Marketinget és értékesítést támogató MiniCRM funkciók - 2. rész
Milyen előnyt jelent, ha egy többlépéses űrlapot használsz az érdeklődések kezelésére?
Mi az a kattintós e-mail?
Hogyan csoportosítsd, minősítsd az ügyfeleket?
Milyen speciális funkciók és marketing integrációk találhatók a MiniCRM-ben?
Űrlapok, többlépéses űrlapok és a felmérések előnyei
Az űrlap és a MiniCRM
Az űrlapok segítségével az ügyfél által megadott adatok azonnal bekerülnek a MiniCRM rendszerébe, így akár több év elteltével is folyamatosan követhetjük az érdeklődő vagy az ügyfél teljes életútját.
A különböző szűrési feltételek beállításával, akár célirányosan is csoportosíthatjuk az adatlapokat, így egyedi marketing kampányokat is összeállíthatunk számukra.
De ne rohanjunk ennyire előre!
Először az érdeklődő kitölti az űrlapot (pl.: a saját honlapodon, a Facebook oldalon), amelyet korábban összeállítottál számára. Lehet ez egy ajánlatkérő űrlap, egy igényfelmérő űrlap stb.
Űrlap összeállításával kapcsolatos segítséget ITT találhatsz.
Az adatok mind beérkeznek a MiniCRM rendszerébe, azonban ekkor még nem feltétlenül történik meg a konkrét vásárlás a megrendelés.
Miért praktikus az, ha az adatok egyből a MiniCRM rendszerében landolnak?
Már a nagyon korai érdeklődési fázisban elkaphatjuk az érdeklődést és automata felmérési és oktatási folyamattal készíthetjük fel, és érhetünk el magas szintű bizalmat a leendő vásárlónál, még mielőtt bármelyik értékesítő beszélne vele!
Az automata felmérési űrlapok kitöltése után az értékesítő már több konkrét információ birtokában, felkészülten veheti fel a kapcsolatot az érdeklődővel és egy egyedi, személyre szabott ajánlatot adhat számára.
Ezzel szintén növelheti az ügyfélben a bizalmat, valamint azt, hogy vele kiemelten foglalkoznak.
A többlépcsős, automata felmérési űrlapok további előnye a vállalkozás számára, hogy az érdeklődőket előszűri. Ugyanis egy komolytalan "kíváncsiskodó" nem valószínű, hogy végig fogja "kattingatni" a teljes folyamatot. Ebből már az értékesítő is kap egy előzetes képet a "leendő ügyfélről".
Egy űrlapon egyszerre több információt is tudsz kérni, azonban senki nem fog egymás után 3-4 űrlapot kitölteni neked. (Ha esetleg előzetes felmérésként használnál egymáshoz kapcsolódó több lépcsős űrlap összeállítást.)
Egyszerűen megunja, elfogy a türelme és inkább keres egy másik céget.
Erre a problémára az egyik legjobb lehetőség, ha az űrlapos megoldást "kattintós e-mailekkel" színesíted.
A kattintós e-mailekről a következő blogposztunkban olvashatsz!
A marketinget és értékesítést támogató MiniCRM funkciók 3. részét ITT azonnal tovább olvashatod.