Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

MiniCRM technikai bevezetés


A MiniCRM szoftver segít rendbe tenni

  • az értékesítés
  • és akár a teljes ügyfélkezelési folyamatot.

Itt összegyűjtöttük a kapcsolódó videókat, tematikus sorrendben, kereshető módon rendszerezve.

Ha még nincs MiniCRM rendszered, itt tudsz két hetes ingyenes tesztidőszakot rendelni »»»»»»

Sok sikert!


Rendezés:
Nézet:

A MiniCRM szoftver bevezetés fontos és nagy horderejű döntés egy cég életében.

Itt mutatom a pontos tanácsadói és szoftver költségeket. 


A köztudatban a CRM szoftver az ügyfelek nyilvántartására és némi marketing célokra alkalmas eszköz. Valójában egy teljes vállalat irányítási eszköz, ha jól van bevezetve.

Juhász Attila vagyok, 

az első hivatásos értékesítési és céges rendszer építő tanácsadó,
aki egyben MiniCRM szoftver szakértő,
valós ipari (munkaruha) gyártó cégvezetési tapasztalatokkal.

_____________________________________________________

Miért és hogyan dolgozom tanácsadóként a MiniCRM-mel? 
_____________________________________________________

A MiniCRM a piacvezető magyar tulajdonú CRM szoftver, rendkívül stabil, végtelenül etikus és konzervatív cégvezetéssel. Ezt biztosan tudom, mert:

    10+ éve használom/építem a MiniCRM szoftvert (2 évig voltam belső munkatárs)
    20 éves cégvezetői tapasztalattal
    30 éve értékesítek
    40+ rendszer bevezetési tapasztalattal.  

100%-os megtartási eredménnyel dolgozom, tehát ahol én vezettem be, ott azóta is használják. 

Videós referenciáim: www.moderator.hu/referencia

_____________________________________________________

Hogyan dolgozhatunk a CRM bevezetésen? (Mennyi ideig tart egy projekt?)
_____________________________________________________

Az első hónap MINDIG a felmérés és rendszer tervezés hónapja, tehát 290.000 Ft-os költséggel

- SWOT analízist végzünk
- FELMÉRJÜK az adatbázis és a munkatársak helyzetét
- MEGTERVEZZÜK az ideális marketing, értékesítési és ügyfélkezelési folyamatokat
- KÉSZÍTÜNK ezekhez egy CRM rendszer tervet.
- És csak ezek alapján tervezzük meg a végleges projekt tervet.

Általában 6-12 hónapig dolgozunk egy céggel és az eredmény egy magasabb szinten működő értékesítési és céges rendszer - és egy komoly kommunikációs kultúra váltás.

_____________________________________________________

A CRM bevezetés két szintű lehet:

1. Szint: ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER (3-6 hónap)
Csak a marketing és értékesítési folyamatokat szeretnénk rendbe tenni:

Kb. első hónapi munkaterv: 
Kitöltjük az Értékesítési Kézikönyvet (marketing és tárgyalástechnikai folyamatok jegyzete)
- Célok, fő marketing stratégiák, holnap eszközök, SWOT analízis
- Meghatározzuk az ügyfél csoportokat (problémás - átlag - VIP ügyfelek)

- Összeszedjük a tárgyalástechnikai szövegeket
- Mindez nem öncélú felmérés - ezek bekerülnek a CRM szoftverbe, ezek alapján építjük fel a kommunikációs sablonokat, ajánlat követő automatizmusokat, stb.

Kb. második-harmadik hónapi munkaterv:
Ez alapján felépítjük (nem magyarázzuk) az Értékesítés modult és elvégezzük az alap technikai beállításokat
- Behozzuk az ügyfél listát és beállítjuk az űrlapokat,
- bevezetjük a kvalifikációt (ügyfelek csoportosítása) és felméréseket indítunk: www.moderator.hu/kattintos-emailek
- az egyes csoportokra szabott értékesítési folyamatokat dolgozunk ki
- és a folyamat lehetséges lépéseit automatizáljuk.
- Ha lehetséges, akkor integráljuk a webshop-ot, ehhez szükség lesz informatikai segítségre.

Kb. negyedik hónapi munkaterv:
Videós oktatást és automatikus képzési folyamatot építek a jelenlegi és jövendő munkatársak részére.
- a CRM/marketing felelőst betanítjuk a további kezelésre
- elkészítjük a rendszer dokumentációt
- a vezetőket megtanítjuk a riportok, statisztikák használatára, értelmezésére.

A bevezetés sebessége és részletessége a belső CRM felelős és az értékesítési vezető, valamint a külsős megvalósító (pl webes) partnerek együttműködésétől is függ.



