Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Ügyfélszolgálat / HelpDesk munkaköri leírás minta (MiniCRM-hez)

Ár:
4.900 Ft + ÁFA ( 6.223 Ft )
Szerző: Juhász Attila, RendszerÉpítő

Mi ez? 

  • Kész Ügyfélszolgálati munkaköri leírás, szerkeszthető formában átadva, MiniCRM-hez.

Kinek ajánljuk? 

  • Aki ügyfélszolgálatos munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni,
  • különösen, ha ezt MiniCRM-ben tennéd.
  • Kiemelten ajánljuk a 4. - 5. - 6. - 7. értékesítési rendszer szinten.

Ne vedd meg, ha

  • nem akarsz rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség ügyfélszolgálatra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új ügyfélszolgálatos munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását, megnézi a MiniCRM videókat és elkezd dolgozni
  • az értékesítők 20-30%-kal hatékonyabbak lehetnek,
  • ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól.

Ezekre a kérdésekre kapsz konkrét választ, ha megveszed:

  • Milyen eredményre számíthatsz az Ügyfélszolgálat bevezetésével?

  • Mennyibe kerül az Ügyfélszolgálati munkakör bevezetése?

  • Mennyi fizetést adj az Ügyfélszolgálati munkatársnak?

  • Milyen formában készítsem el? (Szerkeszthető sablont adunk)

  • Mire érdemes figyelni ügyfélszolgálati munkatárs felvétele előtt?

  • Milyen kapcsolódó témával érdemes még foglalkozni?

Rendeld meg most, ha tervezed ügyfélszolgálatos munkatárs felvételét!

(Ha már klubtag / VIP ügyfelünk vagy, akkor neked díjmentes, görgess lejjebb!)

Menny.:

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!


Kinek ajánljuk?

  • Elfoglalt cégvezetőnek és Értékesítőnek, aki szeretné átadni a szaktudást nem igénylő kommunikációs feladatokat,
    mint pl a telefon felvétel, üzenet átadás, időpont egyeztetés, ügyfél adatok rögzítése az adatbázisban

Elvárt eredmény:

  • Cégvezető, vagy Értékesítő 30%-kal több időt tud pénzkereséssel tölteni csak azzal, hogy

  • átirányíthatja a telefonját, és nem zavarják meg a koncentrációban,

  • és minden adatrögzítés és tájékoztatás típusú teendőt az Ügyfélszolgálat végez el helyette

Mennyibe kerül az Ügyfélszolgálati munkakör bevezetése?

  • Az Ügyvezető és az Értékesítő minden egyes munkaórája kb 5.000-10.000 Ft nyereséget kell eredményezzen
    (Hogyan számoltam ki? 8 óra x 5.000 Ft x kb 20 munkanap = 800.000 Ft. Ennek 1/3-ad része költség, 1/3-ad része adó,
    marad kb nettó 270.000 Ft, ez egy alulfizetett cégvezető/értékesítő)

  • Ha a hasznos, értékteremtő munkaidő csak 30%-kal nő, az kb 3 óra x 5.000 Ft/10.000 Ft x 20 munkanap = 300.000-600.000 Ft.
    Az ügyfélszolgálati munka ügyes kommunikációs igényeket támaszt, de nulla szaktudást igényel, így egy ügyes pályakezdő,
    két kismama, vagy egy fiatalos nyugdíjas is megfelelhet.

  • Valójában az a kérdés, hogy mennyibe kerül, ha nincs ügyfélszolgálat a cégben? És az Ügyvezető nyugalmát, és a napi egy órával több időt a családjával még nem is számoltuk.

Milyen feladatokat érdemes átadni?

  • Legyen benne konkrét “hogyan csináld” utasítás,

  • vagy milyen hibákra kell figyelned

  • képekkel, képernyő fotóval, ha lehet videó beillesztéssel

 

Ha már klubtag / VIP ügyfelünk vagy, akkor neked díjmentes, csak el kell kérned!

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!