Marketing eszközök, szoftverek
Marketing eszközök, adatbázis építés, kapcsolati tőke
Gyakori probléma, hogy a MiniCRM űrlapok tervezésénél, hogy nem tudjuk az adott/kívánt szín színkódját.
(űrlap / jobb oldalon / Megjelenés kék gomb)
Erre két megoldásunk van:
Chrome böngészőben van egy bővítmény (kiegészítő szoftver): chrome colorzillacolorzilla
Ezzel egyszerűen a honlapról ki tudod menteni a logo, vagy a fő színek színkódját:
https://chrome.google.com/webstore/detail/colorzilla/
Színkódok Jelentése (forrás: szinpaletta.hu)
HEX színkód
Weboldalakhoz, és Online Tartalomhoz széles körben használatos.
A hexadecimális színkód az RRGGBB számkombinációból áll, ahol a RR (Red) pirosat, a GG (Green) zöldet, és BB (Blue) kéket jelentenek. Az RR, GG, és BB hexadecimális integerek, amelyek a 00-tól az FF értékekig terjednek meghatározva ezzel a szín erősségét.
Példa: a #0000FF kód tiszta kék színt eredményez, mivel a kód kékre vonatkozó elem maximális értékre, míg a piros, és zöld értékek a minimumra (fekete) vannak állítva.
A hexadecimális színeket minden böngésző tudja értelmezni.
RGB színkód
Az RGB színkódot az rgb(red, green, blue) számértékek határozzák meg, ahol a red pirosat, a green zöldet, és blue kéket jelentenek. Az piros, zöld, és kék számok 0-tól 255-ig terjednek, amelyek a szín intenzitását határozzák meg.
Például az rgb(0,0,255) kód abszolút kék színt eredményez, mivel az RGB kék komponense maximális értékre (255), míg a piros, és zöld értékek a minimumra (0) vannak állítva.
Az RGB színeket minden böngésző tudja értelmezni, és a legtöbb szoftver ezt használja.
CMYK - Nyomtatáshoz
A CMYK színt a cián, magenta, sárga, és fekete színek kombinációja adják. A számítógépek monitorai az RGB színkódot használják. Nyomtatáshoz álltalában a CMYK színkódot veszik alapul, ezért érdemes a képernyőn látható színt CMYK-ra fordítani, hogy a kinyomtatott színek minél jobban hasonlítsanak a képernyőn lévő színekre.
A CMYK színkódot a böngészők nem tudják értelmezni.
HSV
HSV / HSL (hue, saturation, value / lightness) - SzTÉ / SzTV (színárnyalat, telítettség, érték / világosság)
Forrás - színkód generátor itt megtalálható:
https://www.szinpaletta.hu/szinkod-generator
Még egy eszköz: https://kiszamolo.com/szinkod/
Még több info, wikipédia: https://hu.wikipedia.org/wiki/HTML-sz%C3%ADnk%C3%B3dok
SalesOldalSablon (Értékesítési Honlap S.O.S)
Ha szükséged van egy kifejezetten ÉRTÉKESÍTÉSRE felkészített honlapra,
problémák és ELŐFIZETÉS NÉLKÜL, akkor olvass tovább!
Az ingyenes honlapoknál komolyabb igényeid vannak.
Nem akarsz több százezer forintot költeni,
és nincsenek heteid egyeztetésekre és álmodozásra.
Értékesítési honlap gyorsan, kulcsrakészen,
de tartalom feltöltés nélkül,
1 héten belül, egyszeri 50.000 Ft.
Nincs előfizetés, nincs tárhely költség, nincs szükség programozóra.
Ez egy WordPress honlap, magyar nyelvű szerkesztői felülettel, a saját tárhelyünkön, amit mi felügyelünk, mert a mi honlapjaink is ott vannak.
Pontosan mit kapsz a pénzedért a SalesOldalSablonnal?
