Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Help - Termék kép alatti űrlap


Az űrlap kitöltésével feliratkozol a Moderator.hu ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy döntesz, bármikor leiratkozhatsz, vagy kérheted az adataid végleges törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély. Itt találod az Általános Szerződési Feltételeket: www.moderator.hu/aszf És az Adatkezelési Szabályzatunkat: www.moderator.hu/adatkezeles


MiniCRM üzleti szintű bevezetése - ajánlatkérés

Gyorsabb és stabilabb a bevezetés tanácsadói segítséggel.

Tudod, a Moderátor az a társ, aki végig elkísér a CRM bevezetésben! :)


Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER?

Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.

  • "Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
  • "Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.

 

Ki a felelős a MiniCRM bevezetésért?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM bevezetés során.

A CRM bevezetésnek két szintje van:

  1. technikai - egyszerűen jól be kell állítani és megtanulni egy ügyfélkezelő szoftvert,
  2. és van egy üzleti szintje, amikor az értékesítés hatékonységén dolgozunk, ami messze túlmutat az szoftveres feladatokon.

Én az üzleti szintű bevezetésben, az értékesítés fejlesztésében segítek.

Minden típusú értékesítést próbáltam a saját bőrömön, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig.

Gyakorlott CRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!


Mire jó egy Értékesítési CRM?

A CRM (Custom Relationship Management - Ügyfél Kapcsolatok Menedzselése) az ideális technikai eszköz a marketing, értékesítési és ügyfélszolgálati feladatok szervezésére, valamint a munkatársi kontroll és támogatás felépítésére.



Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert ezen területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb értékesítési kérdéseinkre:

  1. Honnan érkeznek az érdeklődők, akiknek ajánlatot adunk?
    • ​Ezt tudnia kell minden CRM rendszernek, ám a MiniCRM-mel plusz automatizált eseményeket, teendőket, adatlap beállításokat végezhetünk. 
       
  2. Melyik marketing eszköz, csatorna, vagy módszer működik a legjobban?
    • Érdekes lehet hogy melyik keresőszóra érkeznek a legjobb vevők?
       
  3. Melyik marketing eszköz hány valódi vevőt hoz és azok mennyi forgalmat hoz átlagosan?
    • Sőt, lehetséges kiemelt Adwords kampányt indítani a saját ügyfeleink visszahozására...
       
  4. Milyen arányban zárjuk le az árajánlatokat?
    • ​Ez a kulcs szám az értékesítésben. Plusz a lezárás átlapos ideje.
       
  5. Melyik a leghatékonyabb értékesítőnk?
    • ​És melyik vevőtípushoz melyik kereskedőnket rendeljük, hogy nagyobb legyen a siker?
       
  6. Hogyan követjük a vevőket a második, harmadik vásárlásig?
    • ​...és hogyan tudjuk ezt automatizálni? 
       
  7. Várjuk, hogy eszükbe jutunk a következő beszerzésnél, vagy időben hívjuk őket?
    • A második vásárlás elmaradásának leggyakoribb oka, hogy a vevők egyszerűen elfelejtik, honnan vásároltak. A MiniCRM-ben automatikus értesítést állíthatunk be a vevőnek, vagy az értékesítőnek. Plusz a vezetőnek, ha az értékesítő mégsem hívta fel.
       
  8. Kiemelt terület: Hogyan követjük az elveszített árajánlatokat?
    • Az elveszített árajánlatok, elveszett vevők kezelése hatalmas potenciált rejt.
      Egyszerűnek tűnik, és az is. MiniCRM-ben ezt is automatizálhatjuk, ezért szeretjük.


„Raktártechnikai cégemben korábban is jól működött a marketing és a kiszolgálás a 6 értékesítőmmel, de az értékesítés és a rendelések nyomon követése már igényelt egy CRM rendszert. Juhász Attilával és a MiniCRM-mel automatizáltuk az árajánlatok követését és további értékesítési lépéseket, például az ügyfelek elégedettség mérését minden megrendelés után.

