Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Értékesítés a szokásos ismétlődő feladatok nélkül?


Miért olyan praktikus az értékesítésben automatizmusokat használni?

Melyik automatizmus tudja önagában 30%-kal növelni a kiadott árajánlatok lezárási (elfogadási) arányát?


Mit tud egy árajánlat követő automatizmus?


A cég fejlődésének egyik kulcsfontosságú része az értékesítés.

Egy értékesítő akkor tud a leghatékonyabb lenni, ha a munkája során levesszük a válláról az állandóan ismétlődő feladatok terhét, így ő tényleg a célcsoportba tartozó ügyfelekkel tud majd foglalkozni.

Alapvetően el se hinnéd, hogy mennyi ilyen jellegű rendszeres teendő van egy értékesítési folyamat során. Ilyen lehet egy időpont emlékeztető a vevőnek, egy árajánlat követő automatizmus, egy e-mailes értékesítési kampány, rendelési értesítő automatizmus a vevőnek stb.
A lehetőségek tárháza szinte határtalan.

Gondoltad volna, hogy egy átlagos KKV heti 40-60 órát elveszteget az ismétlődő feladatok és az átláthatatlan ügyféladatok miatt?
(forrás:minicrm.hu)


Mit tud egy automatizmus?

Miért olyan praktikus valójában?

Előszűrheted a célcsoportod adatlapjait, akiknek automatikus e-maileket küldhetsz a MiniCRM rendszeréből, valamint egyúttal, ha szükséges a munkatársaknak is automatikus figyelmeztető teendőket készíthetsz.

Nem kell egyesével külön-külön egyedi e-maileket írni, Excel táblákat töltögetni, post it-en vagy e-mailben jelezni a munkatársaknak, ha az ügyféllel valamit le kell egyeztetni.


Értékesíts inkább és hagyd az ismétlődő feladatokat a MiniCRM-re!

Egyrészt a MiniCRM-ben minden egy helyen, az ügyfél adatlapján megtalálható, másrészt miért dolgoznál feleslegesen, ha a program automatikusan megoldja helyetted?



De nézzük, melyik az az automatizmus, mely messze a legfontosabb az értékesítésben?


Az ÁRAJÁNLAT KÖVETŐ AUTOMATIZMUS, ami önmagában 30%-kal növelni tudja a kiadott árajánlatok lezárási (elfogadási) arányát.


Miből áll össze ez az automatizmus?

  • Kiadjuk az ügyfélnek az árajánlatot e-mailben
     
  • Figyelmeztető +SMS-t is küldhetünk, hogy e-mailt küldtünk számára
     
  • Pár nap múlva egy érdeklődő e-mailt küld ki a rendszer:
    Sikerült elolvasni az ajánlatot?
    Minden információt megtalált benne vagy van valamilyen egyéb kérdése?

     
  • Pár nap múlva szintén egy e-mail, ha még nem fogadta el az ajánlatot:
    Látta a referenciáinkat?
    Mindenképpen nézze meg döntés előtt!

     
  • Pár nap múlva egy figyelmeztető e-mail, hogy ajánlatunk határideje hamarosan lejár, de van egy ötletem...
     
  • Teendőt írhatunk a munkatársnak, hogy zárja le az értékesítést, ha az ügyfél nem fogadja el az ajánlatot, vagy ha további kérdései vannak, akkor egyeztessen vele
     
  • ... és egy áttekintőben azonnal láthatod az értékesítések statisztikáit, így pénzügyileg is tudsz tervezni.
     


Te is árajánlattal értékesíted a szolgáltatásaid és termékeid nagy részét?

Jóval kevesebb ajánlatodat fogadják el a vevőid, mint amire vágynál?

Akkor itt a lehetőség!

Állítsuk össze a TE ÁRAJÁNLAT KÖVETŐ AUTOMATIZMUSODAT!

Indulhat a munka?

Találkozzunk a Workshopon!

Időpontokról és a regisztrációról ITT tájékozódhatsz!