Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Legyél sikeres Ügyvezető!


Céges rendszer eszközök az Ügyvezető segítségére.

Az Ügyvezető felelőssége hatalmas. Minden olyan területért, feladatért, aminek nincs EGY meghatározott felelőse, automatikusan az Ügyvezető felelős.


Rendezés:
Nézet:
49.000 Ft

Értékesítési RendszerÉpítő munkafüzet


Szeretnéd, ha a céged szervezettebb lenne, de mindenki milliós költségű fejlesztési projektet akarna indítani veled. Pedig Te csak kérdezni és tanulni szeretnél és hogy a munkatársaid kapjanak CRM technikai képzést.

Még egy komolyabb tréning is több százezer forintba kerül - és a végén minden marad a régiben.

Tudod, hogy már nem elég "valahogy" csinálni a dolgokat.

Nem elég eladni - értékesíteni kell. Nem elég dolgozni, szervezni, fejleszteni is kell.

De hogyan kezdd, mi az első lépés?


Milyen lenne, ha CSEKÉLY költséggel el tudnád kezdeni
a VALÓDI értékesítési és céges rendszer tervezést?


Ez egy teljes értékű munkafüzet, amiben átfogó képet kaphatsz arról, milyennek kellene lenni a cégednek - és főleg, hogy milyen lépésekkel tudod elérni?

Technikailag egy gyűrűs mappa, nyomtatott feladatlapokkal.

- PR - hogyan szerezz HATALMAS KIÁRAMLÁST?
- Marketing - hogyan építs profi ADATBÁZIST?
- Értékesítés - ajánlat lezárási arány, ajánlat bomba - TÖBB PROFIT
-  TermékPiramis - hogyan értékesíts szakértőként HATÉKONYABBAN?


Ez az Értékesítési Vezető tréning munkafüzete!


4.900 Ft

Mire jó a MiniCRM? Üzleti megoldások, működő példák, online bemutató


Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás,

illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, ügyfél élmény erősítés,

projekt / megrendelés / kivitelezési kommunikáció rendszerezése.


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor adok hozzá 30 perces Skype/Zoom konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok, saját értékesítési és céges rendszer fejlesztési tematikával. 


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek részére kiemelten ajánlott CRM rendszer, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?

75.000 Ft

VIP klubnapunk + Értékesítési Vezető Tréning


Értékesítési Vezető munkakör és statisztikák kidolgozása,
4 FŐ értékesítési témában képzés, elsősorban MiniCRM felhasználóknak!
 


Mert a CRM szoftver MEGÉRTÉS NÉLKÜL olyan, mintha lenne egy szuper sportkocsid,
amit csak hétvégi bevásárlásra használsz.


VIP MiniCRM bevezetés mellé - díjmentes / kötelezően ajánlott.
RendszerÉpítő klubtagoknak - díjmentes
VERA.CRM előfizetőknek - díjmentes
és régi VIP ügyfeleink, sőt minden munkatársuk részére díjmentes
Külön megrendelhető, a költsége: 75.000 Ft + ÁFA / alkalom / cég


Klubnap / Értékesítési Vezető Tréning technikai információk:


  • IDŐ: Minden hónap utolsó keddje.
  • Helyszín: Aphrodité Hotel, 2131 Göd, Alagút utca 32.
  • Ingyenes parkolás, Wifi és asztalok várnak,
  • kis csoportokban dolgozunk CRM tanácsadói segítséget kérhetsz.
  • Érkezés reggel 8.00. - 9.00. között
  • Ebéd 12.00.-13.00. között (fogyasztás önköltséges a hotelben)
  • Zárás 16.00.-kor és kötetlen beszélgetés 17.00.-ig.
  • Előző nap ÜVEGPLAFON workshop, ha ide is jössz,
    akkor szállást is foglalhatsz a hotelben »»»»

     

Klubnapok / Értékesítési Vezető Tréning / dátumok és fő témák:


  • 2023 Február 28.-a (kedd) 9.00.-17.00.-ig.
    • Marketing, listaépítés, hírlevél, minősítés = PROFI ADATBÁZIS
    • Ha van hatalmas kiáramlásod, akkor automatikusan szűrnöd kell az érdeklődőket, hírlevéllel képezni a korai érdeklődőket, különben eltemet a sok kíváncsi kérdés és nem marad elég időd megfelelően gondoskodni az erős érdeklődőkkel.
    • A Minősítés (kvalifikáció, ügyfél csoportosítás) kiemelten fontos téma a Moderátor Tanácsadói Rendszerben.
       
