Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Blog: Hogyan legyen a Te céged a „Number one”?

Szerző: Juhász Attila, RendszerÉpítő

Mi okozza az ügyfelek lojalitásának hiányát és az árérzékenységet?



Mit tehetsz az ellen, hogy ne legyen a Te vállalkozásod 1 a sok közül?
Hogy a vevő a Te esetedben ne a hirtelen jött benyomás és az ár alapján döntsön?

 


Érdemes elolvasni a részletes leírást is!


Gondolj bele, mennyi idő megy el feleslegesen olyan ügyfelekkel, akik csak érdeklődnek vagy árérzékenységük miatt hamar átpártolnak a konkurenciához?


Rengeteg.
 

Mi okozza a lojalitás hiányát és az árérzékenységet?

Miért nem érzik úgy, hogyha a Te céged, vállalkozásod valamivel drágább árajánlatot ad, akkor is gondolkodás nélkül Téged válasszanak?

Mert nem értik, hogy miért kellene többet fizetniük, nem látják azt a szakmai értéket, amit a Te céged képvisel.

Ha az érdeklődőt közvetlenül a vásárlás előtt "kapod el", akkor feleslegesen belemész egy árharcba a konkurenciával, ugyanis minden cég hirdet és az árajánlatkérési fázist célozza meg. Valamint ezzel a stratégiával belesimulsz a piac szereplői közé is, pedig szerintem Te éppen ki szeretnél tűnni!

Azt szeretnéd, hogy a Te termékedet, a szolgáltatásodat válasszák az ügyfelek!



MIT TEHETSZ AZ ELLEN, HOGY NE 1 LEGYÉL A SOK KÖZÜL?

Hogy a vevő a Te esetedben ne a hirtelen jött benyomás és az ár alapján döntsön?

A leendő vevőt, ügyfelet igenis fel kell készíteni, megalapozni a bizalmat, érezze, hogy egy szakértővel áll szemben és amikor a vásárlásra kerül a sor, már gondolkodás nélkül egyértelmű legyen számára, hogy Téged, a Te vállalkozásodat, cégedet választja!


Jól hangzik, ugye?
De hogyan valósítsd meg mindezt?

A MiniCRM biztosítja a technikai hátteret az ideális TermékPiramis (termék létra, szolgáltatási lista) felépítésére.

A TermékPiramis lényege, hogy a korai érdeklődéstől kezdve végig vezessük egy oktatási, kommunikációs folyamaton az ügyfelet, ahol pont a megfelelő alap információkkal látjuk el:

  • egy letölthető pdf-fel
  • egy videós tájékoztatóval
  • egy hírlevél sorozattal.

Az eredmény:
Mire a valós tárgyalásra, vásárlásra kerül a sor, a mi cégünk felé toronymagas a bizalom és az ügyfél pontosan érti, hogy milyen szakmai alapja van egy magasabb árnak.


Hogyan építsd fel a saját TermékPiramisod?

Látogass el RendszerÉpítő workshopunkra, melyen minden hónapban egy-egy tematikus témáról tartok előadást vagy rendeld meg a TermékPiramis E-book-t és olvasása közben beavatlak a TermékPiramis elkészítésének minden titkába.

 

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!