MiniCRM üzleti szintű bevezetése - ajánlatkérés
Szerző: | Juhász Attila, RendszerÉpítő | ||||
Gyorsabb és stabilabb a bevezetés tanácsadói segítséggel. Tudod, a Moderátor az a társ, aki végig elkísér a CRM bevezetésben! :)
|
|||||
|
Érdemes elolvasni a részletes leírást is!
Mire jó egy Értékesítési CRM? A CRM (Custom Relationship Management - Ügyfél Kapcsolatok Menedzselése) az ideális technikai eszköz a marketing, értékesítési és ügyfélszolgálati feladatok szervezésére, valamint a munkatársi kontroll és támogatás felépítésére.
Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)? A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert ezen területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb értékesítési kérdéseinkre:
Hogyan támogatjuk az Értékesítési Vezetőt (Ügyvezetőt) a MiniCRM kulcsrakész bevezetésével?
|
A MiniCRM bevezetési projekt 1. lépése az előkészítés:
- Megtervezzük a bevezetési projektet.
- Összegyűjtjük és/vagy frissítjük a rendelkezésre álló adatbázist, új szempontokkal
- Áttekintjük a műszaki hátteret, pl weboldal űrlapok és adatok mozgásának folyamata
- Megtervezzük, hogy a jövőben hogyan hozunk be új vevőket?
- Újragondoljuk, hogy milyen ügyfélkezelési folyamatot várunk el a cégben?
- Megtervezzük az ügyfélkezelés ideális folyamatát, automatizmusokkal
- A tervezés része kell legyen a munkatársak felé támasztott elvárások és a motivációs rend újragondolása, hiszen amely forgalmat eddig “kézzel” szereztek, annak egy része a MiniCRM-mel “automatikusan” fog beérkezni
- Megtervezni, hogy a fenti folyamatból mit tudunk/akarunk automatizálni, és mit várunk el az értékesítőktől?
- A MiniCRM rendszerbe az első hónapban be sem lépünk...
Elvárt eredmény: Elfogadott CRM rendszer terv.
A MiniCRM bevezetési projekt 2. lépése a kulcsrakész beállítás:
- A MiniCRM rendszerben beállítjuk
- a modulokat, a felhasználókat, azok jogosultságát és aláírását
- az adatmezőket, modulonként
- Beimportáljuk az adatokat (ezt csak az adatmezők beállítása után lehet), lehetőleg az értékesítő nevére beállítva.
- Automatikus ügyfél elégedettségi kampányt állítunk be, így folyamatosan értesülünk róla, ha gond van, vagy valamilyen új üzleti igény merül fel az ügyfelekben (piackutatás).
- Beállítjuk a főbb szűréseket és a kapcsolódó automatizmusokat
- Elkészítjük a munkatársi oktató videókat
- Mindezt mi csináljuk. Nem magyarázzuk, nem mutatjuk, hanem megcsináljuk
Elvárt eredmény: Beállított, kulcsrakész CRM rendszer, feltöltött adatbázissal
A MiniCRM bevezetési projekt 3. lépése az oktatás:
- Online és videós oktatás tesztelése - a felhasználókon élesben
- Munkatársakat első időkben napi, később heti szinten ellenőrizzük, hogyan használják a rendszert
- Minden képzést rögzítünk, így egyben a munkatársi oktatás rendszere is felépül
- Vezetői egyeztetést tartunk ott, ahol munkatársnál nem a tudás, hanem a szándék hiányzik
- Teszteljük az űrlapokat és az ajánlat sablonokat
- A MiniCRM rendszerben elkezdjük elemezni a riportokat, videón rögzítve
- Kiképezzük a CRM felelőst (Értékesítési vezető) a CRM rendszer további működése és fejlesztése érdekében
Elvárt eredmény: Aktív, stabil MiniCRM használat a munkatársak körében
Haladj gyorsan és stabilan, kulcsrakész rendszerrel, munkatársi oktató videókkal, amivel a jövőbeni munkatársakat is be tudja tanítani.
Kérj ajánlatot most!