Hogyan készíts munkaköri leírást?
Kinek ajánljuk?
-
Példa: Elfoglalt cégvezetőnek és Értékesítőnek, aki szeretné átadni a szaktudást nem igénylő kommunikációs feladatokat, mint pl a telefon felvétel, üzenet átadás, időpont egyeztetés, ügyfél adatok rögzítése az adatbázisban
Elvárt eredmény:
-
Példa: Cégvezető, vagy Értékesítő 30%-kal több időt tud pénzkereséssel tölteni.
Bevezetés:
-
Probléma kifejtése, miért baj az, hogy még nincs neki ilyen tudása?
-
Milyen problémákat, veszteséget okoz neki ha nem használja?
-
De majd mostantól…. fogalmazd meg újra kissé másképpen az elvárt eredményt
Tartalom:
-
Kerüld az idegen szavakat, félreérthető, vagy speciálisan szakmai kifejezéseket
-
Itt már nem kell marketingezni, told a tömény információt, konkrétumokkal
-
legyen nagyon hasznos, messze a kifizetett érték feletti
-
Verdana betűtípus, 9-es méret, főcím 12-es, alcím 9-es bond.
Példák, sztorik:
-
Legyen benne konkrét “hogyan csináld” utasítás,
-
vagy milyen hibákra kell figyelned
-
képekkel, képernyő fotóval, ha lehet videó beillesztéssel
Házi Feladat, útravaló, lezárás:
-
“Mire figyelj” tippek, útravaló, vagy konkrét összefoglaló házi feladat, vagy check lista, pl:
-
“Tehát a munkaköri leírás 5 legfontosabb eleme….”
Aláírás:
-
A jegyzet írója, teljes névvel, weboldal hivatkozással
-
Ügyfél Referencia, amit a jegyzet írója kapott
Lábléc:
-
Upsell, kapcsolódó termék ajánlása, webáruház hivatkozással