Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Help - Termék kép alatti űrlap


Az űrlap kitöltésével feliratkozol a Moderator.hu ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy döntesz, bármikor leiratkozhatsz, vagy kérheted az adataid végleges törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély. Itt találod az Általános Szerződési Feltételeket: www.moderator.hu/aszf És az Adatkezelési Szabályzatunkat: www.moderator.hu/adatkezeles


Érdekel, hogyan épít RENDSZERT a Rendszer Építő?

Úgy döntöttem, hogy megmutatom, hogy ÉN, a Rendszer Építő hogyan építek rendszert.

Gyere el a Hétfői Rendszer Építő Workshop-ra, már idén csak:

November 26. / December 02. / December 09. / December 16.-án.

De előbb egy kis összefoglaló, ki az a Juhász Attila:



Ez itt én vagyok. 30 éve értékesítek, 20+ éve vezetek céget és 10+ éve vagyok MiniCRM rendszer építő. Ha ismersz, tudod, hogy veterán értékesítő vagyok, évente dupláztam a saját bevételem - és még csak építkezem. És ezt még egyedül értem el, de már alakul a csapatom.

Én kétféle tanácsadót ismerek:

  • A tréner, aki előadásokat tart,
    hatalmas okosságokat mond és ír - és te megveheted/megnézheted. Ez nem gúnyolódás, tényleg nagyon jó online tanfolyamok és könyvek érhetőek el. Ám szerintem neked ELEGED VAN AZ ELMÉLETBŐL. Az elmélet szép, de amikor hazamész - minden marad ugyanúgy.
    Nem változik semmi....

     
  • Én a megcsinálós tanácsadó vagyok. 
    Tudod, az a fajta, aki feltűri az ingujját és megcsinálja, vagy segít megcsinálni. És azért szeretek a MiniCRM-mel dolgozni, mert a RENDSZER MEGMARAD. A projektnek vége van, Juhász Attila hazamegy, de a folyamatok, az automatizmusok tovább működnek.
    És dolgoznak... és dolgoznak... neked. Aki velem dolgozik, az átlag felett fejlődik és/vagy megvalósít egy stratégiai fejlesztési célt. 
Ez nagyon kemény feladat, mert a VIP ügyfeleimmel megváltoztattuk a cégben az alapvető információ áramlási folyamatokat. Közben kezeljük az összes csontvázat, ami kiesik a szekrényből.
  • "Juhász Attilával és a MiniCRM bevezetéssel 2018 volt minden idők legjobb éve, bevételi és profit szempontból egyaránt." Szaknyéri Csaba, Mozart Használtruha Nagykereskedés
     
  • "Attila, köszönöm a stratégiai tervet, azóta is ebből élünk" Jónás Dániel, reklamtargyexpressz.hu
     
  • "Az egyéves munka eredménye +50%-os növekedés és közben felkészültünk a Nagy Dobásra." Őrfalvy Árpád, az Ablak Szakértő, ablakszakerto.hu

Ez nehéz, pepecselős munka, és sokba kerül. Ezért eddig szinte csak VIP ügyfelekkel dolgoztam, akik nagy türelemmel és kitartással dolgoztak velem a rendszerük fejlesztésén.

Nincsenek ígéretek, nincsenek "csak kattints, vedd meg és boldog, majd nemsokára gazdag leszel"

Ez valódi. Fájdalmas, nyögvenyelős, hibázós.

Örökké hálás leszek az első VIP ügyfeleimnek azért az úttörő munkáért, amit a segítségemmel végeztek el. És a MiniCRM-nek is, mert nagyon stabil szoftver hátteret ad - 10+ év alatt egyetlen komolyabb probléma sem volt.

Ha érdekel, ÉN hogyan építek RENDSZERT, itt megmutatom. Olvass tovább!

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!

Mostanra letisztult a MiniCRM alapú értékesítési és vállalkozási rendszer fejlesztési tematikám.

ez a mostani, év végi hétfői workshop-ok tematikája, amivel a jövő évi fejlesztéseidet tervezheted meg:

1. Először is megfogalmaztam a küldetésem: RENDSZERT akarok vinni a lehető legtöbb magyar kisvállalkozás életébe.

  • A workshop-on segítek megfogalmazni a tiédet, ha még nem tiszta.
    Küldetés nélkül nincs meg a tuti fő célod, egyébként. 
2. Pontosítom, mit adok el: ez a TermékPiramis fejlesztése.
 
  • Ez egy kiemelt téma és nagymértékben összefügg az árazás kérdésével.
    Ha úgy érzed, hogy rossz az ajánlat lezárási arány a cégedben, akkor ez a fő probléma, amit kezelned kell.
    Az én termék piramisom egész jól alakul, már van könyvem, előadásom, konzultációm,
    és persze a VIP szolgáltatás. 
3. Letisztítjuk, hogy kinek adunk el - ez a kvalifikáció, ügyfél-csoportosítás témája.
 
