Videós MiniCRM könyvtár - használd a KERESŐT is! ↑↑↑
MiniCRM videók felhasználók és adminisztrátorok részére
Regisztráció nélkül megnézhetőek! Használd a keresőt is!
Szeretnél problémamentes CRM szoftver bevezetést?
Ideje automatizálni a teendőket és a folyamatokat, valamint alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon?
Kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el?
Először olvasd el a CRM Bevezetés Kézikönyvét!
Akkor is ajánlom, ha már van CRM-ed, de kellene neki egy kis segítség.
Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet? Juhász Attila vagyok. Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát. Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok. |
Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS, az értékesítési és céges rendszer építés:
- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.
- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.
Az ár tartalmazza a postázási költséget is!
E-mail és sms sablonok használata a teendő kvalifikációban.
Ez itt a feladatok csoportosítása fontossági sorrend szerint:
Hogyan valósítsd ezt meg MiniCRM-ben? Teljes videó a témáról:
Az értékesítési folyamat átláthatósága
Az Ön értékesítése hogyan épül fel? Eléggé szervezett? Tudja minden kolléga, hogy egy adott ügyfél éppen hol tart, mi a teendő vele, közülük ki az, aki prioritást élvez?
Átlagosan az a tapasztalat, hogy egy KKV-ba, ha bekerül egy kapcsolat, akkor gyakran szétterülnek az információk. Szóval ha nincs egy zárt RENDSZER, ahová bekerül az összes információ, kontakt, feladat, akkor előfordulhat, hogy a kollegák sajátos módon próbálják meg rögzíteni a dolgokat, és valljuk be, ez nem egy hatékony megoldás! Ön is vesztett el ügyfelet, mert éppen egy megbeszélt információt elfelejtettek később adminisztrálni és tovább vinni? Ez oda vezet, hogy ez a sok adat szétszóródik, és nem fér hozzá a többi munkatárs, nem tudja más megoldani a feladatot. A legtöbb ilyen mulasztás, hibalehetőség nem is tudatosul a vezetőben, teljes kontroll nélkül folynak körülötte az események. Ez a teljes zűrzavar állapota, még mérni sem lehet a problémát, vagy éppen az eredményeket az elvégzett munka után.
Tegye átláthatóvá és mérhetővé az értékesítési folyamatot, a strukturális működést!
Itt pedig a harmadik videó:
Itt a folytatás: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_4_ugyfelminosites
VERA.CRM értékesítés automatizálási rendszer 1-3 fő részére
Ha elméletileg már tudod, hogy mit kellene csinálnod, de kellene az ESZKÖZ az automatizáláshoz, akkor a VERA.CRM egy teljes funkciókkal működő MiniCRM szoftver 1-3 fős kisvállalkozásoknak.
Fontos! KIZÁRÓLAG RendszerÉpítő tagsággal elérhető!
https://moderator.hu/mentorprogram
Eljött a megvalósítás ideje, vagy még csak tervezgetsz?
Mennyibe kerül az értékesítés automatizálás?
VERA.CRM értékesítés Tagság: 75.000 Ft + ÁFA / hó vagy 12 x 49.000 (588.000) Ft + ÁFA / év Plusz technikai felhasználók: 25.000. Ft + ÁFA / hó / fő |
(saját) MiniCRM VIP bevezetés + fejlesztés 290.000 Ft + ÁFA / hónap MiniCRM technikai költsége kb. 20-25.000 Ft + ÁFA / hó |
Mit tartalmaz a projekt díj?
Olvass tovább!