Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

HR, személyzeti ügyek, automatikus toborzási eszközök


HR, személyzeti ügyek, automatikus toborzási eszközök


Eszközök, sablonok, munkaköri leírás, szervezeti ábra és ajánlott partnerek

Rendezés:
Nézet:

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító


Küldetésem Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Célom,

hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.


  • Az első konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

1 óra Google-meet/Zoom, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

+1 óra előkészítés (pl. meglévő CRM rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.

Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető,
  • és megér nettó 49.000 Ft befektetést.
  • Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
  • Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
  • A felkészülés és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on/Zoom-on tartjuk és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha kéred, visszautalom a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
 


Üzenj és egyeztessünk! Köszönöm a bizalmad.


49.000 Ft

Mi ez a Szervezeti Ábra sablon?

  • Kitöltött, használatra kész KKV szervezeti ábra (szervezeti felépítés),
  • szerkeszthető jegyzetben, magyarázatokkal. 

Akkor vedd meg, ha

  • szét akarod választani az Értékesítési és a Termelési munkakörök feladatait,
  • és már akartál készíteni ehhez Szervezeti Felépítést, (szervezeti ábrát)
  • de nincs rá időd (és ötleted).

Ne vedd meg, ha

  • nem tudod, mi az a Szervezeti Felépítés (Szervezeti Ábra) és nem is érdekel különösebben.

Elvárt eredmény:

  • Tedd rá a LOGO-dat, írd be a neveket, nyomtasd ki és tedd ki az irodában,
  • és máris elvárhatod, hogy békén hagyjanak,
  • mert mindenki látja, hogy melyik problémával kihez fordulhat.

Mennyibe kerül? SABLON + személyes segítség

  • Az ára 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • Plusz egyéni segítség a konzultáción, ahol testre szabjuk a cégedre.
  • A kitöltés a csapatod házi feladata.

Miért fontos ez?

A sablon szerkeszthető - és a főbb munkakörök célja és leírása egyből benne van. 

  • Üzleti tanácsadó vagyok. Ez csak az eszköz.
  • Vedd meg, kezdd el kitölteni és várlak barátsággal a RendszerÉpítő workshopon.
  • Az a célom, hogy majd hozzám fordulj segítségért.

Plusz ajándék: 

- Adunk hozzá egy Munkaköri Leírás sablont is, amiben ki lehet dolgozni a felismert munkaköröket. 

Üdv, Juhász Attila, RendszerÉpítő

4.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Ügyfélszolgálati munkaköri leírás, szerkeszthető formában átadva, MiniCRM-hez.

Kinek ajánljuk? 

  • Aki ügyfélszolgálatos munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni,
  • különösen, ha ezt MiniCRM-ben tennéd.
  • Kiemelten ajánljuk a 4. - 5. - 6. - 7. értékesítési rendszer szinten.

Ne vedd meg, ha

  • nem akarsz rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség ügyfélszolgálatra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új ügyfélszolgálatos munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását, megnézi a MiniCRM videókat és elkezd dolgozni
  • az értékesítők 20-30%-kal hatékonyabbak lehetnek,
  • ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól.

Ezekre a kérdésekre kapsz konkrét választ, ha megveszed:

  • Milyen eredményre számíthatsz az Ügyfélszolgálat bevezetésével?

  • Mennyibe kerül az Ügyfélszolgálati munkakör bevezetése?

  • Mennyi fizetést adj az Ügyfélszolgálati munkatársnak?

  • Milyen formában készítsem el? (Szerkeszthető sablont adunk)

  • Mire érdemes figyelni ügyfélszolgálati munkatárs felvétele előtt?

  • Milyen kapcsolódó témával érdemes még foglalkozni?

Rendeld meg most, ha tervezed ügyfélszolgálatos munkatárs felvételét!

(Ha már klubtag / VIP ügyfelünk vagy, akkor neked díjmentes, görgess lejjebb!)

