Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü
Itt jársz most: > >

IpariMarketing.hu


 

Hogyan adjunk el nagy értékű, egyedi ipari terméket interneten?

Az IpariMarketing.hu blog erről szól: mit és hogyan érdemes Adwords, Facebook hirdetésekben reklámozni? Egymilliós terméket biztosan nem rendelnek online...

Gyakorlatias példák, megoldások, ipari E-book minták. 

Sok sikert, böngésszen kedvére!

Ön is szeretne saját blog-ot az Ipari Fórumon? »»»»


2018. 03. 18. 05:58:44

Jól megy az üzlet, de Te valójában unatkozol.

Mindig ugyanazok az ügyfelek, ugyanazokkal a kérdésekkel. Mindig ugyanazok a problémák a cégedben, mindig Te, a vezető vagy a központ. Nehéz felvenni embert, híresen nehéz találni szakembert és nagyjából lehetetlen jó értékesítőt. Így aztán mindent Te csinálsz, mert akkor legalább jól meg van csinálva.

     

2018. 02. 02. 14:35:38
 

Mikor "bizonytalan" egy vállalkozás? 

  • Ha 100 ajánlatból 20-nál kevesebb a megrendelés
  • Amikor csak pár nagy vevő van - ha egy elmegy, akár csődbe is mehet a cég
  • Látszólag minden rendben, de túl sok a rosszul fizető, vagy egyéb módon problémás ügyfél
     

2018. 02. 02. 14:24:37
 

Mit nevezünk zűrzavarnak az értékesítésben? 

  • Lényegében minden olyan terület zűrzavarban van a cégben, így az értékesítésben is, ahol nincsenek pontos adatok.
  • Ha jól megy a szekér, de nem tudjuk miért, az is egyszerűen zűrzavar. 
  • Ha mindent vezetünk kockás papíron, és hetente összesítünk, az már nem zűrzavar.
     

2018. 04. 13. 09:12:01
 

Hogyan együnk meg egy elefántot? Falatonként!

  • Nézzük meg, hol állunk most?
  • Dolgozzuk ki mi az EGYETLEN LEGFONTOSABB következő feladat?
  • Hajtsuk végre.
  • Mindegy honnan indulsz! Az 1000 mérföldes út is EGY lépéssel kezdődik!