Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

VIP MiniCRM üzleti szintű bevezetési ajánlat

____________________________ ____________________________
     

MiniCRM VIP bevezetési / újratervezési ajánlat.
MiniCRM automatizmusok segítségével növekedő és átadható cégeket építünk.


Bevezetjük / újratervezzük a MiniCRM ügyfélkezelő rendszert

és ennek segítségével hatékonyabbá tesszük az Értékesítést

és automatizáljuk a belső céges folyamatokat.

 

Nem mondjuk, nem oktatjuk - hanem FELÉPÍTJÜK! - a MiniCRM-et.

CRM tanácsadónk heti közös meetingben + háttérmunkával beállítja és betanítja a MiniCRM-et, 3-6 hónapos munkával. Ha szükséges, Ügyfélszolgálati munkatársat is biztosítunk.
 


Alap szint: technikai bevezetés 3 - 6 hónap, a cég felkészültségétől is függően, amiben felépítjük az űrlapokat és automatizáljuk az értékesítési, ajánlat követési folyamatokat.

Haladó szint: kommunikációs kultúra váltás kb, a folyamatok teljes újratervezése, automatizálása, szervezeti struktúra átalakítása kb. 1 éves együttműködést igényel.
 


Marketing duma helyett jöjjön a lényeg: 
 

Juhász Attila Rendszer Építő vagyok, a MiniCRM szoftver egyetlen ipari cégekre szakosodott specialistája, tehát értékesítési rendszerek építésével foglalkozom.

A célcsoportom a tanácsadó és az ipari jellegű vállalkozások. 

A célom, hogy a magyar iparosok, gyártók itthon is európai fizetést tudjanak kapni a munkájukért, ezért Moderátor RendszerÉpítő márkanéven tanácsadói marketing rendszert építek, a saját nevem reklámozása helyett.

 


Ez itt a tanácsadói TermékPiramisunk. 

 


A bordó vonal felett van az én egyedi CRM szaktudásom és a kapcsolódó szolgáltatásaim

 

 

Az alsó bordó csíkra eső elemeket
közösen rakjuk össze.

 

Ez a kérdésem: A Te cégednek mire van szüksége? 


         
1. ÉRTÉKESÍTÉS
fejlesztés
  2. TERMELÉSI
folyamat fejlesztés
  3. FRANCHISE rendszer,
átadható cég
         

Szeretnél TÖBB és/vagy
JOBB ügyfelet,
30%-kal nagyobb árajánlat lezárási arányt?

  Szeretnél nagyobb ügyfél elégedettségi szintet, a szolgáltatási folyamat erősítésével?   Érdekes lehet
egy kulcsrakész franchise rendszer, kész képzésekkel
a partnereknek?
_______________   _______________   _______________

Bevezetjük
az ÉRTÉKESÍTÉSBEN
a MiniCRM szoftvert és automatizáljuk
az értékesítést.

 

Talákozzunk
a RendszerÉpítő workshop-on
és nézd meg,
mit tudsz abbahagyni
vagy automatizálni

 

A MiniCRM alkalmas
franchise rendszer
szoftveres háttér
kezelésére.


 

További segítség: 

Ajánlói rendszer, CRM használó ügyfeleinket szívesen ajánljuk egymásnak. 

A RENDSZERBEN dolgozó vállalkozások az átlagosnál STABILABB partnerei lehetnek egymásnak. 

Minden VIP ügyfelünk részt vehet a programban, külön költség, jutalék nélkül.


 

Gondolkodsz a MiniCRM rendszer bevezetésén,

vagy meglévő MiniCRM rendszer fejlesztésén?

és szeretnél a technikai szinten felül ÜZLETI szintű támogatást, segítséget?

Juhász Attila az egyetlen hivatásos, ipari cégekre szakosodott,

szerződéses MiniCRM specialista, értékesítési rendszer fejlesztő.

 


Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER? Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.

  • "Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
  • "Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.


Mire jó egy Értékesítési CRM?

A CRM (Custom Relationship Management - Ügyfél Kapcsolatok Menedzselése) az ideális technikai eszköz a marketing, értékesítési és ügyfélszolgálati feladatok szervezésére, valamint a munkatársi kontroll és támogatás felépítésére.



Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk):

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert ezen területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb értékesítési kérdéseinkre:

  1. Honnan érkeznek az érdeklődők, akiknek ajánlatot adunk?
    • ​Ezt tudnia kell minden CRM rendszernek, ám a MiniCRM-mel plusz automatizált eseményeket, teendőket, adatlap beállításokat végezhetünk. 
       
  2. Melyik marketing eszköz, csatorna, vagy módszer működik a legjobban?
    • Érdekes lehet hogy melyik keresőszóra érkeznek a legjobb vevők?
       
  3. Melyik marketing eszköz hány valódi vevőt hoz és azok mennyi forgalmat hoz átlagosan?
    • Sőt, lehetséges kiemelt Adwords kampányt indítani a saját ügyfeleink visszahozására...
       
  4. Milyen arányban zárjuk le az árajánlatokat?
    • ​Ez a kulcs szám az értékesítésben. Plusz a lezárás átlapos ideje.
       
  5. Melyik a leghatékonyabb értékesítőnk?
    • ​És melyik vevőtípushoz melyik kereskedőnket rendeljük, hogy nagyobb legyen a siker?
       
  6. Hogyan követjük a vevőket a második, harmadik vásárlásig?
    • ​...és hogyan tudjuk ezt automatizálni? 
       
  7. Várjuk, hogy eszükbe jutunk a következő beszerzésnél, vagy időben hívjuk őket?
    • A második vásárlás elmaradásának leggyakoribb oka, hogy a vevők egyszerűen elfelejtik, honnan vásároltak. A MiniCRM-ben automatikus értesítést állíthatunk be a vevőnek, vagy az értékesítőnek. Plusz a vezetőnek, ha az értékesítő mégsem hívta fel.
       
  8. Kiemelt terület: Hogyan követjük az elveszített árajánlatokat?
    • Az elveszített árajánlatok, elveszett vevők kezelése hatalmas potenciált rejt.
      Egyszerűnek tűnik, és az is. MiniCRM-ben ezt is automatizálhatjuk, ezért szeretjük.


„Raktártechnikai cégemben korábban is jól működött a marketing és a kiszolgálás a 6 értékesítőmmel, de az értékesítés és a rendelések nyomon követése már igényelt egy CRM rendszert. Juhász Attilával és a MiniCRM-mel automatizáltuk az árajánlatok követését és további értékesítési lépéseket, például az ügyfelek elégedettség mérését minden megrendelés után.

Az automatizálás után ugyanannyi érdeklődővel ~ 30%-kal több megrendelést szerzünk. Kellemes mellékhatás: cégvezetőként jobban tudom felügyelni az értékesítőim munkáját és nincs elfelejtett árajánlatunk."

Kalapos János cégvezető, UGP Raktártechnikai Kft, www.ugp.hu


Teszteld a MiniCRM értékesítési rendszerét - velünk 30 napig díjmentesen!

Kötelezettség és kockázat nélkül kipróbálhatod, és elküldöm a "CRM Bevezetés Kézikönyv"
E-book-ot ajándékba!


Próbáld ki, teszteld díjmentesen! Hogyan fejlesztünk?

  1. Készítünk egy felmérést, hogy pontosabban segíthessünk
  2. A felmérés alapján indítok egy tesztrendszert és felépítem a javasolt alap struktúrát
  3. Egy rövid Skype/ Zoom / Google Meet konzultációban mutatunk pár mintát és a konkrét első lépéseket, amivel sikeres lesz a CRM bevezetés
  4. A MiniCRM alapban 5 fős előfizetést ad - mi megmutatjuk, hogy akár 1 fős előfizetéssel hogyan lehet gazdaságosan CRM rendszered!