Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Help - Termék kép alatti űrlap

BVK - díjmentes CRM gyakorló workshop - laptop-pal!

Díjmentes, gyakorlati CRM workshop, a BVK szervezésében!

Hozod a laptop-od és mire hazamész, mindent értesz!

Dátum: 2018 december 4.-én és 6.-án - 16.00 órától 19.00 óráig. Cím: 1072 Budapest, Rákóczi út 18.

 Figyelem, a terem mérete miatt csak az első 15 regisztrációt tudjuk fogadni!

Regisztrálj a workshop-ra!

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!


Hogyan fogjuk rendbe tenni az ügyfél listádat?

Bármivel foglalkozol, a Kapcsolati Tőkéd 4 ügyfél listából áll:


1. Marketing lista: Akinek szeretnél eladni, de még nem sikerült

Kérdések, amelyeket kidolgozunk veled közösen:

  • Melyik ügyfélszerző eszközöd működik hatékonyan?
  • Honnan jönnek a legjobb vevőid?
  • Ki a JÓ VEVŐ neked?
  • Kvalifikáció, csoportosítás bevezetése (Nem célcsoport/Célcsoport/VIP)
  • Melyik csoporttal hogyan tartod a kapcsolatot, amíg eljön a vásárlás ideje?
  • Hogyan segít ebben a CRM, mit lehet itt automatizálni?

2. Ajánlatok lista: akikkel éppen tárgyalsz

Itt vagy a legközelebb a pénzhez, ezért ez kiemelt téma a workshop-on:

  • Melyik ügyfél csoportnak mi az ajánlatod?
  • Hogyan működik az AjánlatBomba? (+ egyedi ötletek)
  • Van ütős VIP ajánlatod?
  • Milyen az árajánlat lezárási arányod és hogyan javíthatod?
  • Hogyan vegyél fel új értékesítőt, az első naptól kezdve nyereségesen?
  • Hogyan automatizálhatod a kiadott árajánlatok követését?

3. Aktív vevők lista: a kincses ládikád, tele aranyakkal

...ha nem szőtte be a feledés pókhálója.

  • Hány vevőd van most? Ki az, aki több mint egy éve nem vásárolt?
  • A legfontosabb: hány gyenge - átlagos - VIP vevőd van?
  • Hány olyan van, aki elolvassa az e-mailjeidet és hány, akit fel kell hívni?
  • Hogyan követed őket - csoportonként más-más módszerrel?
  • Kifacsarod teljesen a citromot? (Van követő ajánlatod?)
  • Hogyan működik a TermékPiramisod? (+ tuning ötletek)
  • Partnerprogramok a gyakorlatban:
    • Szerezz új termékeket, ha már tele van a kapacitásod
    • Szerezz új értékesítőket, akiknek nem kell fizetést adni!

4. Elveszített vevők/ajánlatok: a tartalék pénz a cégedben

Kérdések, amelyeket kidolgozunk veled, illetve megoldunk a workshop-on:

  • Mennyit ér ez a címlistád?
  • Hogyan hozhatod vissza őket, hogy mégis vásároljanak?
  • Mi az, amit rábízhatsz a CRM rendszeredre, VERÁ-ra?
  • Ha mégsem sikerül, hogyan szerezz bevételt ebből a listából?
  • Hogyan segít ebben a CRM, mit lehet itt automatizálni?

 

Ki tartja a workshop-ot?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM bevezetés során. A CRM bevezetésnek két szintje van:

  1. technikai - jól be kell állítani és megtanulni egy ügyfélkezelő szoftvert,
  2. és van egy üzleti szintje, ami messze túlmutat az szoftveres feladatokon.

Mindkét szintű fejlesztésében segítek.

Több típusú értékesítésben gyakorlott vagyok, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig. Hivatásos, szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja, hanem használja is. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.

Kattints ide és regisztrálj a workshop-ra! »»»»


Támogató és szervező: Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány: www.bvk.hu

 

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.

Lelkesen várjuk a véleményeket!



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő