Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Moderator.hu szolgáltatás, szoftver és eszköz költségek


Moderátor Értékesítési RendszerÉpítés árak 2022


A célunk, hogy hatékonyan segítsünk, kiszámítható tanácsadói projekt költségekkel:
 

  Online
tagság

»»»
1-2 fős CRM
tanácsadóval

»»»
VIP Tréning
Értékesítési Vezető

»»»
VIP CRM
bevezetés

»»»
 



Mi ez? Ötletek, videók, házi feladatok, ha szeretnél rendszer szemléletet tanulni Értékesítési CRM,
űrlapokkal, hírlevéllel,
automatizmusokkal,
1 főre
Kidolgozzuk az
Értékesítési Vezető
munkakörét
MiniCRM-ben
Üzleti szinten
bevezetjük
a MiniCRM szoftvert
a cégedbe
 



Ára (nettó) ingyenes

49.000 Ft
/ hónap
/ 1 fő részére

149.000 Ft
/ tréning
/ cég
290.000 Ft
/ hónap
 



MiniCRM
technikai költség
nincs

Plusz user 15e Ft
+ 18 Ft / SMS

Saját
előfizetés
szerint
Kb. 20.000 Ft
/ hó
/ felhasználó
 



RendszerÉpítő
munkafüzet?
Nincs Igen Igen Igen
 



Képzések RendszerÉpítő
workshop
5.000 Ft
Workshop
+ egyéni
tanácsadói segítség
Vezetői tréning
+ munkafüzet
+ konzultáció
Egyedi bevezetés
+ Vezetői tréning
+
munkafüzet
 



Partner
Programok
Csatlakozhatsz
a Partner
Programokhoz
Indíthatsz
Partner
Programot
Indíthatsz
Partner
Programot
Aktívan
toborzunk
partnereket
 



Értékesítési RendszerÉpítő workshop 5.000 Ft
/ alkalom
A tagság alatt
díjmentes
A tagság alatt
díjmentes
Korlátlanul
díjmentes
 



MiniCRM
technikai
tanácsadás
Videók Csoportos
konzultáció
Tréning nap
+1 konzultáció
Céges
igények szerint
 



Juhász Attila
konzultáció
49.000 Ft
/ alkalom
25.000 Ft
/ alkalom
25.000 Ft
/ alkalom
Céges
igények szerint
 



Péri Györgyi pénzügyi rendszer
konzultáció
49.000 Ft
/ alkalom
25.000 Ft
/ alkalom
25.000 Ft
/ alkalom
Céges
igények szerint
 



Egyéb
szakmai
konzultáció
49.000 Ft
/ alkalom
25.000 Ft
/ alkalom
25.000 Ft
/ alkalom
Céges
igények szerint
 



Mi legyen az
első lépés?
Töltsd ki
a felmérést!
»»»
Gyere el
workshopra!
»»»
Kérj konzultációt
49.000 Ft-ért,
beszámítjuk
»»»
Kérj konzultációt
49.000 Ft-ért,
beszámítjuk
»»»
 



  Online
tagság

»»»
VERA.CRM
tanácsadóval

»»»
MiniCRM VIP
Tréning

»»»
VIP MiniCRM
bevezetés

»»»
         

Segíthetünk a rendszer építésben?
Rendezés:
Nézet:
49.000 Ft

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító


Küldetésem

Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között. 

Célom,

hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.


  • A konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

1 óra Skype/Zoom, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

+1 óra előkészítés (pl. meglévő rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.

Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető,
  • és megér nettó 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
  • Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
  • A felkészülés és az utaláods után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on/Zoom-on, vagy a XVIII. kerületi helyszínen tudjuk tartani és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautalom a pénzed.
     
  • Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
  • Apró betűk nincsenek.
     

Itt rendeld meg a konzultációt! Köszönöm a bizalmad.


290.000 Ft

A MiniCRM szoftver bevezetés fontos és nagy horderejű döntés egy cég életében.

Itt mutatom a pontos tanácsadói és szoftver költségeket. 


A köztudatban a CRM szoftver az ügyfelek nyilvántartására és némi marketing célokra alkalmas eszköz. Valójában egy teljes vállalat irányítási eszköz, ha jól van bevezetve.

