MiniCRM időpont foglaló funkció
Szerző: | Juhász Attila, RendszerÉpítő |
MiniCRM beépített időpont foglaló funkcióA MiniCRM új funkciója lehetővé teszi, hogy egyszerűen és hatékonyan szervezz találkozókat ügyfeleiddel. Az új funkció segítségével az ügyfelek kiválaszthatják a találkozó időpontját és dátumát egy külön felületen, amelynek feltételeit te határozod meg. Ez a funkció lehetővé teszi, hogy az ügyfélkapcsolatokat még hatékonyabban kezeld, és időt takaríts meg a találkozók szervezésekor. Fő információk: - Csak olyan rendszerben működik, ahol a TEENDŐ kezelést megfelelően használják az érintett felhasználók. - Minden felhasználónak SAJÁT időpontfoglaló naptára van. - Csak az tud időpontot foglalni, aki EMAILBŐL KATTINT az időpont foglaló naptárra, kívülről nem használható a link. - Az adott időszakra vonatkozó egyéb teendők automatikusan kiütik az adott időpontot, tehát nem lehet ugyanarra az időszakra KÉT eseményt beregisztrálni (ez a lényege). MiniCRM saját oktató videója az időpont foglalási rendszerről:
És még egy MiniCRM videó az időpont foglalóról:
MiniCRM help oldal: https://www.minicrm.hu/help/idopontfoglalo/ Van még kérdésed?
|
|
|