módszer működik a legjobban?
Érdekes lehet hogy melyik keresőszóra érkeznek a legjobb vevők?
Melyik marketing eszköz hány valódi vevőt hoz és azok mennyi forgalmat hoz átlagosan?
Sőt, lehetséges kiemelt Adwords kampányt indítani a saját ügyfeleink visszahozására...
Milyen arányban zárjuk le az árajánlatokat?
Ez a kulcs szám az értékesítésben. Plusz a lezárás átlapos ideje.
Melyik a leghatékonyabb értékesítőnk?
És melyik vevőtípushoz melyik kereskedőnket rendeljük, hogy nagyobb legyen a siker?
Hogyan követjük a vevőket a második, harmadik vásárlásig?
...és hogyan tudjuk ezt automatizálni?
Várjuk, hogy eszükbe jutunk a következő beszerzésnél, vagy időben hívjuk őket?
A második vásárlás elmaradásának leggyakoribb oka, hogy a vevők egyszerűen elfelejtik, honnan vásároltak. A MiniCRM-ben automatikus értesítést állíthatunk be a vevőnek, vagy az értékesítőnek. Plusz a vezetőnek, ha az értékesítő mégsem hívta fel.
Kiemelt terület: Hogyan követjük az elveszített árajánlatokat?
Az elveszített árajánlatok, elveszett vevők kezelése hatalmas potenciált rejt.
Egyszerűnek tűnik, és az is. MiniCRM-ben ezt is automatizálhatjuk, ezért szeretjük.
„Raktártechnikai cégemben korábban is jól működött a marketing és a kiszolgálás a 6 értékesítőmmel, de az értékesítés és a rendelések nyomon követése már igényelt egy CRM rendszert. Juhász Attilával és a MiniCRM-mel automatizáltuk az árajánlatok követését és további értékesítési lépéseket, például az ügyfelek elégedettség mérését minden megrendelés után.
Az automatizálás után ugyanannyi érdeklődővel ~ 30%-kal több megrendelést szerzünk. Kellemes mellékhatás: cégvezetőként jobban tudom felügyelni az értékesítőim munkáját és nincs elfelejtett árajánlatunk."
Kalapos János cégvezető, UGP Raktártechnikai Kft, www.ugp.hu
Teszteld a MiniCRM értékesítési rendszerét 14 napig díjmentesen!
Kötelezettség és kockázat nélkül kipróbálhatod, és elküldöm a "CRM Bevezetés Kézikönyv" E-book-ot ajándékba!
Próbáld ki, teszteld díjmentesen! Mi fog történni, ha itt regisztrálsz az ingyenes tesztrendszerre?
Készítünk egy felmérést, hogy pontosabban segíthessünk
A felmérés alapján indítok egy tesztrendszert és felépítem a javasolt alap struktúrát
Egy rövid Skype konzultációban mutatunk pár mintát és a konkrét első lépéseket, amivel sikeres lesz a CRM bevezetés
A MiniCRM alapban 5 fős előfizetést ad - mi megmutatjuk, hogy 1 fős előfizetéssel hogyan lehet CRM rendszered!