Péri Györgyi, Pénzügyi RendszerÉpítő
A Moderator RendszerÉpítő klub pénzügyi tanácsadója vagyok.
Küldetésem: Pénzügyi Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között. Az a célom, hogy segítsek másoknak fejlődni, pénzügyi rendszert építeni.
|
Technikailag 2 óra Skype-on / Zoom-on, ahol
1. Meghatározzuk a pénzügyi elosztási célokat.
2. Adok hozzá egy EXCEL táblát
3. Együtt kitöltjük és elemezzük az adatokat.
Hogyan zajlik egy konzultáció?
- Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető
- és a megoldás megér 49.000 Ft befektetést.
- Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
- Megszervezzük a technikai előkészítést - díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
- A konzultációt Skype-on, vagy Zoom-on tudjuk tartani
- és lehet hangot/képet rögzíteni.
- Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
- 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautaljuk a pénzed.
- Apró betűk nincsenek.
Itt rendeld meg a konzultációt! Köszönöm a bizalmad.
A Moderator RendszerÉpítő program pénzügyi tanácsadója vagyok.
Küldetésem: Pénzügyi Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között. Az a célom, hogy segítsek másoknak fejlődni, pénzügyi rendszert építeni |
Hogyan dolgozunk?
1. Meghatározzuk a pénzügyi elosztási célokat
2. Adok hozzá egy EXCEL táblát (házi feladat kitölteni)
3. Együtt elemezzük az adatokat
Hogyan zajlik egy konzultáció?
- Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a pénzügyi rendszerépítés célját.
- Díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
- A konzultációt Skype-on, vagy Zoom-on tudjuk tartani
- és lehet hangot/képet rögzíteni.
- Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
- 100% elégedettségi garanciát vállalok,
ha az első konzultáció után úgy érzed, hogy nem érte meg, akkor visszautaljuk a pénzed. - Apró betűk nincsenek.
Itt rendeld meg a szolgáltatást! Köszönjük a bizalmad.
»»» Ára: 49.000 Ft + ÁFA
»»» Mentor programban: 25.000 Ft + ÁFA
»»» VIP ügyfeleink részére: díjmentes
Miért praktikus a szűrő használata?
Ha MiniCRM-et használsz a szűrők használata szinte elengedhetetlen, mert használatukkal tudod csoportosítani az ügyfeleket, az adatlapokat és igény szerint szűkítheted az adott listát.
Minden modulban megtalálható az adatlapok felett jobb oldalon a szűrés gomb, melyet lenyitva akár azonnal az adatlap felelősére szűrve készíthetsz egy listát. Így csak azokat az adatlapokat láthatod majd, akinek a nevére rákattintottál, aki az adott lapok felelőse.
Státuszok, mint szűrők
Az adatlapokat státuszok szerint is csoportosíthatjuk, szűrhetjük.
Jobb oldalon, kattints egy státuszra és a MiniCRM azonnal listázza neked azokat az adatlapokat, ügyfeleket, akik az adott státuszmegjelölésben vannak az adott pillanatban.
Az e-mail automatizálás egy előre megírt e-mail sablon automatikus kiküldése a MiniCRM / VERA.CRM rendszeréből.
Rendkívül hatékony marketingeszköz, ugyanis, ha a megfelelő időpontban küldöd ki az automata e-mailt, akkor pl.: növelheted a bizalmat az ügyfélben, fizetési emlékeztetőt, személyes találkozóval kapcsolatos értesítőt is beállíthatsz, de akár az upsellek számát is növelheted egy ötletes, jól összeállított e-maillel.
Milyen előnyökkel járhat, ha automatizálsz bizonyos általad küldött e-maileket?
- költséghatékony
- időt spórolhatsz vele
- a bevétel növelése
- speciális, a célzott közönségnek, ügyfélnek szól
- magasabb átkattintási arányt hozhat