Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Marketinget és értékesítést támogató MiniCRM funkciók - 3. rész


Mi az a kattintós e-mail?


Hogyan csoportosítsd, minősítsd az ügyfeleket?

Mi az a PARETO szabály?

 


Mi az a kattintós e-mail?

Egy e-mail sablon, melyben egy vagy több gomb helyezkedik el.

Funkciójukat tekintve számos dologra beállíthatod őket.
Pár példa:

  • Megnyomásával egy másik oldalra navigálhatod az érdeklődőt, így továbbléptetve őt a vásárlási folyamat előkészítésében.
  • Eldöntendő kérdést is feltehetsz neki, ő pedig a gombok megnyomásával egyszerűen és gyorsan válaszolhat.
  • Teendőket is kapcsolhatsz hozzá, így egy adott gomb megnyomása után teendőt kap az értékesítő, hogy pl.: vegye fel a kapcsolatot az ügyféllel, mert kérdései lennének.
  • Online szerződést is küldhetsz a sablon segítségével.

A kattintós e-mailekre 15x nagyobb arányban válaszolnak, adnak meg adatokat, mint egy űrlapon.

Hol keresd a kattintós e-mail sablont?
Hogyan tudod beállítani?
Segítség itt: Kattintós e-mailek kezelése - marketing lista aktiválása

 


Hogyan készíts el egy többlépéses űrlapot és kattintós e-mail sorozatot?

Szeretnél egy komolyabb kampányt, melyben aktivizálhatod a korábbi érdeklődőket?
Kérj konzultációt ITT.



Ügyfelek csoportosítása, minősítése?

A MiniCRM (és a Moderátor Tanácsadók) tematikájának legfontosabb eleme az ügyfelek csoportosítása fontossági sorrend szerint.
 


 

Mi az a PARETO szabály?

A PARETO 80/20-as szabály valóban működik, ami azt jelenti, hogy a profit 80%-át az ügyfelek (termékek) 20%-a hozza, illetve hogy a problémák 80%-át az ügyfelek (szolgáltatások, termékek) 20%-a okozza.

Ha a leginkább problémás ügyfeleket / termékeket megtaláljuk és lecseréljük a legjobb ügyfelekre / szolgáltatásokra, az plusz erőforrások és befektetés nélkül önmagában 20-30%-os növekedést hoz a vállalkozásban, nyugodtabb ügymenet mellett.



MiniCRM tanácsadóként a kiemelt területem a kvalifikáció (ügyfelek csoportosítása), tehát hogy más-más ügyfélkezelési folyamatot alakíts ki az ügyfelek fontossági sorrendje szerint.

Mennyibe kerül?
A beépített minősítéssel rendelkező modul költségéről és a tanácsadói költségről érdeklődj itt vagy találkozzunk a rendszeres workshopjaink egyikén!
Regisztráció és időpontok ITT!