Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Péri Györgyi, Pénzügyi RendszerÉpítő

A Moderator RendszerÉpítő klub pénzügyi tanácsadója vagyok.

Küldetésem:

Pénzügyi Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Az a célom,

hogy segítsek másoknak fejlődni, pénzügyi rendszert építeni.

  • A konzultációm díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi és "bullshit mentes" garanciával.


Technikailag 2 óra Skype-on / Zoom-on, ahol

1. Meghatározzuk a pénzügyi elosztási célokat.

2. Adok hozzá egy EXCEL táblát

3. Együtt kitöltjük és elemezzük az adatokat.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető
  • és a megoldás megér 49.000 Ft befektetést.
  • Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést - díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy Zoom-on tudjuk tartani
  • és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautaljuk a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Itt rendeld meg a konzultációt! Köszönöm a bizalmad.


Rendezés:
Nézet:

A Moderator RendszerÉpítő program pénzügyi tanácsadója vagyok.

Küldetésem:

Pénzügyi Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Az a célom, hogy segítsek másoknak fejlődni, pénzügyi rendszert építeni



Hogyan dolgozunk?

1. Meghatározzuk a pénzügyi elosztási célokat 

2. Adok hozzá egy EXCEL táblát (házi feladat kitölteni)

3. Együtt elemezzük az adatokat


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a pénzügyi rendszerépítés célját.
  • Díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy Zoom-on tudjuk tartani
  • és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok,
    ha az első konzultáció után úgy érzed, hogy nem érte meg, akkor visszautaljuk a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Itt rendeld meg a szolgáltatást! Köszönjük a bizalmad.

»»» Ára: 49.000 Ft + ÁFA

»»» Mentor programban: 25.000 Ft + ÁFA 

»»» VIP ügyfeleink részére: díjmentes


Miért praktikus a szűrő használata?

Ha MiniCRM-et használsz a szűrők használata szinte elengedhetetlen, mert használatukkal tudod csoportosítani az ügyfeleket, az adatlapokat és igény szerint szűkítheted az adott listát.

Minden modulban megtalálható az adatlapok felett jobb oldalon a szűrés gomb, melyet lenyitva akár azonnal az adatlap felelősére szűrve készíthetsz egy listát. Így csak azokat az adatlapokat láthatod majd, akinek a nevére rákattintottál, aki az adott lapok felelőse.


Státuszok, mint szűrők

Az adatlapokat státuszok szerint is csoportosíthatjuk, szűrhetjük.
Jobb oldalon, kattints egy státuszra és a MiniCRM azonnal listázza neked azokat az adatlapokat, ügyfeleket, akik az adott státuszmegjelölésben vannak az adott pillanatban.


Az e-mail automatizálás egy előre megírt e-mail sablon automatikus kiküldése a MiniCRM / VERA.CRM rendszeréből.

Rendkívül hatékony marketingeszköz, ugyanis, ha a megfelelő időpontban küldöd ki az automata e-mailt, akkor pl.: növelheted a bizalmat az ügyfélben, fizetési emlékeztetőt, személyes találkozóval kapcsolatos értesítőt is beállíthatsz, de akár az upsellek számát is növelheted egy ötletes, jól összeállított e-maillel.

Milyen előnyökkel járhat, ha automatizálsz bizonyos általad küldött e-maileket?

  • költséghatékony
  • időt spórolhatsz vele
  • a bevétel növelése
  • speciális, a célzott közönségnek, ügyfélnek szól
  • magasabb átkattintási arányt hozhat