Legyél sikeres Ügyvezető!
Céges rendszer eszközök az Ügyvezető segítségére.
Az Ügyvezető felelőssége hatalmas. Minden olyan területért, feladatért, aminek nincs EGY meghatározott felelőse, automatikusan az Ügyvezető felelős.
A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító
Küldetésem Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.
Célom,
hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.
- Az első konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
- 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.
1 óra Google-meet/Zoom, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.
+1 óra előkészítés (pl. meglévő CRM rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.
Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.
Hogyan zajlik egy konzultáció?
- Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető,
- és megér nettó 49.000 Ft befektetést.
- Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
- Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
- Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
- A felkészülés és az utalás után időpontot egyeztetünk.
- A konzultációt Skype-on/Zoom-on tartjuk és lehet hangot/képet rögzíteni.
- Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
- 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha kéred, visszautalom a pénzed.
- Apró betűk nincsenek.
Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
Üzenj és egyeztessünk! Köszönöm a bizalmad.
Fizikai könyv, az ár tartalmazza a kiszállítás költségét is!
Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!
- “Elegem van a gatya letolásból!”
Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!
- Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz.
- Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni.
De valahogy mindig bezavar a “valóság”....
- A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak.
- Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét.
- Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik.
- És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó?
Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.
Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.
- Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek.
Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.
- Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted.
- Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná.
- Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná.
Nincs NAGY titok.
- Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.
Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!
Mi ez a Szervezeti Ábra sablon?
- Kitöltött, használatra kész KKV szervezeti ábra (szervezeti felépítés),
- szerkeszthető jegyzetben, magyarázatokkal.
Akkor vedd meg, ha
- szét akarod választani az Értékesítési és a Termelési munkakörök feladatait,
- és már akartál készíteni ehhez Szervezeti Felépítést, (szervezeti ábrát)
- de nincs rá időd (és ötleted).
Ne vedd meg, ha
- nem tudod, mi az a Szervezeti Felépítés (Szervezeti Ábra) és nem is érdekel különösebben.
Elvárt eredmény:
- Tedd rá a LOGO-dat, írd be a neveket, nyomtasd ki és tedd ki az irodában,
- és máris elvárhatod, hogy békén hagyjanak,
- mert mindenki látja, hogy melyik problémával kihez fordulhat.
Mennyibe kerül? SABLON + személyes segítség
- Az ára 49.000 Ft + 27% ÁFA.
- Plusz egyéni segítség a konzultáción, ahol testre szabjuk a cégedre.
- A kitöltés a csapatod házi feladata.
Miért fontos ez?
A sablon szerkeszthető - és a főbb munkakörök célja és leírása egyből benne van.
- Üzleti tanácsadó vagyok. Ez csak az eszköz.
- Vedd meg, kezdd el kitölteni és várlak barátsággal a RendszerÉpítő workshopon.
- Az a célom, hogy majd hozzám fordulj segítségért.
Plusz ajándék:
- Adunk hozzá egy Munkaköri Leírás sablont is, amiben ki lehet dolgozni a felismert munkaköröket.
Üdv, Juhász Attila, RendszerÉpítő
- Töltsd le a jegyzetem INGYEN, és ellenőrizd, hogy a három ügyfél csoporton belül melyik ügyfél listával pontosan hogyan kell kommunikálni, hogy a legkisebb veszteséggel túléld a válságot!
Alapszabály: KOMMUNIKÁLJ SOKAT!
- Ez nagyjából a túlélés záloga válsághelyzetben. Ne hagyd abba! Különben is erre való a MiniCRM.
3 fontos csoporttal kell SOKAT kommunikálnod:
- A vevőkkel és a vevő jelöltekkel - tehát a piacoddal.
- A beszállítóiddal, partnereiddel - mindenkivel, akinek te fizetsz.
- A munkatársaiddal és akik a jövőben lehetnek a munkatársaid.
Nincs semmi marketing bullshit, ez egy pontos munkaterv, egyszerűen hajtsd végre!
Stratégiai feladat: S.W.O.T. analízis saját cégedre
SWOT analízis, cégelemzés
- Cégelemzési szakkifejezés az erősségek/gyengeségek/lehetőségek/veszélyek szavak angol nyelvű megfelelőjéből
Töltsd ki a saját cégedre, és kérj konzultációs segítséget az elemzéséhez!
Ez a téma a RendszerÉpítő munkafüzet része.
A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító:
Juhász Attila
Küldetésem
Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.
Célom,
hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.
- A konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
- 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.
2 óra Skype/Zoom, vagy Budapest, XVIII kerületi tárgyalómban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.
Hogyan zajlik egy konzultáció?
- Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető
- és megér nettó 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
- Megszervezzük a technikai előkészítést, kitöltöd a S.W.O.T. analízist.
- Díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
- A konzultációt Skype/Zoom videókonferencián, vagy a XVIII. kerületi tárgyalómban tudjuk tartani és lehet hangot/képet rögzíteni.
- Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
- 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg,
akkor visszautalom a pénzed. Apró betű nincs.
Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
Rendeld meg a konzultációt! Köszönöm a bizalmad.
Ügyvezetői eszköz: Statisztika lap - A4-es méretű sablon
A statisztikát a kijelölt időszakonként (általában hetente) kell kitölteni.
Hogyan írd be az értékeket? (a nyomtatható sablon üres, értékek nélkül)
- A függőleges oszlop alsó értéke a minimálisan elvárt szám,
- a felső értéke a reálisan elvárható maximális mennyiség - akár titkos is lehet, így csak a vonalakat rajzoljuk be.
Hogyan töltsd ki?
- A növekvő statisztikát kék vonallal rajzoljuk be, a stagnáló, vagy csökkenő statisztikát piros vonallal.
Fontos utasítás a munkatársaknak és a vezetőknek!
- a statisztikát nem kritizáljuk, nem magyarázzuk, hanem
- FOLYAMATOSAN JAVÍTJUK.
- A statisztikákat a munkatársak által jól látható helyre tedd ki, ez javítja a morált
A statisztika kitöltése a munkatárs feladata, az elemzés a vezető felelőssége.
- Üzleti tanácsadó csak a kitöltött statisztika elemzésében segíthet.
Kérem a nyomtatható statisztika lapot!
Mire jó a MiniCRM? Üzleti megoldások, működő példák, online bemutató
Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás,
illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, ügyfél élmény erősítés,
projekt / megrendelés / kivitelezési kommunikáció rendszerezése.
Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor adok hozzá 30 perces Skype/Zoom konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!
Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok, saját értékesítési és céges rendszer fejlesztési tematikával.
Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?
A MiniCRM az ipari cégek részére kiemelten ajánlott CRM rendszer, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?