Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

RendszerÉpítő leszek!


Az űrlap kitöltésével feliratkozol Juhász Attila (moderator.hu, rendszerepito.hu, ipariforum.hu, termeképiramis.hu, iparikuponfuzet.hu) ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy döntesz, bármikor leiratkozhatsz, vagy kérheted az adataid végleges törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély. Itt találod az Általános Szerződési Feltételeket: www.moderator.hu/aszf És az Adatkezelési Szabályzatunkat: www.moderator.hu/adatkezeles


Blog: Hogyan legyen a Te céged a „Number one”?

Szerző: Juhász Attila, RendszerÉpítő

Mi okozza az ügyfelek lojalitásának hiányát és az árérzékenységet?



Mit tehetsz az ellen, hogy ne legyen a Te vállalkozásod 1 a sok közül?
Hogy a vevő a Te esetedben ne a hirtelen jött benyomás és az ár alapján döntsön?

 


Érdemes elolvasni a részletes leírást is!


Gondolj bele, mennyi idő megy el feleslegesen olyan ügyfelekkel, akik csak érdeklődnek vagy árérzékenységük miatt hamar átpártolnak a konkurenciához?


Rengeteg.
 

Mi okozza a lojalitás hiányát és az árérzékenységet?

Miért nem érzik úgy, hogyha a Te céged, vállalkozásod valamivel drágább árajánlatot ad, akkor is gondolkodás nélkül Téged válasszanak?

Mert nem értik, hogy miért kellene többet fizetniük, nem látják azt a szakmai értéket, amit a Te céged képvisel.

Ha az érdeklődőt közvetlenül a vásárlás előtt "kapod el", akkor feleslegesen belemész egy árharcba a konkurenciával, ugyanis minden cég hirdet és az árajánlatkérési fázist célozza meg. Valamint ezzel a stratégiával belesimulsz a piac szereplői közé is, pedig szerintem Te éppen ki szeretnél tűnni!

Azt szeretnéd, hogy a Te termékedet, a szolgáltatásodat válasszák az ügyfelek!



MIT TEHETSZ AZ ELLEN, HOGY NE 1 LEGYÉL A SOK KÖZÜL?

Hogy a vevő a Te esetedben ne a hirtelen jött benyomás és az ár alapján döntsön?

A leendő vevőt, ügyfelet igenis fel kell készíteni, megalapozni a bizalmat, érezze, hogy egy szakértővel áll szemben és amikor a vásárlásra kerül a sor, már gondolkodás nélkül egyértelmű legyen számára, hogy Téged, a Te vállalkozásodat, cégedet választja!


Jól hangzik, ugye?
De hogyan valósítsd meg mindezt?

A MiniCRM biztosítja a technikai hátteret az ideális TermékPiramis (termék létra, szolgáltatási lista) felépítésére.

A TermékPiramis lényege, hogy a korai érdeklődéstől kezdve végig vezessük egy oktatási, kommunikációs folyamaton az ügyfelet, ahol pont a megfelelő alap információkkal látjuk el:

  • egy letölthető pdf-fel
  • egy videós tájékoztatóval
  • egy hírlevél sorozattal.

Az eredmény:
Mire a valós tárgyalásra, vásárlásra kerül a sor, a mi cégünk felé toronymagas a bizalom és az ügyfél pontosan érti, hogy milyen szakmai alapja van egy magasabb árnak.


Hogyan építsd fel a saját TermékPiramisod?

Látogass el RendszerÉpítő workshopunkra, melyen minden hónapban egy-egy tematikus témáról tartok előadást vagy rendeld meg a TermékPiramis E-book-t és olvasása közben beavatlak a TermékPiramis elkészítésének minden titkába.

 

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!