RendszerÉpítő Marketing Partnerek
Vevőket máshol is találsz - de rendszerben dolgozó marketing és stratégiai partnereket?
Ezen a felületen MiniCRM-et, vagy egyéb marketing szoftvert használó RendszerÉpítő klubtagok ajánlatait, bemutatkozását találod. Ismerkedjetek a workshop-on, töltsd ki az űrlapot és találjatok egymásra!
Van partneri ajánlatod? Legyél RendszerÉpítő és küldd be! »»»»»
Június 12., szerda - valódi együttműködés valódi szakemberekkel.
Üzleti tanácsadó vagy / szabadúszóként cégeknek szolgáltatsz?
Az üzleti PARTNERSÉG lehetséges! De bizalom kell hozzá... gyere ismerkedni!
Ideális együttműködő partnereket, marketing ajánlókat szerezhetsz a növekedéshez.
Miért MUSZÁJ eljönnöd, ha CÉGES ügyfeleid vannak?
- Elhozhatod a Marketing Terméked (könyv, prospektus, termékminta) és kiteszed az asztalra.
- Tarthatsz előadást - amit akár fel is vehetünk videóra. Kiállhatsz a színpadra és készítünk veled egy olyan videót, amit KIFEJEZETTEN marketing partnereknek szól. A helyszínen a Multilumen profi videós csapata dolgozik.
- A Partner Videód és az ajánlatod felkerülhet a RendszerÉpítő klub Marketing Termék Cserebere platformjára. Nincs másik ilyen adatbázis, ahol a partneri ajánlatok vannak rendszerezve.
- Mi is keresünk Ajánló Partnereket (marketingesek, üzleti tanácsadók) és olyan - CRM-hez kapcsolódó szolgáltatásokat - amiket szívből tudunk ajánlani.
Különlegesség: A Minnertől kaptam a pályázati információt és ki is akarom használni.
A KH Bank elindított egy KOLLABORÁCIÓS programot, amit kifejezetten partneri kampányt indító KKV-k számára ír ki - és 5millió forint értékű marketing támogatást is ad hozzá (+ a PR, amit kapunk).
Én ezt a pályázati támogatást el akarom hozni! Vagy legalább egy RendszerÉpítő szerezze meg...
Szóval mindenképp gyere el, ismerkedjünk, indítsunk valami ütős közös kampányt és nyerjünk hozzá ötmilliós marketing és PR támogatást!
Ha rá akarsz keresni: K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete’ elnevezésű pályázat
Na jó, de mit várunk cserében? Mennyibe kerül a workshop?
- Mi mást? Ajánlást :) Hozz magaddal még egy partner jelöltet!
- Hozd el ajándékba a könyvedet, vagy valamilyen termékmintát. Tőlem megkapod ismerkedési ajándékként a B2B PartnerProgram Kézikönyvet.
- Vedd meg a TermékPiramis könyvet, ha még nincs meg (7.900 Ft) és mire jössz, gondold át a marketing termékeid! A regisztrációs űrlapon megrendelheted.
A RendszerÉpítő célja
- olyan önálló, szabadúszó üzleti tanácsadók, szakemberek laza szövetsége legyen, akik szakértői termékpiramissal rendelkeznek, amit meghatározott szabályok alapján megosztanak egymással, hogy így nagyobb növekedést és passzív jövedelmet (jogdíjat) érjenek el.
Kivel fogsz találkozni?
- Juhász Attila 8+ éve MiniCRM üzleti tanácsadó, havonta 2-4M Ft bevétellel, 20%-ban passzív jellegű jövedelemmel, előfizetéses termékkel, videós referenciákkal. Aktív ajánlói partneri rendszerem van, amiben már összesen 9M Ft-ot fizettem ki a partnereimnek a legnagyobb tisztelettel.
- Horváth Balázs scale up mentor korábban a BNI igazgatója volt, mára egy amerikai szervezetfejlesztési tematikát honosított Magyarországon. Balázs is tanácsadói franchise rendszert épít.
- Orosz Ádám, ProEHS munkavédelmi szakmérnök, aktív BNI tag, ipari céges ügyfélkörrel.
- Több komoly üzleti tanácsadóval van aktív, sikeres ajánlói partneri együttműködésünk, amiben már több, mint 10M Ft ajánlói jutalék cserélt gazdát az elmúlt években. Ezt szeretnénk bővíteni!
- Minden ügyfelünk, aki ott lesz, MiniCRM rendszerben dolgozik, stabil technikai háttere, hírlevél listája van az ajánlói partnerséghez.
Helyszín: Alphasonic irodaház, 1044 Budapest, Ipari park utca 8.
Előadó, házigazda, a Moderator RendszerÉpítő Kft. alapítója:
- Juhász Attila Moderátor,
- 30 éves értékesítési gyakorlattal
- 20 éves harctéri tapasztalattal a cégvezetésben
- 10+ éves MiniCRM bevezetési referenciákkal.
Időbeosztás:
9.00. - 10.00. érkezés, ismerkedés, célcsoport egyeztetés
10.00. - 13.00. Elmélet, partneri rendszer téma alapok, saját partneri ajánlat videó tervezése!
13.00. - 14.00. között ebéd a szomszédos gyorsétteremben (önköltséges)
14.00. - 16.00.-ig saját partneri ajánlat videó felvétele
A szünetekben ismerkedés, partneri együttműködések tervezése.
Gyere el, ismerkedjünk, mert az ajánlói partnerséghez bizalom kell!
Várlak barátsággal: Juhász Attila, RendszerÉpítő
Buda Áron, Pintguru, Pinterest szakértő és szolgáltató
Kinek érdemes kimenni a Pinterest hirdetésekre, ami a "vizuális fészbúk"?
Annak, akinek látványos termékei, vizuálisan megmutatható üzenetei vannak. Áron kiemelt erőssége, hogy - ha vannak más tartalmaid - azok alapján teljesen önállóan megvalósítja a csapatával a Pinterest kampányaidat. Törj be egy "szűz piacra"!
Mivel Áron is CRM rendszert használ, fel van készülve a marketing partnerségre.
Célcsoportja, ideális ügyfelei: olyan vállalkozók, akiknek vizuálisan megjeleníthető, kreatív termékeik vannak és van stabil marketing rendszerük, amivel kezelik az online érdeklődőket.
Nézd meg Áron előadását, amit a RendszerÉpítő workshop-on tartott:
Áron is a Gotomarketing közösség tagja:
Vedd fel a kapcsolatot Buda Áron PintGuru-val!
Május 08., szerda - legyél RendszerÉpítő üzleti tanácsadó!
Ha szabadúszóként cégeknek szolgáltatsz, akkor csapatban könnyebb.
Kulcsrakész adminisztrációs hátteret, technikai eszközöket és ajánló partnereket tudunk adni - és ezek TELJES költsége kevesebb, mint a 30%-os átalányadó összege!
Olyan tanácsadói rendszert építek, ahol teljes admin hátteret, ügyviteli (CRM / weboldal / profi email) rendszert kapsz készen - és marketing ajánló partnereket. Az a cél, hogy neked csak a szakmai munkával kelljen foglalkozni. Mindezt úgy, hogy a tanácsadói rendszer teljes költsége kisebb, mint a 30%-os átalányadó.
Tehát minden 100e Ft bevételből teljesen legálisan a Tiéd 70e Ft és nincs könyvelőd, de van bankkártyás fizetésed, profi weboldalad, CRM automatizmusok támogatnak, sőt akár előfizetéses terméked is lehet.
Ha ez érdekes, akkor kérlek olvass tovább!
Ha jól tippelünk, ez lenne Neked nagy segítség:
- Másik B2B céges ügyfélkörrel rendelkező cégek, tanácsadók lehetnek a marketing és/vagy ajánló partnerként ügyfeleket hozhatnak neked (Marketing Termék Cserebere).
- Ha valamiért nincs elég kapacitásod, akkor ajánlhatod, eladhatod mások termékeit, mint ajánló partner - és így szerezhetsz partneri jutalékot.
- Ha stabil és népszerű a TermékPiramisod, akkor szerezz ajánló partnereket. Ez különösen fontos, ha bizalmi jellegű tanácsadói terméked van.
- Ha lenne egy üzleti tanácsadó mentorod, aki - tanácsadóként - már passzív bevétellel és havi 2-3M Ft-nál magasabb bevétellel rendelkezik, és segít újratervezni a TermékPiramisod és az értékesítési és szolgáltatási folyamataid.
- Az igazán nagy segítség az lenne, hogy KÉSZEN kapj technikai hátteret, CRM rendszert, bankkártyás fizetési megoldást, egy saját weboldalt, ilyet, mint ez: www.termekpiramis.hu
Meg még talán ez is:
- Ha cégeknek szolgáltatsz, komoly PR előnyt szerezhetsz, mert menő lenne, ha egy stabil Kft. háttérrel tudnál üzleti ajánlatot adni.
A Moderátor Tanácsadói Rendszer célja
- olyan önálló, szabadúszó üzleti tanácsadók laza szövetsége legyen, akik szakértői termékpiramissal rendelkeznek, amit meghatározott szabályok alapján megosztanak egymással, hogy így nagyobb növekedést és passzív jövedelmet (jogdíjat) érjenek el.
Kik fogsz találkozni?
- Juhász Attila 8+ éve MiniCRM üzleti tanácsadó, havonta 2-4M Ft bevétellel, passzív jellegű jövedelemmel, előfizetéses termékkel, videós referenciákkal.
