Ügyfélszolgálat / HelpDesk munkaköri leírás minta (MiniCRM-hez)
Szerző: | Juhász Attila, RendszerÉpítő |
Mi ez?
Kinek ajánljuk?
Ne vedd meg, ha
Elvárt eredmény:
Ezekre a kérdésekre kapsz konkrét választ, ha megveszed:
Rendeld meg most, ha tervezed ügyfélszolgálatos munkatárs felvételét! (Ha már klubtag / VIP ügyfelünk vagy, akkor neked díjmentes, görgess lejjebb!) |
|
|
Érdemes elolvasni a részletes leírást is!
Kinek ajánljuk?
-
Elfoglalt cégvezetőnek és Értékesítőnek, aki szeretné átadni a szaktudást nem igénylő kommunikációs feladatokat,
mint pl a telefon felvétel, üzenet átadás, időpont egyeztetés, ügyfél adatok rögzítése az adatbázisban
Elvárt eredmény:
-
Cégvezető, vagy Értékesítő 30%-kal több időt tud pénzkereséssel tölteni csak azzal, hogy
-
átirányíthatja a telefonját, és nem zavarják meg a koncentrációban,
-
és minden adatrögzítés és tájékoztatás típusú teendőt az Ügyfélszolgálat végez el helyette
Mennyibe kerül az Ügyfélszolgálati munkakör bevezetése?
-
Az Ügyvezető és az Értékesítő minden egyes munkaórája kb 5.000-10.000 Ft nyereséget kell eredményezzen
(Hogyan számoltam ki? 8 óra x 5.000 Ft x kb 20 munkanap = 800.000 Ft. Ennek 1/3-ad része költség, 1/3-ad része adó,
marad kb nettó 270.000 Ft, ez egy alulfizetett cégvezető/értékesítő) -
Ha a hasznos, értékteremtő munkaidő csak 30%-kal nő, az kb 3 óra x 5.000 Ft/10.000 Ft x 20 munkanap = 300.000-600.000 Ft.
Az ügyfélszolgálati munka ügyes kommunikációs igényeket támaszt, de nulla szaktudást igényel, így egy ügyes pályakezdő,
két kismama, vagy egy fiatalos nyugdíjas is megfelelhet. -
Valójában az a kérdés, hogy mennyibe kerül, ha nincs ügyfélszolgálat a cégben? És az Ügyvezető nyugalmát, és a napi egy órával több időt a családjával még nem is számoltuk.
Milyen feladatokat érdemes átadni?
-
Legyen benne konkrét “hogyan csináld” utasítás,
-
vagy milyen hibákra kell figyelned
-
képekkel, képernyő fotóval, ha lehet videó beillesztéssel
Ha már klubtag / VIP ügyfelünk vagy, akkor neked díjmentes, csak el kell kérned!