  • 2023 Március 28.-a (kedd) 9.00.-17.00.-ig. HATÉKONY AJÁNLATOK
    • Értékesítés, ajánlatok, tárgyalástechnika = TÖBB BEVÉTEL
    • Az átlagos ipari ajánlat lezárási arány 10-30%.
    • Ezt mi fel szoktuk húzni 50-70%-os ajánlat lezárási arányra, aminek az anyagi és szervezési előnyei nyilvánvalóak.
       
  • 2023 Április 25.-a kedd 9.00.-17.00.-ig. TERMÉKPIRAMIS
    • Egyáltalán mi az a TermékPiramis?
    • Hogyan fejlessz kreatív terméket? (miért nem mersz árat emelni?)
    • Milyen terméked lehet(ne)?
    • Miről/hogyan írj szakkönyvet?Milyen termékeid vannak?
    • ...és hogyan fejlessz olyan partneri terméket, amit sokan mások lelkesen ajánlanak, akár automatikusan és jutalék nélkül? 
       
  • 2023. május 23.-a (kedd) 9.00.-17.00.-ig.
    • PR, média, reklám, partnerprogramok = HATALMAS KIÁRAMLÁS
    • Milyen reklám eszközöket, módszereket használhatsz, melyik terméket reklámozd és hogyan vegyél rá másokat, hogy reklámozzák, ajánlják a cégedet / termékeidet?
    • A reklám eszközök eredményét hogyan mérd forintra pontosan a MiniCRM-ben?
    • TermékPiramis és PartnerProgram tervezés és konkrét példák.
    • ...és hogyan fejlessz olyan partneri terméket, amit sokan mások lelkesen ajánlanak, akár automatikusan és jutalék nélkül? 
       

Kinek ajánljuk az Értékesítési Vezető Tréninget?


  • CRM bevezetési projekt mellé kötelezően ajánlott!
  • A témák és példák kifejezetten MiniCRM-et használó értékesítési rendszerek / csapatok munkájáról szólnak.
  • Akkor ajánlom, ha a termék/szolgáltatás stabil, fejlődőképes és kifejezetten növekedni akarsz, és/vagy a piacvezető pozíciót célzod.
  • A költség 1 cég / 2 munkatársra vonatkozik, tipikusan a cégvezető és értékesítési vezető részére ajánlott.

Ki TARTJA a MiniCRM VIP Értékesítési Vezetői Tréninget?


Juhász Attila először a saját munkaruha gyártó cégében érte el a 70%-os ajánlat lezárási arányt. 12 éve dolgozik a MiniCRM nevű ügyfélkezelő szoftverrel, amit 30-nál több (elsősorban ipari jellegű) vállalkozásban vezetett be sikeresen, támogatva és újratervezve az értékesítési vezető munkakörét.


Kérlek regisztrálj, ha tudsz jönni! Van kiemelt kérdésed?



Ügyvezetői eszköz: Statisztika lap - A4-es méretű sablon


A statisztikát a kijelölt időszakonként (általában hetente) kell kitölteni.

Hogyan írd be az értékeket? (a nyomtatható sablon üres, értékek nélkül)

  • A függőleges oszlop alsó értéke a minimálisan elvárt szám,
     
  • a felső értéke a reálisan elvárható maximális mennyiség - akár titkos is lehet, így csak a vonalakat rajzoljuk be.

Hogyan töltsd ki?

  • A növekvő statisztikát kék vonallal rajzoljuk be, a stagnáló, vagy csökkenő statisztikát piros vonallal.

