1. szint - eszközök a zűrzavar kezeléséhez
Ismerős ez az íróasztal? Teljes zűrzavar - amikor azt sem tudjuk, hogy áll az értékesítés, hiszen nincsenek pontos adatok, statisztikák, mérőszámok. A Moderator.hu azért épül, hogy segítsen neked kilépni a zűrzavarból, kész eszközökkel és képzéssel. Hogyan egyél meg egy elefántot? Falatonként! |
Kezdjük ez elején! Mit nevezünk zűrzavarnak az értékesítésben?
Hogyan ismerhető fel a Zűrzavarban élő cég?
Ez nem a Te hibád! Nem ciki innen indulni, sehol sem tanítják, hogyan kellene vállalkozni, értékesíteni!
Hogyan tudod kezelni a zűrzavart?
Szeretnéd, hogy végre stabil, kiszámítható legyen az értékesítésed, SZUPER ügyfelekkel?
|
Fizikai könyv, az ár tartalmazza a kiszállítás költségét is!
Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!
- “Elegem van a gatya letolásból!”
Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!
- Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz.
- Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni.
De valahogy mindig bezavar a “valóság”....
- A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak.
- Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét.
- Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik.
- És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó?
Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.
Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.
- Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek.
Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.
- Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted.
- Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná.
- Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná.
Nincs NAGY titok.
- Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.
Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!
Miért a Teendő funkció a legfontosabb eszköz a MiniCRM-ben?
A siker titka (bármilyen területen és munkakörben!!!!), hogy
- megtervezzük és/vagy átütemezzük
- másokkal megosszuk
- határidőn belül elvégezzük ÉS lezárjuk a feladatokat.
Teljesen lényegtelen, hogy ez egy telefonhívási feladat, ügyfélkezelés, szolgáltatással, számlázással, vagy bármivel kapcsolatos - akkor is kell legyen eleje, határideje és lezárása.
- Ahogy az életben a cégvezetők is az ELVÉGZETT feladatokat értékelik, úgy a MiniCRM statisztikai rendszere is KIZÁRÓLAG a lezárt, tehát logikailag elvégzett feladatokat teszi bele a riportokba, ráadásul külön veszi a Sikeresen lezárt és a Sikertelenül lezárt Teendőket.
- A Teendő zöld gombot minden adatlapon megtaláljuk kiemelt helyen - és a teendő nélküli adatlapokhoz figyelmeztető automatizmust tudunk (szoktunk) beállítani.
- A lezárt Teendő mezőket nem lehet módosítani, ha ki akarod egészíteni a lezárt eseményeket, hazsnáld az "Új előzmény" zöld gombot kicsit lejjebb!
Videó a MiniCRM Teendő gomb használatáról (képeket találsz a hosszú leírásban!):