Értékesítés a szokásos ismétlődő feladatok nélkül?
Miért olyan praktikus az értékesítésben automatizmusokat használni?
Melyik automatizmus tudja önagában 30%-kal növelni a kiadott árajánlatok lezárási (elfogadási) arányát?
Mit tud egy árajánlat követő automatizmus?
A cég fejlődésének egyik kulcsfontosságú része az értékesítés.
Egy értékesítő akkor tud a leghatékonyabb lenni, ha a munkája során levesszük a válláról az állandóan ismétlődő feladatok terhét, így ő tényleg a célcsoportba tartozó ügyfelekkel tud majd foglalkozni.
Alapvetően el se hinnéd, hogy mennyi ilyen jellegű rendszeres teendő van egy értékesítési folyamat során. Ilyen lehet egy időpont emlékeztető a vevőnek, egy árajánlat követő automatizmus, egy e-mailes értékesítési kampány, rendelési értesítő automatizmus a vevőnek stb.
A lehetőségek tárháza szinte határtalan.
Gondoltad volna, hogy egy átlagos KKV heti 40-60 órát elveszteget az ismétlődő feladatok és az átláthatatlan ügyféladatok miatt?
(forrás:minicrm.hu)
Mit tud egy automatizmus?
Miért olyan praktikus valójában?
Előszűrheted a célcsoportod adatlapjait, akiknek automatikus e-maileket küldhetsz a MiniCRM rendszeréből, valamint egyúttal, ha szükséges a munkatársaknak is automatikus figyelmeztető teendőket készíthetsz.
Nem kell egyesével külön-külön egyedi e-maileket írni, Excel táblákat töltögetni, post it-en vagy e-mailben jelezni a munkatársaknak, ha az ügyféllel valamit le kell egyeztetni.
Értékesíts inkább és hagyd az ismétlődő feladatokat a MiniCRM-re!
Egyrészt a MiniCRM-ben minden egy helyen, az ügyfél adatlapján megtalálható, másrészt miért dolgoznál feleslegesen, ha a program automatikusan megoldja helyetted?
De nézzük, melyik az az automatizmus, mely messze a legfontosabb az értékesítésben?
Az ÁRAJÁNLAT KÖVETŐ AUTOMATIZMUS, ami önmagában 30%-kal növelni tudja a kiadott árajánlatok lezárási (elfogadási) arányát.
Miből áll össze ez az automatizmus?
- Kiadjuk az ügyfélnek az árajánlatot e-mailben
- Figyelmeztető +SMS-t is küldhetünk, hogy e-mailt küldtünk számára
- Pár nap múlva egy érdeklődő e-mailt küld ki a rendszer:
Sikerült elolvasni az ajánlatot?
Minden információt megtalált benne vagy van valamilyen egyéb kérdése?
- Pár nap múlva szintén egy e-mail, ha még nem fogadta el az ajánlatot:
Látta a referenciáinkat?
Mindenképpen nézze meg döntés előtt!
- Pár nap múlva egy figyelmeztető e-mail, hogy ajánlatunk határideje hamarosan lejár, de van egy ötletem...
- Teendőt írhatunk a munkatársnak, hogy zárja le az értékesítést, ha az ügyfél nem fogadja el az ajánlatot, vagy ha további kérdései vannak, akkor egyeztessen vele
- ... és egy áttekintőben azonnal láthatod az értékesítések statisztikáit, így pénzügyileg is tudsz tervezni.
Te is árajánlattal értékesíted a szolgáltatásaid és termékeid nagy részét?
Jóval kevesebb ajánlatodat fogadják el a vevőid, mint amire vágynál?
Akkor itt a lehetőség!
Állítsuk össze a TE ÁRAJÁNLAT KÖVETŐ AUTOMATIZMUSODAT!
Indulhat a munka?
Találkozzunk a Workshopon!