Szervezetfejlesztés céges belső tréning
Szerző: | Juhász Attila, RendszerÉpítő |
Egységes a csapat? Szervezeti Ábra és CRM bevezetési alap tréning
Maximum 20 fővel vállalom, VIP CRM bevezetési projektben ez egy ideális első szolgáltatás. Ez alapján tartunk egy kétórás kommunikációs tréninget a csapatnak (aztán megtarthatják).
|
|
|
Érdemes elolvasni a részletes leírást is!
Részlet a Kommunikációs Kézikönyvből:
Bevezető:
Mondd csak, TE ELÉGEDETT VAGY azzal, ahogy veled beszélnek, leveleznek, kommunikálnak, ahogy tájékoztatnak, segítenek neked…
- AMIKOR bárhol bármit VÁSÁROLSZ?
Milyen lenne az életed, ha
- az orvos normálisan elmagyarázná, hogy mi fog veled történni?
- mindenki pont akkor küldené az ajánlatot, amikorra megígérte?
- a szolgáltatók alaposan elmagyaráznák neked, hogy mit / mikor / miért csinálnak?
- a számlád pontosan és gyorsan lenne kitöltve?
- a brigád előre szólna, ha nem tudnak időben érkezni?
- vagy egyszerűen csak kedvesen kérdezne, beszélgetne veled az eladó az üzletben?
Ha te lennél a saját cégünk vásárlója, akkor te mit várnál el, hogyan bánjanak, beszéljenek, levelezzenek, kommunikáljanak veled?
Mitől lenne számodra KÜLÖNLEGES a mi cégünk?
...............(saját jegyzet helye)
Tényleg MINDENKI ÉRTÉKESÍT a cégben?
Micsoda hülyeség!
Lehet, hogy te hivatalosan nem is vagy értékesítő, hanem a háttérben dolgozó pénzügyes, tervező, beszerző vagy beépítő.
Sőt lehet, hogy csak egy raktáros vagy és azt gondolod, hogy te BIZTOSAN NEM VAGY ÉRTÉKESÍTŐ, hiszen még csak nem is találkozik veled az ügyfél.
Veled talán nem találkozik az ügyfél - de a munkáddal igen.
Vajon fel tudod mérni, hogy mennyibe kerül a cégnek bármilyen kis hiba, amit elkövetsz?
Hogyan érzi az ügyfél, hogy ha nem teljesen patent az a részfeladat, amit te végzel el?
Mit gondolsz, van olyan kis feladat a cégedben, ami NEM FONTOS?
Amit minden probléma nélkül el lehet rontani?
Bármilyen probléma a háttérben - és az ügyfél NEM ELÉGEDETT maradéktalanul. Ha nem elégedett, akkor nem vásárol újra, nem ad ajánlást…
Kezded érteni, hogy bizony TE IS ÉRTÉKESÍTESZ?
Akármivel foglalkozol, az nem lehet annyira jelentéktelen, hogy ne befolyásolja az ügyfél elégedettséget.
Az elégedett ügyfél újra vásárol, az elégedetlen nem.
Ez ilyen egyszerű.
...........