- Horváth Balázs scale up mentor korábban a BNI igazgatója volt, mára egy amerikai szervezetfejlesztési tematikát honosított Magyarországon.
- Orosz Ádám, ProEHS munkavédelmi szakmérnök, aktív BNI tag, ipari céges ügyfélkörrel.
- Több komoly üzleti tanácsadóval van aktív, sikeres ajánlói partneri együttműködésünk, amiben már több, mint 10M Ft ajánlói jutalék cserélt gazdát az elmúlt években. Ezt szeretnénk bővíteni!
- Minden ügyfelünk, aki ott lesz, MiniCRM rendszerben dolgozik, stabil technikai háttere, hírlevél listája van az ajánlói partnerséghez.
Helyszín: Alphasonic irodaház, 1044 Budapest, Ipari park utca 8.
Előadó, házigazda, a Moderator RendszerÉpítő Kft. alapítója:
- Juhász Attila Moderátor,
- 30 éves értékesítési gyakorlattal
- 20 éves harctéri tapasztalattal a cégvezetésben
- 10+ éves MiniCRM bevezetési referenciákkal.
Időbeosztás:
9.00. - 10.00. érkezés, ismerkedés, célcsoport egyeztetés
10.00. - 13.00. Elmélet, hogyan tervezz együttműködést,
partneri rendszer téma alapok,
saját partneri ajánlat videó tervezése!
13.00. - 14.00. között ebéd a szomszédos gyorsétteremben (önköltséges)
14.00. - 16.00.-ig saját partneri ajánlat videó felvétele
A szünetekben ismerkedés, partneri együttműködések tervezése.
Gyere el, ismerkedjünk, mert az ajánlói partnerséghez bizalom kell!
Várlak barátsággal: Juhász Attila, RendszerÉpítő
A Follow Marketing ügynökség eredményei.
Nézd meg Farkas Bálint tanácsadó és tulajdonos előadását, amit a RendszerÉpítő workshop-on tartott.
A Follow Marketing is nagyszerű partnered lehet!
- MiniCRM rendszerben dolgozik, kiválóan felkészült a partneri együttműködésekre.
- Precízen kezelt B2B hírlevél/ügyfél listája van és
- saját podcast-ot is készítenek, itt pl. a LEMONart vezetőjével közösen:
Ideális vevő/partner célcsoport:
- Ideális ügyfelük olyan 100M Ft feletti vállalkozások, akik nem akarnak EGY embertől függeni, hanem szeretnék kiszervezni a közösségi média és egyéb hirdetési fiók kezelését egy komolyabb csapatnak.
- Az ideális partner egyéb (nem versenytárs) marketing és szervezetfejlesztési tanácsadó,
- vagy B2B (üzleti) jellegű szolgáltató szakember.
Nézd meg az egyik különleges "Oszd meg és uralkodj" podcast adást Wolf Gáborral,
aki szintén a Follow Marketing referencia partnere:
Szeretnél a Follow Marketing partnere lenni? Üzenj itt!
Legyél a BILD ELEKTRO szakmai partnere!
Célcsoport: ipari jellegű cégek, tűz-, és munkavédelmi kollégák.
..........
Tisztelt Felülvizsgáló Kollégák!
Több vállalkozótársunknál felmerült az igény, hogy mivel nincs kapacitása a felülvizsgálati jegyzőkönyvek készítéséhez, alvállalkozóként a segítségünket kérte a jegyzőkönyvek előkészítésében. Ezt a szolgáltatásunkat szívesen felajánljuk nektek is! Mindannyian tapasztaltuk már, hogy a legtöbb időt az objektumok, helyiségek, épületek beazonosítása, excel formába öntése a szükséges kiegészítő információk kitöltése viszi el. Előkészítésben tudunk nektek segíteni.
A mérőpontok helyeit mi írjuk be tervek vagy általatok rendelkezésünkre bocsájtott adatszolgáltatás alapján. Neked már csak a mért értéket kell beírnod. Másik, hogy a mért eredményeket is leküldöd és beírjuk azt is. Az alapdokumentációt kell már csak kitöltened, és az aláírásokat ráraknod. Természetesen szerkeszthető formában kapod meg a jegyzőkönyv ezen részeit. A VIBITE formáfumú táblázatokban dolgozunk. Villámvédelemben pedig a Dehn sablonját használjuk.
Kifejezetten figyelünk az üzleti etikai normákra, aki ismer minket tudja, hogy mellettünk a megrendelője az üzleti kapcsolatai és adatai is biztonságban vannak, melyet szerződésben is nyomatékosítunk.
