Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Marketinget és értékesítést támogató MiniCRM funkciók - 1. rész

Hogyan készíts célirányos marketinget?

Miben különbözik a CRM és egy hírlevél küldő szoftver?
MiniCRM - technikai tippek hírlevélküldéshez
Mit jelent az interaktív email?

SMS küldés a MiniCRM-ből

 

Hogyan készíts célirányos marketinget?

A B2B (üzleti célcsoportban) marketinget szolgáltatók általában csak addig viszik el a riportokat, hogy X db regisztráció érkezett (kivétel a webshopos értékesítés) .

Maga a regisztráció jó dolog, mert ekkor az ügyfél már a küszöbön van, azonban ha a regisztrációval csupán egy árajánlatot kér, akkor az értékesítés még közel sem biztos, hogy megvalósul.
Az árajánlat kérésekről készült riport önmagában (eladások / vásárlások szempontjából) értelmetlen, mert minket az érdekel, hogy melyik reklám eszköz PONTOSAN mennyi bevételt hozott és mire érdemes / nem érdemes költeni.


A MiniCRM programnak fejlett űrlap rendszere van, amivel bármilyen típusú automatizált adatgyűjtés megvalósítható. A MiniCRM-ben weboldalra, kampányra (amit mérünk) forintra pontos eredmény jelzést tudunk adni.
Az árlapokat tetszőleges számú weboldalon fel lehet használni és a Facebook űrlapokkal is lehet integrálni.

Minden segítség a MiniCRM űrlap készítéséhez, beállításához
Űrlap és a Facebook beállítása

Segítséget szeretnél a CRM használatában, hogy még stabilabban és hatékonyabban működjön a vállalkozásod, céged?
A CRM konzultációról további részletek ITT.


A marketing és a hírlevél küldés

Nem titok, hogy a hírlevél küldés az egyik legolcsóbb csatorna, amelyen keresztül az opcionális érdeklődőket, vevőket elérheted. Hatékonysága mérhető, statisztikázható.

No, de miben különbözik a CRM és a hírlevél küldő szoftver?

  • A fejlettebb hírlevél szoftverek is képesek szegmentáltan e-mailt küldeni, de nem képesek átvezetni az ügyfelet az értékesítési és később az ügyfélkezelési folyamatra.
  • A másik fő különbség, hogy a hírlevél szoftver csak az ügyfelek mozgását követi, míg a CRM szoftver a munkatársak aktivitását is képes irányítani, ellenőrizni.
  • A MiniCRM szoftvert (egy szolgáltató cégben) mi vállalatirányítási rendszerként használjuk.

A MiniCRM mindent tud, amit egy fejlett hírlevél szoftvertől elvárunk.
Az igazi előnye, hogy a marketing érdeklődéseket akár évekkel később is átvezethetjük értékesítési fázisba (státuszba) és az értékesítők látják az ügyfél korábbi előzményeit:

  • melyik téma érdekli
  • milyen adatokat adott meg korábban
  • ki / mikor beszélt már vele, stb.

Írtál egy hírlevelet, de pl.: a levél tárgya / címe résznél elbizonytalanodtál, mert több ötleted is lenne?
Melyiknek lenne sikeresebb a megnyitási aránya?

Mérj és tesztelj!

A MiniCRM szoftver lehetővé teszi számodra, hogy egy időpontban akár 2féle hírlevelet is kiküldhessél ugyanarra az ügyféllistára.
Mit szólsz, kipróbálnád ezt a funkciót?
A részletes útmutatót ITT találod meg!


A Moderátor Tanácsadói Rendszerben saját email sablonokkal és email stratégiával rendelkezünk, külön oktató sorozattal az új munkatársak részére.
Kíváncsi vagy a részletekre?
Regisztrálj workshopunkra vagy további információt kérhetsz itt, az űrlap kitöltésével.


Interaktív hírlevél / email sablonok egyedi megszólítással?

Igen!
Ha a MiniCRM rendszert használsz a kattintós email sablont feltétlenül próbáld ki.

Miért?
A
kattintós emailekre 15x nagyobb arányban válaszolnak, adnak meg adatokat mint egy űrlapon. A MiniCRM az adatlapról tetszőleges módon beillesztett adatokkal képes olyan emaileket küldeni, amelyek kommunikációs szempontból egyedinek számítanak, mert az ügyfelet a keresztnevén szólítják és a megfelelő időben / témában kommunikálnak.

Milyen előnyei vannak az email sablonok használatának?

  • A vezetők pontosan látják, hogy mikor milyen emailt küldött a rendszer és melyiket / mikor küldte a munkatárs - és abban milyen információ volt.
  • Az emailen belül lehet visszajelzést, információt, választ kérni az ügyféltől, majd a kapcsolódó adat felkerül az ügyfél saját adatlapjára és fel lehet használni később.
  • Automatizmussal tudjuk kezelni, ha visszapattant az email, látjuk, ha megnyitották, vagy leiratkoztak róla.
  • A sablonokat kézzel és automatikusan is ki lehet küldeni és a kiküldés előtt még akár plusz információkat kézzel be lehet írni.
  • A vezetők pontosan tudják, hogy milyen adatokat küld a munkatárs, ami például egy ügyfélszolgálati munkakörben nagyságrendekkel rövidíti le a betanítást.

 


Mit jelent az interaktív email?

Készíts egy kattintós e-mailt és aktivizáld a hírlevél listádat!
Segítséget itt találhatsz hozzá: https://moderator.hu/kattintos-emailek


SMS küldés a MiniCRM-ből

A MiniCRM képes integrált módon SMS küldésére, egyedileg, tömegesen vagy szituációtól függően automatizmusban.
Gondolj bele, naponta mennyi emailt küldünk vagy kapunk, szinte elveszünk az információk tengerében és SMS-t mennyit kapsz egy nap?
Ugye, közel se annyit, mint emailt.
Az ügyfélnek az emailben kiküldött számla is sokszor elkallódik, nem veszi észre a rengeteg beérkező emailje között.
Mennyivel hatékonyabb lenne, ha a CRM rendszer a számla kiküldésekor egyből egy SMS-t is küldene az ügyfélnek?
Csak úgy emlékeztetőnek, hogy küldtünk egy számlát...

Mennyibe kerül az SMS küldés?
Bruttó 18 Ft / SMS, alapköltsége nincs. (2022. június)

SMS beállításával és küldésével kapcsolatban további segítséget ITT találhatsz.


A marketinget és értékesítést támogató MiniCRM funkciók 2. részét ITT olvashatod azonnal tovább.