2023.07.27. csütörtök Üvegplafon workshop / HR munkaügyi rendszer
Szerző: | Juhász Attila, RendszerÉpítő | ||||||
Törd át az ÜVEGPLAFONT a cégedben! »»» termék / rendszer / szervezet / scale up Ebben segít az Üvegplafon - Szervezeti Hatékonyság workshop Ha szeretnél velünk RENDSZERT ÉPÍTENI, mindenképpen itt kezdd! Egy szoftver MEGÉRTÉS NÉLKÜL olyan, mintha lenne egy atom sportkocsid
Három üvegplafon épül fel el a legtöbb vállalkozásban: 1. Termék - Őrületesen jó, egyedi és nyereséges termék, szolgáltatás megtalálása. _____________ Honnan tudod, hogy épp a TERMÉK a céged üvegplafonja?
2. Értékesítési rendszer - Hatékony / szakértői értékesítési rendszer és automatizmusok. _____________ Honnan tudod, hogy ez a céged üvegplafonja? Cél: Automatizálás. Az eladás már megy, termékpiramis, szakértői termékek és automatizált értékesítési folyamatok építése. Technikailag bevezetjük a MiniCRM szoftvert. 3. Szabadság - amikor a bevétel elválik az idődtől / középvezetőkkel működő cég. _____________ Honnan tudod, hogy ez a személyes üvegplafonod? Cél: Szervezetfejlesztés / stratégia tervezés. A cégvezető már kockásra van képezve, ideje a középvezetőket is képezni. Ezzel foglalkozunk a scale up mesterkurzuson. Témafelelős: Horváth Balázs, scale up tréner, itt bele tudsz kóstolni a tematikába. Délutáni téma: HR, munkaügyi RENDSZER CRM tanácsadónk megtervezi és beállítja neked a MiniCRM HR modulját. - Toborzási űrlapok Vendég előadó: Pintér Andrea, Moderátor tanácsadó Vezetői téma: munkatársi riportok MiniCRM-ben.
Növekedésben lévő kisvállalkozóknak segítünk A növekedés akkor jön el, amikor megtalálod az ideális terméket / szolgáltatást, illetve a piacod szakértőként tekint és keres. Elvileg minden oké, ezért küzdöttél, nem? Itt jön a "nincs időm" elakadás. Neked tudnánk legjobban segíteni az ÜVEGPLAFON workshop-pal, de kérdés, hogy lesz-e IDŐD kiállni a munkából és egy napot / délutánt rátenni a tervezésre? A “NINCS IDŐM” betegség számos cégvezető infarktusért,
Ez a következő üvegplafon - hogy NÉLKÜLED működjön a céged, de legalább az értékesítés. A legtöbb tréning, tanácsadó arról beszél, mint kellene tenned a cégedben…. Az ÜVEGPLAFON Workshop arról szól, Fektess be 4 órát és garantáltan 40 órát kapsz vissza! És lehet, hogy visszakapod az életed… a családod… a hobbid... a könyveid... NE halogass! Rendszer - Növekedés - Szabadság vár rád. Cím: Alphasonic irodaház, 1044 Budapest, Ipari park utca 8. Július 27,-én csütörtökön, egész nap, 09.00. órától 17.00. óráig. Várlak barátsággal, július 27.-én, csütörtökön! Az ára 25e Ft (+ÁFA) de tudom, hogy az ára nem számít, ha nincs időd. üdv, Juhász Attila és Pintér Andrea |
|||||||
|
Érdemes elolvasni a részletes leírást is!
Az Üvegplafon workshop napi időbeosztása, tematikája:
8.00. órától érkezés és ismerkedés. Juhász Attila 8 éve MiniCRM értékesítési és céges RendszerÉpítő, Horváth Balázs üzletfejlesztési igazgató és scale up mentor.
09.00.-től - 09.50.-ig célok kijelölése, bevezető, bemutatkozások.
Lesz idő a céges bemutatkozásra is, készülj fel!
10 perc szünet. Kávé, tea, pogácsa / süti lesz.
10.00.-től - 10.50.-ig. TermékPiramis, avagy milyen elemekből áll egy profi és SZAKÉRTŐI termék,
amivel teljesen elégedettek az ügyfelek - és neked is fejőstehén? Kreatív termék fejlesztési tippek.
+ Ellenőrző lista és munkafüzet.
10 perc szünet. Kávé, tea, pogácsa / süti lesz.
11.00.-től - 11.50.-ig. MiniCRM Értékesítési Rendszer.
Milyen értékesítési lépéseket lehet automatizálni MiniCRM-ben?
Hogyan építünk értékesítési rendszert? + Ellenőrző lista és munkafüzet.
10 perc szünet. Kávé, tea, pogácsa / süti lesz.
12.00.-től 12.50.-ig. Szervezetfejlesztés scale up eszköztárral.
A scale up módszertan nem arra való, hogy a cégvezető még okosabb legyen,
hanem hogy a középvezetőkkel együtt emeljük magasabb szintre.
