Ügyfélszolgálati Eszközök
Ügyfélszolgálati Eszközök
4.900 Ft
Mi ez?
- Kész Ügyfélszolgálati munkaköri leírás, szerkeszthető formában átadva, MiniCRM-hez.
Kinek ajánljuk?
- Aki ügyfélszolgálatos munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni,
- különösen, ha ezt MiniCRM-ben tennéd.
- Kiemelten ajánljuk a 4. - 5. - 6. - 7. értékesítési rendszer szinten.
Ne vedd meg, ha
- nem akarsz rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség ügyfélszolgálatra
Elvárt eredmény:
- megspórol sok fejfájást, mert az új ügyfélszolgálatos munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását, megnézi a MiniCRM videókat és elkezd dolgozni
- az értékesítők 20-30%-kal hatékonyabbak lehetnek,
- ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól.
Ezekre a kérdésekre kapsz konkrét választ, ha megveszed:
-
Milyen eredményre számíthatsz az Ügyfélszolgálat bevezetésével?
-
Mennyibe kerül az Ügyfélszolgálati munkakör bevezetése?
-
Mennyi fizetést adj az Ügyfélszolgálati munkatársnak?
-
Milyen formában készítsem el? (Szerkeszthető sablont adunk)
-
Mire érdemes figyelni ügyfélszolgálati munkatárs felvétele előtt?
-
Milyen kapcsolódó témával érdemes még foglalkozni?
Rendeld meg most, ha tervezed ügyfélszolgálatos munkatárs felvételét!
(Ha már klubtag / VIP ügyfelünk vagy, akkor neked díjmentes, görgess lejjebb!)