- Áron alul kapsz egy alap WordPress értékesítési oldalt, használatra készen.
- Segítséget a Domain cím lefoglalásában vagy átregisztrálásában melynek díja a vevőt terheli.
- Tárhely a weboldalnak - ezt teljes mértékben mi biztosítjuk.
(Ennek az átlagos díja: évi 7-10 ezer forint lenne.)
- Az oldal rendelkezni fog SSL (internet biztonsági) tanúsítvánnyal.
- Az oldal reszponzív (mobilon, tableten is jól néz ki)
- Az oldal rendelkezik egy egyszerű, jól kinéző dizájnnal, amivel már nem kell szégyenkezned.
- Az oldal a feltörésektől védett - ez is a mi dolgunk.
- Az oldal biztonsági mentéseket készít magáról.
- Felhasználói oktató videókat, amivel tudod fejleszteni a képeket, grafikát és a tartalmakat.
- Nagyon gyorsan elkészül. Maximum egy hét és már birtokba is veheted.
- Nem vagy egyedül. 10.000 Ft-os óradíjjal kérhetsz műszaki segítséget.
- Alapból integrálva lesz az oldal a MiniCRM rendszereddel / űrlapjaiddal.
Mit NEM kapsz ezen az áron:
- Szuper egyedi dizájnt, arculatot.
- Egyéni fejlesztéseket - Ezeket egy konzultáció / tanácsadás alatt tudjuk megbeszélni
- Teljeskörű GDPR megfelelés (csak sablont)
- Követőkódok (Google Analytics, Facebook Pixel beállítása)
Figyelem!
- A honlap egy SABLON, neked kell tartalommal feltölteni.
- Neked kell szöveget írni, képeket, videókat feltölteni.
- Mi biztosítjuk az alap megjelenést és a biztonságos műszaki hátteret.
Nagyvállalati marketing eszközök kisvállalkozói költséggel
Mikor elkezdted a vállalkozásodat biztos láttad már magad előtt, ahogy az emberek kígyózó sorokban várják, hogy kiszolgáld őket vagy épp tele naptárral már egy új munkatárs felvételén gondolkodsz.
De jött a 2020-as év és az emberek behúzódtak a lakásaikba.
Az ügyfelek jobban megnézik, hogy mire költik a pénzüket. A marketing eredményei bizonytalanok, a hirdetések csak viszik a pénzt.
Felesleges körök nélkül, szélsebesen kellene nagy tömegeket elérni, de a TV-ben reklámozni irgalmatlanul drága, országos óriás plakátról pedig álmodni sem mersz.
Vannak vevőid, de az új vevőket nehezen éred el, a régi ügyfeleket nehéz visszahozni...
Olvass tovább a részletekért!
A Benefit Program egy könnyen használható, forgalom alapú hűségprogram, a legfejlettebb informatikai eszközökkel támogatva.
Országos sajtó / média megjelenésre vágysz?
Szeretnéd, ha a cégedet, vállalkozásodat minél több leendő ügyfél megismerhetné?
Hogy csak ránéznek a logódra és azonnal tudják ki vagy?
Pont úgy, mint a legnagyobbak?
Sőt mi több, igazi hírnevet szeretnél?
Akkor a tökéletes helyen jársz!
Az sms küldés a SPAM / Promóciós mappa egyik kezelési módja!
A MiniCRM beépített sms küldési szolgáltatással rendelkezik.
További technikai információk:
www.minicrm.hu/help/sms-kuldes-a-minicrm-rendszerbol/
Nemzetközi küldés árak: www.minicrm.hu/help/sms-kuldes-kulfoldre/
Hogyan építs profi, szegmentált marketing adatbázist MiniCRM-ben?
Értékesítés modul / Feltérképezés blokk felépítése.
Ide kerülnek azok, aki hírlevélre, blogra, stb iratkoznak fel és MÉG nem akarnak éles tárgyalást.
Hírlevél és automata kvalifikáció itt indul.
Marketing 1. téma: Adatbázis sablon - hogyan töltsd ki?
Mire figyelj, milyen plusz adatmezőket tervezz? (kötelező, forrás és minősítés mezők)
Marketing 2. téma: Minősítés alapok - hogyan csoportosítsd a meglévő vevőket?
Hogyan lehet automata módon minősíteni az érdeklődőket?
Marketing 3. téma: Adatmezők felépítése + CRM felelős betanítása erre
ZERO SPAM pontosítása, adatbázis hitelesség ellenőrzés
Mi a különbség az "ügyfél lista" és az "adatbázis" között?
Marketing 4. téma: Alap hírlevél sablonok / kattintós sablonok / kvalifikációs email /
Kattintós űrlapok magyarázata, minta kampány építése + CRM videó ajánlása.
Vendég előadó: Pintér Andrea - milyen szervezeti célokat lehet elérni kattintós emailekkel?
Marketing 5. téma, felmérések: Betöltött vevő lista aktiválása kattintós felméréssel - valós aktivitás mérése. Hogyan szerezz hasznos információkat, ajánlásokat, plusz információkat?
Marketing 6. téma: Ügyfélszolgálati munkakör tervezése a marketingben - ki/hogyan kezeli az új regisztrálókat? Visszapattanó emailek automatizmus szükséges?
(B2B-igen, B2C-nem biztos) / Ügyfélszolgálat belső űrlap.
Marketing 7. téma: Adatlapon saját tematikás mező / blokk típusok (nem mindegyik kell)
Ajánlat 1-2 mezők / Termékek típusa / Időpont egyeztetés és visszaigazolás blokk (rendezvény kezelés)
Beszállítók blokk és mezők / Pénzügyi blokk és mezők / Minőségbiztosítás
Marketing 8. téma: Saját tematikás email sablonok
Kvalifikációs email (+kiterjesztések bekapcsolva?) / Több gombos emailek
Díjbekérő sablon / Táblázatos sablon (ha kell) / Időpontfoglaló email
Egyedi email sablonok kellenek? (demo rendszerből másolható)
MiniCRM oktató emailek (9 sablon, HR, vagy Belső projektek modulba)
Moderátor rendszer ajánló email sablon (nekünk is ők segítettek)
Lezárt vesztett státuszra: Nem bántad meg? Kattintós email.
Marketing 9. téma: Marketinges / CRM felelős munkaköri leírása, milyen szoftvereket kell ismernie?
Marketing 10. téma: Ismertebb marketing szoftverek elemzése, ár és egyéb szempontok alapján.
Mi a különbség a marketing / CRM / ERP szoftverek között?
Marketing 11. téma: Szűrések / marketing riportok /
Hírlevél szerkesztés és küldés / Kattintós emailek oktatás és minta kampány
Marketing 12. téma: Minősítés haladó szint. Vevőtípusok, profilok,
fizikai és érzelmi nyomógombok, személyiség, képességek.
Célcsoport (ideális átlagos) vevő elemzése.
Marketing 13. téma: Minősítés: nem célcsoport vevő típus mély elemzése.
Mi jellemzi, hogyan kommunikál, mit kérdez?
Miről ismered meg, hogyan ismerheted fel a legkorábban?
Lehetséges automata kiválasztási rendszert tervezni?
Marketing 14. téma: Minősítés: VIP ügyfél típus elemzése.
Mostani vevők között hány VIP vevőd van, mi jellemző rá,
hogyan kommunikál, miket kérdez,
Fontos kiegészítő téma: Marketing naptár sablon letöltése.
A marketing workshop február 14.én volt.
Egy profi videós csapat felvette, de a videó vágás és feltöltés még nem készült el.
Ha klubtag vagy, értesítünk. Ha még nem, akkor rendeld meg és küldjük, ha készen lesz.