A Rendszerépítő szervezeti ábra és a scale up Lendkerék alapján ránézel a vállalkozásodra
és megtalálod, hogy hol van a legnagyobb elakadás. Horváth Balázs egy konkrét vezetői eszközt a kezedbe ad.
+ munkafüzet.
13.00.-tól 14.00. óráig ebédszünet. Az ebéd kiváló és önköltséges a szomszédos gyorsétteremben.
Délután az aktív ügyfeleink lesznek a középpontban, itt elsősorban nekik segítünk.
14.00.től 17.00. óráig a hónap RendszerÉpítő eszközén dolgozunk.
Minden hónapban más téma és kapcsolódó munkafüzet.
Közben 10 perces szünetek. Kávé, tea, pogácsa / süti lesz.
Egész éves téma és dátum lista:
Januárban: PR és REKLÁM eszközök, hogyan kerülj be a médiába szakértőként? Vezetői téma: Hogyan mérheted le forintra pontosan az egyes kampányok eredményességét MiniCRM-ben? Vendégelőadó: Langmár Zsuzsa PR specialista, Langmár Kommunikáció
Februárban: MARKETING felmérések, adatbázis építés, kattintós kampányok, szegmentált hírlevél küldés és a fő téma: ügyfelek minősítése, elképesztően hatékony, kvalifikáció alapú értékesítés. Vezetői téma: marketing riportok.
Március: ÉRTÉKESÍTÉS, ajánlat adási módszerek, eszközök, ajánlat követő automatizmus,
Ajánlat Bomba - amivel kiemelkedsz a tömegből! Kidolgozzuk a kulcs kérdést az értékesítésben.
Vezetői téma: értékesítési riportok.
Április: TermékPiramis. Hogyan építs szakértői termékeket, fizetős műszaki felméréseket, írj szakkönyvet? Milyen elemekből áll egy igazán ütős Termék, amit kézről kézre adnak az ügyfelek? Fejős tehén, Lamborghini, ajándék termék. Extra téma: hogyan legyen végtelen termelési kapacitásod? (kreatív és partneri termékek) Vendégelőadó, szakkönyv írás témában: Langmár Zsuzsa, Langmár Kommunikáció
Május 18, csütörtök: PÉNZÜGYI RENDSZER. Ha úgy érzed, hogy hiába dolgozol, kiáramlik a pénz a cégedből, akkor ideje, hogy bevezess egy alapszintű pénzügyi elosztási rendszert. Enélkül nehéz bármilyen fejlesztést, például értékesítői jutalékrendszert tervezni. Vezetői téma: pénzügyi riportok.
Június 22., csütörtök: Szervezeti Ábra, kiemelten: BESZERZÉS és TERMELÉS. Hogyan vedd kontroll alá a termelési folyamatot, milyen kommunikációs és ellenőrzési lépéseket lehet automatizálni? Hogyan kapcsolhatod össze a projekteket a beszállítókkal, alvállalkozókkal? Vezetői téma: termelési riportok + minőségbiztosítás.
Július 27, csütörtök: HR feladatok és toborzás automatizálás MiniCRM-ben. Mutatunk egy ideális toborzási folyamatot, ami elő-szűri a jelentkezőket. Vezetői téma: eszközök, gépek, autók és belső céges feladatok nyilvántartása. Vendégelőadó: Himer Csilla, Karson Consulting.
Augusztusban: workshop helyett nyaralunk, mert vár a család.
Szeptember 21., csütörtök: Emberek és stratégia, szervezetfejlesztés scale up tematikával. Jelképes költséggel kipróbálhatod a “nagyok játékát”, egy Amerikában és Európában tesztelt szervezetfejlesztési módszertant, magyar referenciákkal. Témavezető Mentor Horváth Balázs, scale up mentor.
Október 19., csütörtök: Franchise rendszer MiniCRM-ben. Fel vagy rá készülve? Példák és sztorik, technikai megoldásokkal. Vezetői téma: franchise rendszer tervezése pénzügyi oldalról.
November 29., csütörtök: PartnerProgramok. Hogyan vegyél rá másokat, hogy akár ingyen reklámozzák a céged? Hogyan szerezz plusz profitot partneri termékekkel, saját erőforrások nélkül? Ipari Kupon Füzet partnertalálkozó és kampány elemzés.
December 12., kedd: zártkörű VIP ügyféltalálkozó, fehér asztal mellett.
____________________________
Remélem, találkozunk :)
Kérlek, hogy megrendelés előtt nézd meg ezeket a videókat!
Juhász Attila bemutatkozása.
A felvétel a BVK előadásán készült. Jobban meg fogod érteni, mire való valójában a CRM:
1. Kvalifikáció, avagy az ügyfelek csoportosítása (Nem célcsoport - Célcsoport - VIP) - 24 perces videó
2. Termék Piramis - mit adsz el az ügyfeleidnek? (Terméklétra, portfólió) - 15 perces videó