Juhász Attila vagyok, 

az első hivatásos értékesítési és céges rendszer építő tanácsadó,
aki egyben MiniCRM szoftver szakértő,
valós ipari (munkaruha) gyártó cégvezetési tapasztalatokkal.

_____________________________________________________

Miért és hogyan dolgozom tanácsadóként a MiniCRM-mel? 
_____________________________________________________

A MiniCRM a piacvezető magyar tulajdonú CRM szoftver, rendkívül stabil, végtelenül etikus és konzervatív cégvezetéssel. Ezt biztosan tudom, mert:

    10+ éve használom/építem a MiniCRM szoftvert (2 évig voltam belső munkatárs)
    20 éves cégvezetői tapasztalattal
    30 éve értékesítek
    40+ rendszer bevezetési tapasztalattal.  

100%-os megtartási eredménnyel dolgozom, tehát ahol én vezettem be, ott azóta is használják. 

Videós referenciáim: www.moderator.hu/referencia

_____________________________________________________

Hogyan dolgozhatunk a CRM bevezetésen? (Mennyi ideig tart egy projekt?)
_____________________________________________________

Az első hónap MINDIG a felmérés és rendszer tervezés hónapja, tehát 290.000 Ft-os költséggel

- SWOT analízist végzünk
- FELMÉRJÜK az adatbázis és a munkatársak helyzetét
- MEGTERVEZZÜK az ideális marketing, értékesítési és ügyfélkezelési folyamatokat
- KÉSZÍTÜNK ezekhez egy CRM rendszer tervet.
- És csak ezek alapján tervezzük meg a végleges projekt tervet.

Általában 6-12 hónapig dolgozunk egy céggel és az eredmény egy magasabb szinten működő értékesítési és céges rendszer - és egy komoly kommunikációs kultúra váltás.

_____________________________________________________

A CRM bevezetés két szintű lehet:

1. Szint: ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER (3-6 hónap)
Csak a marketing és értékesítési folyamatokat szeretnénk rendbe tenni:

Kb. első hónapi munkaterv: 
Kitöltjük az Értékesítési Kézikönyvet (marketing és tárgyalástechnikai folyamatok jegyzete)
- Célok, fő marketing stratégiák, holnap eszközök, SWOT analízis
- Meghatározzuk az ügyfél csoportokat (problémás - átlag - VIP ügyfelek)

- Összeszedjük a tárgyalástechnikai szövegeket
- Mindez nem öncélú felmérés - ezek bekerülnek a CRM szoftverbe, ezek alapján építjük fel a kommunikációs sablonokat, ajánlat követő automatizmusokat, stb.

Kb. második-harmadik hónapi munkaterv:
Ez alapján felépítjük (nem magyarázzuk) az Értékesítés modult és elvégezzük az alap technikai beállításokat
- Behozzuk az ügyfél listát és beállítjuk az űrlapokat,
- bevezetjük a kvalifikációt (ügyfelek csoportosítása) és felméréseket indítunk: www.moderator.hu/kattintos-emailek
- az egyes csoportokra szabott értékesítési folyamatokat dolgozunk ki
- és a folyamat lehetséges lépéseit automatizáljuk.
- Ha lehetséges, akkor integráljuk a webshop-ot, ehhez szükség lesz informatikai segítségre.

Kb. negyedik hónapi munkaterv:
Videós oktatást és automatikus képzési folyamatot építek a jelenlegi és jövendő munkatársak részére.
- a CRM/marketing felelőst betanítjuk a további kezelésre
- elkészítjük a rendszer dokumentációt
- a vezetőket megtanítjuk a riportok, statisztikák használatára, értelmezésére.

A bevezetés sebessége és részletessége a belső CRM felelős és az értékesítési vezető, valamint a külsős megvalósító (pl webes) partnerek együttműködésétől is függ.



