Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

8. értékesítési szint - Specialista, szűk szakterületen szaktekintély


8. szint - Specialista, szűk szakterületen szaktekintély  

Gratulálunk a szakmai sikerhez. És hogy megy a cégépítés?

Specialista - Aki egy szűk szakterületen meghatározó szaktekintély. Nem szokott ajánlatot adni, őt kérik fel jól fizetett szaktanácsadóként a probléma meghatározásához, és az árajánlat kérés kidolgozásához.

Rossz hír: innen nehéz eljutni a Piacvezető állapothoz

Elsősorban azért, mert a Specialista nehezen vesz fel új munkatársat. A 20 éves gyakorlatnak az a titka, hogy 20 év kell hozzá. A siker titka mégis a csapatépítés.


Lehetséges egy szűk szakterületről piacvezetővé válni?

Kit nevezünk Specialistának? 

  • Aki egy szűk területen meghatározó szaktekintély
  • Általában nem ad ajánlatot, hanem őt kérik fel a probléma meghatározására és az ajánlat specifikáció kidolgozására.

Hogyan ismerjük fel a Specialistát? 

  • Van egy vagy több könyve
  • Egyből ő ugrik be az adott szakmai témára, és ezzel kapcsolatban nem is nagyon van alternatíva

Itt is az a veszély, hogy a termék maga az EMBER!

  • Nagyon nehéz ilyen szintre képezni egy szakmai munkatársat, és ha elmegy a cégtől, hatalmas veszteségeket tud okozni - főleg ha versenytárs céget alapít.

Mi a következő lépés a Piacvezetői szint eléréséhez?

  • A szaktudás és a működés részekre bontása és a részekből franchise (jellegű) rendszer kidolgozása, ahol senki sem ismeri a teljes működést
  • És legalább egy megkerülhetetlen elem megtartása, kifejlesztése
  • A rendszerbe hasonlóan magasan képzett szakembereket lehet bevonni - így lehet elérni a piacvezetői szintet!
     

Gratulálunk, ez egy rendkívüli értékesítési szint! Dolgozzunk a piacvezetői stratégián?

 
Rendezés:
Nézet:

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító


Küldetésem Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Célom,

hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.


  • Az első konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

1 óra Google-meet/Zoom, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

+1 óra előkészítés (pl. meglévő CRM rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.

Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető,
  • és megér nettó 49.000 Ft befektetést.
  • Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
  • Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
  • A felkészülés és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on/Zoom-on tartjuk és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha kéred, visszautalom a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
 


Üzenj és egyeztessünk! Köszönöm a bizalmad.



Fizikai könyv, az ár tartalmazza a kiszállítás költségét is!


Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!

  • “Elegem van a gatya letolásból!”

Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!

  • Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz.
  • Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni. 

De valahogy mindig bezavar a “valóság”....

  • A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak.
  • Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét.
  • Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik.
  • És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó? 

Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.

Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.

  • Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek. 

Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.

  • Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted. 
  • Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná. 
  • Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná. 

Nincs NAGY titok

  • Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.

Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!



TermékPiramis, avagy az áremelés művészete.



Fő témánk a kreatív termékfejlesztés, áremelés, szakértői pozíció elfoglalása, kilépés az árversenyből.
Juhász Attilával dolgozhatsz a saját kreatív termékfejlesztéseden. 

Érzed ugye, hogy ezt nem egy kávé mellett fogjuk felépíteni…

Elég jó a TermékPiramis ötleted, hogy dolgozzunk rajta? 

»» Elméleti tananyagok, e-book-ok, munkafüzetek, videók.

»» Havonta több online webinár, csoportos tanácsadás, gyakorlati példák, ötletek.

»» Kétszer egy óra egyéni online konzultáció Juhász Attilával. 

»» Havonta egyszer személyes workshop-on Ajánló Partner keresés (belépődíjas).


Költsége: Egyszeri 49.000 Ft + ÁFA összegért. (nem előfizetés!!!)



Kinek ajánlom a TermékPiramis konzultációt?

  • Ha szeretnél szakmai könyvet írni, de kellene pár példa.
  • Ha szakértőként, szakemberként eleged van a gatyaletolásból. 
  • Ha már elolvastad a TermékPiramis e-book-ot,
    és konkrét ötleteket, terveket akarsz auditálni, egyeztetni. 


Kinek NEM ajánlom?

  • Ha még nincs meg az első 10 ügyfeled.
  • Ha NEM olvastad a TermékPiramis e-book-ot!
    www.termekpiramis.hu
  • A TermékPiramis haladó szint, marketing termékek fejlesztése, belépő termékek, fejőstehén, Lamborghini termékek...
     



Gondolatébresztőként: hányféle terméked lehet(ne)?


- Csali termék - amivel listára hozod az embereket
- Info termék - amivel szakértői státuszt építesz
- Belépő termék - amivel kinyitod a pénztárcát
- Kapcsolt Partneri Termék - amivel extra jutalékot és több/jobb ügyfelet szerezhetsz
- Virtuális termék - amiért nem kérsz pénzt, mégis értékesebbnek tűnik a fő termék
- Fő termék - amiből most is élsz

- Upsell / downsell ajánlat
- Csomag ajánlat - amivel összehasonlíthatatlanná teszed a fő termék ajánlatod
- VIP termék - a fő terméked extra változata
- "Bármi áron" termék - az életmentő termék/szolgáltatás, amiért bármennyit kérhetsz
- Rejtett termék - ajándék, amit ingyen adsz, mégis pénzt keresel vele
- A Lamborghini az üzletedben
- PartnerProgram, közös kampány
- Franchise termék

- Álom ügyfél terméke


Csatlakozol a kihíváshoz? 


Mire jó a MiniCRM? Üzleti megoldások, működő példák, online bemutató


Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás,

illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, ügyfél élmény erősítés,

projekt / megrendelés / kivitelezési kommunikáció rendszerezése.


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor adok hozzá 30 perces Skype/Zoom konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok, saját értékesítési és céges rendszer fejlesztési tematikával. 


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek részére kiemelten ajánlott CRM rendszer, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?