Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

5. szint - Ügyes értékesítés, 30-50%os lezárási arány


5. szint - Ügyes értékesítés, 40-50%os lezárási arány  

Ejha, ez már komoly eredmény! Lépj feljebb!

Ügyes értékesítés - 30-50%-os lezárási arány - gratulálunk! Ez általában azt jelenti, hogy elég jó a termék, rendszerben működik az értékesítés, de a piac nem tekinti a céget szakértőnek. A vállalkozás stabil, de sok növekedési tartalékkal rendelkezik.

A fejlődés kulcsa az értékesítési CRM és az Ajánlat Bomba!


Gratulálok, ez egy haladó értékesítési szint! Vajon mi hiányzik ahhoz, hogy profi legyen?

 

Mit nevezünk "Ügyes" értékesítésnek? 

  • Technikailag a 30-50% körüli ajánlat lezárási arányt szoktuk ide sorolni. Ez azt jelenti, hogy szinte minden második ajánlat kérésből megrendelés születik
  • Ehhez már szükséges a komolyabb marketing támogatás ÉS egy keményen dolgozó, korrekt értékesítő

Hogyan ismerhető fel az "Ügyes" értékesítési szintű cég? 

  • Az értékesítő(k) és a cégvezető öntudatosak, kiegyensúlyozottak
  • A termékek minősége jó és a szolgáltatások általában rendben vannak
  • Pénzügyi gondok nem jellemzőek, és fejlesztésre is szívesen költenek

Itt az a veszély, hogy a céged középszerű marad!

  • Ezen a szinten kötelező az értékesítési CRM, például a MiniCRM bevezetése, mert a marketing és értékesítés összehangolása és automatizálása nélkülözhetetlen az előre lépéshez

Mi a következő lépés a magasabb értékesítési szint eléréséhez?

  • Az értékesítés magas szintű automatizálása
  • A háttér folyamatok és riportok automatizálása
  • Termelési és HR folyamatok optimalizálása

 
Rendezés:
Nézet:

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító


Küldetésem Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Célom,

hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.


  • Az első konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

1 óra Google-meet/Zoom, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

+1 óra előkészítés (pl. meglévő CRM rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.

Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető,
  • és megér nettó 49.000 Ft befektetést.
  • Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
  • Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
  • A felkészülés és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on/Zoom-on tartjuk és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha kéred, visszautalom a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
 


Üzenj és egyeztessünk! Köszönöm a bizalmad.



Fizikai könyv, az ár tartalmazza a kiszállítás költségét is!


Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!

  • “Elegem van a gatya letolásból!”

Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!

  • Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz.
  • Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni. 

De valahogy mindig bezavar a “valóság”....

  • A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak.
  • Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét.
  • Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik.
  • És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó? 

Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.

Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.

  • Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek. 

Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.

  • Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted. 
  • Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná. 
  • Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná. 

Nincs NAGY titok

  • Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.

Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!


3.500 Ft

Szeretnél problémamentes CRM szoftver bevezetést?


Ideje automatizálni a teendőket és a folyamatokat, valamint alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon?

Kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el?

Először olvasd el a CRM Bevezetés Kézikönyvét!

Akkor is ajánlom, ha már van CRM-ed, de kellene neki egy kis segítség.


Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet?

Juhász Attila vagyok.

Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát.

Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok.



Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS, az értékesítési és céges rendszer építés:

- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.

- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.


Az ár tartalmazza a postázási költséget is!


4.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Ügyfélszolgálati munkaköri leírás, szerkeszthető formában átadva, MiniCRM-hez.

Kinek ajánljuk? 

  • Aki ügyfélszolgálatos munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni,
  • különösen, ha ezt MiniCRM-ben tennéd.
  • Kiemelten ajánljuk a 4. - 5. - 6. - 7. értékesítési rendszer szinten.

Ne vedd meg, ha

  • nem akarsz rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség ügyfélszolgálatra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új ügyfélszolgálatos munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását, megnézi a MiniCRM videókat és elkezd dolgozni
  • az értékesítők 20-30%-kal hatékonyabbak lehetnek,
  • ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól.

Ezekre a kérdésekre kapsz konkrét választ, ha megveszed:

  • Milyen eredményre számíthatsz az Ügyfélszolgálat bevezetésével?