2. szint: CÉGES RENDSZER (6-12 hónap)
Teljes vállalati információ áramlási rendszer felépítése

Kb. harmadik-negyedik hónaptól a munkaterv a CRM bevezetés után felmerülő egyedi igények alapján halad. Az alábbi felsorolás nem jelent időbeni sorrendet, igény szerint haladunk:

Szervezeti felépítés és felelősségi körök újratervezése
Megrendelési folyamat megvalósítás a Megrendelések/Projektek modulban.
- Projektmegrendelő űrlap
- ajánlatok kezelése (aktív ügyfeleknek)
- Előkészítési és tervezési folyamatok rögzítése, automatizálása
- Automatikus, elektronikus szerződés 
- és visszaigazolás kérés az ügyféltől (pl grafika, stb)
- ügyfél és munkatárs automatikus értesítések beállítása

Partnerek / beszállítók adatbázis rendszerezése
- Partner toborzási folyamat, űrlapok tervezése
- Szerződés felülvizsgálat, és egyéb figyelmeztetések beállítása

Belső projektek modul beállítása
- gyakori probléma a szétszóródó információk és hogy
- a vezető nem kap áttekintést a fejlesztési és belső projektek haladásáról
- és nincs visszacsatolás, riport ezen a területen,
- néha a delegálás technikai megoldása is kihívás.
- Több információ: www.moderator.hu/projektadatlap-kezelese

Számlázó modul elindítása
- A MiniCRM szabványos, beépített számlázóval rendelkezik, amely összekapcsolható az ügyfél adatlappal. A Számlázó modulban alapszintű raktárkezelési funkció is be van építve
- Deviza számla, több nyelv és minden elvárható funkció. 
- Automatikus ügyfél követés, figyelmeztető emailek, stb. 
- Több info: www.moderator.hu/minicrm-szamlazo-modul

HR modul elindítása
A MiniCRM-ben a HR felelőst támogató, HR folyamatok kezelésére előkészített modul található,
amelyet csak a cég egyedi igényeire kell behangolni. A teljes toborzási, kiválasztási és munkatársakkal kapcsolatos hivatalos feladatok (orvosi alkalmassági, munkvédelmi oktatás, átadott műszaki eszközök nyilvántartása, stb) megvalósítható.
- Itt építjük fel a MiniCRM oktató email sorozatot is.  

Egyéb cél-modulok indítása, mint
- gépjármű park nyilvántartás és kezelés (autókereskedő cég)
- kutyák nyilvántartása és kezelése modul (tenyésztő cég)
- költségek nyilvántartás modul
- Ötlet láda (válságkezelési eszköz)
- Rendezvények, képzések menedzselése
- Ügyfélszolgálati modul
- franchise modul (viszonteladók támogatására)
- több üzletág kezelésére külön modul
- Vezetői Projektek modul (amit csak felsővezetők látnak)
ezek a MiniCRM-ben NEM megtalálhatóak, ezek a mi egyedi fejlesztési tematikánk részei. 

Zseniális/franchise üzleti modell tervezése és felépítése
- az együttműködés célja a teljes értékesítési, üzleti modell magasabb szintre fejlesztése. 
Ezt az együttműködést Juhász Attila, a Moderátor tanácsadói franchise rendszer alapítója szolgáltatja személyesen.

_____________________________________________________

Tehát az ajánlatom a MiniCRM üzleti szintű, tanácsadói bevezetésére:
_____________________________________________________

Dolgozhatunk konzultációkkal, kötetlen tanácsadói együttműködéssel.
Technikailag 2 órás Skype/Zoom konzultációkkal segít a CRM tanácsadónk a belső CRM felelősnek, ahol egy-egy célzott témát alaposan átbeszélünk és akár fel is vesszük videóra.

De nem MI vagyunk a CRM bevezetési projekt felelőse, hanem egy belső CRM felelős.

Ennek a költsége: 49.000 Ft + 27% ÁFA / konzultáció
100% pénzvisszafizetési garanciával, apró betűk nélkül
.
Az ajánlat  megrendeléssel egyidejű, előre utalással érvényes. 



Üzleti szintű CRM bevezetési projekt menedzserrel (Juhász Attila)

Ebben az esetben Juhász Attila vagyok a projekt hivatalos CRM felelőse és a munkatársaim felépítik/beállítják a CRM rendszert, irányítják a tartalom építésért felelős marketinges munkatársat, valamint kiképezzük az adminisztrátor belső felelőst.

Tréningezzük az értékesítőket és a cégvezetőt/vezetőket a riport elemzésre, technikailag havi 10 óra tanácsadói munkaórában (+10 óra háttérmunka).

