Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

IpariMarketing.hu


 

Hogyan adjunk el nagy értékű, egyedi ipari terméket interneten?

Az IpariMarketing.hu blog erről szól: mit és hogyan érdemes Adwords, Facebook hirdetésekben reklámozni? Egymilliós terméket biztosan nem rendelnek online...

Gyakorlatias példák, megoldások, ipari E-book minták. 

Sok sikert, böngésszen kedvére!

Ön is szeretne saját blog-ot az Ipari Fórumon? »»»»


2018. 03. 18. 05:58:44

Jól megy az üzlet, de Te valójában unatkozol.

Mindig ugyanazok az ügyfelek, ugyanazokkal a kérdésekkel. Mindig ugyanazok a problémák a cégedben, mindig Te, a vezető vagy a központ. Nehéz felvenni embert, híresen nehéz találni szakembert és nagyjából lehetetlen jó értékesítőt. Így aztán mindent Te csinálsz, mert akkor legalább jól meg van csinálva.

     

2018. 02. 02. 14:35:38


Mikor "bizonytalan" egy vállalkozás?

-Ha 100 ajánlatból 20-nál kevesebb a megrendelés
-Amikor csak pár nagy vevő van - ha egy elmegy, akár csődbe is mehet a cég
-Látszólag minden rendben, de túl sok a rosszul fizető, vagy egyéb módon problémás ügyfél


 


2018. 02. 02. 14:24:37
 

Mit nevezünk zűrzavarnak az értékesítésben? 

  • Lényegében minden olyan terület zűrzavarban van a cégben, így az értékesítésben is, ahol nincsenek pontos adatok.
  • Ha jól megy a szekér, de nem tudjuk miért, az is egyszerűen zűrzavar. 
  • Ha mindent vezetünk kockás papíron, és hetente összesítünk, az már nem zűrzavar.
     

2018. 04. 13. 09:12:01
 

Hogyan együnk meg egy elefántot? Falatonként!

  • Nézzük meg, hol állunk most?
  • Dolgozzuk ki mi az EGYETLEN LEGFONTOSABB következő feladat?
  • Hajtsuk végre.
  • Mindegy honnan indulsz! Az 1000 mérföldes út is EGY lépéssel kezdődik!