Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Hogyan készíts munkaköri leírást?


Kinek ajánljuk?

 

  • Példa: Elfoglalt cégvezetőnek és Értékesítőnek, aki szeretné átadni a szaktudást nem igénylő kommunikációs feladatokat, mint pl a telefon felvétel, üzenet átadás, időpont egyeztetés, ügyfél adatok rögzítése az adatbázisban

 

Elvárt eredmény:

 

  • Példa: Cégvezető, vagy Értékesítő 30%-kal több időt tud pénzkereséssel tölteni.

 

Bevezetés:
 

  • Probléma kifejtése, miért baj az, hogy még nincs neki ilyen tudása?

  • Milyen problémákat, veszteséget okoz neki ha nem használja?

  • De majd mostantól…. fogalmazd meg újra kissé másképpen az elvárt eredményt

 

Tartalom:

 

  • Kerüld az idegen szavakat, félreérthető, vagy speciálisan szakmai kifejezéseket

  • Itt már nem kell marketingezni, told a tömény információt, konkrétumokkal

  • legyen nagyon hasznos, messze a kifizetett érték feletti

  • Verdana betűtípus, 9-es méret, főcím 12-es, alcím 9-es bond.

 

Példák, sztorik:
 

  • Legyen benne konkrét “hogyan csináld” utasítás,

  • vagy milyen hibákra kell figyelned

  • képekkel, képernyő fotóval, ha lehet videó beillesztéssel

 

Házi Feladat, útravaló, lezárás:
 

  • “Mire figyelj” tippek, útravaló, vagy konkrét összefoglaló házi feladat, vagy check lista, pl:

  • “Tehát a munkaköri leírás 5 legfontosabb eleme….”

 

Aláírás:

 

  • A jegyzet írója, teljes névvel, weboldal hivatkozással

  • Ügyfél Referencia, amit a jegyzet írója kapott

 

 

Lábléc:
 

  • Upsell, kapcsolódó termék ajánlása, webáruház hivatkozással