2. szint: CÉGES RENDSZER (6-12 hónap)
Teljes vállalati információ áramlási rendszer felépítése

Kb. harmadik-negyedik hónaptól a munkaterv a CRM bevezetés után felmerülő egyedi igények alapján halad. Az alábbi felsorolás nem jelent időbeni sorrendet, igény szerint haladunk:

Szervezeti felépítés és felelősségi körök újratervezése
Megrendelési folyamat megvalósítás a Megrendelések/Projektek modulban.
- Projektmegrendelő űrlap
- ajánlatok kezelése (aktív ügyfeleknek)
- Előkészítési és tervezési folyamatok rögzítése, automatizálása
- Automatikus, elektronikus szerződés 
- és visszaigazolás kérés az ügyféltől (pl grafika, stb)
- ügyfél és munkatárs automatikus értesítések beállítása

Partnerek / beszállítók adatbázis rendszerezése
- Partner toborzási folyamat, űrlapok tervezése
- Szerződés felülvizsgálat, és egyéb figyelmeztetések beállítása

Belső projektek modul beállítása
- gyakori probléma a szétszóródó információk és hogy
- a vezető nem kap áttekintést a fejlesztési és belső projektek haladásáról
- és nincs visszacsatolás, riport ezen a területen,
- néha a delegálás technikai megoldása is kihívás.
- Több információ: www.moderator.hu/projektadatlap-kezelese

Számlázó modul elindítása
- A MiniCRM szabványos, beépített számlázóval rendelkezik, amely összekapcsolható az ügyfél adatlappal. A Számlázó modulban alapszintű raktárkezelési funkció is be van építve
- Deviza számla, több nyelv és minden elvárható funkció. 
- Automatikus ügyfél követés, figyelmeztető emailek, stb. 
- Több info: www.moderator.hu/minicrm-szamlazo-modul

HR modul elindítása
A MiniCRM-ben a HR felelőst támogató, HR folyamatok kezelésére előkészített modul található,
amelyet csak a cég egyedi igényeire kell behangolni. A teljes toborzási, kiválasztási és munkatársakkal kapcsolatos hivatalos feladatok (orvosi alkalmassági, munkvédelmi oktatás, átadott műszaki eszközök nyilvántartása, stb) megvalósítható.
- Itt építjük fel a MiniCRM oktató email sorozatot is.  

Egyéb cél-modulok indítása, mint
- gépjármű park nyilvántartás és kezelés (autókereskedő cég)
- kutyák nyilvántartása és kezelése modul (tenyésztő cég)
- költségek nyilvántartás modul
- Ötlet láda (válságkezelési eszköz)
- Rendezvények, képzések menedzselése
- Ügyfélszolgálati modul
- franchise modul (viszonteladók támogatására)
- több üzletág kezelésére külön modul
- Vezetői Projektek modul (amit csak felsővezetők látnak)
ezek a MiniCRM-ben NEM megtalálhatóak, ezek a mi egyedi fejlesztési tematikánk részei. 

Zseniális/franchise üzleti modell tervezése és felépítése
- az együttműködés célja a teljes értékesítési, üzleti modell magasabb szintre fejlesztése. 
Ezt az együttműködést Juhász Attila, a Moderátor tanácsadói franchise rendszer alapítója szolgáltatja személyesen.

_____________________________________________________

Tehát az ajánlatom a MiniCRM üzleti szintű, tanácsadói bevezetésére:
_____________________________________________________

Dolgozhatunk konzultációkkal, kötetlen tanácsadói együttműködéssel.
Technikailag 2 órás Skype/Zoom konzultációkkal segít a CRM tanácsadónk a belső CRM felelősnek, ahol egy-egy célzott témát alaposan átbeszélünk és akár fel is vesszük videóra.

De nem MI vagyunk a CRM bevezetési projekt felelőse, hanem egy belső CRM felelős.

Ennek a költsége: 49.000 Ft + 27% ÁFA / konzultáció
100% pénzvisszafizetési garanciával, apró betűk nélkül
.
Az ajánlat  megrendeléssel egyidejű, előre utalással érvényes. 



Üzleti szintű CRM bevezetési projekt menedzserrel (Juhász Attila)

Ebben az esetben Juhász Attila vagyok a projekt hivatalos CRM felelőse és a munkatársaim felépítik/beállítják a CRM rendszert, irányítják a tartalom építésért felelős marketinges munkatársat, valamint kiképezzük az adminisztrátor belső felelőst.

Tréningezzük az értékesítőket és a cégvezetőt/vezetőket a riport elemzésre, technikailag havi 10 óra tanácsadói munkaórában (+10 óra háttérmunka).

Ennek a költsége: 290.000 Ft + ÁFA / hónap (projekt terv kb 3-6 hónap) elköteleződés nélkül, tehát az együttműködés bármikor megszüntethető. Az ajánlat havonta előre utalással érvényes. 


A VIP bevezetési projekt egyéb feltételei

  1. aktív MiniCRM előfizetés, ami külön költség a projektben (kb 20.000 Ft / fő)
  2. A cégvezető / értékesítési vezető / CRM felelős részvétele havonta egyszer a RendszerÉpítő tréning napon.

_____________________________________________________

Az együttműködéshez szükséges az aktív MiniCRM előfizetés
_____________________________________________________

amelynek költsége a pontos funkció igényektől függ, minimálisan 100e Ft + ÁFA / hó :

- Kb. Bruttó 20e Ft / hónap / felhasználó
- Egyéb extra funkciók igény szerint (egy részét a 20e Ft / fő költség tartalmazza)
- Az együttműködés idejére a tanácsadó külön előfizetése szükséges költség, ez kb  10e Ft /hó.

