Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

VERA, a Virtuális Értékesítési Asszisztens

____________________________ ____________________________
     

Vannak olyan értékesítői feladataid,

  • amelyek automatizálhatóak,
  • és olyanok, amihez nem kell a szaktudásod,
  • ezekkel mégis eredményesebb az értékesítésed.
     

VERA vagyok,

a Virtuális Értékesítési Asszisztensed.


Ha kéred, automatikusan

  1. megkeresem a korábbi érdeklődőidet, hogy aktuális-e már náluk a beszerzés?

  2. Módszeresen követem a kiadott árajánlataidat, javítom a lezárási, elfogadási arányodat,

  3. a megfelelő időben újra megkeresem a régi vevőidet, van-e új beszerzési igényük

  4. és megpróbálom visszahozni az elveszített ajánlat kéréseidet.


Van még jó pár apróság, amiben segíthetek - ám az első feladatunk kideríteni, hogy tudunk-e együtt dolgozni?

Szerintem NEKED elsősorban a szakmai feladatokra kellene koncentrálnod. Egyetértünk?


Jól hangzik, de hogyan csinálja ezt VERA?

VERA, az asszisztensed egy

ügyfélkezelő szoftver,

technikailag 1 fős MiniCRM


Profi értékesítés támogató
program,

előre beállított automatizmusokkal,

egyedi ajánlat kérő űrlapokkal,

amelyek javítják az értékesítésed.


Kinek tud VERA segíteni?


Üzleti tanácsadóknak, profi értékesítőknek,

akik árajánlatokkal értékesítenek 

egyedi szolgáltatást, vagy nagy értékű terméket

és annak, aki rendszerbe akarja terelni

az értékesítőit, ügynökeit, de eddig még nem sikerült.


  

"Már akartam MiniCRM-et,

de nem kell 5 fős rendszer,

és beállítani sem tudom..."


VERA egy kulcsrakész, neked beállított,

1 fős MiniCRM rendszer és üzleti mentalitás,

hírlevél küldéssel és automatizmusokkal.


A
moderátorod CRM oktató videókkal,

e-mailes szakmai ügyfélszolgálattal

és személyes workshop-okkal segít neked

és akár az értékesítőidnek is.


Jól hangzik, de mennyibe kerül?


"Élő" értékesítési asszisztens fizetési igénye:

kb: 250.000 Ft / hónap,

 

VERA fizetési igénye:

49.000 Ft + ÁFA / fő / hónap

A CRM szoftver használattal, videós oktatással,
személyes e-mail ügyfélszolgálattal

és a workshop belépődíjakkal együtt.




Imádni fogod a

Virtuális Értékesítési Asszisztensed!

Igaz, kávét nem főz, de

rendben tartja az ügyfél listád,

ami a legértékesebb vagyontárgyad!


Ténylegesen segít neked (és az értékesítőidnek),

hogy több pénzt keress kevesebb munkával!


Mire vársz még?

Gyere el a Céges Rendrakás workshop-ra és nézd meg, hogyan működik!

Zárj le több árajánlatot, szerezz jobb vevőket és keress több pénzt!

A Céges Rendrakás workshop első alkalommal díjmentes!

Következő alkalom: 2019.03.23., szombat

Előadó: Juhász Attila, MiniCRM specialista



Az űrlap kitöltése feliratkozást jelent Juhász Attila, és a Moderator.hu hírlevelére. Technikai hátterünk a MiniCRM. 

Maximális diszkrécióval és adatvédelemmel dolgozunk!

Bármikor le lehet iratkozni, vagy kérni az összes adat törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély, a Moderator Értékesítési Rendszer alapítója. 

Itt található az Általános Szerződési Feltételek, és az Adatvédelmi Szabályaink: www.moderator.hu/aszf


 

 

Mit jelent a "Moderátor" szó?

 


A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor.

A moderátor az olyan üzleti tanácsadó, aki a háttérben segít neked, hogy jobban menjenek a dolgaid. Tehát nem egy "megmondó" ember, elméleti előadó, hanem gyakorlati ember vagyok, 

Több, mint 30 éve értékesítek, rendkívüli eredményekkel. Két évig voltam a MiniCRM vezető tanácsadója és most is a tűzvonalban dolgozó, aktívan értékesítő MiniCRM specialista vagyok. 

Személyes célom, hogy segítsek neked elérni a Profi Értékesítő szintet: előre utalással fizető ügyfeleid legyenek, 50-70%-os árajánlat lezárási aránnyal. 

Tarts velem, fogadd el VERA segítségét és találkozzunk a Workshop-on!


 
Virtuális Értékesítési Vezető