  • Ezzel sokat foglalkoztunk korábban, tudod, a kvalifikációs táblázatról beszélek.
    Jó vevők / Rossz vevők, stb.
    Az én ideális ügyfelem az, akinek van egy jó terméke, azzal elérte az üvegplafont - és szeretné áttörni azt.
4. És a legfontosabb: hogyan adunk el?
 
  • Bármilyen meglepő, MINDENKI értékesít a cégedben!
    Ez a legújabb felismerésem, hogy muszáj belemenni a cégszervezés témába, mert az értékesítés fejlődése leggyakrabban a termelési, vagy belső információ áramlási problémákon akad el.
    Ez a szervezeti felépítés témája.


Nos, én is szervezetet építek - a Moderátor Tanácsadói Franchise rendszert, 
 
amivel nemsokára forradalmasítani fogjuk a magyar tanácsadói szolgáltató iparágat.
Már képezem a CRM tanácsadókat, akik az én tematikámmal fognak dolgozni.
Egyébként több VIP ügyfelem is franchise rendszer épít.


Ez itt az én TermékPiramisom és RENDSZER fejlesztési tervem:


Vajon mennyire lyukas a suszter cipője? Olvass figyelmesen!
  • VIP CRM bevezetési szolgáltatás
    Az a helyzet, hogy a VIP megbízást csak korlátozott számban tudok vállalni, teljesen logikus okból - mert a VIP együttműködésben én megyek hozzád. És azért is, mert a VIP együttműködésben a kizárólagosság is benne van. 
    Ha ilyet terveztél, akkor most hívj fel! Ha elérem a létszámot, akkor konkrétan nem tudsz már velem dolgozni, ez nem pénzügyi, hanem etikai kérdés.

    Mi a fejlődési tervem itt? 
    Nem árat fogok emelni, hanem már csak az új CRM tanácsadókkal lehet majd dolgozni. Én meg őket fogom szakmai szempontból támogatni.

     
  • Moderátor Klub - a csoportos konzultáció.
    2020-ban indítok egy Moderátor Klub-ot, ami egy mastermind csoport jellegű közös munka, csoportos konzultációban. Pontosan ugyanazt az egyéves fejlesztési projektet visszük végig, amit a VIP ügyfeleimmel kidolgoztunk, csak itt te jössz hozzám és nem csak veled foglalkozom.

    Ez egy havi 50ezer forintos szolgáltatás lesz.
  • Mi a fejlődési tervem itt? 
    Kizárólag az első évben tudsz velem dolgozni, mert a Moderátor Klubban már a saját tanácsadóimat is képezem.
    A következő évtől már ők szolgáltatják ezt a programot.

     
  • Online, letölthető termékek
    Tudom, hogy ez egy jó üzlet, csak nekem nem ez volt a célom. De örökké nem hagyhatom ki, ez a XXI. század, csak az én erősségem a hagyományos értékesítés. Felvesszük az előadásokat és kialakítjuk az online marketing programokat és kampányokat, például már van felelőse a Vállalkozóból Cég(et)vezető programnak is, hamarosan újraépül. Az előadásokat meg lehet majd venni, ahogy a nagykönyvben meg van írva.


Szeretnél te is elérni LEHETETLEN célokat hasonló RENDSZER építéssel? 


Mostantól erről szól a Rendszer Építő Workshop, amit minden hétfőn tartunk, de már csak most, 2019-ben.
Utána zárt körű lesz, csak a Moderátor Klubtagokkal fogok dolgozni. 

A hétfői Rendszer Építő workshop költsége jelképes 5.000 Ft.

Csak 20 fős a terem, kérlek csak akkor regisztrálj, ha tényleg el akarsz/tudsz jönni!

 
Állj, állj, ezt még olvasd el! Kérlek NE regisztrál, ha...
  • Valamiféle fantasztikus marketinges ígéretet szeretnél. Mi melózunk. Keményen.
  • Ha nincs jó, értékes és minőségi terméked/szolgáltatásod.
    • (kivéve, ha csatlakozni akarsz a Moderátor Tanácsadói Franchise-hoz)

Nagyon kemény a tempó, határozott a stílusom - és csak ilyen cégvezetőkkel tudok hatékonyan dolgozni.
Általában próbálok kedves lenni, de nem mindig sikerül.

Ha egyedül vagy a cégben, az nem baj - én is egyedül voltam.
Szervezetet építeni az alapoktól a legkönnyebb.

Gyere el a Hétfői Rendszer Építő Workshop-ra, idén már csak:

November 26. / December 02. / December 09. / December 16.-án.


Szóval jössz, dolgozunk?



 

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!