Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

MiniCRM időpont foglaló funkció

Szerző: Juhász Attila, RendszerÉpítő

MiniCRM beépített időpont foglaló funkció


A MiniCRM új funkciója lehetővé teszi, hogy egyszerűen és hatékonyan szervezz találkozókat ügyfeleiddel. Az új funkció segítségével az ügyfelek kiválaszthatják a találkozó időpontját és dátumát egy külön felületen, amelynek feltételeit te határozod meg. Ez a funkció lehetővé teszi, hogy az ügyfélkapcsolatokat még hatékonyabban kezeld, és időt takaríts meg a találkozók szervezésekor.

Fő információk: 

- Csak olyan rendszerben működik, ahol a TEENDŐ kezelést megfelelően használják az érintett felhasználók. 

- Minden felhasználónak SAJÁT időpontfoglaló naptára van. 

- Csak az tud időpontot foglalni, aki EMAILBŐL KATTINT az időpont foglaló naptárra, kívülről nem használható a link. 

- Az adott időszakra vonatkozó egyéb teendők automatikusan kiütik az adott időpontot, tehát nem lehet ugyanarra az időszakra KÉT eseményt beregisztrálni (ez a lényege).


MiniCRM saját oktató videója az időpont foglalási rendszerről: 

És még egy MiniCRM videó az időpont foglalóról: 


MiniCRM help oldal: https://www.minicrm.hu/help/idopontfoglalo/

Van még kérdésed?

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!


Mire használható? Gyakorlati tippek: 
 

1. Díjmentes konzultációfoglaló, hogy az értékesítőid képezhessék az érdeklődőid.
Tudjuk, hogy az érdeklődők mindössze 2%-a vásárol az első kapcsolatfelvétel után. Ajánlj (a junior értékesítőkkel) egy díjmentes konzultációt, hogy érdeklődőid többet megtudhassanak a cégről és főleg a termékedről. Így megfoghatod azt a 98%-ot is, akiknek több törődésre van szüksége.


2. Spórolj időt és munkaórát önjáró ügyfelek kinevelésével.
Adj ügyfeleidnek egy időpontfoglalót, ahol önállóan jelezhetik számodra a karbantartás, szerviz, vagy bármilyen helyszíni munka/felmérés igényüket. Sok cég időt veszteget azzal, hogy telefonon tartja a kapcsolatot az ügyfelekkel - pedig egy teljesen automata folyamat az ügyfelek elmondása szerint kényelmesebb is számukra.

 

3. Visszatérő szolgáltatás emlékeztetők.
Takarítás, fogorvos, hajfestés, kertápolás. Küldj megfelelő időközönként automatikusan üzenetet ügyfeled számára, mikor eljött az ideje az új időpont lefoglalásának. Mellékelj egy időpontfoglaló linket, amin keresztül önállóan be tud jelentkezni hozzád. 

 

4. Házon belüli megbeszélések egyeztetése gyorsan és macera nélkül.
Válasszák ki alkalmazottaid a számukra legkényelmesebb időpontot például a közelgő HR értékelésükre! Így nem a menedzsernek kell puhatolóznia, és elkerülhetitek az alkalmatlan időpontokra szervezett meetingek miatti egyeztetéseket. 

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!