Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Videós MiniCRM könyvtár - használd a KERESŐT is! ↑↑↑ - Juhász Attila, RendszerÉpítő


MiniCRM videók felhasználók és adminisztrátorok részére


Regisztráció nélkül megnézhetőek! Használd a keresőt is!

MiniCRM felhasználói videók (alapszint) MiniCRM felhasználói videók (alapszint)
MiniCRM alapszintű technikai videók felhasználóknak
MiniCRM adminisztrátori videók (haladó) MiniCRM adminisztrátori videók (haladó)
MiniCRM haladó technikai videók
MiniCRM technikai bevezetés MiniCRM technikai bevezetés
MiniCRM technikai bevezetés videók
Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel? Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel?
Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel?
Rendezés:
Nézet:
3.500 Ft

Szeretnél problémamentes CRM szoftver bevezetést?


Ideje automatizálni a teendőket és a folyamatokat, valamint alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon?

Kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el?

Először olvasd el a CRM Bevezetés Kézikönyvét!

Akkor is ajánlom, ha már van CRM-ed, de kellene neki egy kis segítség.


Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet?

Juhász Attila vagyok.

Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát.

Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok.



Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS, az értékesítési és céges rendszer építés:

- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.

- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.


Az ár tartalmazza a postázási költséget is!



VERA.CRM értékesítés automatizálási rendszer 1-3 fő részére



Ha elméletileg már tudod, hogy mit kellene csinálnod, de kellene az ESZKÖZ az automatizáláshoz, akkor a VERA.CRM egy teljes funkciókkal működő MiniCRM szoftver 1-3 fős kisvállalkozásoknak.

Fontos! KIZÁRÓLAG RendszerÉpítő tagsággal elérhető!
https://moderator.hu/mentorprogram
 



Eljött a megvalósítás ideje, vagy még csak tervezgetsz?

Mennyibe kerül az értékesítés automatizálás?

   

VERA.CRM 

értékesítés
automatizálás

Tagság: 75.000 Ft + ÁFA / hó

vagy 12 x 49.000 (588.000) Ft + ÁFA / év

Plusz technikai felhasználók:

25.000. Ft + ÁFA / hó / fő

(saját) MiniCRM

VIP bevezetés

+ fejlesztés

290.000 Ft + ÁFA / hónap

MiniCRM technikai költsége

kb. 20-25.000 Ft + ÁFA / hó

   

Mit tartalmaz a projekt díj?

Olvass tovább!



Hogyan termel TÖBB PÉNZT a MiniCRM egy építőipari projekt menedzsment cégben?


Díjmentesen letölthető, nagyon értékes e-book. 


Alapvető problémák egy építőipari projekteket kezelő cégben:

 


ÉRTÉKESÍTÉS fő problémája

- Eladás / Ügyfél élettartam érték. A munkatársak rövid távon megrendelésekben, projektekben gondolkodnak és nem ügyfél élettartam értékben. Nincs kapcsolati tőke érték növelés.

- Ügyfélszolgálat hiánya. Ha nincs központi ügyfélszolgálat (olyan munkatárs, aki a NEM SZAKMAI feladatokat, hívásokat elvégzi) akkor a nagy értékű szakmai munkatársak drága óradíjjal kergetnek szerződéseket, egyeztetnek és rögzítenek adatokat.


TERMELÉS fő problémája

- Értékesítés / szakmai feladatok. A legtöbb Építőipari Projektmenedzsment cégben nincs szétválasztva az Értékesítői és a termelés szervezési, ténylegesen a projektmenedzseri feladat. 

- A szakmai munkatársak egyedül küzdenek a teljes ügyfélkezelési folyamattal, gyakran az első ajánlatkéréstől kezdve a beszállítókkal való egyeztetésen át a teljes logisztikai lezárásig.

Ez így egyszerűen nem hatékony. Az emberi társadalom a munkamegosztáson alapul - miért éppen egy építőipari projekt kezelésben ne használnánk az elosztott feladatok erejét?


ADMINISZTRÁCIÓ fő problémái

- Mindenki külön dolgozik, így nincs összesített pénzügyi riport, összesítő. A cégvezető egyszerűen nem látja, hogy áll az értékesítés és a projektek pénzügyi szempontból milyen eredményeket hoznak?

- HR probléma: mivel nincs munkamegosztás, ezért “szupersztárokat” kell felvenni, akiket rendkívül nehéz betanítani, hatékonytalanul dolgoznak és ha elmennek, hatalmas szakmai szellemi tőkét visznek magukkal. 


Vezető fő problémája: 

- Mindenki saját email fiókjában dolgozik, így a vezető nem látja, hogy ki mivel foglalkozik, mennyire van leterhelve, milyen hatékonyan dolgozik - és melyik kapcsolatfelvétel lett elhanyagolva. Mivel nincs összesített, elemzésre alkalmas adatbázis, ezért nem tudni, hogy melyik munkatárs milyen típusú ügyfelet, projektet képes hatékonyan kezelni. 
 


Részletes elemzés területek szerint az e-book-ban. Töltsd le most!


Gyorsabb és stabilabb a bevezetés tanácsadói segítséggel.

Tudod, a Moderátor az a társ, aki végig elkísér a CRM bevezetésben! :)


Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER?

Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.

  • "Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
  • "Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.

 

Ki a felelős a MiniCRM bevezetésért?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM bevezetés során.

A CRM bevezetésnek két szintje van:

  1. technikai - egyszerűen jól be kell állítani és megtanulni egy ügyfélkezelő szoftvert,
  2. és van egy üzleti szintje, amikor az értékesítés hatékonységén dolgozunk, ami messze túlmutat az szoftveres feladatokon.

Én az üzleti szintű bevezetésben, az értékesítés fejlesztésében segítek.

Minden típusú értékesítést próbáltam a saját bőrömön, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig.

Gyakorlott CRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.