Fontos utasítás a munkatársaknak és a vezetőknek!

  • a statisztikát nem kritizáljuk, nem magyarázzuk, hanem
  • FOLYAMATOSAN JAVÍTJUK.
  • A statisztikákat a munkatársak által jól látható helyre tedd ki, ez javítja a morált

A statisztika kitöltése a munkatárs feladata, az elemzés a vezető felelőssége.

  • Üzleti tanácsadó csak a kitöltött statisztika elemzésében segíthet.

Kérem a nyomtatható statisztika lapot!

49.000 Ft

Stratégiai feladat: S.W.O.T. analízis saját cégedre


SWOT analízis, cégelemzés

  • Cégelemzési szakkifejezés az erősségek/gyengeségek/lehetőségek/veszélyek szavak angol nyelvű megfelelőjéből

Töltsd ki a saját cégedre, és kérj konzultációs segítséget az elemzéséhez!


Ez a téma a RendszerÉpítő munkafüzet része. 

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító:

Juhász Attila


Küldetésem

Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között. 

Célom,

hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek. 


  • A konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

2 óra Skype/Zoom, vagy Budapest, XVIII kerületi tárgyalómban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető
  • és megér nettó 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést, kitöltöd a S.W.O.T. analízist. 
  • Díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype/Zoom videókonferencián, vagy a XVIII. kerületi tárgyalómban tudjuk tartani és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg,
    akkor visszautalom a pénzed. Apró betű nincs.

Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.


Rendeld meg a konzultációt! Köszönöm a bizalmad.


4.900 Ft

Mi ez a Szervezeti Ábra sablon?

  • Kitöltött, használatra kész KKV szervezeti ábra (szervezeti felépítés),
  • szerkeszthető jegyzetben, magyarázatokkal. 

Akkor vedd meg, ha

  • szét akarod választani az Értékesítési és a Termelési munkakörök feladatait,
  • és már akartál készíteni ehhez Szervezeti Felépítést, (szervezeti ábrát)
  • de nincs rá időd (és ötleted).

Ne vedd meg, ha

  • nem tudod, mi az a Szervezeti Felépítés (Szervezeti Ábra) és nem is érdekel különösebben.

Elvárt eredmény:

  • Tedd rá a LOGO-dat, írd be a neveket, nyomtasd ki és tedd ki az irodában,
  • és máris elvárhatod, hogy békén hagyjanak,
  • mert mindenki látja, hogy melyik problémával kihez fordulhat.

Mennyibe kerül? SABLON + workshop segítség

  • Az ára 4.900 Ft + 27% ÁFA.
  • Plusz díjmentes segítség a workshopon, ahol testre szabjuk a cégedre.
  • A kitöltés a Te házi feladatod.
Miért ilyen olcsó?
  • Üzleti tanácsadó vagyok. Ez csak az eszköz.
  • Vedd meg, kezdd el kitölteni és várlak barátsággal a RendszerÉpítő workshopon.
  • Az a célom, hogy majd hozzám fordulj segítségért.

Üdv, Juhász Attila, RendszerÉpítő



  • Töltsd le a jegyzetem INGYEN, és ellenőrizd, hogy a három ügyfél csoporton belül melyik ügyfél listával pontosan hogyan kell kommunikálni, hogy a legkisebb veszteséggel túléld a válságot!

Alapszabály: KOMMUNIKÁLJ SOKAT!

  • Ez nagyjából a túlélés záloga válsághelyzetben. Ne hagyd abba! Különben is erre való a MiniCRM.

3 fontos csoporttal kell SOKAT kommunikálnod: 

  • A vevőkkel és a vevő jelöltekkel - tehát a piacoddal.
  • A beszállítóiddal, partnereiddel - mindenkivel, akinek te fizetsz.
  • A munkatársaiddal és akik a jövőben lehetnek a munkatársaid.

Nincs semmi marketing bullshit, ez egy pontos munkaterv, egyszerűen hajtsd végre!