MiniCRM technikai bevezetés
A MiniCRM szoftver segít rendbe tenni
- az értékesítés
- és akár a teljes ügyfélkezelési folyamatot.
Itt összegyűjtöttük a kapcsolódó videókat, tematikus sorrendben, kereshető módon rendszerezve.
Ha még nincs MiniCRM rendszered, itt tudsz két hetes ingyenes tesztidőszakot rendelni »»»»»»
Sok sikert!
Üdvözöljük a MiniCRM vállalatirányító szoftver bemutató sorozatában!
- Sok a teendő, temérdek a feladat?
- Nem sikerül mindig mindent elvégezni és ellenőrizni?
- Nincs kontroll a munkatársak munkája felett?
- Néha azt sem tudják, hogy milyen feladatba ki kezdjen bele?
- Vásárlókat veszítettek el, mert elfejeltették visszakeresni?
Ahol nincs rendszer, ezek rendszeres problémák! Lépjen szintet, és oldja meg a problémákat!
Vigyen RENDSZERT a vállalkozásába!
Szeretne RENDSZERT vinni a vállalkozásba? Automatizálná a feladatokat, az értékesítést, kontrollálná a teljes működést? A MiniCRM egy remek vállalatirányító szoftver, amely segítségével felemelheti szervezetét a modern szintre, a rendszer adja a vállalkozás gerincét, rendet és automatizmust teremt! A sikeres cégek számára elengedhetetlen, hogy RENDSZERBEN dolgozzanak!
Mi a MiniCRM? Mi mindenre jó? Egy 6 részes videósorozatot szeretnénk bemutatni, amelyben minden szükséges információ megtalálható!
Kezdjük is a bevezetővel:
Itt a folytatás: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_2_a_minicrm_bemutatkozik
A rendszer bemutatkozik
Egy átlagos kis-és közép vállalkozás átlagosan heti 40-60 munkaórát veszteget el az ügyfélkezelés átláthatatlan teendőivel, és az ismétlődő feladatokkal. Ha valaki kiesik a munkatársak sorából, akkor a feladatait senki sem tudja ellátni? Egy jól működő rendszer segítségével ezek a feladatok átláthatóak és ütemezettek! Ön elmondhatja, hogy a vállalkozásában minden munkatárs egy és ugyan az a személy, aki a céget bármikor képviselheti a feladatok terén? Gondolt már arra, hogy milyen lenne, ha minden vezető munkatárs minden munkatárs feladatát át tudná venni egy rendszer segítségével?
Mire jó a MiniCRM?
A rendszer segít a beérkező megkeresésekben, hogy az értékesítők kihozhassák a legtöbbet magukból! A MiniCRM kiosztja a feladatokat, és rögzíti az elvégzésüket, hogy az érdeklődők fizető vásárlókká váljanak! A munkatársakat automatikus utánkövető emailek, célcsoportok és naptár integrációk is segítik a hatékonyabb értékesítésben.
Rendezetlen email halmazok, és excel táblázatok helyett a MiniCRM-ben kezelni tudja központilag a teendőket és a potenciális ügyfeleket. A beépített figyelmeztetések és automatizációk gyakorlatilag minden felmerülő hibalehetőséget megszüntetnek.
Itt pedig a második rész:
Itt a folytatás:
https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kezpes_3_ertekesitesi_folyamat
Az értékesítési folyamat átláthatósága
Az Ön értékesítése hogyan épül fel? Eléggé szervezett? Tudja minden kolléga, hogy egy adott ügyfél éppen hol tart, mi a teendő vele, közülük ki az, aki prioritást élvez?
Átlagosan az a tapasztalat, hogy egy KKV-ba, ha bekerül egy kapcsolat, akkor gyakran szétterülnek az információk. Szóval ha nincs egy zárt RENDSZER, ahová bekerül az összes információ, kontakt, feladat, akkor előfordulhat, hogy a kollegák sajátos módon próbálják meg rögzíteni a dolgokat, és valljuk be, ez nem egy hatékony megoldás! Ön is vesztett el ügyfelet, mert éppen egy megbeszélt információt elfelejtettek később adminisztrálni és tovább vinni? Ez oda vezet, hogy ez a sok adat szétszóródik, és nem fér hozzá a többi munkatárs, nem tudja más megoldani a feladatot. A legtöbb ilyen mulasztás, hibalehetőség nem is tudatosul a vezetőben, teljes kontroll nélkül folynak körülötte az események. Ez a teljes zűrzavar állapota, még mérni sem lehet a problémát, vagy éppen az eredményeket az elvégzett munka után.
Tegye átláthatóvá és mérhetővé az értékesítési folyamatot, a strukturális működést!
Itt pedig a harmadik videó:
Itt a folytatás: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_4_ugyfelminosites
Ügyfélminősítés
A MiniCRM-ben hogyan érhet el több sikeres lezárást az értékesítésben? Hogyan lehetséges a nagyobb megtérülés a marketingben az ügyfélminősítés révén? A hatékony értékesítés és az ügyfélkezelés első és egyik legfontosabb eleme érdeklődőink és ügyfeleink minősítése. Miért, és milyen szempontok szerint tegyük ezt? Hogyan és hol tudjuk hasznosítani az eredményt?
Valóban a legtöbb jelöltet hozó marketing csatorna a legideálisabb? Melyik ügyfelek visszajelzései fontosabbak, mely érdeklődőkre pontosítsanak az értékesítők?
Miért fontos a kvalifikáció? Ön az értékesítésnél minden ügyfélre ugyan annyi energiát fordít? Azt veszi észre, hogy komoly vevőket vesztegetett el, mert érdektelen ügyfeleken volt a fókusz?
Ahol RENDSZERBEN dolgoznak, ott ez nem fordulhat elő! A MiniCRM pontosan segít az ügyfélminősítés rögzítésében, és az adott csoportokat optimálisan kezelni! Minden szintet, a szükséges feladat prioritásában kezel, így az értékesítők csakis jó helyen kopogtatnak ezután!
Itt pedig a negyedik videó:
Itt a folytatás: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_5_ertekesitoi_tipusok