Infrastuktúránk: teljes mértékben digitalizált vállalkozás vagyunk saját felhő alapú vállalatirányítási rendszerrel, virtuális call center telefonközponttal. 7 munkatársam teljesen felszerelt munkaállomásokon dwg és pdf olvasási rutinnal villámgyorsan dolgozik. Kedves hölgyekről van szó, de nem okoz nekik gondot egy komplexum 100db elosztója közt arra a lámpatestre mutatni amit éppen szeretnék megkerestetni velük áramköri szám alapján. Tudják mi a különbség a hurokimpedancia és a védővezető folytonosság között. Önállóan felismerik a rajzon a villamos szerkezeteket. Kérésre árajánlatot és szerződéstervezetet küldünk, hogy végre azzal foglalkozhass ami igazán fontos.
Legyél a BILD ELEKTRO szakmai partnere!
Horváth Balázs scale up mentor,
szervezetfejlesztési stratégiai partnerünk.
Egy jól működő cégben 4 kérdésre kell jó választ adni:
Emberek, Stratégia, Megvalósítás, Pénz
Ehhez ad konkrét eszközöket Verne Harnish amerikában fejlesztett, 30 év alatt 120 országban tesztelt Scaling Up keretrendszere. A világ legeredményesebb cégvezetési rendszereinek házasításából született és korrekt módon hivatkozik is rájuk. 6 földrészen, eddig több mint 80.000 ügyfélnek segített a növekedéssel járó kihívások leküzdésében.
Verne európai képviselője Nikolai Ladanyi, aki az amerikai megoldásokat az európai üzleti környezetre ülteti át.
Széles kapcsolatrendszerem van, hiszen 7 éve voltam BNI (Business Network International - www.bni-hungary.com) tag, és 2017 után a BNI Budapest Fejlesztési vezetőjeként 14 csoport több mint 400 vállalkozó tagjáért voltam felelős.
Végzettségem: Számítástechnikai programozó; Mediátor oklevél (Vista Verde); folyamatban: Certified scale up Coach; International Business - Conestoga College Canada
Lakhelyem: Kitchener, Ontario, Kanada
Személyes küldetésem: A megszerzett tudást és tapasztalatot felhasználva konkrét megoldásokkal segíteni másoknak a céljaik elérésében.
A legfontosabb képességemnek a lényeglátást, a legfontosabb alapértékemnek pedig az etikus viselkedést tartom.
Hogyan dolgozom a scale up rendszerrel?
SCALING UP - Könyv a keretrendszerről
Átfogó szakkönyv, rengeteg gyakorlati példával. A magyar kiadás elkészülése nekem köszönhető.
22 nyelven érhető el, több mint 600.000 eladott példánynál járunk. A könyv alapján, sok szorgalommal bevezethető a módszertan egy cég életébe. Nem tartunk vissza információt, számos letölthető kiegészítőt is biztosítunk hozzá. Az alábbi szolgáltatásokkal segítünk annak, aki gyorsabban szeretne eredményt elérni.
https://moderator.hu/scale-up-konyv
scale up StartKurzus - online mentor program 1-2 vezetős cégeknek
A program vállalkozóknak és vezetőknek szól. A StartKurzuson 20-25 résztvevő tanul, vezetett tematikával online egy scale up Mentortól, ugyanakkor rendkívül sokat tanulnak egymástól is.
https://www.scaleup-hungary.hu/startkurzus/
scale up Mesterkurzus, középvezetői tréning - 6+1 cégből álló kiscsoportban
A 12 hónapon át tartó program 4 egész napos személyes, köztük félnapos online alkalmakból áll.
Egy mesterkurzus csoportban maximum 7 cég vesz részt, cégenként 3-4 fővel.
300 millió Forint forgalomtól ajánlott, növekedni vágyó cégeknek
https://moderator.hu/horvath_balazs
scale up Egyedi cégfejlesztés
Ez egy cégre szabott program, amely egy felméréssel kezdődik. A feltárt kihívásokhoz és a cég növekedési üteméhez igazítjuk az első 12+1 hónapos program tartalmát. A cég tulajdonosai, operatív vezetője és középvezetői tanulják és egyből alkalmazzák is a scale up eszközeit, igény szerint negyedéves, havi, és akár kétheti gyakorisággal. 2 milliárd Forint forgalomtól ajánlott, nagy növekedésben lévő cégeknek.
Vedd fel a kapcsolatot Horváth Balázzsal!
Szépség Plusz Kilátás Kft - Őrfalvy Árpád, az Ablak Szakértő
Árpi igazi régi vágású szakember, aki az alapoktól kezdte a rendszer építést. Ma már aktív MiniCRM rendszer felhasználó. Budán javítja és cseréli az ablakokat és redőnyöket.
Referencia: Juhász Attilával felhoztuk a 100%-ban előre utalással fizető ügyfelek arányát 80%-ra és megdupláztuk az átlagos projekt értéket.
Kérj ajánlatot Árpitól nyílászáró cserére, vagy partneri együttműködésre!