Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Moderator.hu szolgáltatások, szoftverek és eszközök

Mi sem szeretjük a kiszámíthatatlan tanácsadói árakat és ajánlatokat, ezért itt megtalálható a Moderator.hu szolgáltatási listája (termék piramisa):


Franchise rendszer fejlesztés, MiniCRM rendszerre alapozva, B2B ipari és tanácsadói iparágakban:


VIP MiniCRM üzleti bevezetés, 5-20 fős cégekben + személyes munkatársi tréningek + Értékesítési Kézikönyv + videós oktatási rendszer és beállítás + igény szerint szervezetfejlesztés.

  • VIP - 250.000 Ft / hónap (3-12 hónap) Tematika: »»»

B2B Partner Program MiniCRM rendszert használó B2B cégek és partner tanácsadók között.

  • Nincs külön költsége. Ez az egyik kiemelt téma a workshop-on »»»»

VERA - Moderátor Klub, ez 1 fős CRM rendszer  + online tanácsadói segítség + workshop:

  • 49.000 Ft + 0% ÁFA / hónap. Több info és megrendelés »»»

Skype/személyes konzultáció, értékesítési rendszer, franchise és MiniCRM témában:

  • 49.000 Ft + 0% ÁFA / két óra / Skype / Budapest, XVIII. kerületi irodánkban »»»

Értékesítési Rendszer Építő Workshop. Előadás, személyes segítség és Partner Program szervezés:

  • 25.000 Ft + 0% ÁFA / workshop
    (VIP és Moderátor Klub tagoknak - és első alkalommal ingyenes) »»»»

Moderator.hu Klubnap. Keddenként a XVIII. kerületben, max 10 fő, ez kötetlen munkamegbeszélés:

  • Technikai költség: 5.000 Ft + 0% ÁFA / workshop »»»»

Vállalkozóból Cég(et)vezető program, 6 hónapos online képzés. Surányi Ferenc nagy sikerű céges rendszer építő, 6 hónapos online képzése, Juhász Attila jegyzeteivel kiegészítve:

  • 149.000 Ft + 0% ÁFA / egyszeri díj »»»»

A Hatékony Vállalkozás 23 Törvénye - Surányi Ferenc (VHKlub) nagy sikerű videó sorozata:


Letölthető könyvek, jegyzetek, videók, például a CRM Bevezetés Kézikönyve


Blogok, Facebook oldalak, Landing/Kampány oldalak

  • Ingyenes. Minden lehetséges módon segítjük a klubtagjainkat és partnereinket, ezért a Facebook oldalainkon megosztjuk az érdekes posztokat.

MiniCRM szolgáltatások MiniCRM szolgáltatások
Mennyibe kerül a MiniCRM bevezetése?
Marketing rendszer fejlesztés árak Marketing rendszer fejlesztés árak
Marketing rendszer fejlesztés árak
Értékesítési rendszer fejlesztés árak Értékesítési rendszer fejlesztés árak
Értékesítési rendszer fejlesztés árak
Ajánlott üzleti könyvek Ajánlott üzleti könyvek
Melyik üzleti könyveket érdemes olvasni?
Rendezés:
Nézet:

Juhász Attila MiniCRM üzleti tanácsadó a BNI üzleti közösség és a 11201-es csoport büszke tagja. Kerepesen (Dél-Pest) találkozunk a jövő hét utáni kedden reggel 8.00 órától 11.00 óráig.

Ajánlásokat adunk egymásnak jutalék nélkül és segítséget kérünk üzleti ötleteinkhez.
Az üzleti találkozó technikai költsége 4.200 Ft. Több információ itt: http://www.bni-hungary.com

Meghívhatlak vendégként?


Mi is ott leszünk résztvevőként a Marketing Szuperkonferencián, 2020.-ban is.

Érdekesség: nem lehet jegyet kapni a konferenciára, hanem a GotomarketingPro zárt marketing csoport előfizetői vehetnek részt rajta.

www.marketingcommando.hu/mszk/mszk2019pro


Legyen saját könyved

Megírtad a könyvet az ügyfeleidnek a gyakori kérdésekről? Aggódsz, hogy mekkora munka kiadni egy könyvet? Mennyi intézni való, és mennyi költség...  Melyik pontnál adtad fel a tervezést?

Találtunk neked egy olyan céget, aki elintézi az ISBN szám ügyintézést, kinyomtatja a könyvedet, bekötteti, akár kis példányszámban is, sőt segít eladni, megoldja a logisztikát - akár egy hét alatt!

Kendra Tamás készíti a Moderátor.hu könyveit is, a workshop-on mutatunk mintát. Ne álljon azonnal ezres darabszámban a könyved a polcon.

És a legfontosabb: garantáltan nem kapsz infarktust a számla láttán :)

Kérj ajánlatot és jövő héten kezedben lesz a könyved!

4.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Irodai asszisztensi munkaköri leírás, szerkeszthető formában is

Kinek ajánljuk? 

  • Aki a papírmunkához munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni
  • Kiemelten ajánljuk a 1., - 2., - 3., szinten

Ne vegye meg, ha

  • nem akar rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség irodai munkatársra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új irodai aszsisztens munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását és elkezd dolgozni
  • az értékesítők és a cégvezető 20-30%-kal hatékonyabb lehet, ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól
49.000 Ft

Mi ez?

  • Sablon: Kitöltött, használatra kész KKV Szervezeti Felépítés ábra, szerkeszthető jegyzetben, magyarázatokkal. 

Akkor vedd meg, ha

  • szét akarod választani az Értékesítési és a Termelési munkakörök feladatait, és már akartál készíteni ehhez Szervezeti Felépítést, (ábrát) de nincs rá időd (és ötleted)

Ne vedd meg, ha

  • nem tudod, mi az a Szervezeti Felépítés és nem is érdekel különösebben.

Elvárt eredmény:

  • Tedd rá a LOGO-dat, írd be a neveket, plakátold ki az irodában, és máris elvárhatod, hogy békén hagyjanak, mert mindenki látja, hogy a problémával kihez fordulhat.

Mennyibe kerül?

  • Az ára 49.000 Ft + 0% ÁFA, két órás Skype tanácsadással, ahol testre szabjuk a cégedre.