  • Mennyibe kerül az Ügyfélszolgálati munkakör bevezetése?

  • Mennyi fizetést adj az Ügyfélszolgálati munkatársnak?

  • Milyen formában készítsem el? (Szerkeszthető sablont adunk)

  • Mire érdemes figyelni ügyfélszolgálati munkatárs felvétele előtt?

  • Milyen kapcsolódó témával érdemes még foglalkozni?

Rendeld meg most, ha tervezed ügyfélszolgálatos munkatárs felvételét!

(Ha már klubtag / VIP ügyfelünk vagy, akkor neked díjmentes, görgess lejjebb!)

3.500 Ft

Mi ez?

  • Nyomtatott könyv, tömény és hasznos.
     
  • 18 módszer vállalkozások közötti üzleti együttműködésekre,
    konkrét példákkal és sztorikkal.

Mire jó a PartnerProgram?

  • Ugyan már! 10.000 éve csapatban ejtjük el a mamutot!
  • Csak a mamut helyett már pénzre vadászunk
    és persze a fegyverek is változtak, mert közben megjelent az internet.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ajánlják, eladják a terméked,
    akkor megvan a korlátlan terjeszkedés módszere.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ne csak eladják neked a termékeiket,
    hanem stratégiai partnerként tekintsenek rád…

és elég jól szervezett a céged….

akkor megtaláltad a korlátlan növekedés eszközét! Gondolkodjunk! :)


Az ár tartalmazza a postázási költséget is!



TermékPiramis, avagy az áremelés művészete.



Fő témánk a kreatív termékfejlesztés, áremelés, szakértői pozíció elfoglalása, kilépés az árversenyből.
Juhász Attilával dolgozhatsz a saját kreatív termékfejlesztéseden. 

Érzed ugye, hogy ezt nem egy kávé mellett fogjuk felépíteni…

Elég jó a TermékPiramis ötleted, hogy dolgozzunk rajta? 

»» Elméleti tananyagok, e-book-ok, munkafüzetek, videók.

»» Havonta több online webinár, csoportos tanácsadás, gyakorlati példák, ötletek.

»» Kétszer egy óra egyéni online konzultáció Juhász Attilával. 

»» Havonta egyszer személyes workshop-on Ajánló Partner keresés (belépődíjas).


Költsége: Egyszeri 49.000 Ft + ÁFA összegért. (nem előfizetés!!!)



Kinek ajánlom a TermékPiramis konzultációt?

  • Ha szeretnél szakmai könyvet írni, de kellene pár példa.
  • Ha szakértőként, szakemberként eleged van a gatyaletolásból. 
  • Ha már elolvastad a TermékPiramis e-book-ot,
    és konkrét ötleteket, terveket akarsz auditálni, egyeztetni. 


Kinek NEM ajánlom?

  • Ha még nincs meg az első 10 ügyfeled.
  • Ha NEM olvastad a TermékPiramis e-book-ot!
    www.termekpiramis.hu
  • A TermékPiramis haladó szint, marketing termékek fejlesztése, belépő termékek, fejőstehén, Lamborghini termékek...
     



Gondolatébresztőként: hányféle terméked lehet(ne)?


- Csali termék - amivel listára hozod az embereket
- Info termék - amivel szakértői státuszt építesz
- Belépő termék - amivel kinyitod a pénztárcát
- Kapcsolt Partneri Termék - amivel extra jutalékot és több/jobb ügyfelet szerezhetsz
- Virtuális termék - amiért nem kérsz pénzt, mégis értékesebbnek tűnik a fő termék
- Fő termék - amiből most is élsz

- Upsell / downsell ajánlat
- Csomag ajánlat - amivel összehasonlíthatatlanná teszed a fő termék ajánlatod
- VIP termék - a fő terméked extra változata
- "Bármi áron" termék - az életmentő termék/szolgáltatás, amiért bármennyit kérhetsz
- Rejtett termék - ajándék, amit ingyen adsz, mégis pénzt keresel vele
- A Lamborghini az üzletedben
- PartnerProgram, közös kampány
- Franchise termék

- Álom ügyfél terméke


Csatlakozol a kihíváshoz? 

E-mail és sms sablonok használata a teendő kvalifikációban.

Ez itt a feladatok csoportosítása fontossági sorrend szerint:

Hogyan legyél hatékonyabb MiniRM-ben? E-mail és sms sablonok és teendő kvalifikáció


Hogyan valósítsd ezt meg MiniCRM-ben? Teljes videó a témáról:

Rendezvényekből két típus van (A MiniCRM szerkesztés szempontjából)
 

1. Amikor a rendezvény ÖNÁLLÓ TERMÉK - ilyenkor érdemes a MiniCRM Rendezvény modulját használni.

  • Tipikusan egy nagyobb szolgáltatásról, fizetős előadásról beszélünk, ahol komoly szervezést jelent a rendezvény lebonyolítása.
  • Emiatt ŰRLAPON kell regisztrálni és megadni olyan adatokat, amelyek szükségesek a rendezvény szervezéséhez - számlázási adatok, létszám, egyéb szempontok, pl speciális étkezés igénylése.
  • A fontosabb szempont, hogy a rendezvényhez kapcsolódó folyamatok ELKÜLÖNÜLNEK az értékesítési folyamatoktól, amelyeket tipikusan külön rendezvény felelős kezel.
  • Mikor kell még külön MiniCRM Rendezvény modul? - Ha egy ügyfél egyszerre TÖBB rendezvényre is jelentkezhet logikusan, pl egyszerre több tanfolyamot, rendezvényt is meg tud rendelni. Ebben az esetben nyilván minden rendezvénynek kell külön adatlap.
     

2. A másik, amikor a rendezvény egy marketing/PR esemény, ami nem külön termék (lényegtelen, hogy fizetős, vagy ingyenes), hanem az értékesítési/ ügyfélkezelési folyamat része.

  • Jellemzően a bemutató események, ingyenes előadásokról, oktató upsell tréningekről beszélünk, amelyek az értékesítés/ügyfélkezelés szerves része.
  • ezért egy ügyfél egyszerre csak egy rendezvényre jelentkezhet, ami a haladásának éppen logikus lépése.
  • Mivel ez elsősorban marketing esemény, nagyon szeretnénk, hogy a regisztráció KÖNNYŰ és egyszerű legyen - így KATTINTÓS emailekkel szervezzük a rendezvényt a központi Ügyfél/Értékesítés modulban.
  • A kattintós emailek nem zárják ki azt, hogy fizetőssé tegyük a rendezvényt, sőt, könnyen tudunk olyan automata díjbekérőt küldeni, ami NEM SZÁMVITELI esemény, tehát semmi számviteli következménye nincs, ha nem fizetik ki (nem kell sztornózni).

Hogyan néz ki ez MiniCRM-ben?

150.000 Ft

Mit jelent a Kis Arculat?

  • A cégedre és a stílusodra szabott, modern arculat. A csomag tartalma:
    • Új, érdekes logo
    • Új névjegykártya design
    • Egy szakmai könyved borítója
    • Egy szórólap, vagy rollup grafikai tervezése, nyomdai minőségben is.

Kinek ajánljuk?

  • Aki elégedetlen a cége első és ezért fő üzenetével: a megjelenésével,
  • és Moderátor.hu áron szeretné újratervezni.

Mi NINCS bent az ajánlatban?

  • webes grafika, online design nincs benne!
  • a szórólapod marketing terve, szövegei

Hogyan működik a megrendelésed?

  • A megrendelés után Moderator.hu díjbekérőt küldünk.
  • A megbízási díj beérkezése után elindul a szakmai egyeztetés.
  • Megkapod a terveket, amit három alkalommal tudsz módosítani.
  • Ha teljesen elégedetlen vagy, akkor visszautaljuk a díjat, levonás nélkül.
  • Ha elégedett vagy, csak akkor utaljuk át a díjat a partnerünknek.
  • És persze referenciát kérünk tőled :)

Vágj bele, ideje, hogy megújuljon a logo-d!


Mire jó a MiniCRM? Üzleti megoldások, működő példák, online bemutató


Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás,

illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, ügyfél élmény erősítés,

projekt / megrendelés / kivitelezési kommunikáció rendszerezése.


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor adok hozzá 30 perces Skype/Zoom konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok, saját értékesítési és céges rendszer fejlesztési tematikával. 


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek részére kiemelten ajánlott CRM rendszer, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?