Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Marketinget és értékesítést támogató MiniCRM funkciók - 2. rész

Milyen előnyt jelent, ha egy többlépéses űrlapot használsz az érdeklődések kezelésére?

Mi az a kattintós e-mail?

Hogyan csoportosítsd, minősítsd az ügyfeleket?

Milyen speciális funkciók és marketing integrációk találhatók a MiniCRM-ben?


Űrlapok, többlépéses űrlapok és a felmérések előnyei

Az űrlap és a MiniCRM

Az űrlapok segítségével az ügyfél által megadott adatok azonnal bekerülnek a MiniCRM rendszerébe, így akár több év elteltével is folyamatosan követhetjük az érdeklődő vagy az ügyfél teljes életútját.
A különböző szűrési feltételek beállításával, akár célirányosan is csoportosíthatjuk az adatlapokat, így egyedi marketing kampányokat is összeállíthatunk számukra.

De ne rohanjunk ennyire előre!

Először az érdeklődő kitölti az űrlapot (pl.: a saját honlapodon, a Facebook oldalon), amelyet korábban összeállítottál számára. Lehet ez egy ajánlatkérő űrlap, egy igényfelmérő űrlap stb.
Űrlap összeállításával kapcsolatos segítséget ITT találhatsz.

 

 

Az adatok mind beérkeznek a MiniCRM rendszerébe, azonban ekkor még nem feltétlenül történik meg a konkrét vásárlás a megrendelés.


Miért praktikus az, ha az adatok egyből a MiniCRM rendszerében landolnak?

Már a nagyon korai érdeklődési fázisban elkaphatjuk az érdeklődést és automata felmérési és oktatási folyamattal készíthetjük fel, és érhetünk el magas szintű bizalmat a leendő vásárlónál, még mielőtt bármelyik értékesítő beszélne vele!
 

Az automata felmérési űrlapok kitöltése után az értékesítő már több konkrét információ birtokában, felkészülten veheti fel a kapcsolatot az érdeklődővel és egy egyedi, személyre szabott ajánlatot adhat számára.
Ezzel szintén növelheti az ügyfélben a bizalmat, valamint azt, hogy vele kiemelten foglalkoznak.

 

 

A többlépcsős, automata felmérési űrlapok további előnye a vállalkozás számára, hogy az érdeklődőket előszűri. Ugyanis egy komolytalan "kíváncsiskodó" nem valószínű, hogy végig fogja "kattingatni" a teljes folyamatot. Ebből már az értékesítő is kap egy előzetes képet a "leendő ügyfélről".
 


Egy űrlapon egyszerre több információt is tudsz kérni, azonban senki nem fog egymás után 3-4 űrlapot kitölteni neked. (Ha esetleg előzetes felmérésként használnál egymáshoz kapcsolódó több lépcsős űrlap összeállítást.)
Egyszerűen megunja, elfogy a türelme és inkább keres egy másik céget.

Erre a problémára az egyik legjobb lehetőség, ha az űrlapos megoldást "kattintós e-mailekkel" színesíted.
A kattintós e-mailekről a következő blogposztunkban olvashatsz!


A marketinget és értékesítést támogató MiniCRM funkciók 3. részét ITT azonnal tovább olvashatod.