Pénzügyi nyilvántartások és eszközök
Pénzügyi nyilvántartások és eszközök
A Pénzügyi vezetőt segítő excel tábla, módszerek, sablonok és partnerek
Mi ez?
- Részletes összegzés az uniós (közösségi) adószám kiváltásáról és használatáról
Kinek ajánlom?
- Induló vállalkozásoknak, valamint olyan vállalkozásnak aki külföldi cégnek akar számlázni, vagy ilyen cégtől terméket, szolgáltatást rendelni
Elvárt eredmény:
- Kevesebb fejfájás. Pontosan tudni fogod, hogy a cégednek kell, vagy nem EU adószám?
Rendelés automatizálás 4-szeres bevételnövekedéssel?
Igen!
Ez tényleg lehetséges!
Sőt, még a honlapodhoz sem kell hozzányúlni!
Hogyan?
A SalesForm szoftverrel, mely programozói tudás nélkül használható, beépíthető bármilyen weboldalba, összesen csak egy Rendelési gombot kell kitenned a honlapodra!
Ezzel az egy kis gombbal "kinyílik a világ" , ugyanis egy komplett, több lépcső értékesítési stratégiát indít be, mellyel automatizálhatod rendeléseidet kosár funkció nélkül!
Próbáld ki! 3900 Ft /hó
Ezt az ajánlatot sehol máshol nem kapod meg. A Moderátor RendszerÉpítő csapata segíteni akar neked.
Ugyanis ezen az oldalon 3900 Ft (bruttó) összegért megkapod 30 napra a SalesForm összes funkcióját. A 30 nap után pedig annyit fizetsz, amennyit használsz. Csak a bekapcsolva hagyott funkciók után fizetsz.
30 napig kipróbálhatod az összes funkciónkat.
Ennek a csomagnak az ára 16 900 Ft lenne, így 13 000 Ft-ot spórolsz.
És külön kérheted a teljes beállítást is.
Ezért cserébe azonnal fizethetnek neked a vevőid bankkártyával és a sikeres fizetésekről automatikusan kapnak számlát a szamlazz.hu vagy a billingo.hu rendszertől. Amennyiben sikertelen a rendelés, akkor felveheted automatikusan e-mailben vagy telefonon a kapcsolatot a rendelővel, hogy megtudd mi kellene, hogy befejezze a fizetést.
A rendelési form egy gyors és kényelmes megoldás, hogy megnöveld a céged forgalmát új munkatárs felvétele nélkül.
A különleges ajánlat során 1 hónapig minden funkciót megkapsz. Az előfizetésem menüpontban pedig ki tudod kapcsolni azt a funkciót, amir nem használsz, így csak azért fizetsz, amit használsz.
Összefoglalva:
Korlátlan termék / Bankkártyás fizetés / BUMP (egyszeri upsell) ajánlat / Automata számlázás / Folyamatos fejlesztés / Telefonos, online és e-mailes ügyfélszolgálat / 1 kattintásos fizetés / Ismétlődő fizetés / Sok ezer integráció:: Zapier & Integromat modul / Hírlevél összekötés / Menedzselt utalás / Logisztikai modul (fullfilment) / Automata utánvét / Kupon kódok támogatása / Összekötés egyedi rendszerrel / MiniCRM integráció
Van ennél jobb módja a céged fejlesztésének?
Mindezt 13 900 Ft kedvezménnyel kapod meg most.
Bizonytalan vagy a bankkártyás fizetésben? Akkor ezt olvasd el
Biztonságos a bankkártyás fizetés?
A bankkártyás fizetés biztonságos. A bankkártya adataidat nem ismerjük, és nem is tároljuk. A fizetéskor megadott bankkártya adataid egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan kerülnek továbbításra a bankfióknak. A fizetés az OTP SimplePay felületén történik, így garantáltan megbízható.
Kezdd el MOST!
Nagyvállalati marketing eszközök kisvállalkozói költséggel
Mikor elkezdted a vállalkozásodat biztos láttad már magad előtt, ahogy az emberek kígyózó sorokban várják, hogy kiszolgáld őket vagy épp tele naptárral már egy új munkatárs felvételén gondolkodsz.
De jött a 2020-as év és az emberek behúzódtak a lakásaikba.
Az ügyfelek jobban megnézik, hogy mire költik a pénzüket. A marketing eredményei bizonytalanok, a hirdetések csak viszik a pénzt.
Felesleges körök nélkül, szélsebesen kellene nagy tömegeket elérni, de a TV-ben reklámozni irgalmatlanul drága, országos óriás plakátról pedig álmodni sem mersz.
Vannak vevőid, de az új vevőket nehezen éred el, a régi ügyfeleket nehéz visszahozni...
Olvass tovább a részletekért!
A Benefit Program egy könnyen használható, forgalom alapú hűségprogram, a legfejlettebb informatikai eszközökkel támogatva.
Ügyvezetői eszköz: Statisztika lap - A4-es méretű sablon
A statisztikát a kijelölt időszakonként (általában hetente) kell kitölteni.
Hogyan írd be az értékeket? (a nyomtatható sablon üres, értékek nélkül)
- A függőleges oszlop alsó értéke a minimálisan elvárt szám,
- a felső értéke a reálisan elvárható maximális mennyiség - akár titkos is lehet, így csak a vonalakat rajzoljuk be.
Hogyan töltsd ki?
- A növekvő statisztikát kék vonallal rajzoljuk be, a stagnáló, vagy csökkenő statisztikát piros vonallal.
Fontos utasítás a munkatársaknak és a vezetőknek!
- a statisztikát nem kritizáljuk, nem magyarázzuk, hanem
- FOLYAMATOSAN JAVÍTJUK.
- A statisztikákat a munkatársak által jól látható helyre tedd ki, ez javítja a morált
A statisztika kitöltése a munkatárs feladata, az elemzés a vezető felelőssége.
- Üzleti tanácsadó csak a kitöltött statisztika elemzésében segíthet.
Kérem a nyomtatható statisztika lapot!
A Moderator RendszerÉpítő program pénzügyi tanácsadója vagyok.
Küldetésem: Pénzügyi Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között. Az a célom, hogy segítsek másoknak fejlődni, pénzügyi rendszert építeni |
Hogyan dolgozunk?
1. Meghatározzuk a pénzügyi elosztási célokat
2. Adok hozzá egy EXCEL táblát (házi feladat kitölteni)
3. Együtt elemezzük az adatokat
Hogyan zajlik egy konzultáció?
- Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a pénzügyi rendszerépítés célját.
- Díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
- A konzultációt Skype-on, vagy Zoom-on tudjuk tartani
- és lehet hangot/képet rögzíteni.
- Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
- 100% elégedettségi garanciát vállalok,
ha az első konzultáció után úgy érzed, hogy nem érte meg, akkor visszautaljuk a pénzed. - Apró betűk nincsenek.
Itt rendeld meg a szolgáltatást! Köszönjük a bizalmad.
»»» Ára: 49.000 Ft + ÁFA
»»» Mentor programban: 25.000 Ft + ÁFA
»»» VIP ügyfeleink részére: díjmentes