14.900 Ft

Mi ez az Ötletláda?

  • Vészhelyzetben a vezetőknek át kell lépni a középvezetők felett, legalább információ áramlási szempontból.
  • Magyarul kell egy kommunikációs csatorna, ahol akár a portás/sofőr is le tudja adni az ötleteit és az általa megszerzett információkat.
  • Az Ötletláda egy vélemény / információ begyűjtő rendszer.

Akkor vedd meg, ha

  • Gyorsan akarsz begyűjteni nagy mennyiségű információt a munkatársaidtól, alvállalkozóidtól, vagy ügyfeleidtől és rendszerezett formában megjeleníteni.
  • Kellene segítség a beállításához, vagy elemzéséhez
    és nincs MiniCRM rendszered!

Elvárt eredmény:

  • Tedd össze a kampány kérdéseket és hirdesd meg a kampányod.

Mennyibe kerül? Technikai háttér és/vagy beállítás.

  • Az ára 14.900 Ft + 27% ÁFA.
  • Plusz díjmentes segítség a felméréshez.
  • A kitöltés és az űrlap reklámozása a Te házi feladatod.
Miért ilyen olcsó?
  • Üzleti tanácsadó vagyok. Ez csak az eszköz.
  • Vedd meg, kezdd el kitölteni és várlak barátsággal a RendszerÉpítő workshopon.
  • Az a célom, hogy majd hozzám fordulj segítségért.

Üdv, Juhász Attila, RendszerÉpítő

25.000 Ft

Mi ez?

  • MiniCRM oktató videók email sorozat felépítése a saját MiniCRM előfizetésedben a HR modulban, sztenderd oktató videókkal. Munkatársunk belép a rendszeredbe és felépíti a sorozatot + a kapcsolódó automatizmust + a munkatársi teendőt az új munkatársakhoz.

Kinek ajánljuk?

  • Akinek már van SAJÁT MiniCRM előfizetése és szeretne egy KULCSRAKÉSZ MiniCRM oktató email sorozatot, videókkal.

Mire figyelj?

  • Az ajánlat NEM tartalmazza egyedi felhasználói videók készítését, de ha már megvannak, akkor be lehet illeszteni a sorozatba.

Hogyan működik?

  • Megrendeled a szolgáltatást + elutalod a díjbekérőt.
  • A CRM tanácsadód egyezteti veled a belépési kódokat (ha már megvan, akkor egyből start)
  • A CRM tanácsadód egyezteti veled a vállalási határidőt (max 1 hét) és elvégzi a feladatot.
  • A Moderátorod ellenőrzi és átadja neked a teljesítést.
  • Ha bármivel elégedetlen vagy, akkor töröljük az e-maileket és visszautaljuk a megbízási díjat.
  • Apró betűk nincsenek.

Egységes a csapat? Szervezeti Ábra és CRM bevezetési alap tréning



Ha a CRM bevezetéssel kapcsolatban motivációs szervezeti ellenállás van, akkor tartsunk először egy (személyes) kommunikációs tréninget.

Maximum 20 fővel vállalom, VIP CRM bevezetési projektben ez egy ideális első szolgáltatás.
.........

Alapszabály: a cégben MINDENKINEK kellene értékesíteni.
........

Ha ezt nem értik a munkatársaid, akkor bármit taníthatsz neki, értelmetlen dolgokat fognak csinálni, mert ilyen gondolatok vannak a fejükben:


"Az a feladatom, hogy kitöltsem a munkaidőt...."
"Azt várja a főnök, hogy mindenkinek eladjak..."

(Ez nem vicc, próbáld ki, kérdezd meg!)

..........

A RendszerÉpítő céges tréningen adok minden munkatársadnak egy egyszerű kis füzetet, ami ezt elmagyarázza nekik, és ebből dolgozunk.

Ez alapján tartunk egy kétórás kommunikációs tréninget a csapatnak (aztán megtarthatják).

