Miért jó a MiniCRM?
1. Már napi szintű probléma a vállalkozásodban, hogy nincs egy program, ami összefogja a kollégák munkáját?
2. Szeretnéd, ha a technikai támogatáson kívül konkrét ÜZLETI szintű segítséget is kapnál egy CRM program használatához?
3. Szeretnéd, ha a marketinged, az értékesítésed és az ügyfélszolgálatod még egységesebben, egy jól felépített és olajozott RENDSZER-ként működjön?
Ha min a 3 kérdésre IGEN a válasz, akkor elérkezett az idő!
Vezessük be együtt a MiniCRM rendszert vállalkozásod életébe!
Miért jó a MiniCRM?
Röviden összefoglalva:
Tökéletes alapot és biztonságot ad a teljes céges szervezetben, elősegíti és gyorsítja a kommunikációt, mint az ügyfelek, mint a kollégák között.
Milyen előnyöket tartogat a MiniCRM egy cég tulajdonosának?
A teljes kontrollt teszi lehetővé a teljes cég felett.
Technikailag bármikor ránézhet minden aktivitásra, minden munkatársra és riportra, távoli felügyelettel.
A humán tőke értékét konkrétan be lehet vinni apportként a vállalkozásba, megemelve a tőke értéket (szellemi eszköz menedzsment). Ez a kiszállási stratégia szerves része.
Mennyibe kerül egy stratégia tervező konzultáció?
- Értékesítési és céges rendszerépítés, (Juhász Attilával, Horváth Balázzsal)
- PR / Marketing stratégia tervező konzultáció: (Langmár Kommunikáció tanácsadójával)
Milyen előnyöket tartogat a MiniCRM egy cég ügyvezetőjének?
A MiniCRM segítségével a folyamatos kontroll alatt tartható és a legmagasabb szintre emelhető a 3 TŐKE típus, az értékesítés, a termelés és az adminisztráció.
Az ügyvezető bármikor elemezheti a főbb riportokat. Magasabb szintre emelheti az információ áramlást a cégben, ami a siker titka.
Technikailag bármikor ránézhet minden aktivitásra, minden munkatársra és riportra, távoli felügyelettel. Ez csak saját CRM szoftver esetén érvényes, VER.CRM-ben csak az értékesítés területén.
Mennyiben kerül a MiniCRM bevezetése?
- VERA.CRM
Mi az a VERA.CRM?
Egy profi értékesítést támogató program, mely előre beállított automatizmusokkal, egyedi ajánlatkérő űrlapokkal, hírlevélküldési lehetőséggel rendelkezik, melyek mind javíthatják az értékesítsed.
Összefoglalva:
Értékesítési rendszer építés + automatizmusok , hírlevél, űrlapok, tanácsadói segítség, workshop-ok: VERA.CRM
- Saját MiniCRM: egyedi igények és funkciók szerint, tervezéshez kb. 20.000 Ft / hónap / felhasználói költséggel lehet számolni.
(2022. jún.)
- CRM Üzleti beveztés: árlista szerint.
- CRM konzultáció
Mi a különbség tanácsadó és tanácsadó között?
Több vállalkozótól és cégvezetőtől hallottam már, hogy a tanácsadók jó ötleteket adnak, sokat beszélnek az "ideális állapot"-ról, de amikor befejezik a tanácsadói tevékenységet, minden marad a régiben.
Mi hiányzott minden esetben?
A MEGVALÓSÍTÁS!
Juhász Attila vagyok, veterán rendszerépítő, MiniCRM tanácsadó. Célom, hogy ne csak tanácsokat adjak, hanem partner legyek a megvalósításban és közben építsünk fel egy kőkemény alapokkal rendelkező rendszert is!
Mi a jó a Rendszerben?
A tanácsadó egy idő után ugyan befejezi a közös munkát, de a felépített rendszer továbbra is megmarad és az automatizmusok dolgoznak tovább!
Tedd önjáróvá a vállalkozásod!