Több információ: www.moderator.hu/minicrm

Teljes technikai könyvtár / műszaki leírás: www.minicrm.hu/help
_____________________________________________________

Rendkívül büszkék vagyunk  az ügyfeleinkre, mielőtt döntesz,
kérem, hogy ellenőrizd a videós referenciáinkat: 

www.moderator.hu/referencia

_____________________________________________________

Egyeztessük a pontos igényeket?
 


MiniCRM / Automatizált munkatárs toborzási és kiválasztási rendszer


CRM tanácsadónk megtervezi és beállítja neked a MiniCRM HR modulját.

- Toborzási űrlapok
- Automata tájékoztatási és kiválasztási folyamatot tervez
- Beállítja az email sablonokat és leprogramozza a kattintós emaileket.
- Megtervezi az ideális automata előválogatási feladatot
- Összeállítja a toborzási riportokat
- És mindezekre betanítja a CRM felelőst.


 


Indítsd el MOST! 

De mire is jó? Itt egy MiniCRM videó erről: 



Kérj ajánlatot / segítséget! 


Az értékesítési folyamat átláthatósága

Az Ön értékesítése hogyan épül fel? Eléggé szervezett? Tudja minden kolléga, hogy egy adott ügyfél éppen hol tart, mi a teendő vele, közülük ki az, aki prioritást élvez?

Átlagosan az a tapasztalat, hogy egy KKV-ba, ha bekerül egy kapcsolat, akkor gyakran szétterülnek az információk. Szóval ha nincs egy zárt RENDSZER, ahová bekerül az összes információ, kontakt, feladat, akkor előfordulhat, hogy a kollegák sajátos módon próbálják meg rögzíteni a dolgokat, és valljuk be, ez nem egy hatékony megoldás! Ön is vesztett el ügyfelet, mert éppen egy megbeszélt információt elfelejtettek később adminisztrálni és tovább vinni? Ez oda vezet, hogy ez a sok adat szétszóródik, és nem fér hozzá a többi munkatárs, nem tudja más megoldani a feladatot. A legtöbb ilyen mulasztás, hibalehetőség nem is tudatosul a vezetőben, teljes kontroll nélkül folynak körülötte az események. Ez a teljes zűrzavar állapota, még mérni sem lehet a problémát, vagy éppen az eredményeket az elvégzett munka után.

Tegye átláthatóvá és mérhetővé az értékesítési folyamatot, a strukturális működést!

Itt pedig a harmadik videó:

Itt a folytatás: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_4_ugyfelminosites


Mikor / miért kell visszalépni, visszatérni egy korábbi adatlaphoz / eseményhez?

  • Ha elfelejtettél valamit, teendőt lezárni, információt pontosítani
  • Egy el-nem-ért ügyfél visszahív
  • Egyszerűen csak ellenőrizni akarod magad

HOGYAN lehet visszalépni, visszatérni egy korábbi eseményhez?

  • Az adatlapi előzmények funkcióval egy adott ügyfél előzményeit látod.
  • Aktivitási naplóval a mai korábbi eseményeket látod.
    (Mai napi nézet, kattints a MiniCRM logora)
  • Látod az utoljára megnyitott adatlapok listáját is.

Az adatlapon látod a korábbi eseményeket, videó erről:


Vissza tudod nézni a MA KORÁBBAN kezelt adatlapokat.

 


Látod az UTOLJÁRA megnyitott adatlapok listáját is.


Kérdésed van?

Tovább a következő videóra: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_21_kezi_emailkuldes

Üdvözöljük a MiniCRM vállalatirányító szoftver bemutató sorozatában! 

  • Sok a teendő, temérdek a feladat?
  • Nem sikerül mindig mindent elvégezni és ellenőrizni?
  • Nincs kontroll a munkatársak munkája felett?
  • Néha azt sem tudják, hogy milyen feladatba ki kezdjen bele?
  • Vásárlókat veszítettek el, mert elfejeltették visszakeresni?

Ahol nincs rendszer, ezek rendszeres problémák! Lépjen szintet, és oldja meg a problémákat!

Vigyen RENDSZERT a vállalkozásába! 

Szeretne RENDSZERT vinni a vállalkozásba? Automatizálná a feladatokat, az értékesítést, kontrollálná a teljes működést? A MiniCRM egy remek vállalatirányító szoftver, amely segítségével felemelheti szervezetét a modern szintre, a rendszer adja a vállalkozás gerincét, rendet és automatizmust teremt! A sikeres cégek számára elengedhetetlen, hogy RENDSZERBEN dolgozzanak! 

Mi a MiniCRM? Mi mindenre jó? Egy 6 részes videósorozatot szeretnénk bemutatni, amelyben minden szükséges információ megtalálható!

Kezdjük is a bevezetővel:

 

Itt a folytatás: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_2_a_minicrm_bemutatkozik