Miután pozitív lett a hangulat, több alapszabályban egyetértésre jutottunk, akkor az üres részre kidolgozunk olyan szabályokat, amiket el szeretnél fogadtatni - és végső soron minden munkatárs támogatja az értékesítést. 
..........

Rendeld meg most!

  • Az egész napos tréning díja 290.000 Ft. + ÁFA
  • Ha VIP projekthez kiegészítésként rendeled, akkor 200.000 Ft. + ÁFA


Ügyvezetői eszköz: Statisztika lap - A4-es méretű sablon


A statisztikát a kijelölt időszakonként (általában hetente) kell kitölteni.

Hogyan írd be az értékeket? (a nyomtatható sablon üres, értékek nélkül)

  • A függőleges oszlop alsó értéke a minimálisan elvárt szám,
     
  • a felső értéke a reálisan elvárható maximális mennyiség - akár titkos is lehet, így csak a vonalakat rajzoljuk be.

Hogyan töltsd ki?

  • A növekvő statisztikát kék vonallal rajzoljuk be, a stagnáló, vagy csökkenő statisztikát piros vonallal.

Fontos utasítás a munkatársaknak és a vezetőknek!

  • a statisztikát nem kritizáljuk, nem magyarázzuk, hanem
  • FOLYAMATOSAN JAVÍTJUK.
  • A statisztikákat a munkatársak által jól látható helyre tedd ki, ez javítja a morált

A statisztika kitöltése a munkatárs feladata, az elemzés a vezető felelőssége.

  • Üzleti tanácsadó csak a kitöltött statisztika elemzésében segíthet.

Kérem a nyomtatható statisztika lapot!


MiniCRM / Automatizált munkatárs toborzási és kiválasztási rendszer


CRM tanácsadónk megtervezi és beállítja neked a MiniCRM HR modulját.

- Toborzási űrlapok
- Automata tájékoztatási és kiválasztási folyamatot tervez
- Beállítja az email sablonokat és leprogramozza a kattintós emaileket.
- Megtervezi az ideális automata előválogatási feladatot
- Összeállítja a toborzási riportokat
- És mindezekre betanítja a CRM felelőst.


 


Indítsd el MOST! 

De mire is jó? Itt egy MiniCRM videó erről: 



Kérj ajánlatot / segítséget! 


0 Ft

MiniCRM-ben jártas munkatársak díjmentes toborzása


Értékesítő és ügyfélszolgálatos munkatársak MINDEN növekedő cégbe kellenek előbb-utóbb.

Aki MiniCRM-ben képes és hajlandó dolgozni, az:

  • teljesítmény centrikus
  • etikus és keményen dolgozik
  • és rendszerben gondolkodik

Miért ingyenes a közvetítés?


Azért, mert ez nem a fő szolgáltatásom, egyszerűen szeretnék segíteni.

A KARRIER oldalunkon lehet jelentkezni, és az éves során komoly lista alakult ki

értékesítő, ügyfélszolgálati jelöltekből.

Havonta egyszer küldök nekik egy emailt az aktuális állásokról.

Regisztrálj, mondd el, kit keresel és benne leszel a hírlevélben!


Fontos! Csak akkor ingyenes, ha van MiniCRM rendszered!


...és ha az ügyfelem vagy.

Ha nem vagy ügyfelem, akkor egyszeri jelképes nettó 4.900 Ft-os regisztrációs díjat fogok számlázni.

4.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Irodai asszisztensi munkaköri leírás, szerkeszthető formában is

Kinek ajánljuk? 

  • Aki a papírmunkához munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni
  • Kiemelten ajánljuk a 1., - 2., - 3., szinten

Ne vegye meg, ha

  • nem akar rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség irodai munkatársra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új irodai aszsisztens munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását és elkezd dolgozni
  • az értékesítők és a cégvezető 20-30%-kal hatékonyabb lehet, ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól