Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Győr - Értékesítési RendszerÉpítő workshop

Szerző: Juhász Attila, RendszerÉpítő

Hogyan lesz eladásból automatizált értékesítés?


Győri vállalkozók figyelem! Az ELADÁS egyszerű.
Aki bejön a boltodba és venni akar, annak eladod, amire szüksége van. 

Akkor lesz belőle ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER,
ha a négy fő elem rendben van:


1. PR / REKLÁM / MÉDIA megjelenések - HATALMAS KIÁRAMLÁS


El kell érned, hogy a csapból is a te márkaneved folyjon, nagy reklámot kapjon a céged és a termékeid. Ez lehet hirdetés, közösségi média akció, szakértői média megjelenés, szórólap, DM levél, hideghívás, stb.

A PartnerProgram, az ajánlások az egyik legerősebb marketing eszköz, ezért a Moderátor Tanácsadói Rendszer egyik kiemelt célja, hogy üzleti együttműködéseket szervezzen.


2. Marketing, adatbázis építés, ügyfelek csoportosítása (kvalifikáció)


Ha sokan hallanak rólad, akkor lesz elég érdeklődőd. De vajon csak emailt tudnak írni neked, vagy regisztrálni is egy űrlapon? Az űrlap azonnali választ ad az érdeklődőknek, adatokat gyűjt és akár automatikus előminősítést végez.

Ide tartozik a hírlevél, online oktatás, felmérések készítése - és az Ügyfélszolgálat is, aki védelmezi a szakmai értékesítők és a cégvezető idejét és elvégzi a NEM SZAKMAI értékesítést.


3. Értékesítés, ajánlatok lezárása, szerződéskötés


Ez a legfontosabb és legnagyobb téma. Hogyan adjunk ajánlatot, hogy akár 50-70%-ban ELFOGADJÁK azt? Ez nem lehet elméleti tananyag, de itt vagy a legközelebb a bevételhez - ezért ez kiemelt téma.

Például csak az ajánlat követő automatizmus minimum 30%-al növeli az ajánlatok lezárási arányát. Konkrét példákat és módszereket dolgozunk ki a saját cégedre.


4. téma: TermékPiramis, a kreatív termékfejlesztés eszköze


Mi ez a TermékPiramis? Kreatív terméktervezési módszertan,

  • mert ha szeretnél lojálisabb, felkészültebb ügyfeleket, akkor a legegyszerűbb, ha Te készíted fel őket.

Technikailag a TermékPiramis E-book támogató workshopja.

  • és egyben technikai felkészülés a PartnerProgramokra, üzleti, jutalékos, viszonteladói együttműködésekre!

Kinek ajánlom az Értékesítési RendszerÉpítő workshop-ot?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a cégedből.
  • Neked, ha szakértő vagy, de nem tudod megvédeni az áraidat az agresszív árversenyzőktől.
  • Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról,
    ...de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni és fejleszteni.
  • és ha szeretnéd a legtöbbet kihozni a MiniCRM rendszeredből.

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy
    nincs aki megvalósítsa amit kigondolsz.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek.
  • Alkalmas vagy partneri együttműködés indítására és csatlakozásra.
  • Ja, és nem "kávézol" ingyen :)

Foglald le a helyed! Program: 13.00.-tól 17.00.-ig.


Cím: Aphrodite Hotel, 2131 Göd, Alagút utca 32.
(ingyenes parkolás)

Gödi workshop időpontok:

  • 2022 szeptember 12, hétfő. 13.00. óra.
  • 2022 szeptember 26, hétfő. 13.00. óra.
  • 2022 október 10, hétfő. 13.00. óra.
  • 2022 október 12, hétfő. 13.00. óra.
  • 2022 november 14, hétfő. 13.00. óra.
  • 2022 november 28, hétfő. 13.00. óra.
  • 2022 december 12, hétfő. 13.00. óra.

A RendszerÉpítő workshop ára bruttó 5.000 Ft. Klubtagoknak és régi ügyfeleinknek díjmentes.
Várlak barátsággal: Juhász Attila, RendszerÉpítő


Érdemes elolvasni a részletes leírást is!


Valódi referencia történet! 
 
Judit egy nagyon kicsi beépítő cég tulajdonosa volt. Annyira kicsi, hogy a cég ő volt, a férje és két segédmunkás.
 
Amikor eljött hozzám, azt mondta, hogy vagy csinálunk valamit, vagy bezárja a céget, mert egymaga nem bírja az irodát fenntartani. A férje este 7 óra körül jött haza a beépítési munkákból, és amikor az adminisztráció után hazaértek, már csak beestek az ágyba. 
 
Hétvégén pedig pótolták az elmaradásokat. Rengeteg tévedés és reklamáció volt. Az ajánlat lezárási arányról még információ sem volt elérhető. 
 
Itt először rendet tettünk az irodában, a folyamatokban és elsősorban az üzleti célokban. 
 
A vevők csoportosítása döbbenetes eredményt hozott, amikor ránéztek, ki a jó és ki a rossz vevőjük valójában, két hónapon belül elérték, hogy délután 5-kor bezárták az irodát. 
 
A Rendszer Építés jutalma fél év után egy hatalmas, boldog nyaralás volt. 
 
Ma már külön beépítő csapat dolgozik, a férje csak értékesít, Judit pedig az irodai asszisztenst irányítja. A bevétel meredeken növekszik. Mivel kevesen vannak, ezért ezt még ingyenes szoftverekkel gond nélkül irányítja.
 
Az irodát felújították, a marketinget átalakították, és Judit egy jó nevű üzleti klubban teljesen új szinten tanul üzletet építeni. 
 
Szeretnél te is végre egy hatalmas, boldog, nyugodt nyaralást?
Építs velünk Értékesítési Rendszert! 
 
 


Miért workshop?

  • Mert minimális elmélet mellett a céged értékesítési rendszerén dolgozunk.
  • A témavázlat mindig hasonló (Értékesítési Kézikönyv), csak új példákkal, és persze ahogy jobban megismerjük egymást, jobb ötleteket adhatunk. 
  • Az előadó Juhász Attila, aki virtuóz módon improvizál, kreatív ötleteivel már több cég stratégiai irányát segített kidolgozni.
  • "Attila, köszönöm neked a Reklámtárgy Expressz üzleti ötletet. Azóta is ebből élünk."
    Üdv, Jónás Dániel, www.reklamtargyexpressz.hu


1. Téma: a marketing rendszer - hogyan szerzünk ügyfeleket? 

  • Megmutatom a Moderator.hu és más cégek működő marketing rendszerét, együttműködési módszereit, elő példákkal. Megnézzük a céged eszközeit, honlapját, és azonnal használható, megvalósítható feladat listát állíthatsz össze. Konkrét példákat és módszereket mutatok, hogyan tud egy ipari jellegű vállalkozás információs terméket fejleszteni. 
     

2. Téma: az adatbázis kezelés és kvalifikáció  

  • Milyen adatbázisokra van szükség, és azok hogyan épüljenek fel?
  • Miért fontos ez, hol van ebben az érték?
  • A workshop-hoz ingyenesen jár egy EXCEL alapú adatbázis minta az induláshoz. A kvalifikáció pedig azt jelenti, hogy koncentrálunk a JÓ VEVŐKRE, és megtanuljuk udvariasan elutasítani az idő-, és/vagy energiavámpír érdeklődőket.

 


3. Téma: az Ajánlat Bomba, ami közepes értékesítőt is profi szintre emeli

  • Mi a kulcs kérdés, amiből tudjuk, hogy az ügyfélre érdemes koncentrálni?
  • Átnézzük az ajánlat adás folyamatát, eszközeit, és példákat mutatok, hogy mit és hogyan lehet automatizálni a lépések közül.
  • Ez az egyik legnépszerűbb téma, ami önmagában képes meghozni a 30%-os hatékonyság növekedést. 
  • Egyébként Juhász Attila az Ajánlat Bomba előadással nyerte meg az Év Marketingese díjat Wolf Gábor marketing konferenciáján. 

 


4. Téma: a TermékPiramis

  • A Termék Piramis lényegében az árazás témája. Mit adunk el, milyen sorrendben és ami a fő: hogyan védjük meg a termék árát, hogyan mutassuk meg az értékét?
  • Hogyan növelhetjük a cég profitját, ha a kapacitásunk már 100%-on pörög?
  • Kimeríthetetlen példa tárral rendelkezünk - és konkrét együttműködési ajánlatokat hozunk!

 


5. Téma: hogyan lesz ezekből RENDSZER?

  • Ahogy a céged most dolgozik, az egy MÓDSZER.
  • Rendszer akkor lesz belőle, ha részekre bontod, és meghatározod a mások által elvégezhető feladatokat.
  • Az utolsó téma blokkban példákat mutatok az automatizálásra, a szervezeti felépítésre, munkaköri leírás mintákra, vagy ami még felmerül.
  • Ha minden elemet kidolgoztál és/vagy automatizáltál, akkor a céged képes lesz a korlátlan növekedésre.

Igen, tudjuk, hogy ez nem ilyen egyszerű! Ezért a Moderator Értékesítési RendszerÉpítő klubnapot rendszeresen szeretnénk megtartani, hogy hónapról hónapra közösen fejlődjünk.
 


Tarts velünk és csatlakozz a Moderator.hu klubtagokhoz!


Győri klubnapunk helyszíne még pontosítás alatt áll, de már lehet regisztrálni »»»

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!