Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

1. szint - eszközök a zűrzavar kezeléséhez


Ismerős ez az íróasztal?  

Ismerős ez az íróasztal?

Teljes zűrzavar - amikor azt sem tudjuk, hogy áll az értékesítés, hiszen nincsenek pontos adatok, statisztikák, mérőszámok. A Moderator.hu azért épül, hogy segítsen neked kilépni a zűrzavarból, kész eszközökkel és képzéssel.

Hogyan egyél meg egy elefántot? Falatonként!


 

Kezdjük ez elején! Mit nevezünk zűrzavarnak az értékesítésben? 

  • Lényegében minden olyan terület zűrzavarban van az értékesítésben, ahol nincsenek pontos adatok.
  • Ha jól megy a szekér, de nem tudjuk miért, az is egyszerűen zűrzavar. 
  • Ha mindent vezetünk kockás papíron, és hetente összesítünk, az már nem zűrzavar.

Hogyan ismerhető fel a Zűrzavarban élő cég? 

  • Nem rögzítik az információkat sehová.
  • Az email fiók tele van olvasatlan / címkézett üzenetekkel.
  • Állandó pénzügyi gondok vannak, még akkor is, ha jól megy az üzlet.
  • Nem tartják be az időpontokat - sőt nem is emlékeznek, hogy mikor mit ígértek.

Ez nem a Te hibád! Nem ciki innen indulni, sehol sem tanítják, hogyan kellene vállalkozni, értékesíteni!

  • Közgazdasági szakközép-, és főiskolákban sehol sem tanítanak a való életben használható rendszer eszközöket.
  • A lényeg, hogy lépésről - lépésre haladj, erről a szintről nem a CRM szoftver bevezetés a következő lépés!

Hogyan tudod kezelni a zűrzavart?

  • Válassz ki EGY témát, területet és azt tedd rendbe!
  • (Javaslat) Ez legyen a kapcsolati tőke (vagyon) rendszerezése.
  • CRM bevezetését NEM javasoljuk!
  • Pár dolgot ki kell dobni az életedből...

Szeretnéd, hogy végre stabil, kiszámítható legyen az értékesítésed, SZUPER ügyfelekkel?

 
Rendezés:
Nézet:

Fizikai könyv, az ár tartalmazza a kiszállítás költségét is!


Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!

  • “Elegem van a gatya letolásból!”

Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!

  • Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz.
  • Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni. 

De valahogy mindig bezavar a “valóság”....

  • A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak.
  • Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét.
  • Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik.
  • És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó? 

Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.

Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.

  • Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek. 

Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.

  • Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted. 
  • Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná. 
  • Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná. 

Nincs NAGY titok

  • Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.

Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!


Miért a Teendő funkció a legfontosabb eszköz a MiniCRM-ben? 

A siker titka (bármilyen területen és munkakörben!!!!), hogy 

  1. megtervezzük és/vagy átütemezzük
  2. másokkal megosszuk
  3. határidőn belül elvégezzük ÉS lezárjuk a feladatokat.

Teljesen lényegtelen, hogy ez egy telefonhívási feladat, ügyfélkezelés, szolgáltatással, számlázással, vagy bármivel kapcsolatos - akkor is kell legyen eleje, határideje és lezárása. 

  • Ahogy az életben a cégvezetők is az ELVÉGZETT feladatokat értékelik, úgy a MiniCRM statisztikai rendszere is KIZÁRÓLAG a lezárt, tehát logikailag elvégzett feladatokat teszi bele a riportokba, ráadásul külön veszi a Sikeresen lezárt és a Sikertelenül lezárt Teendőket. 
     
  • A Teendő zöld gombot minden adatlapon megtaláljuk kiemelt helyen - és a teendő nélküli adatlapokhoz figyelmeztető automatizmust tudunk (szoktunk) beállítani. 
     
  • A lezárt Teendő mezőket nem lehet módosítani, ha ki akarod egészíteni a lezárt eseményeket, hazsnáld az "Új előzmény" zöld gombot kicsit lejjebb!

Videó a MiniCRM Teendő gomb használatáról (képeket találsz a hosszú leírásban!):