Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Értékesítési Rendszer 3. szintje: Olcsó értékesítés

Mit gondol, az SZUPER értékesítő, aki MINDENKINEK el tud adni? 

Nem. Ő az OLCSÓ értékesítő, akinek sok elégedetlen ügyfele van, és tőkehiányos cége.

 


Mit nevezünk "Olcsó" értékesítésnek?
 

  • Amikor az értékesítő "ha kinyitja a száját, szinte mindenkinek elad", akkor valószínű, hogy a fő terméket túl olcsón adja.
  • Technikailag a 80-100% közötti ajánlat lezárási arányt szoktuk ide sorolni.
  • Kivétel: ha olyan nagy volumenben/áron tud a cég szolgáltatni, hogy azzal abszolút piaci előnyt szerez (akkor piacvezető)


Hogyan ismerhető fel az "Olcsó" értékesítés? 

  • Az értékesítő beképzelt, akár nagyképű és arrogáns is lehet
  • Minőségi hibák és reklamációk gyakoriak és jellemzőek
  • Állandó pénzügyi gondok vannak, még akkor is, ha jól megy az üzlet (sőt akkor a legjobban)
  • Nagy belső feszültség van a termelésben


Gratulálunk, az Ön terméke már népszerű! Dolgozzunk azon, hogy értékes is legyen?

  • Ezen a szinten nagyon ajánlott az értékesítési CRM, például a MiniCRM bevezetése. 
  • Különben honnan tudnánk, hogy pontosan mikor érjük el az ideális helyzetet?


Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • Az értékesítési célok újratervezése
  • A kapcsolati tőke (vagyon) rendszerezése
  • Minőségi plusz szolgáltatások kidolgozása, megfogalmazása
  • Termék Piramis újratervezése és AZUTÁN áremelés

Gratulálunk, az Ön terméke népszerű!

Dolgozzunk azon, hogy értékes is legyen?

Találkozzunk a workshop-on, regisztráljon itt!