Ennek a költsége: 290.000 Ft + ÁFA / hónap (projekt terv kb 3-6 hónap) elköteleződés nélkül, tehát az együttműködés bármikor megszüntethető. Az ajánlat havonta előre utalással érvényes. 


A VIP bevezetési projekt egyéb feltételei

  1. aktív MiniCRM előfizetés, ami külön költség a projektben (kb 20.000 Ft / fő)
  2. A cégvezető / értékesítési vezető / CRM felelős részvétele havonta egyszer a RendszerÉpítő tréning napon.

_____________________________________________________

Az együttműködéshez szükséges az aktív MiniCRM előfizetés
_____________________________________________________

amelynek költsége a pontos funkció igényektől függ, minimálisan 100e Ft + ÁFA / hó :

- Kb. Bruttó 20e Ft / hónap / felhasználó
- Egyéb extra funkciók igény szerint (egy részét a 20e Ft / fő költség tartalmazza)
- Az együttműködés idejére a tanácsadó külön előfizetése szükséges költség, ez kb  10e Ft /hó.

Több információ: www.moderator.hu/minicrm

Teljes technikai könyvtár / műszaki leírás: www.minicrm.hu/help
_____________________________________________________

Rendkívül büszkék vagyunk  az ügyfeleinkre, mielőtt döntesz,
kérem, hogy ellenőrizd a videós referenciáinkat: 

www.moderator.hu/referencia

_____________________________________________________

Egyeztessük a pontos igényeket?
 

49.000 Ft

RendszerÉpítő Klub + VERA.CRM értékesítési rendszer megvalósítóknak



Ha elméletileg tudod, hogy mit kellene csinálnod, de kellene a MINTA és az ESZKÖZ, motiváló társaság és egy mentor, aki végig elkísér... akkor itt a helyed!


Eljött a megvalósítás ideje, vagy még csak tervezgetsz?


Ki a moderátor? Üzleti tanácsadó, aki nem csak egy tanácsot ad, hanem végig elkísér a fejlődésedben.

Mit jelent a cél? Olyan konkrét terv, ami le van írva és van határideje, konkrét paraméterei, szám és érték.


49.000 Ft

RendszerÉpítő munkafüzet

        + éves bérlet az Értékesítés RendszerÉpítő workshopra

                + éves bérlet a Napi CRM Képzésekre


Szeretnéd, ha a céged szervezettebb lenne, de mindenki milliós költségű fejlesztési projektet akarna indítani veled. Pedig Te csak kérdezni és tanulni szeretnél és hogy a munkatársaid kapjanak CRM technikai képzést.

Még egy komolyabb tréning is több százezer forintba kerül - és a végén minden marad a régiben.

Tudod, hogy már nem elég "valahogy" csinálni a dolgokat.

Nem elég eladni - értékesíteni kell. Nem elég dolgozni, szervezni, fejleszteni is kell.

De hogyan kezdd, mi az első lépés?


Milyen lenne, ha CSEKÉLY költséggel el tudnád kezdeni
a VALÓDI értékesítési és céges rendszer tervezést?


Ez egy teljes értékű munkafüzet, amiben átfogó képet kaphatsz arról, milyennek kellene lenni a cégednek - és főleg, hogy milyen lépésekkel tudod elérni?

Technikailag egy fizikai munkafüzet, egy gyűrűs mappa, nyomtatott feladatlapokkal.

- Ügyvezetői / stratégiai feladatok, példák és sablonok
- Értékesítési rendszer építési lépések, feladatok
- Termelés fejlesztés, termékfejlesztés, minőségbiztosítás
- Adminisztrációs, pénzügyi rendszer építési feladatok


Az ára tartalmazza egész évben személyes segítséget a RendszerÉpítő workshopokon
+ a Napi CRM Képzéseket, minden munkatársadnak.


149.000 Ft

MiniCRM + Értékesítési Vezető Tréning


Értékesítési Vezető munkakör és statisztikák kidolgozása,
4 témában képzés nem csak MiniCRM felhasználóknak!

-
Előkészítés aktív rendszerben: egyéni MiniCRM rendszer elemzés
- Értékesítő Munkafüzet (gyűrűs mappa) + az adott témáról nyomtatva.
- 4 FŐ TÉMÁBAN egész napos kiscsoportos közös munka
- CRM tanácsadó részvételével, ott helyben beállítjuk az egyszerűbb elemeket
- Heti 4 x 1 óra csoportos online MiniCRM felhasználói oktatás
- Havonta 1 x 2 óra egyedi konzultáció, stratégiai témákban
- PartnerProgram kidolgozás, promóció és képviselet.

A tréning díja CÉGRE vonatkozik, tehát több munkatárs is jöhet!


Értékesítési Vezető Tréning dátumok és fő témák:


  • 2022 október 25.-e (kedd) 9.00.-17.00.-ig.
    • Marketing, listaépítés, hírlevél, minősítés = PROFI ADATBÁZIS
    • Ha van hatalmas kiáramlásod, akkor automatikusan szűrnöd kell az érdeklődőket, hírlevéllel képezni a korai érdeklődőket, különben eltemet a sok kíváncsi kérdés és nem marad elég időd megfelelően gondoskodni az erős érdeklődőkkel.
    • A Minősítés (kvalifikáció, ügyfél csoportosítás) kiemelten fontos téma a Moderátor Tanácsadói Rendszerben.
       
  • 2022 november 29.-e (kedd) 9.00.-17.00.-ig.
    • Értékesítés, ajánlatok, tárgyalástechnika = TÖBB BEVÉTEL
    • Az átlagos ipari ajánlat lezárási arány 10-30%.
    • Ezt mi fel szoktuk húzni 50-70%-os ajánlat lezárási arányra, aminek az anyagi és szervezési előnyei nyilvánvalóak.
       
  • 2022 december 13.-a (kedd) 9.00.-17.00.-ig.
    • Értékesítési vezető munkakör tervezés = STATISZTIKA ALAPÚ DÖNTÉSEK
    • Kidolgozzuk az értékesítési vezető munkakörét és az általa menedzselt marketing és értékesítési riportokat.
    • A vezető fontos feladata a toborzás és kiválasztás, illetve az értékesítők motivációs rendszerének kidolgozása, így ezt a témát is érintjük.
       
  • 2023 január 24. (kedd) 9.00.-17.00.-ig.
    • PR, média, reklám, partnerprogramok = HATALMAS KIÁRAMLÁS
    • Milyen reklám eszközöket, módszereket használhatsz, melyik terméket reklámozd és hogyan vegyél rá másokat, hogy reklámozzák, ajánlják a cégedet / termékeidet?
    • A reklám eszközök eredményét hogyan mérd forintra pontosan a MiniCRM-ben?
    • TermékPiramis és PartnerProgram tervezés és konkrét példák.
       

Kinek ajánljuk az Értékesítési Vezető Tréninget?

  • A témák és példák kifejezetten MiniCRM-et használó értékesítési rendszerek / csapatok munkájáról szólnak.
  • Akkor ajánlom, ha a termék/szolgáltatás stabil, fejlődőképes és kifejezetten növekedni akarsz, és/vagy a piacvezető pozíciót célzod.
  • A költség 1 cég / 2 munkatársra vonatkozik, tipikusan a cégvezető és értékesítési vezető részére ajánlott.

Ki TARTJA a MiniCRM VIP Értékesítési Vezetői Tréninget?

Juhász Attila először a saját munkaruha gyártó cégében érte el a 70%-os ajánlat lezárási arányt. 12 éve dolgozik a MiniCRM nevű ügyfélkezelő szoftverrel, amit 30-nál több (elsősorban ipari jellegű) vállalkozásban vezetett be sikeresen, támogatva és újratervezve az értékesítési vezető munkakörét.


Tréning technikai információk:

  • Helyszín: Aphrodité Hotel, 2131 Göd, Alagút utca 32.
  • Ingyenes parkolás
  • Wifi és asztalok várnak,
  • kis csoportokban dolgozunk CRM tanácsadói segítséggel (max 15 cég)
  • Érkezés reggel 8.00. - 9.00. között
  • Ebéd 12.00.-13.00. között (fogyasztás önköltséges a hotelben)
  • Zárás 17.00.-kor és kötetlen beszélgetés 18.00.-ig.
  • Előző nap workshop, ha ide is jössz, akkor szállást is foglalhatsz a hotelben »»»»

Költsége: 149.000 Ft + ÁFA / alkalom / cég