Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Help - Termék kép alatti űrlap


Az űrlap kitöltésével feliratkozol a Moderator.hu ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy döntesz, bármikor leiratkozhatsz, vagy kérheted az adataid végleges törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély. Itt találod az Általános Szerződési Feltételeket: www.moderator.hu/aszf És az Adatkezelési Szabályzatunkat: www.moderator.hu/adatkezeles


MiniCRM gyakorlati workshop - 2019.03.12., kedd

Ár:
25.000 Ft + ÁFA ( 25.000 Ft )

Gyakorlatias MiniCRM - VERA workshop értékesítőknek és cégvezetőknek.

Hozod a laptop-od és mire hazamész, mindent értesz!

Dátum: 2019 március 12., kedd. Figyelem, a terem mérete miatt csak az első 28 regisztrációt tudjuk fogadni!

Program, tematika: 

  • Kedden reggel 8.00 órakor kezdünk a BNI üzlet találkozóval. Ha szeretnél ezen is részt venni, akkor még kb. 30 nyitott cégvezetőnek tudlak bemutatni. A találkozó 11.00-ig tart és a technikai költsége 4.200 Ft. Itt jutalék nélkül ajánlást adunk egymásnak és más módon is segítjük egymást. Több info és videók: https://moderator.hu/bni 
     
  • CRM workshop - Érkezés és regisztráció 11.00. órától, kb 12.00 órakor kezdünk. 
  • Első blokk: kezdő szint, kb 13.00.-ig, alap szintű gyakorlás. Kapsz egy saját CRM hozzáférést és élesben gyakorolhatsz. Adatmezőről adatmezőre, több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudod rendszerben tartani az ügyfél követést. Megmutatom az Értékesítői Riportok EXCEL táblázatot is.
     
  • 13.00-kor, illetve igény szerint szünet. A büfé önköltséges, a helyszínen nagyon jó a kávé.
     
  • Délután haladó szint: 13.00-17.00.-ig, aktív MiniCRM felhasználóknak és VERA klubtagoknak. Itt már a saját MiniCRM/VERA rendszeredben dolgozol, és a haladó értékesítési és CRM technikákon dolgozunk. Több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni és automatizmusokkal segíteni a munkád CRM-ben és ha kéred, elemezzük az Értékesítői Riportok EXCEL tábládat.

Előadó:

  • Juhász Attila, a Moderátor, 10+ éves technikai és üzleti szintű MiniCRM bevezetési tapasztalattal.
  • A segítők gondoskodnak arról, hogy egyéni segítséget is kapj.

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!


Hogyan fogjuk rendbe tenni az ügyfél listádat?

Bármivel foglalkozol, a Kapcsolati Tőkéd 4 ügyfél listából áll:


1. Marketing lista: Akinek szeretnél eladni, de még nem sikerült

Ehhez a listához a következő adatokat kell rögzítened:

  • Honnan érkezett, melyik ügyfélszerző eszközöd működik?
  • Külön téma: honnan jönnek a legjobb vevőid?
  • Ki a JÓ VEVŐ neked? Kvalifikáció, csoportosítás bevezetése
    (Nem célcsoport/Célcsoport/VIP)
  • Mikor lehet vele üzletet kötni, mikor érdemes keresni?
  • ...és addig hogyan tartsuk fent az érdeklődését?

2. Ajánlatok lista: akikkel éppen tárgyalsz

Itt vagy a legközelebb a pénzhez, ezért ez kiemelt téma a workshop-on:

  • Melyik ügyfél csoportnak mi az ajánlatod?
  • Hogyan működik az AjánlatBomba? (+ egyedi ötletek)
  • Hogyan tárgyalsz: Van ütős VIP ajánlatod?
  • Milyen az árajánlat lezárási arányod és hogyan javíthatod?
  • Hogyan vegyél fel új értékesítőt, az első naptól kezdve nyereségesen?
  • Hogyan automatizálhatod a kiadott árajánlatok követését?

3. Aktív vevők lista: a kincses ládikád, tele aranyakkal

...ha nem szőtte be a feledés pókhálója.

  • Hány vevőd van most? Ki az, aki több mint egy éve nem vásárolt?
  • A legfontosabb: hány gyenge - átlagos - VIP vevőd van?
  • Hány olyan van, aki elolvassa az e-mailjeidet és kit kell hívni?
  • Hogyan követed őket - csoportonként más-más módszerrel?
  • Kifacsarod teljesen a citromot? (Van követő ajánlatod?)
  • Hogyan működik a TermékPiramisod? (+ tuning ötletek)
  • Partnerprogramok a gyakorlatban:
    • Szerezz új termékeket, ha már tele van a kapacitásod
    • Szerezz új értékesítőket, akiknek nem kell fizetést adni!

4. Elveszített vevők/ajánlatok: a tartalék pénz a cégedben

Ehhez a listához a következő adatokat kell rögzítened:

  • Teljesen reménytelen, vagy csak most nem sikerült megfogni?
  • Ha most nincs üzlet - akkor mikor lehet?
  • Hogyan hozhatod vissza őket, hogy mégis vásároljanak?
  • Mi az, amit rábízhatsz a CRM rendszeredre, VERÁ-ra?
  • Ha mégsem sikerül, hogyan szerezz bevételt ebből a listából?
  • Hogyan segít ebben a CRM, mit lehet itt automatizálni?

 

Ki tartja a workshop-ot?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM bevezetés során. A CRM bevezetésnek két szintje van:

  1. technikai - jól be kell állítani az ügyfélkezelő szoftvered (délelőtt)
  2. és van egy üzleti szint, ami messze túlmutat az szoftveren (délután)

Mindkét szintű fejlesztésében segítek.

Több típusú értékesítésben gyakorlott vagyok, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig. Hivatásos, szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja, hanem használja is. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.


Mennyibe kerül a MiniCRM gyakorlati workshop?




Vágj bele! 100% elégedettségi garanciát vállalunk!

Az ajánlat megrendeléssel egyidejű, előre utalással érvényes, amire 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! Ez a CRM gyakorló Workshop Kerepesen lesz.

 

2144 Kerepes, Szabadság út 102/b  - Royal Station rendezvényközpont  https://www.royalstation.hu/

M0-ásról Kerepes felé a főúton jobbra. Kényelmes és ingyenes parkolás.


Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.

Lelkesen várjuk a véleményeket!



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő