Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Ügyfélszolgálat - munkaköri leírás sablon


Kinek ajánljuk?

  • Elfoglalt cégvezetőnek és Értékesítőnek, aki szeretné átadni a szaktudást nem igénylő kommunikációs feladatokat,
    mint pl a telefon felvétel, üzenet átadás, időpont egyeztetés, ügyfél adatok rögzítése az adatbázisban

Elvárt eredmény:

  • Cégvezető, vagy Értékesítő 30%-kal több időt tud pénzkereséssel tölteni csak azzal, hogy

  • átirányíthatja a telefonját, és nem zavarják meg a koncentrációban,

  • és minden adatrögzítés és tájékoztatás típusú teendőt az Ügyfélszolgálat végez el helyette

Mennyibe kerül az Ügyfélszolgálati munkakör bevezetése? 

  • Az Ügyvezető és az Értékesítő minden egyes munkaórája kb 5.000-10.000 Ft nyereséget kell eredményezzen
    (Hogyan számoltam ki? 8 óra x 5.000 Ft x kb 20 munkanap = 800.000 Ft. Ennek 1/3-ad része költség, 1/3-ad része adó,
    marad kb nettó 270.000 Ft, ez egy alulfizetett cégvezető/értékesítő)

  • Ha a hasznos, értékteremtő munkaidő csak 30%-kal nő, az kb 3 óra x 5.000 Ft/10.000 Ft x 20 munkanap = 300.000-600.000 Ft. 
    Az ügyfélszolgálati munka ügyes kommunikációs igényeket támaszt, de nulla szaktudást igényel, így egy ügyes pályakezdő,
    két kismama, vagy egy fiatalos nyugdíjas is megfelelhet. 

  •  Valójában az a kérdés, hogy mennyibe kerül, ha nincs ügyfélszolgálat a cégben? És az Ügyvezető nyugalmát, és a napi egy órával több időt a családjával még nem is számoltuk. 

Ügyfélszolgálati munkaköri leírás sablon, szerkeszthető

Milyen feladatokat érdemes átadni?

  • Legyen benne konkrét “hogyan csináld” utasítás,

  • vagy milyen hibákra kell figyelned

  • képekkel, képernyő fotóval, ha lehet videó beillesztéssel

Házi Feladat, útravaló, lezárás:

  • “Mire figyelj” tippek, útravaló, vagy konkrét összefoglaló házi feladat, vagy check lista, pl:

  • “Tehát a munkaköri leírás 5 legfontosabb eleme….”

Aláírás:

  • A jegyzet írója, teljes névvel, weboldal hivatkozással

  • Ügyfél Referencia, amit a jegyzet írója kapott

Lábléc:

  • Upsell, kapcsolódó termék ajánlása, webáruház hivatkozással