Az automatizálás után ugyanannyi érdeklődővel ~ 30%-kal több megrendelést szerzünk. Kellemes mellékhatás: cégvezetőként jobban tudom felügyelni az értékesítőim munkáját és nincs elfelejtett árajánlatunk."

Kalapos János cégvezető, UGP Raktártechnikai Kft, www.ugp.hu


Hogyan támogatjuk az Értékesítési Vezetőt (Ügyvezetőt) a MiniCRM kulcsrakész bevezetésével?


A MiniCRM bevezetési projekt 1. lépése az előkészítés:

  • Megtervezzük a bevezetési projektet.
  • Összegyűjtjük és/vagy frissítjük a rendelkezésre álló adatbázist, új szempontokkal
  • Áttekintjük a műszaki hátteret, pl weboldal űrlapok és adatok mozgásának folyamata
  • Megtervezzük, hogy a jövőben hogyan hozunk be új vevőket?
  • Újragondoljuk, hogy milyen ügyfélkezelési folyamatot várunk el a cégben?
  • Megtervezzük az ügyfélkezelés ideális folyamatát, automatizmusokkal
  • A tervezés része kell legyen a munkatársak felé támasztott elvárások és a motivációs rend újragondolása, hiszen amely forgalmat eddig “kézzel” szereztek, annak egy része a MiniCRM-mel “automatikusan” fog beérkezni
  • Megtervezni, hogy a fenti folyamatból mit tudunk/akarunk automatizálni, és mit várunk el az értékesítőktől?
  • A MiniCRM rendszerbe az első hónapban be sem lépünk...

Elvárt eredmény: Elfogadott CRM rendszer terv.
 


A MiniCRM bevezetési projekt 2. lépése a kulcsrakész beállítás:

  • A MiniCRM rendszerben beállítjuk
    • a modulokat, a felhasználókat, azok jogosultságát és aláírását
    • az adatmezőket, modulonként
  • Beimportáljuk az adatokat (ezt csak az adatmezők beállítása után lehet), lehetőleg az értékesítő nevére beállítva.
  • Automatikus ügyfél elégedettségi kampányt állítunk be, így folyamatosan értesülünk róla, ha gond van, vagy valamilyen új üzleti igény merül fel az ügyfelekben (piackutatás).
  • Beállítjuk a főbb szűréseket és a kapcsolódó automatizmusokat
  • Elkészítjük a munkatársi oktató videókat
  • Mindezt mi csináljuk. Nem magyarázzuk, nem mutatjuk, hanem megcsináljuk

Elvárt eredmény: Beállított, kulcsrakész CRM rendszer, feltöltött adatbázissal
 


A MiniCRM bevezetési projekt 3. lépése az oktatás:

  • Online és videós oktatás tesztelése - a felhasználókon élesben
  • Munkatársakat első időkben napi, később heti szinten ellenőrizzük, hogyan használják a rendszert
  • Minden képzést rögzítünk, így egyben a munkatársi oktatás rendszere is felépül
  • Vezetői egyeztetést tartunk ott, ahol munkatársnál nem a tudás, hanem a szándék hiányzik
  • Teszteljük az űrlapokat és az ajánlat sablonokat
  • A MiniCRM rendszerben elkezdjük elemezni a riportokat, videón rögzítve
  • Kiképezzük a CRM felelőst (Értékesítési vezető) a CRM rendszer további működése és fejlesztése érdekében

Elvárt eredmény: Aktív, stabil MiniCRM használat a munkatársak körében

Haladj gyorsan és stabilan, kulcsrakész rendszerrel, munkatársi oktató videókkal, amivel a jövőbeni munkatársakat is be tudja tanítani. 


Kérj ajánlatot most!

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.

Lelkesen várjuk a véleményeket!



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő